Niklas Sandberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

och har varit registrerad mäklare sedan 2012. Niklas Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 60 omdömen sedan 2016-09-05. Niklas Sandberg har haft 66 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag brinner för att ge dig en trygg och bekväm affär med bäst resultat. Jag är tävlingsinriktad och van vid att behöva leverera!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, affärsmässig, omtänksam samt nytänkande.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen. Förutom detta så har jag ett stort idrottsintresse.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har spelat fotboll på högsta nivå i 20 år innan jag blev mäklare. Spelat i bland annat AIK, Stabaek, CFR Cluj. Representerat alla landslag från pojkar 16 till A-landslag.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 60 Läs vad Niklas Sandberg

• Köpte hus, mycket bra bemötande både via mail, på visning och under alla steg i köpet, även svarat på frågor i efterhand. Mycket nöjd med upplevelsen med Niklas och han har fyllt de förväntningar vi haft på mäklare och mer än så också, vi har känt oss säkra och bra bemötta hela tiden.
    Fredrik L
    Fredrik L köpte sitt hus med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-10-22
    • 90.0 m²
    • Borlänge
    2020-10-22
  • Vi valde Niklas som mäklare då han presenterade en tydlig strategi som skilde sig från andra mäklare som vi hade pratat med. Han inger ett förtroende och vi litade helt på att han skulle sälja vår lägenhet på bästa sätt. Det gjorde han också. Det gick snabbt och vi gick med vinst.
    Erika L sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-10-20
    • 87.0 m²
    • Forssa
    2020-10-20
  • Vi var köpt en bostadsrätt. Ett mycket proffsigt bemötande av mäklaren Niklas. Bra visning med bra information och varmt intresse och engagemang. Jag och min man ger Niklas ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Sussi W köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-10-17
    • 87.0 m²
    • Forssa
    2020-10-17
  • Allt har varit väldigt bra med köpet och mäklaren.
    Fahri A
    Fahri A köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-10-02
    • 75.5 m²
    • Dagny
    2020-10-02
  • Har aldrig träffats all kontakt har skett via mail. Vänlig, hjälpsam och svarade snabbt på våra frågor
    Sofi V köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-09-18
    • 4:a
    • 75.0 m²
    • Malung-Sälen
    2020-09-18
  • Jag har haft den bästa av mäklare, kunnig, trevlig, pålitlig och inte minst med glimten i ögat. Mina önskemål angående försäljningen av villan var att få ett rimligt och bra pris, samt en snabb affär. Det har Niklas lagt största vikt vid och även gett mig tips och värdefulla råd under tiden som huset varit till salu, samt kontaktat mig fortlöpande angående intresse och visning av huset. Jag har köpt en lägenhet på Läroverksvallen i Borlänge och den ser jag fram emot. Mvh Ann Jensen ann.hentschel.jensen@gmail.com
    Ann H sålde sitt hus med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-09-17
    • 126.0 m²
    • Kvarnsveden
    2020-09-17
    Tack för den fina rekommendationen Ann. Detta var verkligen ett bra samarbete. Välkommen åter!

Visa svar
  • Köpt villa. Visning och kontraktsskrivning till full belåtenhet. Ordning och reda samt att Niklas är lyhörd och följsam.
    Michael V köpte sitt hus med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • 105.0 m²
    • Kvarnsveden
    2020-09-16
    Tack, det var en trevlig affär sammantaget:)

Visa svar
  • Köpte mitt första hus. Känns väldigt trygt och säkert med Niklas som förklarar för en som inte fattar nått!
    Karl Johan Marcus V köpte sitt hus med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • 129.0 m²
    • Borlänge
    2020-09-16
    Lycka till med första huset Marcus!

Visa svar
  • Niklas var en klippa från dag ett. Med ett mycket stort förtroende kan jag varmt rekommendera honom till vänner och bekanta. 10 av 10!
    Pia R sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-08-18
    • 89.5 m²
    • Hagalund
    2020-08-18
    Tack Pia, 10 av 10 kan jag leva med :=) Välkommen tillbaka

Visa svar
  • Vi har blivit välbemötta med tydlig och snabb kommunikation under hela processen. Vi har rekomenderat Niklas som mäklare till en vän som vill sälja.
    Ann-Christine H sålde sitt hus med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-08-15
    • 20.0 m²