Mikael Björklund
Registrerad mäklare sedan 2013-02-21
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 158 Läs vad Mikael Björklund

• Björn S sålde sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-07-01

Repbäcken
    Sålde mitt hus ,ed hjälp av Mikael. Han var trevlig, kunnig och visade ett stort intresse och engagemang för hela processen. Jag är mycket nöjd och skulle rekommendera Mikael till andra! Läs mer
  • Annieli S sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-06-27

Kvarnsveden
    Mikael är engagerad och positiv samt
    Hjälpsam på alla sätt
    Ger honom högsta betyg Läs mer
  • Sara F köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-06-06

Borlänge
    En mycket snabb och smidig affär där det kändes som att Mikael som mäklare visste vad jag sökte och hittade lämpligt objekt som jag blev erbjuden visning på. En Bostadsrätt på ca 80 kvm som mötte flera av mina krav. Trevlig och enkel kommunikation gjorde affären smidig och hela upplevelsen är positiv. Läs mer
    2020-06-08 Mikael B svarar Sara F
    Tack Sara!
    Det var många pusselbitar som passade in där till slut. Jag tror att det kommer att bli jättebra för dig!
  • Fabian H sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-06-05

Domnarvet
    Sålde en lägenhet i domnarvet. Träffade mäklaren på en husvisning där jag fick en bra intryck. Svarade upp med realistiska förväntningar på pris och ett bra agerande i krisen som är just nu. Hittade köpare på vår lägenhet innan vi la ut den på hemnet vilket gjorde att affären gick snabbt och smidigt! Jag är helt nöjd med min upplevelse kring försäljningen av bostaden! Läs mer
    2020-06-05 Mikael B svarar Fabian H
    Wow! Tack för det fina betyget Fabian! Nu hoppas att ni hittar nått nytt snabbt! Jag har 3 adresser som jag ska skicka till dig strax.
  • Ursula E
    Ursula E skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-30

Från ett mejl om att jag vill sälja till att få en ny egen bostad så snabbt och proffsigt är det bara Mikael som klarar, tryggt, säkert och fantastiskt! Får mig som kund att verkligen känna mig VIP. Och det är inte första gången, alltid lika proffsig! Läs mer
    2020-06-02 Mikael B svarar Ursula E
    Haha! vad glad jag blir när jag läser din fina rekommendation!
    Det blev många pusselbitar som ramlade på plats där i en rasande fart.
    Det känns som att alla kommer att bli nöjda!
  • Christoffer S sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-27

Musikanten
    Sålde min lägenhet och respektive lägenheten köparen ägde. Sålde även huset vi flyttar in i nu. Smidig hjälp, brett kontaktnät och väldigt engagerad och drivande Läs mer
    2020-05-28 Mikael B svarar Christoffer S
    Tack Christoffer.

En affär blev 3 i en hast. Nu gick alla bra och det känns verkligen som att alla 3 köpare hittade rätt med sin nya bostad - SUPERKUL!

Lycka till med renoveringen!
  • Kenneth L sålde sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-27

Forssa
    Mikael är en mäklare som verkligen på allra bästa sätt tar hand om din försäljning. Kunnig, engagerad och mycket sympatisk. Läs mer
    2020-05-28 Mikael B svarar Kenneth L
    Tack Kenneth!

Det känns som det blev en mycket lyckad affär för alla parter. Du får höra av dig om du vill flytta "hem" igen så ska jag hitta ett bra boende åt dig ;-)
  • Eva M
    Eva M sålde sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-25

Forssa
    Vi har sålt en villa byggd 1959. Vi blev proffesionellt bemötta och det gick väldigt snabbt och bra. Våra farhågor om en lång process blev tvärtom en positiv upplevelse.
    Vi är mycket nöjda m mäklaren och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-05-28 Mikael B svarar Eva M
    Tack för det fina betyget Eva!
    Välkomna tillbaka om det blir fler affärer i framtiden.
  • Isabell B sålde sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-17

Kvarnsveden
    Sålde vår villa och Mikael skötte försäljningen utmärkt!
    Snabbt och smidigt och otroligt kunnig!
    Jag är supernöjd och kommer anlita honom när det är dags för nästa fastighetsaffär! Läs mer
    2020-05-28 Mikael B svarar Isabell B
    Tack Isabell!

Det var superkul att få hjälpe er med den här affären. Lycka till i framtiden.
  • Martin P köpte sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-15

Skräddarbacken
    Sålde en villa i Borlänge, professionellt och tryggt bemötande. Levde absolut upp till förväntningarna. Lite dyrare än andra mäklare vi träffade men det kändes bättre. Så vi valde honom Läs mer
    2020-05-28 Mikael B svarar Martin P
    Tack Martin.

Med det betyget så utgår jag ifrån att ni tycker att jag var värd de extra kronorna. Grattis till köpet också. Det var skönt att vi kunde lösa ditt nya boende med ett hus som inte ännu nått marknaden.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Jens Bergenström