Rasmus Jonsson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 35 Läs vad Rasmus Jonsson

• Sven V köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-02-28

Vårgårda Centralt
    Objekt Björkgatan 4 a Vårgårda.
    Rasmus har givit ett gott intryck och handlagt vår affär på ett mycket bra sätt. Vi kan ge honom det bästa betyg. Läs mer
    2020-03-03 Rasmus J svarar Sven V
    Hej Sven!
    Vad roligt att ni känner er nöjda med min insats. Jag är övertygad om att ni kommer trivas bra i ert nya boende och i Vårgårda.
    Mvh. Rasmus Jonsson
  • Ulf U köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-02-24

Kvarnbacken
    Köpte Kvarnbacken 52. Snabba beslut av oss efter ett endaste besök på plats. Rasmus (mäklaren) ingav ett stort förtroende.
    Har nu skrivit kontrakt - och även under denna process gav Rasmus ett gediget och proffsigt intryck! Läs mer
    2020-02-25 Rasmus J svarar Ulf U
    Hej Ulf och Solweig!
    Väldigt roligt att ni känt er nöjd med min insats och stort tack för er rekommendation. Jag är helt övertygad om att ni kommer att trivas bra i er nya bostad. Vi ses här framöver.
    Mvh. Rasmus Jonsson
  • Cecilia H köpte sin bostad med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-01-23

Alingsås
    Vi har köpt en hästgård efter en förhandsvisning och har fått ett väldigt bra bemötande av Rasmus. Han är trevlig och upplevs som mycket kunnig. Läs mer
    2020-01-27 Rasmus J svarar Cecilia H
    Hej Cecilia!
    Tack för din rekommendation. Hoppas ni kommer att trivas bra på er nya gård.
    Ha det så bra så ses vi här framöver!
    Mvh. Rasmus Jonsson
  • Lars J köpte sin bostad med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-01-23

Alingsås
    Vi har köpt Bergstena Hönsetorp 1. Rasmus uppträdde extremt proffesionellt. Allt har känts riktigt, riktigt bra. Läs mer
    2020-01-27 Rasmus J svarar Lars J
    Hej Lars!
    Tack för din rekommendation och dina fin ord. Jag är helt övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra på er nya gård.
    Ha det så gott!
    Mvh. Rasmus Jonsson
  • August W köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2020-01-13

Centrum
    Proffsig från början till slut! Stenkoll på alla frågor man ställde och snabba svar, rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-01-13 Rasmus J svarar August W
    Hej August!
    Tack för din rekommendation och för en smidig affär. Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostadsrätt.
    Mvh. Rasmus Jonsson
  • Lisa M sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-12-07

Horla
    Jag och min sambo har sålt vårt hus på 58kvm utanför Alingsås.
    Vi valde Rasmus för hans positiva inställning och hans driv. Vi tvekade först och jämförde med andra mäklare och byråer då detta var vår första husförsäljning och vi inte riktigt hängde med i allt men när vi bad Rasmus att förklara detaljerna så kändes det även tryggt och han blev vårat självklara val.
    Han har levt upp till våra förväntningar och överträffat dom genom att vara väldigt tillgänglig, proffsig i bemötandet och dessutom fick han till en bra och snabb affär som vi alla blev väldigt nöjda med. Läs mer
    2020-01-08 Rasmus J svarar Lisa M
    Hej Lisa och Hans!
    Tack för er rekommendation och era fina ord. Är så glad att ni är nöjda med försäljningen och att allt gick så smidigt.
    Ha det nu så bra!
    Mvh. Rasmus Jonsson
  • JENS P köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-11-28

Vårgårda
    Mycket trevlig, sympatisk och kompetent mäklare. Vi köpte ett hus i Vårgårda via honom. Köpet gick väldigt smidigt till och han var väldigt alert med att kolla upp alla som var intresserade av huset. Läs mer
    2019-12-05 Rasmus J svarar JENS P
    Hej Jens!
    Tack för din fina rekommendation. Jag är övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya bostad.
    Ha det nu så bra!
    JENS P gillar detta
  • Charlotte A köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-11-25

Vårgårda
    Köpt en tomt .
    På ett bra sätt. Tog kontakt och ville boka tid när vi bestämt oss.
    Kunde ju tänka att säljaren skulle vara med på möte men det var inget som han nämnde vid kontakt tidigare.
    Pedagogisk och noga genomfört möte med säljaren. Läs mer
    2019-12-05 Rasmus J svarar Charlotte A
    Hej Charlotte och Hannes!
    Ser fram emot att få se ert fina hus när det står färdigt.
    Mvh. Rasmus Jonsson
  • Emmy A köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-11-11

Alingsås
    Har köpt en fristående villa. Känner stort förtroende för Rasmus. Är påläst med gott bemötande. Ger ett ärlig intryck. Läs mer
    2019-11-19 Rasmus J svarar Emmy A
    Hej Emmy!
    Tack för ditt fina ord och din rekommendation. Hoppas att ni kommer att trivas bra i er nya, fina bostad.
    Mvh. Rasmus Jonsson
  • Ann W sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

2019-11-08

Alingsås
    På grund av en framtida flytt har jag sålt mitt fritidshus. Jag blev trevligt bemött och fick en proffsig och saklig hantering av ärendet. Det rekommenderade utgångspriset hade rätt nivå.
    Varma rekommendationer! Läs mer
    2019-11-08 Rasmus J svarar Ann W
    Hej Ann!
    Vad roligt att höra att du är nöjd med mitt arbete och vi lyckades få till en bra försäljning av ditt härliga fritidshus.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Nicklas Blomstrand