Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge!

Vi är nummer ett i Borlänge och Dalarnas största mäklarföretag. Vare sig du letar efter en villa, lägenhet eller en liten sommarstuga vid fina Dalälven kan du kontakta oss. Vår mäklarkedja är rikstäckande, och vi har full koll både på mäklarbranschen och på Borlängetrakten.

Köpa, sälja eller är du ute efter en värdering? Vill du ha någon att ställa frågor till och bolla dina bostadsdrömmar med? Vi har bred kompetens och kan hjälpa till med allt runt bostadsaffären. Tveka inte att höra av dig.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 419 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

• 2019-09-17

Per E skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte lägenhet av my friman Borlänge. Hon var duktig och hade ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Mindra B

2019-09-15

Mindra B skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har nyligen köpt vårt första hus. Vår mäklare har varit väldigt snäll och omtänksam. Han har gjort sitt bästa för att göra både oss och säljarna glada. Han har jobbat kontra kronometer, på sena kvällar och helger för att få allt att fungera för oss. Han har visat väldigt stort tålamod med alla våra frågor och har tagit sin tid för att förklara på enklaste sätt alla detaljer. Tack ska du ha! Läs mer
    2019-09-17 Jens B svarar Mindra B
    Tack för din fina rekommendation! En del av mitt jobb är att finnas till hands för att kunna genomföra affärer och det var en glädje att hjälpa er, då är sena kvällar och helger ingen fara:).
    Ni kommer få det kanon i nya boendet!
  • 2019-09-15

Therese S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt ett radhus i Borlänge. Jens har levt upp till de vi ville i den mån han kunde. Han hjälpte oss väldigt bra vid försäljning å budgivning. Vi är nöjda med utgången trots lite ner i pris från utgångspriset. Jens är lugn å rak å saklig man förstår va han säger och menar. Tydlig i sitt prat. Vi rekomderar honom till 10 av 10. 3 jätte glada person som snart lämnar sitt radhus å börjar en ny era i livet. Läs mer
    2019-09-17 Jens B svarar Therese S
    Hej, vad kul att ni upplevt det som positivt trots att vi inte riktigt nåde upp dit vi ville, vi gjorde dock allt vi kunde från båda håll. Nu kan ni i lugn och ro leta nytt boende och jag är säker på att det kommer gå bra.
    Tack för er fina rekommendation!
  • 2019-09-14

Louy K skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Wilma Ekström är väldigt hjälpsam och jätte snäll . Jag uppskattar vad hon gjorde for oss .
    Tack så mycket Wilma du är det bästa på förklaring alla detaljer ägnande kontrakt , reglar och lagar som finns på fastighetsförmedlingen .

Med Vänliga Hälsningar Läs mer
    2019-09-18 Wilma E svarar Louy K
    Tack Louy för denna fina rekommendation! Ni är alltid välkomna att återkomma till mig om ni har fler funderingar kring affären så hjälper jag till att svara på det. Snart får ni flytta in i ert nya, fina hus!
  • 2019-09-14

Irene V skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bemötandet var utmärkt från början till slut hade inte förväntat nåt annat stor kram från en nöjd kund. Läs mer
  • Linnea R

2019-09-13

Linnea R skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens är super proffsig att anlita. Han är lösningsorienterad, snabb , smidig och rak, inget krångel. Kändes jätte tryggt att ha honom som mäklare när jag skulle sälja min första lägenhet. Påläst och duktig på att möta frågor och funderingar. Trots svårare omständigheter löste han försäljningen med bravur. Allt gick smidigt och både jag som säljare och köparen kände oss trygga med affären som Jens skötte otroligt proffsigt. Han är även punktlig och väldigt duktig på att återkomma via mejl samt telefon och känns som han verkligen tar sitt jobb på allvar. Har verkligen inget negativt att säga alls och rekommenderar starkt att anlita honom om man gillar tydlighet, trygghet och en proffsig mäklare som man kan räkna med! +++++ Läs mer
    2019-09-14 Jens B svarar Linnea R
    Tack så jättemycket för att du tog dig tid att skriva en sådan fin rekommendation! Ibland får man trixa lite mer än vanligt men det var roligt och lärorikt. Kul att du är nöjd! Lycka till med nytt boende och återigen tack för din varma text!
  • 2019-09-10

Tomas A skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Seriös.Noggrann. Kompetent.

