Peter Jonsson

Peter Jonsson

Peter Jonsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Peter Jonsson har varit registrerad mäklare sedan 1989-11. Peter Jonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Jonsson har haft 27 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

96 omdömen om Peter Jonsson

Sedan starten hos Reco 2017
Ingamaj O
Sålde sitt hus med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Vårgårda Centralt

Han har med gedigen kunskap och erfarenhet lotsat försäljningen till ett avslut som jag är mycket nöjd och glad för.

Michael W
Alingsås

professionellt bemötande med stor trygghet. Bra med en mäklare som har varit med och kan sitt jobb. Svarar snabbt och klart på ens funderingar

Luis Alberto F
Alingsås

Tydlig information och bra kontakt med oss som kunden. Han gjorde ett bra job inför försäljning av huset. Behövs förbättra rekommendationen för stylisten som kom hem och hjälpte inför fotografering

Stina F
Alingsås

Riktigt bra och kunnig hjälp vid vår försäljning, tydlig information och stort stöd vid varje steg hela vägen fram till avtalsskrivningen.

Sofia E
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Kunnig mäklare med ett bra bemötande. Är hjälpsam under hela processen och får en att känna sig trygg i sitt köp.

Clary Ylva J
Hjälmared

På ett professionellt och korrekt sätt, men ändå personligt. Förväntningarna om mäklarens kunskaper om marknaden gällande både privatpersoner och bygg- företag infriades. På grund av yttre omständigheter såsom myndigheter och byråkrati, utanför vår kontroll, under flera år, har vi lärt känna Peter Jonsson som en driven och förtroendeingivande mäklare. Vi ger honom våra varmaste rekommendationer. Ylva och Rolf Johansson

Rasmus I
Hjälmared

Mycket bra. Tog sig tid att visa fastigheten trots att han råkat ut för en allvarlig skada. Vi gillade även att Peter inte var för "säljande" eller intensiv som man kan uppleva mäklare ibland. Vi fick dessutom mycket bra tips & råd efter genomförd affär vilket vi uppskattade.

Lars J
Alingsås

Kunnig hjälpsam fick bra information trevlig och bra bemötande

Svar från Peter Jonsson

Tack för de fina orden Lars. Vi har haft ett bra samarbete under en längre tid. Kul att vi nu närmar oss målet. Ha det fint och hälsa frugan!

Christer S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Centrum

Peter tog hand om oss inblandade på bästa möjliga sätt.Kändes oss trygga genom hela affären.Kan varmt rekommendera Peter.

Svar från Peter Jonsson

Tack Christer! Skönt att jag fick förtroendet att hjälpa dig igen. Alltid lika trevligt

Ingamaj O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Vårgårda

Han var lyhörd för mina behov och önskemål. Min önskebostad blev min trots flera problem på vägen. Peter fick det att hända. Jag är så lycklig.

Svar från Peter Jonsson

Grattis Ingamaj och tack för de fina orden. Det är så trevligt att vara en del av din bostadsresa mot nya mål. Ha det fint!