Niklas Sandberg

Niklas Sandberg

Niklas Sandberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Niklas Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Niklas Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 79 omdömen med ett betyg på 4.7. Niklas Sandberg har haft 44 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 76% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag brinner för att ge dig en trygg och bekväm affär med bäst resultat. Jag är tävlingsinriktad och van vid att behöva leverera!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, affärsmässig, omtänksam samt nytänkande.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen. Förutom detta så har jag ett stort idrottsintresse.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har spelat fotboll på högsta nivå i 20 år innan jag blev mäklare. Spelat i bland annat AIK, Stabaek, CFR Cluj. Representerat alla landslag från pojkar 16 till A-landslag.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 79 Läs vad Niklas Sandberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-02-24
    Niklas är vår mäklare, när vi nu bestämt oss för att satsa på ett hus i nyproduktion.
    Än så länge har Niklas till hundra procent uppfyllt våra förväntningar, med kontinuerliga uppdateringar.
    Känner oss trygga med Niklas som mäklare.
    Nöjda kunder är det viktigaste för mig. Tack för era fina ord. Vi hörs i nästa vecka igen. Niklas Sandberg
    2021-02-20
    Vi har köpt ett nybygge projekt på mats Knuts. Vi har blivit bemötta väldigt bra av mäklaren Niklas. Han svarar snabbt, svarar på dom frågor vi var, uppdaterar oss ofta. Han är väldigt service minded , vilket vi uppskattar väldigt mycket. Sen har vi också fått erbjudande om hjälp med att sälja våran lägenhet. Vi är super nöjda! Har absolut ingenting negativt att säga.
    Vilka fina ord, stort tack. Vi hörs snart igen! Niklas Sandberg
    2021-02-13
    Vi har köpt en lägenhet vid Mats Knuts väg Vi blev väl bemött av mäklaren
    Mvh Ulla Embretsen
    Tack Ulla. Detta blir perfekt för er. Niklas Sandberg
    2021-02-11
    Köpt fastighet i Matsknuts.
    Väldigt bra bemött.
    Niklas levde upp till förväntningarna.
    2021-02-10
    Blev bra bemött
    Niklas reserverade vårt objekt och informerade att vi hade möjlighet att låsa vår reservation inom några veckor
    Fick sedan info att det kunde uppstå problem kring ett fysiskt möte kring det bindande dokumentet under rådande coranapandemin
    Kontakterna hölls inledningsvis via sms som funkade utmärkt
    Tack Kenneth. Vi träffades ju aldrig😊. Vi hinner ses och höras längre fram. Niklas Sandberg
    2021-02-10
    Proffsigt bemötande,
    Ville verkligen att jag skulle finna mitt " hemma"
    Påväg att flytta in i en helt nyproducerad lägenhet
    Jag vill rekommendera Niklas, han har hjälpt mig så mycke
    Tack för de fina orden Elisabet! Niklas Sandberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Gimmen
    2021-01-07
    Professionellt och personligt bemötande vid köp av fritidshus. Upplever att Niklas har stor erfarenhet och är seriös, vilket ledde till att köpet kunde genomföras på ett tryggt vis. Jag kan rekommendera Niklas Sandberg och Svensk Fastighetsförmedling Borlänge till andra som står i köp/säljtankar.
    Vilka fina ord Marianne, precis det här som vi jobbar extra hårt för, att leverera en trygg och bekväm affär. Välkommen åter! Niklas Sandberg
    2021-01-07
    Har inte träffat honom så jag kan inte ha några psikter om honom
    2021-01-07
    Vi köpte nyproduktion i Lindvallen av Niklas och allt gick väldigt smidigt. Vi fick direkt svar på de frågor vi hade. Hela affären från början till slut kändes mycket trygg tack var Niklas kompetens och kunskap. Vi är mycket nöjda.
    Stort tack att ni tog er tid att lämna ett omdöme, betyder mycket för mig! Välkomna åter. Niklas Sandberg
    2021-01-06
    Har köpt en BRF i sälen!
    allt har fungerat perfekt och jag kan varmt rekommendera Niklas som mäklare
    Tack Peter för rekommendationen, välkommen åter! Niklas Sandberg