Det har kännts tryggt att få hjälp att sälja mitt radhus då allt har gått som planerat. Bra känsla för marknaden. Läs mer
    2019-09-12 My F svarar Tomas A
    Tusen tack, Tomas! =) Det gick ju som smort, den här affären. Väldigt smidigt!
  • 2019-09-07

Birgitta N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt fritidshus ,mycket bra ,trevligt bemötande
    Vi hade kontakt med honom för fem år sedan och det var samma känsla denna gång ,alltså mycket bra. Läs mer
    2019-09-07 Mikael B svarar Birgitta N
    Tack för dina fina ord Birgitta. Mest av allt önskade jag att ni inte hade behövt sälja men när beslutet var taget så är jag otroligt tacksam över att jag fick förtroendet. Ta hand om er och lycka till med allt!!
  • 2019-09-05

Berndt Stefan P skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt våran villa, med hjälp av Wilma Ekström. Det hela gick snabbt och enkelt.
    Suveränt bemötande och vägledning.
    Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling.

Stefan och Anne Pettersson Läs mer
    2019-09-11 Wilma E svarar Berndt Stefan P
    Ja vad skönt att det gick snabbt och smidigt så som ni ville! Nu är jag lite avundsjuk på er som flyttar till varmare breddgrader, hoppas ni ska trivas lika bra där som i ert hus. Tack för er rekommendation!
    Mikael B gillar detta
  • 2019-09-03

Pia M skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mäklaren såg till både säljaren och köparens bästa. Det kunde inte bli bättre än så här, är så nöjd med hela resan. Läs mer
    2019-09-12 My F svarar Pia M
    Jag är så glad att du känner dig nöjd, Pia! =) Och att du känner att jag ser till både säljarens och köparens bästa, för det är alltid mitt mål att ni ska känna så!
  • 2019-09-02

Marika Ö skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt objekt i Borlänge på Målaregatan 12A.
    Vi har blivit exemplariskt bemött på alla sätt och vis, finns ingenting att anmärka på. Toppbetyg⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
    2019-09-11 Wilma E svarar Marika Ö
    Tack för dina fina ord! Nu får ni strax flytta in möblerna i denna toppenfina lägenhet och jag hoppas att ni kan nyttja den väl i många år framöver så som ni planerat. =)
  • 2019-08-30

Marcus P skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köp av bostadsrätt.

Mäklaren var trevlig och lätt att ha att göra med. Läs mer
    2019-09-14 Jens B svarar Marcus P
    Tack så mycket för din rekommendation! Blir perfekt med ditt fina boende!
  • 2019-08-28

Marit M skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har sålt en bostadsrätt i Hedemora och köpt en ny i Borlänge.
    Under mitt letande efter en ny bostad, träffade jag många olika mäklare. På min sista visning mötte jag Jens.
    Jag uppfattade honom direkt som en seriös, trevlig och ansvarsfull mäklare.
    Under köp-processen så lade jag märkte till att han på ett mycket tillmötesgående sätt lyckades tillvarata både mina frågor som köpare och säjarens behov av ett bra avslut!
    Jag kände mig trygg i min affär och fick bra information under hela köp-processen, så jag kommer utan tvekan att anlita Jens igen - om ett framtida behov skulle uppkomma igen.
    //Mmx Läs mer
    2019-08-29 Jens B svarar Marit M
    Hej Marit och tack för din fina rekommendation, kul att du är nöjd med min tjänst!
    Välkommen till Borlänge och återigen grattis till din fina lägenhet!
  • 2019-08-28

Leif Y skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    sålt en enplansvilla med källare, blev vänligt bemött av en kunnig mäklare som levde upp till dom förväntningar som vi hade. Läs mer
    2019-08-28 Mikael B svarar Leif Y
    Tack för 5:an Leif! Ha det så skönt på semestern!
  • 2019-08-27

