Alla kategorier Mäklare Dalarna Borlänge Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge!

Vi är nummer ett i Borlänge och Dalarnas största mäklarföretag. Vare sig du letar efter en villa, lägenhet eller en liten sommarstuga vid fina Dalälven kan du kontakta oss. Vår mäklarkedja är rikstäckande, och vi har full koll både på mäklarbranschen och på Borlängetrakten.

Köpa, sälja eller är du ute efter en värdering? Vill du ha någon att ställa frågor till och bolla dina bostadsdrömmar med? Vi har bred kompetens och kan hjälpa till med allt runt bostadsaffären. Tveka inte att höra av dig.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 396 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

• 2019-08-17

Mats N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    En mycket på stridig mäklare.
    Står alltid på säljarens sida. Känns oseriös. Negativt. Läs mer
    2019-08-18 Mikael B svarar Mats N
    Vad ledsen jag blir att läsa detta Mats. Jag vill inte skriva några detaljer här utan ringer dig och Sandra på måndag. Jag hoppas att det känns bättre då för det här boendet kommer att passa er utmärkt.
  • 2019-08-17

Sandra N skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Tack för fint bemötande och hjälp.
    Vi har länge nu letat efter en bostadsrätt med lite tomt.
    Tror trots allt, att vi hittat " vårt drömboende".
    Med Vänlig Hälsning Sandra.N. Läs mer
    2019-08-18 Mikael B svarar Sandra N
    Tack Sandra. Jag tror också att det här kommer att passa er som handen i handsken.
  • 2019-08-14

Pernilla S skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Fantastiskt lyhörd och tillmötesgående. Läs mer
    2019-08-15 Wilma E svarar Pernilla S
    Stort tack för er rekommendation och för ett gott samarbete!
  • Anna S

2019-07-29

Anna S skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag fick fantastiskt bra hjälp av My när jag sålde mitt hus. Hon är otroligt professionell men samtidigt personlig och ger ett tryggt intryck. Hon backar inte för utmaningar och löser allt som kommer upp. Otroligt nöjd och rekommenderar henne mer än gärna! Läs mer
  • 2019-07-24

Gabriella L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket bra service å kundbemötande!! Läs mer
    2019-08-18 Mikael B svarar Gabriella L
    Tack Gabriella. Det blev en snabb men bra affär.
  • Marcus Andreas Daniel G

2019-07-14

Marcus Andreas Daniel G skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har sålt en lägenhet. Wilma är engagerad och lätt att få tag på. Det känns som att hon har kunden i fokus. Läs mer
    2019-07-22 Wilma E svarar Marcus Andreas Daniel G
    Tack för dina ord och din rekommendation! Nu kan du släppa lägenheten och fokusera helt och hållet på husköpet. =)
  • 2019-07-14

Emma N skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Wilma har bemött oss på ett väldigt trevligt sätt. Hon har varit påläst om huset vi köpt och kunnat besvara våra frågor snabbt och tydligt. Tack vare henne blev husköpet precis så roligt som det ska vara! Läs mer
    2019-07-22 Wilma E svarar Emma N
    Vad kul att ni tycker husköpet blev så roligt som det ska vara. Ni hade tur som blev köpare till detta hus med det underbara läget. Jag hoppas ni kommer trivas där lika bra som nuvarande gjort. Tack för er rekommendation!
  • 2019-07-12

Madelene H skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt vår bostad. Engagerad, kunnig och professionell mäklare. Läs mer
    2019-08-18 Mikael B svarar Madelene H
    Tack Madde! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas minst lika bra i ert nya hus.
  • Barbro J

2019-07-10

Barbro J skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Duktig mäklare som valdes ut av ett dödsbo bland många andra mäklare.
    Jag anser att det var utmärkt jobbat.
    Lycka till i framtiden. Läs mer

Julia N skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en villa. Bra information, svarade på de frågor vi hade samt gott bemötande! Kunskap om bostaden och klienterna. Snabb och smidig affär. Läs mer

Bertil N skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Delägare i ett arvsskifte via testamente från en morbror. Ett mycket proffesionellt bemötande med ett utmärkt resultat. hon motsvarade alla förväntningar. Det är roligt att ha med proffs att göra. Läs mer

Gunnel E skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har köpt en bostadsrätt och har fått ett väldigt trevligt bemötande. Allt har varit bra, bra kontakt och återkoppling. Läs mer
  • 2019-07-04

