Rasmus Jonsson

Rasmus Jonsson

Rasmus Jonsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Rasmus Jonsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Rasmus Jonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 71 omdömen med ett betyg på 4.7. Rasmus Jonsson har haft 28 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 71 Läs vad Rasmus Jonsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    • Sörhaga
    2021-09-16
    Vi upplevde Rasmus som en enormt skicklig mäklare. Vi fick den infon vi ville ha, när vi ville ha den och han var tillgänglig hela tiden. Processen blev inte krystad på något sätt, utan vi upplevde den som väldigt avslappnad och professionell. Vi rekommenderar verkligen alla att använda Rasmus när det vankas försäljning! 10/10.
    • Sörhaga
    2021-09-16
    Rasmus är lätt att kommunicera med och var alltid tillgänglig.
    Vi hade en bra dialog genom köpprocessen, och han hjälpte oss så det var en positiv upplevelse hela vägen.
    Vi är jättenöjda med helheten, och skulle rekommendera honom till andra i framtiden.
    • Nolby
    2021-09-12
    Vi är oerhört nöjda över kontakten vi haft med mäklaren.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    • Östra Ängabo
    2021-07-20
    Vi blev mycket bra bemötta under hela processen. Vänligt och professionellt. Han var handlingskraftig, precis som vi ville ha det. En husaffär är kanske den största affär man gör, det är viktigt att bli bemött med respekt och förståelse. Rasmus var bra på det. Det enda jag tänkte på var att Maggan (som bor i huset) saknade bekräftande samtal före husvisningen. Hon var lite osäker på om det skulle ske eller inte, för hon hade inte hört nåt. Men allt blev bra såklart!
    Jag känner mig jättenöjd med hur smidigt det gick. Rasmus var kanonbra. Det enda negativa är att Svensk Fast verkar vara dyrare än alla andra mäklare, men det är ju knappast Rasmus fel.
  • sålde sin stuga med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    • Vårgårda
    2021-07-11
    Min upplevelse av Rasmus är att han är trevlig, lugn och har varit professionell i sitt uppdrag. Vi har haft ett bra samarbete och han har varit lyhörd inför mina önskemål. Känner mig väldigt nöjd med min försäljning av mitt fritidshus. Kan varmt rekommendera honom.
  • köpte sin stuga med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2021-06-10
    Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt. Mäklaren var informativ, hjälpsam och kunnig. Han var även lättillgänglig och kunde lösa med tider osv på ett bra sätt så att det passade båda parterna.
    2021-06-10
    Trevlig och hjälpsam i alla lägen!
  • Isabella E
    sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    2021-06-05
    Vi fick kontakt med Rasmus Jonsson i samband med att vi skulle säja vår villa. Redan vid första mötet, fick vi ett mycket proffsigt bemötande och en bra genomgång av vilka tjänster Svensk Fastighetsförmedling erbjuder. Vi fick direkt stort förtroende för honom.

Under hela försäljningsprocessen kände vi oss trygga med valet av mäklare. Rasmus är trevlig, engagerad och alltid tillgänglig.
    2021-05-28
    Kom i kontakt med Rasmus vid köp av lägenhet i Tornseglaren. Bra kontakt men fick inget klart besked angående vår köplats trots flera påstötningar. Som sagt annars bra bemötande om än lite överdrivet säljaraktigt.
    2021-05-28
    Varit på visning av Tornseglaren och haft kort samtal med mäklaren.