Kirsi Marianne U skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vasagatan 14B i Borlänge. Kommer varmt rekommendera mäklaren och Svensk Fastighetsförmedling till andra säljare. Jens såg till att ha en bra kommunikation hela tiden, även under hans semester fanns stödet där via kollega eller han själkvart. Väntade in visningen till den dagen han började jobba igen. Det märks att han brinner för sitt jobb. Super trevlig och kunnig. Han har en känsla i ryggmärgen hur man bemöter kunder på ett välbalanserat sätt. Han lyssnar verkligen på säljaren och köparen. Då blir det bra och rätt. Läs mer
    2019-08-28 Jens B svarar Kirsi Marianne U
    Tack för din fina rekommendation! Kul att du är nöjd med mitt/vårt jobb trots att det var mitt i semestertider, vi försöker hjälpa varandra så att kunden ska få så bra service det bara går.
    Återigen tack!
  • 2019-08-26

Mikael L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket bra bemötande. Enkel och smidig försäljning av mitt hus. Läs mer
    2019-08-27 Mikael B svarar Mikael L
    Tack Micke!
    Det blev en lyckad försäljning och jag tror köparen är lika nöjd också.
  • Dan J

2019-08-21

Dan J skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag ville sälja min bostadarättlägenhet och fick då besök av Mikael på Svensk Fastighetsförmedling. Fick förtroende för honom så han fick uppdraget som mäklare. Trots ett svårt läge med många andra bostadsrätter till salu så lyckades Mikael få min lägenhet såld på kort tid. Trots att jag kanske inte fick ut det pris jag önskade så gjorde Mikael ett väldigt bra jobb att få lägenheten såld överhuvudtaget. Är väldigt nöjd med Mikael och Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge!! Läs mer
    2019-08-27 Mikael B svarar Dan J
    Tack Dan! Det blev tuffare än vad vi hade förväntat oss men det känns som att alla blev nöjda i slutändan. Lycka till med ditt nya boende.
  • 2019-08-21

Anna Sofie Elisabeth D skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde min kära 2a på hagalund, har verkligen inget att klaga på. Amanda kan sin grej, jobbar stenhårt, är intresserad, påläst och levererar .
    Hon är stjärnmäklare i Gagnef nu, om 1 år är hon de i Borlänge utan tvekan. Läs mer
    Mikael B gillar detta
  • 2019-08-21

Jimmy P skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag köpte en bostad och fick från första början mycket bra kontakt och snabb återkoppling av My. Jag fick svar på samtliga frågor jag hade och om det var något som var oklart var My duktig på att förklara!

Jag rekommenderar My som mäklare. Läs mer
    2019-09-12 My F svarar Jimmy P
    Det är viktigt att få svar på sina frågor, det är bara då man känner sig trygg =) Du kommer att stortrivas på Industrigatan, det tvivlar jag inte på en sekund!
  • 2019-08-19

Roger A skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har sålt en bostadsrätt och Wilma har varit engagerad från första stund. Kommunicerar snabbt, och har kunden i fokus! Kan varmt rekommendera henne! Roger Läs mer
    2019-08-20 Wilma E svarar Roger A
    Tack för din rekommendation Roger. Det blev en bra försäljning med nöjda köpare. Det har varit kul att få hjälpa er i denna affär, tack för ett gott samarbete!
  • 2019-08-19

Patrik F skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Wilma gav ett proffisionelt och kompetent intryck från start och skötte vår bostadsaffär ypperligt!

Bra med återkopplingar och hjälpsam med alla frågor som vi hade. Läs mer
    2019-08-19 Wilma E svarar Patrik F
    Stort tack för era ord och er rekommendation! Jag hoppas ni trivs lika bra i ert nya hus.
  • Kjell E

2019-08-19

Kjell E skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Forsta gangen vi anlitat maklare I Sverige, och ar overvaldigad over den goda service vi fick.
    Tydlig information vid visning samt vid kontrakt skrivning.
    Vi vann budgivning pa en 2:a I Dagny huset, Borlange

Tack Wilma....Good Job.

Ok-Hee Kim Läs mer
    2019-08-19 Wilma E svarar Kjell E
    Vad bra att ni känner att ni fått god service och bra information. Det är något jag strävar efter att ge. Ni har nu en lägenhet med helt fantastiskt läge och stor potential, hoppas ni kommer trivas där lika bra som tidigare ägare gjort. Tack för er rekommendation!
  • Anette B

2019-08-19

Anette B skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag köpte mitt hus och har nu även sålt samma hus med hjälp av Mikael Björklund. Kände det som en självklarhet att välja Mikael då han är duktig och tillmötesgående mot både säljare och köpare.
    Han är proffsig, kunnig, lyhörd och hjälpsam med alla våra frågor.

Vi fick även goda råd och coaching inför vårt nya husköp hos annan mäklare.
    Om vi mot förmodan kommer att sälja igen, kommer vi definitivt kontakta Mikael igen.
    Sammanfattning: Du är bäst Mikael :-) Läs mer
    2019-08-19 Mikael B svarar Anette B
    Tack för den fina rekommendationen Anette! Det värmer mäklarhjärtat!!
  • 2019-08-17

Mats N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    En mycket på stridig mäklare.
    Står alltid på säljarens sida. Känns oseriös. Negativt. Läs mer
    2019-08-18 Mikael B svarar Mats N
    Vad ledsen jag blir att läsa detta Mats. Jag vill inte skriva några detaljer här utan ringer dig och Sandra på måndag. Jag hoppas att det känns bättre då för det här boendet kommer att passa er utmärkt.
  • 2019-08-17

Sandra N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Tack för fint bemötande och hjälp.
    Vi har länge nu letat efter en bostadsrätt med lite tomt.
    Tror trots allt, att vi hittat " vårt drömboende".
    Med Vänlig Hälsning Sandra.N. Läs mer
    2019-08-18 Mikael B svarar Sandra N
    Tack Sandra. Jag tror också att det här kommer att passa er som handen i handsken.
  • 2019-08-14

Pernilla S skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Fantastiskt lyhörd och tillmötesgående. Läs mer
    2019-08-15 Wilma E svarar Pernilla S
    Stort tack för er rekommendation och för ett gott samarbete!
  • Anna S

2019-07-29

Anna S skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag fick fantastiskt bra hjälp av My när jag sålde mitt hus. Hon är otroligt professionell men samtidigt personlig och ger ett tryggt intryck. Hon backar inte för utmaningar och löser allt som kommer upp. Otroligt nöjd och rekommenderar henne mer än gärna! Läs mer
    2019-08-20 My F svarar Anna S
    Vad glad jag blir, Anna! =) Vilken rafflande affär med många svängar hit och dit. Vi landade perfekt sen och ni kommer att trivas superbra i ert nya hus på Mossgatan!
    Anna S gillar detta
  • 2019-07-24

Gabriella L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket bra service å kundbemötande!! Läs mer
    2019-08-18 Mikael B svarar Gabriella L
    Tack Gabriella. Det blev en snabb men bra affär.
  • Marcus Andreas Daniel G

2019-07-14

Marcus Andreas Daniel G skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har sålt en lägenhet. Wilma är engagerad och lätt att få tag på. Det känns som att hon har kunden i fokus. Läs mer
    2019-07-22 Wilma E svarar Marcus Andreas Daniel G
    Tack för dina ord och din rekommendation! Nu kan du släppa lägenheten och fokusera helt och hållet på husköpet. =)
  • 2019-07-14

Emma N skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Wilma har bemött oss på ett väldigt trevligt sätt. Hon har varit påläst om huset vi köpt och kunnat besvara våra frågor snabbt och tydligt. Tack vare henne blev husköpet precis så roligt som det ska vara! Läs mer
    2019-07-22 Wilma E svarar Emma N
    Vad kul att ni tycker husköpet blev så roligt som det ska vara. Ni hade tur som blev köpare till detta hus med det underbara läget. Jag hoppas ni kommer trivas där lika bra som nuvarande gjort. Tack för er rekommendation!
  • 2019-07-12

Madelene H skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt vår bostad. Engagerad, kunnig och professionell mäklare. Läs mer
    2019-08-18 Mikael B svarar Madelene H
    Tack Madde! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas minst lika bra i ert nya hus.
  • Barbro J

2019-07-10

Barbro J skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Duktig mäklare som valdes ut av ett dödsbo bland många andra mäklare.
    Jag anser att det var utmärkt jobbat.
    Lycka till i framtiden. Läs mer
    2019-08-20 My F svarar Barbro J
    Tusen tack Barbro! Ja, det var ett par dödsbodelägare att hålla koll på eftersom ni var hela 28 stycken! =) Vi rodde affären iland efter en spännande budgivning och nu ska ett superhärligt par ta över!

Julia N skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en villa. Bra information, svarade på de frågor vi hade samt gott bemötande! Kunskap om bostaden och klienterna. Snabb och smidig affär. Läs mer
    2019-08-20 My F svarar Julia N
    Ni har verkligen köpt en gömd liten skatt där i Islingby! =) Jag önskar er all lycka till!

Bertil N skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Delägare i ett arvsskifte via testamente från en morbror. Ett mycket proffesionellt bemötande med ett utmärkt resultat. hon motsvarade alla förväntningar. Det är roligt att ha med proffs att göra. Läs mer
    2019-08-20 My F svarar Bertil N
    Men så glad jag blir Bertil! Och du hade rätt. Två miljoner slutade det på! =)

Gunnel E skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har köpt en bostadsrätt och har fått ett väldigt trevligt bemötande. Allt har varit bra, bra kontakt och återkoppling. Läs mer
    2019-08-20 My F svarar Gunnel E
    Du kommer att stortrivas i Forssa, Gunnel! Så otroligt fin lägenhet =) Nu gäller det bara att sälja ditt hus i Norr Amsberg också!
  • 2019-07-04

Henrik L skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket tillmötesgående, professionell och trevlig. Snabba och bra svar både via mail och telefon. Flexibel men ändå med integritet, bra! Läs mer
    2019-07-05 Wilma E svarar Henrik L
    Det var bra att vi båda hade möjlighet att vara flexibla den här gången, så ni hann med att komma och titta på huset själva. Ni är nu ägare till en riktig pärla med underbart läge. Hoppas ni kommer trivas där både sommar och vintertid. Tack för er rekommendation!
  • Glenn L

2019-07-01

Glenn L skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Wilma hjälpte oss att sälja vårt hus, hon har ett proffsigt och varmt bemötande, trots att hon har fler objekt att sköta så tog hon hand om vår försäljning på ett utmärkt sätt, hon ska ha högsta betyg 👍 Läs mer
    2019-07-02 Wilma E svarar Glenn L
    Tack så mycket för era fina ord och tack för ett bra samarbete! Ni kämpade på bra och fixade inför fotografering och visning på väldigt kort tid, imponerande. Med detta och köpare som passade så bra för huset blev det en väldigt lyckad affär!
  • 2019-06-29

Viktor L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra och proffsigt skött affär. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-06-28

Mikael J skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Allt kring försäljningen flöt på bra. Läs mer
    2019-08-18 Mikael B svarar Mikael J
    Tack för rekommendationen Mikael. Längtar ni tillbaka till Dalarna så får ni höra av er =)
  • 2019-06-27

Gustav N skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag och min sambo såg vår drömlägenhet på Hemnet samma dag den kom ut, vi tog direkt kontakt med mäklaren och frågade om en eventuell visning innan den ordinarie visningen, vilket gick utmärkt.
    Efter det så fick vi en bra kommunikation tillsammans med mäklaren och vi la vårat bud snabbt och smidigt.
    Mäklaren återkopplade på Söndag eftermiddag och vi fick väldigt glada nyheter, mäklaren hjälpte oss sedan att boka ett snabbt möte måndag morgon och samtidigt så hjälpe mäklaren oss att anpassa kontraktet till både oss och säljaren. Vilket var jättebra och vi är så tacksamma för snabb och trevligt bemötande utav My! Läs mer
    2019-08-20 My F svarar Gustav N
    Så glad att ni fick köpa er drömlägenhet! =) Och vad bättre är, igår fick ni nycklarna så nu antar jag att det är full rulle med inflytt! Stort lycka till!
  • 2019-06-27

Irene H skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt bostadsrätt.
    Vi fick mycket bra bemötande av My på Svensk Fast i Borlänge.
    Bra service. Hon hjälpte oss att besöka lägenheten efter kontraktsskrivningen för att mäta kök m.m. Viktigt för oss då vi avser att montera in nya skåp m.m. Läs mer
    2019-06-27 My F svarar Irene H
    Tusen tack för det fina omdömet! =) Det har bara varit roligt att hjälpa till. Jag önskar er stort lycka till sen med köksrenovering osv.
  • 2019-06-26

Malin T skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi sålde ett radhus med Wilmas hjälp! Superbra bemötande och snabb affär. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2019-06-28 Wilma E svarar Malin T
    Tack för er rekommendation! Och vad roligt att ni är nöjda, hoppas ni trivs i er nya bostad =)
  • 2019-06-26

Claes E skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt en villa.Vi fick ett väldigt bra och proffsigt bemötande av Wilma.Engagerad från dag ett och vi uppdaterades under hela processen.Förväntningarna uppfylldes med råge.
    Vi ger henne våra bästa rekommendationer.Tack för att det gick bättre och fortare än vi kunde tro.

Claes och Monica Läs mer
    2019-06-28 Wilma E svarar Claes E
    Vad kul att ni är nöjda! Och vad skönt att affären gick snabbt och smidigt, nu kan ni koppla av och invänta dagen då ni får nycklarna till nya lägenheten. Ni har ju nu god tid på er för att plocka och packa. Jag tackar så mycket för er rekommendation och ett bra samarbete!
  • 2019-06-24

Bernt D skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt ett fritidshus och första gången vi anlitat mäklare.
    Vi blev vänligt och naturligt bemött av Jens som förklarade hur försäljning går till med sakkunnig hjälp på ett rakt och förtroendefullt sätt.. Vi är väldigt nöjda och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
    2019-08-19 Jens B svarar Bernt D
    Tack för er rekommendation! Kul att ni känner er nöjda och kan rekommendera mig vidare! Återigen tack, syns på golfbanan!:)
  • 2019-06-24

Theres H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte ett hus. Allt var Ok! Trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2019-08-19 Jens B svarar Theres H
    Tack för din rekommendation! Kul att din uppfattning av mitt jobb var bra!
    Återigen tack!
  • 2019-06-21

Daniel S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra bemötande gick fort och allt blev klart utan problem. Läs mer
    2019-08-18 Mikael B svarar Daniel S
    Tack för den fina recon Daniel!

Pär O skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Lugn och saklig, lovade inte för mycket utan gav en realistisk prisbild vilken jag ville pröva inledningsvis men som jag också tidigt förstod inte skulle bära.

Bra med fortlöpande och kontinuerlig information till mig som säljare.

God förmåga att väga samman köpare och säljares intressen då affären närmade sig sin slutförhandling. Oftast där som känslorna är som starkast hos parterna. Läs mer
    2019-06-20 Jens B svarar Pär O
    Tack så mycket för din fina rekommendation! Ett bra samarbete gjorde att affären kom i hamn!

Xiaoyun Z skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    - Jag har sålt min lägenhet på Norra Gyllegatan 16B.
    - Kommunikation med mäklaren var utmärkt.
    - Kommunikation, hjälp, förslag
    - Jag kommer rekommendera märklaren till alla som jag känner till :)! Läs mer
    2019-06-20 Wilma E svarar Xiaoyun Z
    Tack så mycket för din rekommendation! Vad skönt att det gick så pass snabbt och smidigt. Hoppas du trivs i din nya lägenhet i Stockholm. =)

Mona H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Fått hjälp att sälja min bostad. JB har varit lugn och saklig och har skapat trygghet genom ett proffsigt och respektfullt agerande.
    Försäljningen gick smidigt och motsvarade mina förväntningar vad gäller tidsaspekt och pris.

Mona Henriksson Olars Läs mer
    2019-06-20 Jens B svarar Mona H
    Tack så mycket Mona för din rekommendation! Allt gick smidigt och fint och det blev en fin affär med både trevliga köpare och säljare!
  • Jennifer N

2019-06-16

Jennifer N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Jens, gick otroligt enkelt och smidigt. Jens är helt fantastisk i sitt möte med oss som kund, lyhörd och enkel och ha att göra med. Höga ambitioner som i vårt fall lönade oss som säljare. Vi är helt nöjda med valet av mäklare, för oss helt rätt! Läs mer
    2019-06-17 Jens B svarar Jennifer N
    Tusen tack för din fina rekommendation! Kul att allt gick vägen så smidigt och enkelt!

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge