Amanda Allernäs

Amanda Allernäs

Amanda Allernäs är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Amanda Allernäs har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Amanda Allernäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 431 omdömen med ett betyg på 4.9. Amanda Allernäs har haft 49 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du ställer höga krav på din fastighetsmäklare ska du välja mig. Jag är professionell, effektiv och arbetar målinriktat för att nå det bästa resultatet både för köpare och säljare. Jag behandlar alla affärer med stor omsorg och jag jobbar hårt för att alla kunder ska vara så pass nöjda att det väljer att rekommendera mig vidare till vänner och bekanta.

Det är skillnad på mäklare och mäklare. Nöjer man sig som säljare att bara få bostaden såld finns det många alternativ men vill man ha ett riktigt bra slutresultat är valet av mäklaren den stora skillnaden.

2023-07 - 2024-06

431 omdömen om Amanda Allernäs

Sedan starten hos Reco 2020
Lena L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Östermalm

Effektiv och handlingskraftig så bra. Trevlig och väldigt serviceminded som bara den.

Jonas A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Östermalm

Proffesionell och hjälpsam. Hade en tydlig plan för försäljningen som resulterade i en snabb försäljning i en tuff marknadsperiod med ett riktigt bra pris.

Andreas Emmanuel B

Amanda är en otroligt professionell och ansvarstagande mäklare. Vi har både köpt och sålt hus via henne och har haft lika positiv erfarenhet I båda fallen. Det märks verkligen att hon älskar sitt jobb,vilket syns varesig du träffar henne på en visning eller när hon pedagogiskt förklarar/förmedlar information ur försäljningsprocessen. Vi kan varmt rekommendera Amanda!

Erica W
Hagalund

Amanda är väldigt proffsig, noggrann och informerar om allt som händer under försäljningsprocessen. Efter att jag försökt sälja min lägenhet med en annan mäklare i över ett halvår, fick Amanda den såld till samma pris efter två månader. Jag är väldigt nöjd med mitt slutgiltiga val av mäklare!

Veronica B
Romme

Otroligt nöjd med min mäklare Amanda! Uppskattar att hon alltid informerade om vad som hände under hela processen. Hade jag frågor eller funderingar fick jag svar på en gång. Väldigt enkel att ha att göra med. Ska jag sälja eller köpa igen kommer jag kontakta Amanda! Kommer absolut rekommendera henne till andra som ska sälja eller köpa! Allt funderade super bra!

Lena F
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

På bra sätt, Amanda var tydlig och förklarade allt så vi förstod innebörden av alla villkor, och tog sig tid att mötas på tid som vi kunde komma på.

William W
Östermalm

Mycket trevlig, engagerad och hjälpsam!

Carina H
Övre Tjärna

Professionellt, trevligt bemötande. Köpet gick lätt och smidigt att genomföra med den hjälp man får av Amanda.

Emma Å
Övre Tjärna

Världens bästa mäklare! Amanda tar sig verkligen tiden för sina kunder. Hon gör det där lilla extra! Kan inte rekommendera henne nog! Världsklass!

Ylva F
Bullermyren

Proffsig, tydlig, engagerad. Förhoppningarna/förväntningarna på ett snabbt avslut införlivades. Amanda kan sin sak, krånglar inte till det och känns personlig på ett okonstlat sätt.