Amanda Allernäs

Amanda Allernäs

Amanda Allernäs är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Amanda Allernäs har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Amanda Allernäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 408 omdömen med ett betyg på 4.9. Amanda Allernäs har haft 31 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du ställer höga krav på din fastighetsmäklare ska du välja mig. Jag är professionell, effektiv och arbetar målinriktat för att nå det bästa resultatet både för köpare och säljare. Jag behandlar alla affärer med stor omsorg och jag jobbar hårt för att alla kunder ska vara så pass nöjda att det väljer att rekommendera mig vidare till vänner och bekanta.

Det är skillnad på mäklare och mäklare. Nöjer man sig som säljare att bara få bostaden såld finns det många alternativ men vill man ha ett riktigt bra slutresultat är valet av mäklaren den stora skillnaden.

408 omdömen om Amanda Allernäs

Sedan starten hos Reco 2020
Siv S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Domnarvet

Trevlig, tillmötesgående, kunnig

Johan C
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Torsång

Amanda hade ett bra bemötande från början till slut, väldigt nöjda och kan starkt rekommendera henne!

Emmy H
Torsång

Amanda är proffsig och kunnig i yrkesrollen. I min kontakt med henne upplevde jag att hon var väldigt mån om att skapa god kundrelation och se till att medlingen mellan säljare och köpare fungerar väl. Hon återkopplade alltid och med tydlighet.

Svar från Amanda Allernäs

Hej Emmy, tusen tack för din rekommendation. Att vara en del i livets, troligen, största affär är ett förtroende jag aldrig sviker. Stort grattis igen till ert köp!

Pontus B
Östermalm

Proffsig, hjälpsam och snabbt jobbat.

Svar från Amanda Allernäs

Hej Pontus, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Det blev ett snabbt och smidigt köp, här tror jag att du kommer att trivas!

Viktoria C
Torsång

Otroligt driven och fin person

Svar från Amanda Allernäs

Hej Viktoria, tusen tack för de fina orden och för ert förtroende. Lycka till nu med huset!

Eva L
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Torsång

Rak och tydlig i sin kommunikation. Återkopplar vad som händer så att jag som säljare känner mig trygg och uppdaterad. Taktisk och lyhörd i förhandlingssituationen. Kan varmt rekommendera henne. /Eva Linmalm

Svar från Amanda Allernäs

Hej Eva, tusen tack för din rekommendation, det värmer! Stor tack för ditt förtroende.

John-edvin S
Östermalm

Kunnig och duktig informatör. Önskemål om snabb försäljning och det skedde.

Svar från Amanda Allernäs

Hej John-Edvin, stort tack för er rekommendation. Ja, visst blev det en snabb försäljning! 14 dagar från annonsering till kontrakt.

Hillevi E
Sålde sin bostad med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Amanda är förtroendeingivande, saklig och lugn. Har känt mig trygg genom hela processen.

Svar från Amanda Allernäs

Hej Hillevi, tack så mycket för din rekommendation och tack för ditt förtroende. Nu börjar jakten på nästa boende!

Willjam K
Medväga

Jag har alltid trott att det ska vara komplicerat med att köpa en bostad men med en mäklare man känner sig bekväm med blir det mycket enklare. Amanda får en att känna sig bekväm genom hela processen och man känner att man kan komma med alla frågor man har. Otrolig snäll och fruktansvärt bra kund bemötane

Svar från Amanda Allernäs

Hej Willjam, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Vad kul att höra att ni är nöjda och att ni har haft en bra upplevelse i köpet av er första egna bostad!

Sandra O
Köpte sin bostad med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Amanda visar på enorma kunskaper. Både när det gäller köp av, eller att sälja bostäder, men även när det kommer till att bemöta människor. Kan varmt rekommendera henne, och Svensk Fastighetsförmedling Borlänge.

Svar från Amanda Allernäs

Hej Sandra, tusen tack för de fina orden! Tror att ni kommer trivas toppen i Lerbäcken. Vi hörs snart igen!