Amanda Allernäs
Registrerad mäklare sedan 2017-06-20
Aktiv på Reco.se sedan 2020-09-07

Läs vad 160 Läs vad Amanda Allernäs

• Lennart Jimmie B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-09-20

Amanda fick återigen uppdraget att sälja åt mig, ska jag sälja igen så vet jag vem jag ska ringa. Mycket proffsigt och effektivt. Rekommenderar! Läs mer
  • Sandra E
    Sandra E sålde sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-09-17

Borlänge
    Vi har sålt en villa i den övre prisklassen. En för orten lite dyrare villa. Vi var nöjda med Amanda men saknade ibland lite inkänningsförmågan hur det är att sälja sitt hus, det kan vara blottande och svårt. Vi hade gärna sett lite mindre forcerat beteende och att kommunikationen kring budgivningen varit tydligare och mer samlad. Sms är bra, men det kan också ge upphov till missförstånd och frustration när man menar olika saker. Vi hade uppskattat mer dialog under och efter köpet var klart. Att fråga efter feedback som mäklare direkt till kund hade hjälpt båda parter. Under säljprocessen och vår känsla efter. Läs mer
  • Fredrik J sålde sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-09-15

Gagnef
    Sålt ett hus med en liten gård, Proffsigt bemötande av Amanda när vi träffades och mina förväntningar var att det skulle bli en bra försäljning utan att det drog ut på tiden,Vilket blev fallet också.
    Amanda jobbade verkligen på och man kände sig delaktig i alla beslut.

Väldigt nöjd över allt och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Alexander T köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-09-12

3:a
    Musikanten
    Hjälpsam, kunnig och trevligt bemötande. Kan starkt rekommendera Amanda Läs mer
    2020-09-15 Amanda A svarar Alexander T
    Hej Alexander och Christina, stort tack för er rekommendation. Vi ses snart igen!
  • Siv N sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-09-11

3:a
    Musikanten
    Amanda har varit jättebra både för köpet av vårt nya hus och försäljningen av vår lägenhet. Vi kan gott rekommendera Amanda till flera Läs mer
    2020-09-15 Amanda A svarar Siv N
    Hej Hans och Siv, vad glad jag blir att ni haft en bra känsla både vid köp och försäljning. Tack för förtroendet!
  • Barbro H sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-09-11

2:a
    Sålt en lägenhet
    Trevlig o kunnig mäklare
    Gjorde allt lätt o enkelt Läs mer
    2020-09-15 Amanda A svarar Barbro H
    Hej, tack för er rekommendation och för ert förtroende!
  • Pontus A köpte sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-09-09

Borlänge
    Köpt en fritidsstuga proffsigt och trevligt bemötande Läs mer
    2020-09-10 Amanda A svarar Pontus A
    Hej Pontus och Malin, vad kul att ni uppfattat mig som ni beskriver. Det har varit så kul att få hjälpa er till er nästa fritidsdröm! Det ska bli spännande och se ert projekt växa fram. Vi ses snart igen.
  • Emilie M sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-09-07

6:a
    Hagalund
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Amanda. Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare för det här uppdraget!

Redan vid första mötet genomsyrades hela upplägget av en stor entusiasm vilket jag värdesatte högt. Jag ville att mina eventuella köpare skulle känna att den mäklare jag valt gav allt.

Jag, i den helt främmande rollen som säljare, hade ett stort behov av känna mig trygg och det gjorde jag från första stund med Amanda. Hon för en öppen och rak dialog vilket jag prioriterar mycket högt.

Amanda har ett outtröttligt driv och jobbar mycket målinriktat. Två dagar senare och innan visning så var vår bostadsrätt såld med mycket nöjda köpare och säljare. Jag rekommenderar Amanda vid din nästa försäljning! Läs mer
    2020-09-10 Amanda A svarar Emilie M
    Hej Emilie och Fredrik, wow jag blir alldeles rörd! Tack så hemskt mycket för er rekommendation, är så glad att vi lyckades få till en riktigt lyckad försäljning med nöjda köpare. Tack för förtroendet. Vi ses snart igen!
  • Karin B köpte sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-09-07

Borlänge
    Vi träffade mäklaren och säljaren för att genomföra köpet. Mäklaren gav bra och redig information, svarade på våra frågor och lät oss även få resonera med säljaren.
    Det kändes tryggt. Läs mer
    2020-09-10 Amanda A svarar Karin B
    Hej Karin och Stefan, tack så mycket för er rekommendation! Det glädjer mig att allt har känts tryggt, det är viktigt för mig. Jag är även tacksam för att få förtroendet att förmedla ert nuvarande boende.
  • Tenho Armas M sålde sitt hus med hjälp av Svensk Fastighetsförmedling Gagnef/Vansbro

2020-09-02

Borlänge
    Vi sålde våran villa. Hon var saklig, trevlig och handlings kraftig. Toppbetyg. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Jens Bergenström