Amanda Allernäs

Amanda Allernäs

Amanda Allernäs är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Amanda Allernäs har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Amanda Allernäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 232 omdömen med ett betyg på 4.8. Amanda Allernäs har haft 111 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du ställer höga krav på din fastighetsmäklare ska du välja mig. Jag är professionell, effektiv och arbetar målinriktat för att nå det bästa resultatet både för köpare och säljare. Är det någon gång du ska investera är det i din bostadsaffär!

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med familj och vänner. Det blir mycket träning.

Hur ser din drömbostad ut?
Det varierar! Ibland drömmer jag om en nyproducerad lägenhet centralt och ibland känner jag mer för en villa vid vattnet. Gissar att det är en av få baksidor med yrket.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 232 Läs vad Amanda Allernäs

• sålde sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-07-10
    Bra att bolla alla tankar med under hela processen. Lyhörd och ger bra råd, tydlig men inte övertydlig. Proffsig ut i fingerspetsarna.
    Hej Rikard, tack så mycket för superlativen och tack för förtroendet! Amanda Allernäs
  • köpte sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-07-10
    Bra upplevelse på alla sätt och vis :)
    Hej Agnes, tack för er rekommendation! Amanda Allernäs
    2021-07-10
    Vi har stött på Amanda på många olika visningar och hon har alltid gett oss ett välkomnande och kunnat svarat på våra otaliga frågor. Snabba svar på mejl och telefon. Så vill ni ha en mäklare som finns där både för er som ska sälja och köpa välj då Amanda så får ni en trygg upplevelse.
    Hej Amanda, tack så mycket för den fina rekommendation. Här ni kommer ni att trivas! Amanda Allernäs
    2021-07-08
    Amanda har varit med under lång tid i vårt letande efter rätt objekt. Medan vi har varit väldigt kräsna har hon välkomnat oss till visningar där hon på förhand säkert kunnat säga att det inte var vad vi sökte, för att vi själva skulle få bilda oss en uppfattning. När rätt objekt dök upp var hon snabb att presentera det för oss och hjälpte oss till en snabb och smidig affär.
    Hej Ronnie, tack för att du tog dig att skriva en reco. Så kul att det var jag som fick förmedla huset ni tillslut föll för i Gagnef. Stort lycka till! Amanda Allernäs
    2021-07-08
    Det här är en mäklare som jag valde efter noga betänkande och hon uppfyllde alla förväntningar jag hade på henne, till fullo!

Amanda Allernäs är sin unga ålder till trots ett proffs redan och jag uppfattar att hon är lika bra i kontakten med säljare som köpare. Rak, tydlig, lugn och såväl ärlig som pragmatisk.

I vår kontakt var hon dessutom tålmodig där det behövdes (tuff process för mig denna försäljning), snabb och effektiv när det krävdes och flexibel/lösningsinriktad (när det initialt blev lite fel i vår kommunikation). Hon är dessutom väldigt trevlig!

Jag kan med allra största tyngd rekommendera henne som mäklare.
    Hej Sofi, Tusen tack för din fina rekommendation. Det har varit så spännande att hjälpa dig med denna försäljning, och vilket resultat det blev! Vi ses i höst. Amanda Allernäs
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Gylle
    2021-07-02
    She was very profesional and helpfull
    Hi Dave, thank you so much! Have a great summer. Amanda Allernäs
    • Mockfjärd
    2021-07-01
    Amanda känns oerhört professionell och förklarar saker på ett sätt så att man förstår. Hon är lätt att få tag på via telefon/sms/mail osv. Snabb återkoppling annars. Sen självklart trevlig och glad!
    Hej Krille, äntligen blev det ett hus för dig. Detta kommer bli toppen! Tack så mycket för din fina rekommendation, jag blir jätteglad :) Amanda Allernäs
    2021-06-16
    Effektiv
    Professionell
    Brett nätverk
    Bra bemötande och kundfokuserad
    Hej Karin, tack så mycket för dina positiva ord! Tack för förtroendet så jag fick möjlighet att visa vad jag går för. Lycka till i Stockholm! Vi hörs snart igen. Amanda Allernäs
    2021-06-15
    Trevligt och proffsigt
    Mäklaren levde opp till förväntningarna
    Vi är mycket nöjda med Amandas insats.
    Hej Bengt och Susanna, vad glad jag blir av att läsa er rekommendation. Tack för förtroendet och lycka till i Uppsala! Amanda Allernäs
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-06-14
    Proffsig, saklig, tillmötesgående
    Hej Rikard, tack för att du tog dig tid att skriva en rekommendation. Det glädjer mig att du beskriver mig så. Hörs snart igen! Amanda Allernäs