Niklas Sandberg
Registrerad mäklare sedan 2012-07-26
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06
Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag brinner för att ge dig en trygg och bekväm affär med bäst resultat. Jag är tävlingsinriktad och van vid att behöva leverera!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, affärsmässig, omtänksam samt nytänkande.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen. Förutom detta så har jag ett stort idrottsintresse.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har spelat fotboll på högsta nivå i 20 år innan jag blev mäklare. Spelat i bland annat AIK, Stabaek, CFR Cluj. Representerat alla landslag från pojkar 16 till A-landslag. Läs mer

Läs vad 49 Läs vad Niklas Sandberg

• Frida Susanne E sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-07-02

Forssa
    Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Borlänge. Vi upplever som återkommande kund att vi får mycket bra och snabb service.
    Vår senaste försäljning av en bostadsrätt har gått mycket smidigt tack vare den ovärderliga hjälp vi har fått Niklas och hans kollegor.

Frida och Jeanette Läs mer
  • Carl-åke M köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-06-04

2:a
    Borlänge
    Bra och snabbt bemötande, jag fick den information jag behövde för tillfället Läs mer
  • Peder L köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-03-06

Malung-Sälen
    Köpt i Sälen, nöjda än så länge men byggprojektet är bara i sin linda ännu Läs mer
  • Jonathan P köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-01-17

Borlänge
    Jag har köpt en lägenhet i en nybygge i Borlänge, Läroverksgatan. Jag fick ett riktigt gott och proffsigt bemötande av Niklas, gav verkligen ett toppen intryck direkt. Han var bra inläst i objektet och kunde med enkelhet svara på alla funderingar jag hade, precis som en bra mäklare ska vara i min mening! Läs mer
  • Claes E köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-12-19

Borlänge
    Jag har bokat en bostadsrätt i ett framtida hus och är mer än nöjd med NS så här långt. Läs mer
  • Kerstin Birgitta S köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-12-09

Borlänge
    Läroverksvallen. Bra lnformation. Mycket bra bemötande. Är mycket nöjda hitintills.mvh Håkan o kerstin Skoog. Läs mer
  • Gun-marie E köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-12-07

Borlänge
    Köpt bostadsrätt Läroverksvallen Borlänge.
    Bemöttes på ett positivt och proffsigt sätt.
    kontaktade N.Sandberg och berättade om mina önskemål. N.S fixade allt till min belåtenhet. Läs mer
    2019-12-07 Niklas S svarar Gun-marie E
    Tack för förtroendet och de fina orden!
  • Helen D köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Borlänge
    Vi har skrivit avtal för nyproduktion. Bra och förtroendeingivande mäklare som vi absolut kan tänka oss att anlita vi försäljning. Läs mer
    2019-12-05 Niklas S svarar Helen D
    Tack Helen! Jag hör av mig en bit in på det nya året för att boka ett möte med er 😊
  • Jan-arne S
    Jan-arne S köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2:a
    Borlänge
    Har köpt en Brf väntar med spänning på att få flytta in 2021.
    Ska sälja min villa och det känns bra. Mycket bra bemötande av Niklas Sandberg. Läs mer
    2019-12-05 Niklas S svarar Jan-arne S
    Ser fram emot att bra samarbete, tack.
  • Berndt R köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Borlänge
    Har hoppat på ett nytt byggprojekt. Niklas tar alla frågor med upphöjt lugn, ger relevanta svar, är intresserad av just vår familj och väl påläst, utan att vara påträngande. Det känns som vi varit bekanta hela livet och kan med lätthet kommunicera.
    En man som vi har stort förtroende för. Läs mer
    2019-12-05 Niklas S svarar Berndt R
    Hej Berndt, det där värmer verkligen. Jag brinner för att ge dig och din familj stöd och svar i en av livets största affärer, kul att ni uppskattar det. Vi hörs snart igen.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Jens Bergenström