Henrik L skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket tillmötesgående, professionell och trevlig. Snabba och bra svar både via mail och telefon. Flexibel men ändå med integritet, bra! Läs mer
    2019-07-05 Wilma E svarar Henrik L
    Det var bra att vi båda hade möjlighet att vara flexibla den här gången, så ni hann med att komma och titta på huset själva. Ni är nu ägare till en riktig pärla med underbart läge. Hoppas ni kommer trivas där både sommar och vintertid. Tack för er rekommendation!
  • Glenn L

2019-07-01

Glenn L skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Wilma hjälpte oss att sälja vårt hus, hon har ett proffsigt och varmt bemötande, trots att hon har fler objekt att sköta så tog hon hand om vår försäljning på ett utmärkt sätt, hon ska ha högsta betyg 👍 Läs mer
    2019-07-02 Wilma E svarar Glenn L
    Tack så mycket för era fina ord och tack för ett bra samarbete! Ni kämpade på bra och fixade inför fotografering och visning på väldigt kort tid, imponerande. Med detta och köpare som passade så bra för huset blev det en väldigt lyckad affär!
  • 2019-06-29

Viktor L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra och proffsigt skött affär. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-06-28

Mikael J skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Allt kring försäljningen flöt på bra. Läs mer
    2019-08-18 Mikael B svarar Mikael J
    Tack för rekommendationen Mikael. Längtar ni tillbaka till Dalarna så får ni höra av er =)
  • 2019-06-27

Gustav N skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag och min sambo såg vår drömlägenhet på Hemnet samma dag den kom ut, vi tog direkt kontakt med mäklaren och frågade om en eventuell visning innan den ordinarie visningen, vilket gick utmärkt.
    Efter det så fick vi en bra kommunikation tillsammans med mäklaren och vi la vårat bud snabbt och smidigt.
    Mäklaren återkopplade på Söndag eftermiddag och vi fick väldigt glada nyheter, mäklaren hjälpte oss sedan att boka ett snabbt möte måndag morgon och samtidigt så hjälpe mäklaren oss att anpassa kontraktet till både oss och säljaren. Vilket var jättebra och vi är så tacksamma för snabb och trevligt bemötande utav My! Läs mer
  • 2019-06-27

Irene H skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt bostadsrätt.
    Vi fick mycket bra bemötande av My på Svensk Fast i Borlänge.
    Bra service. Hon hjälpte oss att besöka lägenheten efter kontraktsskrivningen för att mäta kök m.m. Viktigt för oss då vi avser att montera in nya skåp m.m. Läs mer
    2019-06-27 My F svarar Irene H
    Tusen tack för det fina omdömet! =) Det har bara varit roligt att hjälpa till. Jag önskar er stort lycka till sen med köksrenovering osv.
  • 2019-06-26

Malin T skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi sålde ett radhus med Wilmas hjälp! Superbra bemötande och snabb affär. Vi är jättenöjda! Läs mer
    2019-06-28 Wilma E svarar Malin T
    Tack för er rekommendation! Och vad roligt att ni är nöjda, hoppas ni trivs i er nya bostad =)
  • 2019-06-26

Claes E skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt en villa.Vi fick ett väldigt bra och proffsigt bemötande av Wilma.Engagerad från dag ett och vi uppdaterades under hela processen.Förväntningarna uppfylldes med råge.
    Vi ger henne våra bästa rekommendationer.Tack för att det gick bättre och fortare än vi kunde tro.

Claes och Monica Läs mer
    2019-06-28 Wilma E svarar Claes E
    Vad kul att ni är nöjda! Och vad skönt att affären gick snabbt och smidigt, nu kan ni koppla av och invänta dagen då ni får nycklarna till nya lägenheten. Ni har ju nu god tid på er för att plocka och packa. Jag tackar så mycket för er rekommendation och ett bra samarbete!
  • 2019-06-24

Bernt D skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt ett fritidshus och första gången vi anlitat mäklare.
    Vi blev vänligt och naturligt bemött av Jens som förklarade hur försäljning går till med sakkunnig hjälp på ett rakt och förtroendefullt sätt.. Vi är väldigt nöjda och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
  • 2019-06-24

Theres H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte ett hus. Allt var Ok! Trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2019-06-21

Daniel S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra bemötande gick fort och allt blev klart utan problem. Läs mer
    2019-08-18 Mikael B svarar Daniel S
    Tack för den fina recon Daniel!

Pär O skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Lugn och saklig, lovade inte för mycket utan gav en realistisk prisbild vilken jag ville pröva inledningsvis men som jag också tidigt förstod inte skulle bära.

Bra med fortlöpande och kontinuerlig information till mig som säljare.

God förmåga att väga samman köpare och säljares intressen då affären närmade sig sin slutförhandling. Oftast där som känslorna är som starkast hos parterna. Läs mer
    2019-06-20 Jens B svarar Pär O
    Tack så mycket för din fina rekommendation! Ett bra samarbete gjorde att affären kom i hamn!

Xiaoyun Z skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    - Jag har sålt min lägenhet på Norra Gyllegatan 16B.
    - Kommunikation med mäklaren var utmärkt.
    - Kommunikation, hjälp, förslag
    - Jag kommer rekommendera märklaren till alla som jag känner till :)! Läs mer
    2019-06-20 Wilma E svarar Xiaoyun Z
    Tack så mycket för din rekommendation! Vad skönt att det gick så pass snabbt och smidigt. Hoppas du trivs i din nya lägenhet i Stockholm. =)

Mona H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Fått hjälp att sälja min bostad. JB har varit lugn och saklig och har skapat trygghet genom ett proffsigt och respektfullt agerande.
    Försäljningen gick smidigt och motsvarade mina förväntningar vad gäller tidsaspekt och pris.

Mona Henriksson Olars Läs mer
    2019-06-20 Jens B svarar Mona H
    Tack så mycket Mona för din rekommendation! Allt gick smidigt och fint och det blev en fin affär med både trevliga köpare och säljare!
  • Jennifer N

2019-06-16

Jennifer N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt vårt hus med hjälp av Jens, gick otroligt enkelt och smidigt. Jens är helt fantastisk i sitt möte med oss som kund, lyhörd och enkel och ha att göra med. Höga ambitioner som i vårt fall lönade oss som säljare. Vi är helt nöjda med valet av mäklare, för oss helt rätt! Läs mer
    2019-06-17 Jens B svarar Jennifer N
    Tusen tack för din fina rekommendation! Kul att allt gick vägen så smidigt och enkelt!
  • 2019-06-14

Jan M skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens jobbade verkligen för arvodet är det första jag tänker på, han sitter inte bara och tittar på. Jag sålde min lägenhet med Jens som mäklare. Han hade ett bra upplägg på försäljningen både vad gäller upplägget och tidsaspekten. Jag hade några frågor och diskussioner om hur det går till när man säljer. Jens kom med bra information och var inte heller rädd för att säga till om hur var och när saker skulle göras och det på ett lugnt och sakligt sätt.
    Så om du vill ha en mäklare som engagerar sig så anlita Jens

/JM Läs mer
    2019-06-17 Jens B svarar Jan M
    Kul att du är nöjd! Var roligt att få hjälpa till och det blev ju bra:).
    Tusen tack för din rekommendation!
  • 2019-06-09

Per P skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra bemötande från första stund. Seriös och inlyssnande. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare. Rekomenderas varmt! Läs mer
    2019-06-09 Mikael B svarar Per P
    Tack Per!

Det blev en riktigt smidig affär och jag hoppas att både ni och era köpare kommer att trivas i era nya hem!
  • 2019-06-04

Tina T skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt Bostadsrätt lägenhet i Borlänge.

Bemött av trevlig, serviceinriktad och kunnig mäklare.
    Bemötandet var över mina förväntningar, snabb och smidig
    hantering av bostadsaffär.

Resulterade i att han fick ännu en försäljning av vår bostadsrätt lägenhet.

Fantastiskt nöjd :-) Läs mer
    2019-06-09 Mikael B svarar Tina T
    Tack Tina!

Nu ska vi köra igång försäljningen av lägenheten, det ska bli jättespännande!
  • Joakim S

2019-06-04

Joakim S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt lägenhet.
    Väldigt professionell och fokus på rött ställe.
    Hel nöjd, rekommenderas varmt 👌 Läs mer
    2019-06-09 Mikael B svarar Joakim S
    Tack Jocke!

Det blev en smidig affär för alla parter! Ska bli kul att se om nu lyckas att göra ert nya hus lika fint som lägenheten!
  • 2019-06-02

Ia J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag och min sambo köpte ett hus där Jens var mäklare. Han hade en bra och tydlig genomgång på huset vid visning och svarade på frågorna vi hade eller återkom snabbt med svar på de han inte kunde svara på. Jens är trevlig och professionell i sitt bemötande och skulle rekommendera honom till andra. Ett plus är hans karriär innan han blev mäklare! Läs mer
    2019-06-05 Jens B svarar Ia J
    Tusen tack för er fina rekommendation. Kul att kunna hjälpa er med köpet!
    Haha bra att kunna glädja på flera plan.
  • 2019-06-01

Michael O skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en 1:a och fått bra stöd i hela processen och fantastiska bilder.

Kommer absolut att anlita Jens igen till framtid försäljning. Läs mer
    2019-06-05 Jens B svarar Michael O
    Tack så mycket Michael, en snabb och smidig affär. Bra samarbete!
  • 2019-06-01

Susanne L skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi sålde en villa och blev fantastisk bemötta av vår mäklare Mikael Björklund.
    Svarade snabbt på frågor vi hade och guidade oss genom hela försäljningen. Alltid lika trevlig. Läs mer
    2019-06-02 Mikael B svarar Susanne L
    Tack Sussi. Det blev en bra affär för både köpare och säljare, så då är mäklaren nöjd! Det har varit fantastiskt trevligt att förvalta ert förtroende.
  • 2019-05-30

Evelina E skrev om My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte parhus i Kvarnsveden. Jättebra bemötande och snabb kommunikation. Allt har fungerat kanonbra! Läs mer
    2019-06-27 My F svarar Evelina E
    Så glad för er skull som fick köpa ett så fint radhus! =) Jag kände verkligen er glädje på visningen och hur mycket ni tyckte om det!
  • 2019-05-30

Lena S skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    - Jag har köpt en bostadsrätt.
    - Bemötandet från mäklaren har varit jättebra och jag har fått hjälp med allt som jag behövt hittills. Läs mer
    2019-05-31 Wilma E svarar Lena S
    Tack för din rekommendation Lena! Jag hjälper gärna till med det som behövs. Nu hoppas jag du kommer trivas i nya lägenheten. =)
  • 2019-05-29

Johanna F skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mikael hjälpte oss att köpa vårt radhus i Borlänge. Mikael är väldigt trevlig, lättillgänglig och styrde upp så att vi kunde få en förhandsvisning då vi inte kunde vid visningsdatumet. Det gjorde också att vi kunde få till en snabb affär som vi känner oss mycket nöjda med! Läs mer
    2019-05-31 Mikael B svarar Johanna F
    Tack Johanna. Det blev en lycklig historia för alla parter. Välkomna hem till Borlänge igen då =)
  • 2019-05-29

Sven H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens hjälpte oss att sälja vårt hus. Det tog lite längre tid än förväntat och priset blev inte heller så högt som vi först trodde. Under hela processen har Jens dock varit mycket bemötande och engagerad. Jens gav oss trygghet när vi som mest behövde det. Hans lugn och sätt att bemöta oss skapade en mycket god relation som vi värdesätter högt. Det är också mycket positivt att Jens arbetar "by the book" det har skapat förtroende och en känsla av att allt blir riktigt genomfört.

Att arbeta som mäklare är kanske inte ett 9-5 jobb. Men vi vill ändå här belysa vår tacksamhet över att Jens alltid har gått att nå och att han ställt upp för visning och kontraktsskrivning under väldigt obekväm arbetstid. Vi hyser innerliga förhoppningar om att Jens får kompensation för detta och kan tillbringa mer tid med sin familj. Det är han sannerligen värd.

Stort Tack! Läs mer
    2019-05-30 Jens B svarar Sven H
    Stort tack för et fina rekommendation!
    Kul att ni känner er nöjda trots att priset inte blev där vi först trodde. Oavsett så var det ett bra samarbete och det var kul att få hjälpa till på flera plan.
    Ledigheten kommer i sommar och då kan man köra hårt på även på ”oömma” tider”:).
    Återigen tack för ert fina Reco!
  • 2019-05-28

Thomas N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Superbra mäklare.gör verkligen allt för att kunden ska bli nöjd. Sålde våran bostadsrätt trots att de var svalt intresse i början men han gav inte upp. Är supernöjd å kommer definitivt anlita samma igen om man ska sälja Läs mer
    2019-05-28 Jens B svarar Thomas N
    Tack för din fina rekommendation!
    Kul att allt gick vägen så smidigt.
    Kul att ni vill rekommendera mig vidare!
  • 2019-05-27

BARNCANCERFÖRENINGARNAS RIKSFÖR B skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Proffsigt och trevlig bemötande för vår försäljning. Löpande återkoppling. Rekommenderas varmt Läs mer
    2019-05-27 Wilma E svarar BARNCANCERFÖRENINGARNAS RIKSFÖR B
    Jag tackar så mycket för era ord och eran rekommendation. Det var full fart ända från dag ett med mycket folk på visning och även i budgivningen på Lamellgatan. Kul med en sådan positiv försäljning!
  • 2019-05-26

Anne-Marja M skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har köpt lägenhet. Blev vänligt bemött av mäklare. Det är dock bra om mäklaren går att få tag på under budgivning så att processen fortskrider och man vet vad som händer. Kan var bra med en standin vid budgivning.
    Sammanfattningsvis är vi nöjda, med lite mer erfarenhet blir hon en utmärkt mäklare. Läs mer
    2019-05-27 Wilma E svarar Anne-Marja M
    Hej Anne-Marja, först och främst grattis till er nya lägenhet!
    Tack för eran återkoppling och vad kul att ni är nöjda med mig sammanfattningsvis som mäklare. Idag så sker alla våra budgivningar via sms i vårt system. Det är enkelt, tryggt och bekvämt för våra kunder jämfört med tidigare år när man skötte det per telefon. Då ni var 11st med i budgivningen på Lamellgatan så drog den ut lite på tiden. Från att budgivningen startade kl 10.00 på torsdagsmorgonen till att den var klar ca kl 19 på kvällen samma dag. Jag försökte vara tillgänglig under hela dagen och svarade på era frågor per telefonen samtidigt som jag också svarade på de övriga budgivarnas samtal och frågor. Dock så hade jag redan en inplanerad visning mellan 16.30 - 17.30 vilket gjorde att jag under den tiden tyvärr inte kunde svara på era samtal.
  • 2019-05-24

Micael A skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Skönt med proffs som vet hur en slipsten ska dras Läs mer
    2019-05-31 Mikael B svarar Micael A
    Härligt Micael! Det var ju en speciell situation med många underskrifter från din sida.
  • 2019-05-23

Cecilia H skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Trevlig och professionell!
    Köpte precis min och min partners första gemensamma bostad. Väldigt nöjda med bemötande! Läs mer
    2019-05-24 Mikael B svarar Cecilia H
    Tack Cecilia! Nöjda köpare är minst lika viktigt som nöjda säljare! Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad!
  • 2019-05-23

Henrik B skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi är jättenöjda med Micke som tog hand om hela husförsäljningen på ett mycket bra sätt. Allt ifrån att guida oss innan försäljning till lämpliga åtgärdera att göra klart inför försäljning till visning till affär. Läs mer
    2019-05-23 Mikael B svarar Henrik B
    Tack Henrik. Det var ett nöje att få sälja ert fina hus. Vi tog lite hjälp av The Mod och fick till en riktigt lyckad försäljning!
  • 2019-05-22

Marianne E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde min övernattningslägenhet i Romme. Fick ett mycket proffesionellt benötande av mäklaren. Läs mer
    2019-05-23 Jens B svarar Marianne E
    Tack för din rekommendation! Kul att det gick vägen efter lite arbete:)
  • 2019-05-19

Dennis E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Professionell, tydlig och enkel. Högsta betyg. Läs mer
    2019-05-23 Jens B svarar Dennis E
    Tack så mycket för din rekommendation! Blir ett perfekt boende för dig!
  • 2019-05-16

Pia L skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vid försäljning av villa. Mäklaren var lyhörd och respekterade de önskemål vi hade. Var inte för gåpåig utan alldeles lagom 🙂. Resultatet blev som vi förväntat oss. Läs mer
    2019-05-20 Wilma E svarar Pia L
    Tack för er rekommendation! Vad skönt att få detta klart i sådan bra tid, nu kan ni lägga allt fokus på packning och flytt till er alldeles nya bostad. =)
  • 2019-05-15

Maria N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt ett hus och sålt min lägenhet. Förtroendeingivande bemötande, saklig. Alltid tillgänglig och återkopplade med information bra. Läs mer
    2019-05-16 Jens B svarar Maria N
    Tack för din fina rekommendation!
    Efter lite kämpande gick det till slut vägen:)!
  • 2019-05-15

Mats Ö skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har sålt en villa i Borlänge och har blivit mycket väl bemött och
    imponerad av kunskapen och de effektiva försäljningen av mitt hus. Mina förväntningar var ganska höga och infriades med råge.
    Jag kommer att rekommendera Svensk Fastighetsbyrå och Camilla till mina vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-05-13

Mikael L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en bostadsrätt. Såldes bara nån timme efter att den Las ut på Hemnet.
    Jag är genomgående nöjd med hela paketet. Läs mer

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge