Rasmus Jonsson

Rasmus Jonsson

Rasmus Jonsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Rasmus Jonsson har varit registrerad mäklare sedan 2017-02. Rasmus Jonsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-02 och har fått 111 omdömen med ett betyg på 4.7. Rasmus Jonsson har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

111 omdömen om Rasmus Jonsson

Sedan starten hos Reco 2018
Ingrid O
Köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Bra och snabb återkoppling! Flexibel och tillmötesgående med alla frågor/funderingar. Vi är supernöjda!😃

Lena F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Bra och proffsigt bemötande. Kan rekommendera Rasmus som mäklare vid köp och sälj av din bostad

Rebecka F
Sålde sitt hus med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Mycket bra bemötande, trevlig och engagerad, flexibel och tillmötesgående!

Tanja C
Alingsås

Jag tycker att Rasmus bemött oss på ett trevligt sätt. Han har varit väldigt lugn och svarat på alla våra frågor angående bostaden.

Mahira D
Vårgårda

Rasmus var ett stort stöd redan från första dagen , han förstod våra behov och situationen väl kring försäljningen. Vi hade fler mäklare att välja på men valde Rasmus just för att han är kunnig , trevlig, tänker på både kundens samt försäljarens bästa, han är rak på sak och ärlig och det vi förväntade oss av försäljningen fick vi ut via honom , så som han förklarat förloppet levde han upp till det och vi fick ett stort förtroende för honom. Det var en lyckad försäljning tack vare hans engagemang och jobb i allt detta....

Hannah W
Dammen

Rasmus har varit min mäklare vid både köp och försäljning av fastigheter och förtjänar högsta betyg på båda områdena. Hans professionella framträdande, effektiva kommunikation och dedikation är kvaliteter som verkligen lyser igenom.

August W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Jonsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Centrum

Bra bemötande, otrolig service och kontakt från början till slut. Kan varmt rekommendera att kontakta Rasmus om ni funderar på att sälja er bostad.

Thomas K
Ingared

Söker man en kunnig empatisk lyhörd mäklare så välj Rasmus. Rekommenderar honom varmt !!!!

Daniel N
Nordostpassagen

Rasmus, är med en genom hela försäljningen. Kunde inte haft en bättre mäklare

Mats H
Nordostpassagen

Hej, Fungerade perfekt vad jag förväntar mig av en mäklare.