Amanda Allernäs är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Amanda Allernäs har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Amanda Allernäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 187 omdömen med ett betyg på 4.8. Amanda Allernäs har haft 98 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Om du ställer höga krav på din fastighetsmäklare ska du välja mig. Jag är professionell, effektiv och arbetar målinriktat för att nå det bästa resultatet både för köpare och säljare. Är det någon gång du ska investera är det i din bostadsaffär!

Vad gör du helst på fritiden?
Då umgås jag med familj och vänner. Det blir mycket träning.

Hur ser din drömbostad ut?
Det varierar! Ibland drömmer jag om en nyproducerad lägenhet centralt och ibland känner jag mer för en villa vid vattnet. Gissar att det är en av få baksidor med yrket.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 187 Läs vad Amanda Allernäs

Sålt 1/7 del Hus 4/5 Ok Bra
    Aku R
    • Borlänge
    sålde sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
  • 2020-12-02
    Amanda har sålt mitt och mina syskons föräldrahem, ett kedjehus byggt 1956. Allt har gått väldigt smidigt, Amanda är proffsig i sitt uppdrag. Vi träffades alla dödsbodelägare med Amanda som gick igenom hela försäljningsprocessen. Allt klart och tydligt. Vi tog kontakt med Amanda direkt när vi skulle sälja, vi visste att hon är duktig och vän till min dotter så det var enkelt beslut välja henne. Dessutom hade hon nyligen sålt flera hus i området. Vi rekommenderar henne varmt som mäklare!
    Minna B
  • 2020-12-02
    Sålt ett hus. Förväntningar uppfyllda hittills. Svårt svara på då mäklaruppdraget är ännu inte slutfört då överlåtelsen ännu inte skett som inkluderar slutdeklaratinen av bostaden efter det.
    Karin R
  • 2020-12-02
    Amanda kan sin mäklarroll och vad som hör därtill. Det enda jag kan reagera på är att man ska själv inte utmåla sig som expert.
    Juha R
  • 2020-11-30
    Bra återkoppling, och tillgänglig med snabb respons. Tydliga uppdateringar om processen i samband med försäljning av bostadsrätt.
    Kim A
    • 73.5 m²
    • Borlänge
    sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
  • 2020-11-28
    Vi köpte en lägenhet i Borlänge. Ett fantastiskt bemötande av Amanda som är både kunnig och engagerade mäklare.
    Mohammad V
    • 73.5 m²
    • Borlänge
    köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
  • 2020-11-26
    Helt fantastiskt bemötande är så 100% jättenöjd
    Christina B
    • 49.0 m²
    • Gagnef
    köpte sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
  • 2020-11-21
    Amanda sålde vår lägenhet för ett dödsbo, och sedan backade affären så vi som ideell förening skulle kunna sälja den utan att behöva betala reavinst skatt. Vi fick lägenhetet som ett legat i ett dödsbo. Och pga begravningsbyråns okunskap blev det en salig soppa. Som Amanda hjälpte oss att fixa. Stort tack!
    Korskyrkan B
    • 76.5 m²
  • 2020-11-20
    Amanda är positiv och effektiv och mycket kompetent vad gäller husförsäljning. Hon är dessutom hus-kunnig. :)
    Erika B
    • 122.0 m²
    • Gagnef
    Hej Erika och Aapo, tusen tack för er rekommendation och de fina orden!

Visa svar
  • 2020-11-19
    Köpt huset vi letat efter. Amanda är en kunnig och trevlig mäklare och man har en bra kontakt hela vägen i köpet och bra uppföljning. Om.. bara om vi ska sälja så är det henne vi anlitar.
    Monica B
    • 73.0 m²
    • Mockfjärd
    Hej Monica, vad glad jag blir av att läsa din rekommendation, tack! Välkomna till Mockfjärd!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte