Thomas Thim

Thomas Thim

Thomas Thim är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Alingsås

Thomas Thim har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Thomas Thim har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.7. Thomas Thim har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

127 omdömen om Thomas Thim

Mikael A
Köpte sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Thomas är saklig, trevlig och rolig. Ända från första kontakt var han förtroendeingivande och svarade behjälpligt och rakt på våra frågor, något vi inte alltid upplevt på andra visningar vi varit på.

Peter Ingvar F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Proffsigt bemötande och inga konstigheter. Rekommenderar Thomas Thim varmt till andra som vill både sälja och köpa bostad problemfritt.

Arne M
Sålde sitt hus med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Han gör sitt jobb. Jag lyckades bara sporadiskt komma in på hemsidan om mitt hus. 👎

Per E
Alingsås

Trevlig och bra bemötande lätt att få kontakt med. Fix allt man behöver hjälp med vi en fastighetsaffärer.

Denis V
Alingsås

Förmodligen världens bästa människa som också valt att bli mäklare!

Mattias E
Alingsås

Trevlig och proffsig! Enkel att förstå och rak i sin kommunikation..

Thomas H
Alingsås

Bra bemötande, effektiv och handlingskraftig, men framförallt trevlig med glimten i ögat!

Irene Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Är mycket nöjd med köpet av min nya bostad har fått det stöd och hjälp som jag behöft av Thomas Tim .

Maud L
Sålde sin bostad med hjälp av Thomas Thim en del av Svensk Fastighetsförmedling Alingsås
Alingsås

Vi upplevde ett mycket positivt bemötande från mäklare Thomas Thim. Det var på alla sett ett seriöst upplägg och vi kan rekommendera Thomas till andra eventuella köpare.

Johan Sven Martin E
Alingsås

Ett gott och professionellt bemötande. Visar på god kunskap.