Rasmus Jonsson
Registrerad mäklare sedan 2017-02-27
Aktiv på Reco.se sedan 2018-02-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 46 Läs vad Rasmus Jonsson

• Helene E köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-07-24

Sörhaga
    Lyhörd gentemot mina önskemål och snabb i kommunikationen. Läs mer
    2020-08-13 Rasmus J svarar Helene E
    Hej Helene!
    Tack för din rekommendation och för en smidig affär. Jag är säker på att du kommer att trivas bra i din nya fina bostad.
  • Tomas R
    Tomas R sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-07-24

Sålt en bostad.
    Fantastiskt bra bemötande av Rasmus som både är kunnig och hjälpsam. Läs mer
    2020-08-13 Rasmus J svarar Tomas R
    Hej Tomas!
    Tack för din rekommendation och vad roligt att du känner dig nöjd med min insats.
    Ha det så bra så ses vi snart igen!
    Mvh. Rasmus Jonsson
  • Therese S köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-07-23

Alingsås
    Vi köpte en bostad. Mina förväntningar var relativt låga för jag hade inte en jättebra upplevelse med mäklaren som sålde vårt. Men Rasmus var till otroligt stor hjälp och extremt trevlig! Tog sin tid för att svara på våra frågor och hjälpte oss trots att han var på semester. Mycket nöjd och jag önskar att alla mäklare kunde vara som Rasmus! Läs mer
    2020-08-13 Rasmus J svarar Therese S
    Hej Therese!
    Stort tack för din rekommendation och det du skriver. Så roligt att ni känner er nöjda och jag är helt övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya bostad.
    Mvh. Rasmus Jonsson
  • Robin R köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-07-21

Alingsås
    Väldigt trevlig och extremt hjälpsam med alla våra frågor! Läs mer
    2020-08-13 Rasmus J svarar Robin R
    Hej Robin!
    Vad roligt att ni känner er nöjda med mig. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i er nya, fina bostad.
    Ha det så bra så ses vi snart!
  • Ehsan R
    Ehsan R köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-07-02

Brogården
    Köpt en lägenhet i Alingsås. Är nöjd med köpet och bemötandet från Rasmus.
    En hjälpsam och kontaktar mäklare. Läs mer
    2020-08-13 Rasmus J svarar Ehsan R
    Hej Ehsan!
    Vad roligt att höra att du känner dig nöjd med köpet. Jag är helt övertygad om att du kommer trivas bra i din nya bostad.
    Ha det så bra!
    Mvh. Rasmus Jonsson
  • Tanja W sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-06-09

6:a
    Såld bostadsrätt parhus
    Bra bemötande
    Bedömningen vi fick i början höll, mycket nöjd med priset
    Trygg affär, rekommenderas Läs mer
    2020-08-13 Rasmus J svarar Tanja W
    Hej Tanja!
    Tack för din rekommendation och för en smidig försäljning.
    Hälsa Thorsten så ses vi snart igen!
    Mvh. Rasmus Jonsson
  • Maria A sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-06-01

Centrum
    Sålt min mammas lägenhet, fick intrycket av att han hade en kundstock med intressenter men så var nog inte fallet.

Försäljningen gick helt okey för att vara i dessa tider. Läs mer
  • Viktor P köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-05-28

2:a
    Vårgårda Centralt
    Jag har köpt mina allra första bostadsrätt. En lägenhet med två rum.

Jag fick ett väldigt bra och proffsigt bemötande av honom. Jag har varit på visningar förut och inte alls fått samma bra intryck och bemötande som jag fick av honom.

Jag hade inga förväntningar alls. Jag slog ett samtal till honom lite sådär impulsivt när jag såg annonsen. Att lösa en visning på så kort varsel som han gjorde är jag imponerad av. Läs mer
    2020-05-28 Rasmus J svarar Viktor P
    Hej Viktor!
    Stort tack för din rekommendation och för att vi kunde få till en smidig affär där du kände dig nöjd.
    Ha det så bra så ses vi snart igen!
    Mvh. Rasmus Jonsson
  • Hannah W köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-05-12

Dammen
    Rasmus är förtroendeingivande, saklig och alltid tillgänglig. Ger honom mina starkaste rekommendationer. Läs mer
    2020-05-12 Rasmus J svarar Hannah W
    Hej Hannah!
    Vad roligt att ni känner er nöjda med mig. Jag är helt övertygade om att ni kommer trivas bra i er fina villa ni har köpt.
    Vi ses snart igen, hälsa Gustav!
    Mvh. Rasmus
  • Marie L sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-05-11

Dammen
    Vi har sålt vårt bostadshus och vi fick ett otroligt proffsigt och vänligt bemötande.
    Rasmus har hela tiden hållit oss uppdaterade om processen. Vi har inte en enda gång hunnit ringa honom utan har har alltid varit först på bollen.
    Trots rådande tider gick försäljningen fort.
    När vi ska sälja någon bostad nästa gång är det lätt att veta vem vi kontaktar! Läs mer
    2020-05-11 Rasmus J svarar Marie L
    Hej Marie!
    Tack för din fina rekommendation. Vad roligt att ni känner er nöjda med min insats. Det var ett nöje att hjälpa dig och Henrik.
    Mvh. Rasmus

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Alingsås