Mikael Björklund
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 135 Läs vad Mikael Björklund

• Carina L sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-02-06

Centrum-Dagny
    Han har ett positivt bemötande och gör sitt bästa. Läs mer
  • Anna B sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-02-06

Forssa
    Micke överträffade våra förväntningar på alla sätt. Vi är så tacksamma för det jobb han lagt ned och att det gick så otroligt snabbt! Läs mer
  • Veronika E sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-02-02

Forssa
    Mikael har ett proffsigt bemötande och varit engagerad genom hela affären,
    skulle verkligen rekommendera honom till andra, Läs mer
  • Kent N sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-01-22

Hej har sålt en 2a .

Jag är kanon nöjd med bemötandet trevlig saklig å kunnig..

Mina förväntningar var på en lagom nivå men det blev mycket bättre än väntat
    Jag blev jätte nöjd med arbetet å försäljningen kommer garanterat köra med micke å svensk fast igen om jag väljer att sälja nå mer mycket hög kvalite'... Läs mer
  • Abdelhak T köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-01-20

Hej!
    I fredags möte jag för första gången Mikael för att skriva mitt köpekontrakt på en lägenhet, mötet gick alldeles utmärkt på alla olika vis med Mikael, jag tycker att han är en duktig, erfaren, rutinerad mäklare och vet precis vad han gör.
    Mvh/ Abdel Läs mer
  • Kerstin H sålde sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Mikael Björklund är en trevlig och omtänksam person. Läs mer
    2019-12-19 Mikael B svarar Kerstin H
    Tack Kerstin. Jag är glad att ni är fortsatt nöjda med vår insats.
  • Mats B sålde sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Borlänge
    Snabb, effektiv och tydlig. Bra arbete och lätt att ha kontakt med samt håller deadline. Läs mer
    2019-12-19 Mikael B svarar Mats B
    Tack Mats för ett lyckat samarbete!

Det var spännande att jobba under dessa förutsättningar och jag har känslan av att vi kommer att ha nytta av varandra igen!
  • Lars Åke H sålde sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Paradiset
    Nu var det första gången jag anlitade en mäklare så man har ju inga tidigare referenser,men jag blev bra bemött, och han gjorde ett jätte bra jobb.Skulle jag sälja flera gånger fick han jobbet. Läs mer
    2019-12-19 Mikael B svarar Lars Åke H
    Tack Lars Åke!

Förhoppningsvis bor du kvar i din nya bostad ett tag. Men kommer du på andra tankar så vet du vart jag finns!
  • Kerstin L sålde sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-11-25

-Sålt villa
    -Mikael är korrekt och trevligt
    -Förväntningarna helt uppfyllda
    -jag är glad över att affären är i hamn och jag kommer att rekomendera Mikael och svensk fastighetsförmedling Läs mer
    2019-12-19 Mikael B svarar Kerstin L
    Tack Kerstin för den fina rekommendationen!
  • Katarzyna T
    Katarzyna T sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-11-20

Nygårdarna
    Professionell och målinriktad mäklare som genomförde snabb och smidig affär när vi sålde vår bostadsrätt. Han gav oss all information som vi behövde vid säljprocessen och var ödmjuk vid bemötandet. Mäklaren gjorde ett bra jobb, han lyssnade på oss och ledde oss på ett säkert sätt så att vi visste vad som händer steg för steg. Läs mer
    2019-12-17 Mikael B svarar Katarzyna T
    Tack för den fina recon!
    Ska bli spännande och se vad ni gör av ert nästa boende. Det är alltid spännande att sälja välrenoverade bostäder.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Jens Bergenström