Mikael Björklund

Mikael Björklund

4.8 i betyg av 164 omdömen

Mikael Björklund är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Mikael Björklund har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 164 omdömen sedan 2016-09-05. Mikael Björklund har haft 70 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 164 Läs vad Mikael Björklund

• Otroligt snabb och smidig försäljning av mitt hus. Trevligt och proffsigt bemötande samt ett brett kundregister gjorde detta möjligt!
    Andreas A
    Andreas A sålde sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-10-14
    • 106.0 m²
    2020-10-14
    Tack Andreas! Nu ska vi hjälpa er att hitta drömhuset.

Visa svar
  • Mikael skötte vår lägenhetsaffär mycket professionellt, processen från 1:a mötet till signerat kontrakt gick väldigt smidigt.
    Malin B sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-09-24
    • 5:a
    • 125.0 m²
    2020-09-24
    Tack Malin! Det blev en lyckad affär för alla parter! Grymt jobbat av er också!!

Visa svar
  • På ett effektivt och proffsigt sätt. Vi köpte lägenhet och ska sälja huset av samma mäklare. Fick ett bra förtroende snabbt kan varmt rekommenderas
    Johanna S sålde sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-09-22
    • 169.0 m²
    • Gylle
    2020-09-22
    Tack Johanna, nu går vi all in på eran fina Villa!

• Köpte hus. Bra och rak kommunikation
    Anette S köpte sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-09-06
    • 98.0 m²
    • Solbacka
    2020-09-06
    Tack Anette!! Jag hoppas att ni kommer att trivas i huset!

Visa svar
  • Jag köpte med hjälp av Mikael en bostadsrätt centralt i Borlänge. Ett proffsigt bemötande med en anpassning av försäljningen för att möta mina och säljarens behov. En otroligt smidig affär där Mikael hanterade den riktigt bra.
    Robin J köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-09-02
    • 79.0 m²
    • Hagalund
    2020-09-02
    Tack Robin! Lycka till med det nya boendet.

Visa svar
  • Mikael gjorde ett toppenjobb med att sälja min lägenhet i Borlänge! :)
    Gustaf F sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-07-22
    • 75.0 m²
    • Östermalm
    2020-07-22
    Tack för rekommendationen Gustaf och lycka till med studierna i Örebro!

Visa svar
  • Sålde mitt hus ,ed hjälp av Mikael. Han var trevlig, kunnig och visade ett stort intresse och engagemang för hela processen. Jag är mycket nöjd och skulle rekommendera Mikael till andra!
    Björn S sålde sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-07-01
    • 54.0 m²
    • Repbäcken
    2020-07-01
  • Mikael är engagerad och positiv samt Hjälpsam på alla sätt Ger honom högsta betyg
    Annieli S sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-06-27
    • 81.5 m²
    • Kvarnsveden
    2020-06-27
  • En mycket snabb och smidig affär där det kändes som att Mikael som mäklare visste vad jag sökte och hittade lämpligt objekt som jag blev erbjuden visning på. En Bostadsrätt på ca 80 kvm som mötte flera av mina krav. Trevlig och enkel kommunikation gjorde affären smidig och hela upplevelsen är positiv.
    Sara F köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-06-06
    • 79.5 m²
    2020-06-06
    Tack Sara! Det var många pusselbitar som passade in där till slut. Jag tror att det kommer att bli jättebra för dig!

Visa svar
  • Sålde en lägenhet i domnarvet. Träffade mäklaren på en husvisning där jag fick en bra intryck. Svarade upp med realistiska förväntningar på pris och ett bra agerande i krisen som är just nu. Hittade köpare på vår lägenhet innan vi la ut den på hemnet vilket gjorde att affären gick snabbt och smidigt! Jag är helt nöjd med min upplevelse kring försäljningen av bostaden!
    Fabian H sålde sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-06-05
    • 75.0 m²
    • Domnarvet
    2020-06-05
    Wow! Tack för det fina betyget Fabian! Nu hoppas att ni hittar nått nytt snabbt! Jag har 3 adresser som jag ska skicka till dig strax.

Senaste försäljningarna

Gamla landsvägen