Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge!

Vi är nummer ett i Borlänge och Dalarnas största mäklarföretag. Vare sig du letar efter en villa, lägenhet eller en liten sommarstuga vid fina Dalälven kan du kontakta oss. Vår mäklarkedja är rikstäckande, och vi har full koll både på mäklarbranschen och på Borlängetrakten.

Köpa, sälja eller är du ute efter en värdering? Vill du ha någon att ställa frågor till och bolla dina bostadsdrömmar med? Vi har bred kompetens och kan hjälpa till med allt runt bostadsaffären. Tveka inte att höra av dig.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 643 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

• 2020-07-03

Melul S skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Wilma va jättebra! Hjälpsam och trevlig. Vi köpte vår första bostadsrätt. Läs mer
    2020-07-03 Wilma E svarar Melul S
    Tack så mycket för dina ord. Och tack för rekommendationen!
  • 2020-07-02

Frida Susanne E skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Kan verkligen rekommendera Svensk Fastighetsförmedling Borlänge. Vi upplever som återkommande kund att vi får mycket bra och snabb service.
    Vår senaste försäljning av en bostadsrätt har gått mycket smidigt tack vare den ovärderliga hjälp vi har fått Niklas och hans kollegor.

Frida och Jeanette Läs mer
  • 2020-07-01

Björn S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde mitt hus ,ed hjälp av Mikael. Han var trevlig, kunnig och visade ett stort intresse och engagemang för hela processen. Jag är mycket nöjd och skulle rekommendera Mikael till andra! Läs mer
  • 2020-06-29

Jan J skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en Bostadsrätt. Wilma är påläst angelägen att allt ska bli rätt. Vi blev mycket väl bemötta, en duktig mäklare, ta väl hand om henne ; ) Läs mer
    2020-06-29 Wilma E svarar Jan J
    Tack för er rekommendation! Det känns bra att ni fått en positiv upplevelse av mig och att ni uppfattat att jag vill att det ska bli rätt för båda er parter. Det är det jag strävar efter i varje försäljning. Så tack så mycket för era ord. =)
  • 2020-06-27

Annieli S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mikael är engagerad och positiv samt
    Hjälpsam på alla sätt
    Ger honom högsta betyg Läs mer
  • 2020-06-27

Annica H skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    En mycket trevlig mäklare som är engagerad och kunnig.
    Vi fick ett gott intryck redan från första mötet. Läs mer
  • 2020-06-26

Elvira A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har köpt en lägenhet. Med hjälp av Jens blev det ett snabbt och smidigt köp. En bra upplevelse på min första lägenhet. Läs mer
    2020-06-26 Jens B svarar Elvira A
    Grattis till köp av första lägenhet och som du säger det gick smidigt och snabbt, bra samarbete:).
    Tack för din rekommendation!
  • 2020-06-23

Gunilla J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vänlig och lugnt bemötande när jag köpte en villa i Borlänge. Läs mer
    2020-06-26 Jens B svarar Gunilla J
    Grattis till köpet! Du sa ju att det stod Gunilla på huset redan från början:). Tack för din rekommendation!
  • 2020-06-22

Maria L skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag köpte ett hus där Wilma var mäklare. Wilma är professionell, kunnig och tillgänglig vilket har gjort att jag känt mig trygg köpet igenom. Hon är väldigt bra på att hålla en uppdaterad och vad nästa steg blir, även om det ibland inte finns någon ny info så uppdaterar hon en om det. Väldigt nöjd! Läs mer
    2020-06-29 Wilma E svarar Maria L
    Tack så mycket för dina fina ord. Vad glad jag blir över att du/ni är nöjda med mitt arbete. Och vad roligt för er att just ni fick köpa denna speciella och fantastiska fastighet med bäcken som rinner igenom ens egna mark och den fina badplatsen i närheten. Det dröjer inte länge innan det är dags för inflytt. =)
  • 2020-06-14

Anne S skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi sålde vår villa i Borlänge i Juni 2020 med hjälp av My Friman.

Under hela tiden ända från vår första kontakt har My varit mycket trevlig, flexibel, serviceinriktad och proffsig mot oss och hon har försett oss med viktig fortlöpande information under hela tiden.

Våra högt ställda förväntningar på ett kompetent stöd under hela processen har faktiskt överträffats och vi kommer att kontakta My nästa gång vi har behov av samma stöd. Läs mer
    2020-06-15 My F svarar Anne S
    Jag blir så GLAD över era fina ord, Anne! Och det är verkligen som jag sa tidigare, det här var en av årets absolut roligaste försäljningar! =) Stort lycka till i nya lägenheten nu, nu börjar ett nytt kapitel i livet!
  • 2020-06-13

Anders G skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag fick ett bra bemötande av Jens med förklaringar hur det går till när man ska sälja en bostadsrätt.
    Jens gjorde ett kanon jobb som jag uppskattar och jag kan varmt rekommendera Jens som mäklare till andra.
    Jens uppfyllde alla mina förväntningar.

Mvh Anders Läs mer
    2020-06-26 Jens B svarar Anders G
    Kul att ni är nöjda med mitt jobb! En snabb och smidig affär! Tack för er rekommendation!
  • 2020-06-12

Anne-marie J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt en lägenhet. Jag blev väl bemött av mäklaren och han var väldigt trevlig. Jag hade inga förväntningar av honom men jag tyckte att han var väldigt bra.
    Jag är väldigt nöjd med mäklaren och det gick väldigt bra och smidigt. Läs mer
    2020-06-12 Jens B svarar Anne-marie J
    Härligt att vi fick till det! Nu satsar vi på en bra försäljning av huset! Tack för er rekommendation!
  • 2020-06-11

Jan-olof J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt lägenhet, skall sälja huset,MYCKET bra bemött av mäklarn.Förväntningsrna var till fullo tillgodosedda,kommer med gott samvete att rekommendera Jens till vänner o bekanta.Hoppas nu bara på ett bra genomförande av säljande av huset. Hälsar Leif Jönsson ( son till J-O ) Läs mer
    2020-06-26 Jens B svarar Jan-olof J
    Tack för din rekommendation! Nu hoppas vi på en bra affär på huset! Tack för er rekommendation!
  • Jan-arne S

2020-06-11

Jan-arne S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har sålt en villa med allra.bästa hjälp av Jens jag är super nöjd. Läs mer
    2020-06-12 Jens B svarar Jan-arne S
    Kul att du är nöjd! Kul att få hjälpa dig med ditt fina hus! Tack för din Rekommendation!
  • 2020-06-06

Sara F skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    En mycket snabb och smidig affär där det kändes som att Mikael som mäklare visste vad jag sökte och hittade lämpligt objekt som jag blev erbjuden visning på. En Bostadsrätt på ca 80 kvm som mötte flera av mina krav. Trevlig och enkel kommunikation gjorde affären smidig och hela upplevelsen är positiv. Läs mer
    2020-06-08 Mikael B svarar Sara F
    Tack Sara!
    Det var många pusselbitar som passade in där till slut. Jag tror att det kommer att bli jättebra för dig!
  • 2020-06-06

Patricia A skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    My har på ett trevligt och proffsig sätt hjälpt oss i försäljningen av vår bostad. Hon har hela tiden varit behjälplig och lösningsfokuserad. Läs mer
    2020-06-10 My F svarar Patricia A
    Tusen tack, dina ord värmer! =) Det blev ju en snabb och smidig affär, minst sagt! Över på några dagar =) Nu kan ni bara se fram emot en flytt till nya huset i Forssa. Det tog sin tid att hitta ett perfekt hus, men skam den som ger sig!
  • 2020-06-05

Fabian H skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde en lägenhet i domnarvet. Träffade mäklaren på en husvisning där jag fick en bra intryck. Svarade upp med realistiska förväntningar på pris och ett bra agerande i krisen som är just nu. Hittade köpare på vår lägenhet innan vi la ut den på hemnet vilket gjorde att affären gick snabbt och smidigt! Jag är helt nöjd med min upplevelse kring försäljningen av bostaden! Läs mer
    2020-06-05 Mikael B svarar Fabian H
    Wow! Tack för det fina betyget Fabian! Nu hoppas att ni hittar nått nytt snabbt! Jag har 3 adresser som jag ska skicka till dig strax.
  • 2020-06-04

Johan P skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Smidig affär på alla sätt vid köp av bostadsrätt. Bra bemötande och som sagt smidig affär rakt igenom. Läs mer
    2020-06-10 My F svarar Johan P
    Härligt att ni känner er nöjda! Ni kommer att stortrivas i nya huset sen =)
  • 2020-06-04

Carl-åke M skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra och snabbt bemötande, jag fick den information jag behövde för tillfället Läs mer
  • Ursula E

2020-05-30

Ursula E skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Från ett mejl om att jag vill sälja till att få en ny egen bostad så snabbt och proffsigt är det bara Mikael som klarar, tryggt, säkert och fantastiskt! Får mig som kund att verkligen känna mig VIP. Och det är inte första gången, alltid lika proffsig! Läs mer
    2020-06-02 Mikael B svarar Ursula E
    Haha! vad glad jag blir när jag läser din fina rekommendation!
    Det blev många pusselbitar som ramlade på plats där i en rasande fart.
    Det känns som att alla kommer att bli nöjda!

Ann R skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    F.d. fritidshus inköptes. En mäklare som har mött upp på alla mina frågeställningar då detta är mitt första husköp. Jände mig lika osäker som en förstagångsmor.
    Jag fick bra förklaringar och mail med sådant jag ville veta.
    Kände ett stöd från Wilma...
    Kände mig säker på att jag fått det kött på bena jag behövde för att göra mitt livs klipp...
    Frågorna jag hade bollade hon med säljaren på ett snabbt och effektivt sätt.
    MYCKET NÖJD!!!
    På det hela på en skala mellan 1 och 10 ger jag 11 Läs mer
    2020-05-28 Wilma E svarar Ann R
    Tack för dina fina ord Ann, och det värmer att du är nöjd med mitt arbete! Huset var ju perfekt för er del med den stora trädgården, ska som sagt bli kul och se vad ni gör med trädgården. Tusen tack för din rekommendation! =)
  • 2020-05-27

Christoffer S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde min lägenhet och respektive lägenheten köparen ägde. Sålde även huset vi flyttar in i nu. Smidig hjälp, brett kontaktnät och väldigt engagerad och drivande Läs mer
    2020-05-28 Mikael B svarar Christoffer S
    Tack Christoffer.

En affär blev 3 i en hast. Nu gick alla bra och det känns verkligen som att alla 3 köpare hittade rätt med sin nya bostad - SUPERKUL!

Lycka till med renoveringen!
  • 2020-05-27

David L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens, du är bäst! Förutom att du är en skicklig och kunnig mäklare är du lyhörd, förstående och omtänksam. Utan dig hade försäljningen av vår gård aldrig blivit så lyckad. Du får 5 stjärnor eftersom det inte finns fler... Läs mer
    2020-05-27 Jens B svarar David L
    Åh tack! Vet inte riktigt vad jag ska svara på era fina ord!
    Samarbetet gjorde att försäljningen blev fantastisk!
    Återigen tack!
  • 2020-05-27

Kenneth L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mikael är en mäklare som verkligen på allra bästa sätt tar hand om din försäljning. Kunnig, engagerad och mycket sympatisk. Läs mer
    2020-05-28 Mikael B svarar Kenneth L
    Tack Kenneth!

Det känns som det blev en mycket lyckad affär för alla parter. Du får höra av dig om du vill flytta "hem" igen så ska jag hitta ett bra boende åt dig ;-)
  • 2020-05-26

Alicia B skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Utmärkt mäklare, snabb och ordentlig! Läs mer
    2020-05-27 Jens B svarar Alicia B
    Tack Alicia, kul att få hjälpa er till ett boende som kommer passa er toppen!
    Tack för er rekommendation!
  • 2020-05-26

Alicia B skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    My är en fantastisk mäklare, vi jobbade tillsammans med henne i o m försäljningen av vår bostadsrätt. Hon är väldigt lyhörd & omtänksam i sin yrkesroll. Läs mer
    2020-06-10 My F svarar Alicia B
    Det var en spännande försäljning som gav ett riktigt bra resultat! =) Och att ni fick tag på ett nytt hus i precis det området ni ville bo, jag blir så glad för er skull!! =)
  • Eva M

2020-05-25

Eva M skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt en villa byggd 1959. Vi blev proffesionellt bemötta och det gick väldigt snabbt och bra. Våra farhågor om en lång process blev tvärtom en positiv upplevelse.
    Vi är mycket nöjda m mäklaren och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-05-28 Mikael B svarar Eva M
    Tack för det fina betyget Eva!
    Välkomna tillbaka om det blir fler affärer i framtiden.
  • 2020-05-25

Lars S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Full pott till Jens när det gäller bemötande, tillgänglighet, information och proffsighet Läs mer
    2020-05-27 Jens B svarar Lars S
    Tack Lars! Ert fina hus fick nya ägare på ett snabbt och smidigt sätt tack vare ert fina samarbete! Tack för er rekommendation!
  • 2020-05-24

Ylva B skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag köpte en bostadsrätt. Det var min första bostadsaffär och My hjälpte mig igenom det på ett mycket pedagogisk sätt. Jag fick ett trevligt bemötande av henne i alla kontakter: innan, under och efter visningen. Jag har bara gott att säga om My som mäklare. Läs mer
    2020-06-10 My F svarar Ylva B
    Tusen tack, Ylva! =) Det är alltid lite läskigt, men samtidigt spännande, att göra en bostadsaffär. Och speciellt sin första! Jag är glad att du kände att du fick ett bra bemötande, det är alltid mitt mål!
  • 2020-05-20

