Läs vad 57 Läs vad Rasmus Jonsson

• 2021-01-13
    En trevlig mäklare som var lätt att ha att göra med. Hade svar på frågor och var lätt att få tag i. Vi är väldigt nöjda med vårat köp och bemötande av Rasmus. Vi köpte lägenhet i stadsskogen.
    Anton F
    • 72.0 m²
    • Stadsskogen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Hej Anton! Tack så mycket för din fina rekommendation och för en smidig affär. Ha det bra och hälsa Moa så ses vi snart igen! Mvh. Rasmus

• 2021-01-13
    Jag har sålt mina bostadsrätt via Rasmus Och vi är väldigt nöjda med en snabb och välskött affär!
    Linus B
    • 72.0 m²
    • Stadsskogen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Hej Linus! Tack för din rekommendation och att du och Julia känner er nöjda med affären. Må gott så ses vi snart igen! Mvh. Rasmus

• 2021-01-10
    Väldigt bra och proffesionellt mottagande av mäklaren. Mycket nöjd med allt. Världsklass.
    Felix H
    • Alingsås
    Hej Felix! Tack för din fina rekommendation och för en smidig affär. Ha det gott så ses vi snart igen! Mvh. Rasmus

• 2021-01-06
    Bra service och bra bemötande vid försäljning av min lägenhet.
    Kristin T
    • Alingsås
    Hej Kristin! Vad skönt att du känner dig nöjd med försäljningen trots att försäljningen drog ut lite på tiden. Ha det bra så ses vi snart igen! Mvh. Rasmus

• 2020-12-07
    Har köpt ett flerfamiljshus.
    Blev bemött på ett professionellt sätt av mäklaren Rasmus, alltid tillmötesgående gällande frågor o funderingar. Han har uppfyllt alla förväntningar jag kunnat ha om en mäklare. :)
    Anna S
    • 323.0 m²
    • Centralt
    köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Hej Anna! Tack så jättemycket för dina fina ord och för en smidig affär. Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya, fina bostad. Ha nu en fin jul så ses vi snart igen! Mvh. Rasmus

• 2020-11-05
    Bra, professionell, snabbjobbad.

Klockrent!
    Anders J
    • 83.5 m²
    • Kvarnbacken
    Hej Anders! Tack för din rekommendation och ett bra samarbete genom hela försäljningsprocessen. Ha en fin jul så ses vi snart igen! Mvh. Rasmus

• 2020-11-04
    Sålt radhus centralt Alingsås.
    Blev trevligt bemött. Och proffsigt.
    Mäklaren levde mer än upp till förväntningar.
    Anders J
    • 134.0 m²
    • Centrum
    sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
    Hej Anders! Himla roligt att du och Ingrid känner er nöjda med försäljningen och min insats. Ha nu en riktigt fin jul så ses vi! Mvh. Rasmus

• 2020-10-29
    Rasmus har bemött oss på ett strålande sätt (alltid glad och positiv) och gjort ett fantastiskt jobb med och förverkliga vårat köp utav lägenhet.
    Axel F
    Axel F
    • 2:a
    • 76.5 m²
    • Centrum
    Hej Axel! Tack så mycket för din rekommendation, det var fantastiskt roligt att jag fick hjälpa dig och Emma att hitta er lägenhet. Ha det så bra så syns vi snart igen! Mvh. Rasmus

• 2020-10-07
    Vi har köpt en nybyggd liten villa från ett företag och Rasmus har hjälpt oss som köpare jättemycket under processen. Kontraktskrivningen drog ut på tiden då säljaren befann sig på annan ort vilket bidrog till viss oro för vår del men Rasmus har funnits där via telefon och smskontakt och svarat mycket skickligt och lugnande på våra frågor och funderingar. Ett riktigt proffsigt bemötande, verkligen!
    Maja K
    Maja K
    • 122.0 m²
    • Ingared
    Hej Maja! Tack så hemskt mycket för fina rekommendation och för en smidig affär. Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya, fina bostad. Ha det så bra så syns vi snart igen! Mvh. Rasmus Jonsson

• 2020-10-04
    Väldigt bra, snabb affär, inga konstigheter eller problem
    Lukas B
    • 2.5:a
    • Alingsås
    Hej Lukas! Vad roligt att höra att du känner dig nöjd med köpet av din nya, fina bostadsrätt. Vi ses snart igen! Mvh. Rasmus Jonsson