Amanda Allernäs

Amanda Allernäs

Amanda Allernäs är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Amanda Allernäs har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Amanda Allernäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 345 omdömen med ett betyg på 4.8. Amanda Allernäs har haft 92 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du ställer höga krav på din fastighetsmäklare ska du välja mig. Jag är professionell, effektiv och arbetar målinriktat för att nå det bästa resultatet både för köpare och säljare. Jag behandlar alla affärer med stor omsorg och jag jobbar hårt för att alla kunder ska vara så pass nöjda att det väljer att rekommendera mig vidare till vänner och bekanta.

Det är skillnad på mäklare och mäklare. Nöjer man sig som säljare att bara få bostaden såld finns det många alternativ men vill man ha ett riktigt bra slutresultat är valet av mäklaren den stora skillnaden.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 345 Läs vad Amanda Allernäs

• sålde sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Borlänge
    2022-08-06 Verifierad kund
    Lika bra vid försäljning som köp 🌟
    • Borlänge
    2022-07-08 Verifierad kund
    Mycket bra sätt. Trevlig och kunnig!
    Vi hade goda förhoppningar och Amanda fixade det utan problem.
    Hon gjorde allt hon kunde för att vi skulle lyckas med både husförsäljning och köp av nytt hus.
    Driven och kunnig och enormt engagerad!
    Vi är mycket nöjda😃
    Hej Jonny och Sirpa, tusen tack för era fina ord, det glädjer mig! Att ni beskriver mig som driven, kunnig och engagerad känns så roligt då detta är egenskaper jag personligen tycker är väldigt viktigt hos mig som fastighetsmäklare. Stort tack för ert förtroende! Amanda Allernäs
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Hagalund
    2022-07-08 Verifierad kund
    Kände mig mycket sakligt och professionellt bemött, trygg och väl omhändertagen under hela processen. Amanda ger ett samtidigt lugnt, lyhört, flitigt och skarpt intryck. Resultatet av min försäljning översteg mina förväntningar.
    Hej Kristoffer, vad glad jag blir av att läsa din rekommendation, speciellt när vårt samarbete kring din försäljning varat ca 1 år iom ert husbygge. Att jag dessutom kunder överträffa dina förväntningar känns toppen! Tack igen för ditt förtroende. Amanda Allernäs
  • köpte sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Amsberg
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trevlig och lätt att prata med
    Hej Linus, tusen tack för din rekommendation och stort grattis igen till en fin sommarstuga! Amanda Allernäs
    • Amsberg
    2022-06-23 Verifierad kund
    Bara positiva erfarenheter. Kommer att rekommendera.
    Hej Anna, stort tack för din rekommendation och ditt förtroende. Jag är glad att vi rodde det i hamn tillslut! Amanda Allernäs
    • Ringen/Forssa
    2022-06-22 Verifierad kund
    Jätte bra kommunikation men jag förväntat att stå med min sida lite alltså jag inte nöjd med lägenhet priset som såld annats var bra jobbat ändå tog lång tid.

Hej, tack för din rekommendation! Vad kul att höra att du är nöjd med min kommunikation, det tycker jag är en otroligt viktig del i mitt yrke. Det var mindre roligt att höra att du är missnöjd med försäljningspriset. Jag upplevde att du tyckte de kändes okej att sänka priset med 6% och att köparen istället kunde tillträda snabbt. Jag ska se till att vara än mer lyhörd nästa gång. Jag önskar dig stort lycka till i din nya stad! Amanda Allernäs
    • Hytting
    2022-06-22 Verifierad kund
    Vi uppskattade Amandas engagemang och goda kommunikation under hela processen, från husletande till klar affär. Hon är professionell och enkel att arbeta med. Vi är jättenöjda med Amanda som vår mäklare!
    Hej Matilda, vad jag glad jag blir av att läsa hur du beskriver mig. Tusen tack och tack för ert förtroende i både köp och försäljning. Amanda Allernäs
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Gylle
    2022-06-17 Verifierad kund
    Alltid trevlig och tillmötesgående! Lätt att få kontakt med. Kan varmt rekommendera Amanda!
    Hej Sara, tack för att du tog dig tid att rekommendera mig. Känns jätteroligt att jag fick förmedla er familjs nästa boende. Här kommer ni att trivas! Amanda Allernäs
    • Gylle
    2022-06-17 Verifierad kund
    Mycket duktig och trevlig tjej som har bra koll på läget.
    Hej Hanna, tusen tack för dina fina ord och tack för ditt förtroende! Vilken snabb och smidig försäljning det blev, med väldigt bra betalt. Kul! Amanda Allernäs
    • Hagalund
    2022-06-16 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Mycket mån om att kunden ska vara nöjd.
    Hej igen Johan, tack för att du tog dig tid att även rekommendera mig i egenskap av säljare. Tack för förtroendet! Amanda Allernäs