Bengt A skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Det finns inget att klaga på allting är som det ska skala 1 till 10 är det 10 Läs mer
    2020-05-22 My F svarar Bengt A
    Tack Bengt! =) Det tar jag åt mig av! Nu hoppas jag att du ska trivas i nya lägenheten. Du ska ju inte flytta så långt! ;)
  • 2020-05-17

Robin D skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    köpt en villa, super-proffsig mäklare! Läs mer
    2020-05-18 Wilma E svarar Robin D
    Tack för era ord och rekommendation! Detta huset passade er så bra. =)
  • 2020-05-17

Isabell B skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde vår villa och Mikael skötte försäljningen utmärkt!
    Snabbt och smidigt och otroligt kunnig!
    Jag är supernöjd och kommer anlita honom när det är dags för nästa fastighetsaffär! Läs mer
    2020-05-28 Mikael B svarar Isabell B
    Tack Isabell!

Det var superkul att få hjälpe er med den här affären. Lycka till i framtiden.
  • 2020-05-15

Patricia A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har köpt en villa som Jens varit ansvarig mäklare för. Han har bemött oss på ett lugn och proffsigt sätt. Jag hade inga större förväntningar, men jag tycker att Jens har varit föredömlig i sin roll som mäklare. Vi är mycket nöjda som köpare till ett hus som Jens har förmedlat. Läs mer
    2020-05-15 Jens B svarar Patricia A
    Tack för din rekommendation och kul att vi hittade huset efter en tids sökande:). Bara att köra hårt med er försäljning nu!
  • 2020-05-15

Martin P skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde en villa i Borlänge, professionellt och tryggt bemötande. Levde absolut upp till förväntningarna. Lite dyrare än andra mäklare vi träffade men det kändes bättre. Så vi valde honom Läs mer
    2020-05-28 Mikael B svarar Martin P
    Tack Martin.

Med det betyget så utgår jag ifrån att ni tycker att jag var värd de extra kronorna. Grattis till köpet också. Det var skönt att vi kunde lösa ditt nya boende med ett hus som inte ännu nått marknaden.
  • Jesper B

2020-05-15

Jesper B skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt ett hus som Mikael har hjälpt oss med. Mikael har under hela processen vart väldigt proffsig och tydlig. Nästa gång jag säljer en bostad kommer jag anlita honom. Är otroligt nöjd. Rekommenderar honom verkligen! Läs mer
    2020-05-28 Mikael B svarar Jesper B
    Tack för det fina betyget Jesper!
    Det var väldigt rolig att få hjälpa er med försäljningen.
  • 2020-05-12

Mazin Mahdi Khudhair A skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har köpt en lägenhet (bostadstätt). Det är väl beteende från bemöttande person av mäklare och varit hjälpsam. Jag är glad i alla fall på första köpt från ert. Läs mer
    2020-05-12 Wilma E svarar Mazin Mahdi Khudhair A
    Tack för din rekommendation Mazin! Det blir en perfekt lägenhet för dig, nära till jobbet så du kan ta cykeln dit. Hoppas du kommer trivas bra där. =)
  • 2020-05-11

Kerstin N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    En strukturerad, noggrann och seriös mäklare. Hittade en bra lösning vid försäljningen. Återkom fort vid frågor etc. Rekommenderas! Läs mer
    2020-05-15 Jens B svarar Kerstin N
    Ja ibland får man gå vägar som passar bra just för tillfället:). Kul att det gick vägen. Tack för din rekommendation!
  • 2020-05-09

Lars C skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vilma är världsbäst på att sälja vårdat hus! Läs mer
    2020-05-11 Wilma E svarar Lars C
    Tack för eran rekommendation! =)
  • 2020-05-09

Inger Camilla Susanne N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt lägenhet och Jens har varit en toppen bra och lyhörd mäklare . Läs mer
    2020-05-15 Jens B svarar Inger Camilla Susanne N
    Tack för din rekommendation och kul att hjälpa till med köp av lägenheten även om det strulade lite längs vägen:)!
  • 2020-05-04

Jonathan M skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Helt fantastisk! Vi sålde våran fastighet snabbt och smidigt tack vare hennes otroliga engagemang och professionalitet.
    Man känner sig prioriterad och hon gör det där lilla extra.
    Vi rekommenderar Wilma varmt med 5 av 5 i betyg! Läs mer
    2020-05-04 Wilma E svarar Jonathan M
    Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete! Det gick snabbt och smidigt med bra köpare. Nu får ni som ni ville, uppleva sommaren i det nya huset. Tack för din rekommendation!
  • 2020-05-04

Caroline B skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde huset innan visning och allt gick snabbt och smidigt! Rekommenderar verkligen Wilma! Läs mer
    2020-05-04 Wilma E svarar Caroline B
    Tack så mycket för din rekommendation! Ja det gick väldigt snabbt från vårt första möte tills huset blev sålt. Skönt att det gick så smidigt och med så bra köpare. Nu kan ni fokusera på att fixa i ordning det sista med nya huset. =)
  • 2020-05-03

Marcus S skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Snabb, effektiv, tydlig! Svarar alltid och fort! Läs mer
    2020-05-07 Jens B svarar Marcus S
    Tack så mycket för din rekommendation! Blir perfekt med ert nya boende, återigen grattis!
  • 2020-05-02

Patrik E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevligt, seriöst bemötande. Jens var engagerad, försäljningen gick fort trots denna problematiska tid vi har nu. Läs mer
    2020-05-07 Jens B svarar Patrik E
    Kul att det blev en sådan smidig affär! Tack för din rekommendation och tack för dina fina ord!
  • 2020-04-27

Henrik G skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har både köpt och sålt hus med hjälp av Jens.
    Jens bemötande är lugnt, sakligt och proffsigt!
    Är oerhört nöjd med hans insatser för oss!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-04-29 Jens B svarar Henrik G
    Tack så mycket och skönt att allt gick i mål till slut:). Redo för nytt boende!
    Tack för din rekommendation!
  • 2020-04-17

Jana M skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt bostadsrätt.
    Öppet bemötande och jobbar snabbt.
    Har en god service och sinne för försäljning.
    Jobbar näst intill för snabbt. Jag som är intill helt ny på marknaden hade svårt att hänga med i alla steg varpå jag hamnade efter i processen vilket har gett mig en underliggande stress. Mycket mitt eget fel pga sådan dålig koll. Läs mer
    2020-06-02 Mikael B svarar Jana M
    Tack Jana.
    Det kanske gick lite fort när ni ville köpa innan visning och kommunikationen till största del skedde med din blivande sambo. Jag får ta med mig det och försöka bli lite bättre på den biten.

Jag hoppas att det känns bättre nu. Är det nått som du funderar på så kan du ringa mig så klart!
  • 2020-04-15

Anneli S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    sålt en lägenhet
    bemötandet var proffsigt
    mina förväntningar uppfylldes

han vet vad han gör Läs mer
    2020-06-02 Mikael B svarar Anneli S
    Tack Anneli.
    Det ska bli spännande att se hur du lyckas med ditt nya projekt!
  • 2020-04-15

Andreas B skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpare. Redan från första kontakt med MB fick jag en känsla av att han har god kompetens inom sitt yrke. Han har hanterat ärendet sakligt och riktigt. Bemötandet har varit synnerligen gott även kommunicering. Läs mer
    2020-06-02 Mikael B svarar Andreas B
    Tack för det fina betyget.

Jag tror att ni kommer att trivas utmärkt!
  • 2020-04-14

Emil V skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte lägenheten. Det gick väldigt bra, snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-04-14 Wilma E svarar Emil V
    Tack för din rekommendation Emil! Ja det gick väldigt snabbt från att vi pratade i telefonen första gången tills vi skrev kontrakt. Nu är det snart dags att flytta in denna toppenfina lägenhet som nu är eran. =)
  • 2020-04-10

Ronja D skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Underbar hjälp av Wilma med att sälja min bostadsrätt. Hon fick den såld för ett högre pris än vad jag trodde det skulle bli. Otroligt professionell utan att vara stel, jag har känt mig väldigt bekväm med henne och trygg i att ha henne som mäklare. Stor eloge till den bästa mäklaren Wilma! Läs mer
    2020-04-14 Wilma E svarar Ronja D
    Tack för dina ord Ronja! Vad skönt för er att det gick så pass smidigt alltihop och att vi fick ett bra slutpris också. Nu kan ni fokusera på ert nästa steg, flytta till ny stad. Önskar er lycka till i detta och med ert nya boende. Det kommer bli toppen! Tack för din rekommendation =)
  • 2020-04-06

Daisy F skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    köpt bostadsrätt. fick kolla i lugn och ro, ingen press. Läs mer
    2020-05-28 Mikael B svarar Daisy F
    Tack Daisy.

Det är viktigt att köparna blir nöjda. Jag tror att du kommer att trivas fantastiskt bra!

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge