Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge!

Vi är nummer ett i Borlänge och Dalarnas största mäklarföretag. Vare sig du letar efter en villa, lägenhet eller en liten sommarstuga vid fina Dalälven kan du kontakta oss. Vår mäklarkedja är rikstäckande, och vi har full koll både på mäklarbranschen och på Borlängetrakten.

Köpa, sälja eller är du ute efter en värdering? Vill du ha någon att ställa frågor till och bolla dina bostadsdrömmar med? Vi har bred kompetens och kan hjälpa till med allt runt bostadsaffären. Tveka inte att höra av dig.

1404 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Sedan starten hos Reco 2016
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2023-01-31 Verifierad kund
    Bra bemötande. Hade bra kommunikation genom hela försäljningen. Rekommenderas starkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Falun
    2023-01-28 Verifierad kund
    Adams bemötande var positivt och han jobbade aktivt i hela försäljningen och vi är nöjda med resultatet .
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2023-01-15 Verifierad kund
    Jens har från första stund varit lugn, tydlig och förtroendeingivande. Jag kände direkt att jag kunde lita på honom, hans erfarenhet och hans plan för min försäljning. Bra kommunikation och han var noga med att stämma av med mig hur jag kände inför olika steg i processen. Försäljningen överträffade verkligen mina förväntningar nu när marknaden är lite svårare! Är väldigt glad över mitt val av mäklare och rekommenderar självklart andra att anlita Jens!
    Kul att du är nöjd med min insats och att du vill rekommendera mig vidare!
    Ett bra samarbete gav ett bra resultat, tack så mycket för din fina rekommendation!
    • Gylle
    2023-01-15 Verifierad kund
    Adam var både noggrann och tydlig. Allt gick smidigt med en avspänd, trevlig stund i byråns trevliga lokaler.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Gylle
    2023-01-14 Verifierad kund
    Adam är trevlig och proffsig i sitt bemötande. Han överträffade mina förväntningar, vilket är lika med en hög kvalitet.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2023-01-13 Verifierad kund
    My är otroligt proffsig och kunnig och alltid tillgänglig och hjälpsam med alla frågor jag hade. Skulle rekommendera henne till alla som vill sälja i Borlänge. Hon skötte allt väldigt smidigt och snabbt och blev väldigt nöjd med slutpriset som blev.
  • sålde sin stuga med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Sångan
    2023-01-06 Verifierad kund
    Professional och saklig jag kan rekommendera My
    Tack för de orden, Tommy! Stort lycka till nu med allt du tar dig för! =) My Friman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Kempe en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Romme
    2023-01-02 Verifierad kund
    Jestem bardzo zadowolona z działania Karoliny. Cały proces zakupu przebiegał dobrze. Zaraz po zakupie Karolina pomogła z awarią i informacjami. Dziękuję i polecam. Magda
    Jag har översatt ditt svar :-) - TACK Magda och lycka till med allt! Karolina Kempe
  • sålde sitt hus med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Övre Forssa
    2022-12-31 Verifierad kund
    Tydlig och bra kommunikation genom hela processen och ett grymt bemötande och engagemang.

Trots en svajig marknad och svårjobbat försäljningsläge krigade My till det yttersta för att se till att vår bostad blev såld.

Kommer definitivt rekommendera My till alla som ska sälja eller köpa bostad i Borlänge!

Tack My!
    En lite svajigare marknad gör sannerligen att vi pressas till vårt yttersta! Tack för ett mycket bra samarbete och jag är så GLAD att ni får flytta till ert nya, fina hus i Mockfjärd! =) My Friman
  • sålde sitt hus med hjälp av Karolina Kempe en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2022-12-22 Verifierad kund
    Mäklaren var underbar och jätte hjälpsam. Väldigt tillmötesgående och förklarade jättebra vid frågor. Rekommenderas varmt till andra som ska sälja!
    Tusen tack och god fortsättning på det nya året! Karolina Kempe
    • Ornäs
    2022-12-21 Verifierad kund
    Mycket nöjd med Adam. Adam skötte försäljningen av min bostad på ett utmärkt sätt. Jag hade löpande kontakt, och han återkoppla snabbt. Jag kan varmt rekommendera honom till den som ska sälja sin bostad.
    Tusen tack för dina fina ord, det har varit ett nöje att samarbeta med dig! Adam Thunell
    2022-12-20 Verifierad kund
    Mycket öppet och trevligt bemötande!
    Vad glad jag blir, tusen tack! ! Adam Thunell
  • köpte sitt hus med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2022-12-16 Verifierad kund
    My var otroligt hjälpsam och proffissionell! Svarade på alla våra frågor och funderingar inför vårt första husköp samt guidade oss hela vägen genom processen. Vi som köpare kan varmt rekommendera My, vi är otroligt nöjda!
    Superkul att höra Emma! Det är inte varje dag man köper sitt första hus, och då är det extremt viktigt att få rätt råd och guidning. Så roligt att få sälja huset för andra gången, dessutom! Ni kommer att stortrivas i Forssa! My Friman
  • köpte sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2022-12-15 Verifierad kund
    My Friman, bemötte en väldigt bra. Hon var alltid tillgänglig, hade man någon fråga så tog hon kontakt med en och förklarade situationen. Detta är vårt första köp av bostad och då har My vart till väldigt stor hjälp när hon var så tillgänglig hela tiden.
    Så det har känts väldigt tryggt och bra att det var just My som var mäklaren när man skulle köpa sin första bostad i livet.
    Så fint skrivet, Lars, och jag är jätteglad att ni känner så! =) Ni har verkligen fått tag på en fantastiskt fin lägenhet och säljarna är ju också så nöjda. Så det är helt underbart! My Friman
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2022-12-14 Verifierad kund
    Jens är lugn, saklig och korrekt. Tar sig tid när det finns frågor och funderingar med professionellt bemötande.
    Hej och tack för din rekommendation, kul att få hjälpa er med både köp och sälj! Jens Bergenström
    2022-12-13 Verifierad kund
    My förstod verkligen våra behov och hade ett fantastiskt engagemang och hade förmåga att få oss att känna oss hopp. Och hon står definitivt för det hon säger!
    En mer kompetent och effektiv mäklare får du leta efter. Hon är bäst!
    Tusen, tusen tack fina ni! Nu kan ni lämna den här affären bakom er och se fram emot ert nya fina hus =) Det har varit en ära att få vara med er en bit på resan! My Friman
    2022-12-07 Verifierad kund
    Jag tycker att Jens har varit väldigt bra hela den tiden det tog med försäljningen av min lgh, alltid informerat mig om allt och om jag sökt honom har han alltid återkopplat till mig .
    Jag är glad att det var Jens som var mäklare , om jag skulle behöva en mäklare i framtiden så skulle jag välja honom.
    Han är ödmjuk och trevlig i sitt bemötande.
    Har tydlig förklarat hur allt går till och det jag undrar över.
    Kul att hjälpa dig med försäljningen och även om det tog lite tid så kom vi i mål till sist.
    Tack för ett fint samarbete och en fin rekommendation!
    Jens Bergenström
  • köpte sitt hus med hjälp av Karolina Kempe en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2022-12-07 Verifierad kund
    Vänligt bemött, hjälpsam och proffsig…Bra på alla sätt.
    Tack Henrik - det här kommer bli bra för er :-) Karolina Kempe
  • skrev om Adam Thunell en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2022-12-05 Spontant omdöme
    Adam är en fantastisk säljare
    Allting gick fort och smidigt
    Inga krångligheter.
    Bra på att uppdatera vad som händer
    Ska man sälja genom Svensk fast så rekommenderar jag starkt att välja Adam som mäklare
    Grymt bra jobbat 👍🏼
    Super nöjd 😄
    Tusen tack Josefine!! God jul! Adam Thunell
    2022-12-03 Verifierad kund
    Hon var bra. Tydligt,trevligt hjälp sam och berätta om rättigheter och skyldighet.
    Jag tackar ödmjukast, Nidal! =) Skönt att höra att jag är tydlig, vilket såklart är viktigt i en så stor affär. Stort lycka till med din nya fina lägenhet. Inte alla som får tag på en trea med öppen planlösning och hiss! My Friman
    2022-12-03 Verifierad kund
    Bra bemötande vid visning och tydlig vid avtalsskrivning. Snabb på att svara på frågor.
    Supertack, Lee! Ni var verkligen klockrena köpare till den fina bostadsrätten med äldre charm! =) Ni kommer trivas som fisken i vattnet! My Friman
    2022-12-02 Verifierad kund
    Mycket kunnig och förtroendeingivande. En person som jag även skulle kunna tänka mig att köpa en lägenhet/fastighet av!
    Så roligt att höra, Gunilla! Då får vi hoppas att jag får in något objekt som kan vara av intresse! Då får du gärna köpa via mig också =) My Friman
    2022-12-01 Verifierad kund
    Vi kände stort förtroende redan vid första mötet. My var öppen och positiv och förklarade i detalj hur försäljningen skulle gå till. Vi fick svar på alla frågor. Hon höll nära kontakt med oss under hela processen. Min syster och jag kände oss trygga från första början.
    Så härligt att höra, Catarina! Och speciellt att ni kände er trygga genom hela processen trots att ni befann er både i Skåne och i Mexiko osv hihi =) Då är nära kontakt viktigt! My Friman
    2022-12-01 Verifierad kund
    Blev väl bemött av Karolina. Kan verkligen rekommendera henne
    Tack Nettan för vänliga ord och rekommendation! Karolina Kempe
    2022-11-28 Verifierad kund
    Vänlig, kunnig och hjälpsam. Jag tycker om att Karolina hela tiden höll mig uppdaterad. Ett vänligt, varmt och proffsigt bemötande, vilket för mig är helt avgörande.
    Vi tog oss igenom Hajdin och jag är glad att höra att du är nöjd. Stort lycka till - till er båda på nya adressen! Karolina Kempe
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2022-11-28 Verifierad kund
    Proffs ut i fingerspetsarna! Respektfull, hjälpsam och lättillgänglig.
    2022-11-28 Verifierad kund
    Bra bemötande, trevligt sätt. Bra att återkoppla.
    Pålitlig och känns seriös och ansvarstagande, kommer nog att bli en toppenmäklare med lite mer erfarenhet och rutin i bagaget.

Vi har i stort sett en positiv upplevelse av försäljningen, dock kom försäljningsklausul som en chock och överraskning för oss. Det var inte något som nämnts tidigare i processen.
    Tack att jag fick förtroendet att förmedla ert fina hus! I dagens marknad är försäljningsklausul vanligare med tanke på högre boende/driftkostnader under en period med dubbelt boende. Det var bra att vi gick igenom det tillsammans under kontraktsskrivningen! Adam Thunell
    • Dagny
    2022-11-28 Verifierad kund
    Lugn, saklig och professionell.Rekomenderas starkt.
    Tack så mycket för din er rekommendation, kul att få hjälpa mer försäljning! Jens Bergenström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Dagny
    2022-11-27 Verifierad kund
    Lungn och förtroendeingivande.
    Tack så mycket för din rekommendation, kul att hjälpa dig med köpet och att allt löst sig med boende:). Jens Bergenström
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Övre Forssa
    2022-11-23 Verifierad kund
    Supertrevlig, tydlig och timmötesgående.
    Tusen tack för din rekommendation. Kul att vi fick uppdraget att hjälpa er! Jens Bergenström
    • Bullermyren
    2022-11-21 Verifierad kund
    Trevligt bemött noggrann och stöttande.
    Tack Mikaela! Vad roligt att du är nöjd och skönt för dig att veta hur det ser ut framöver :-). Karolina Kempe
    2022-11-19 Verifierad kund
    Jens har varit väldigt inlyssnande, hjälpsam och hela tiden hållit mig uppdaterad i försäljningen
    Tack så mycket för din rekommendation, en snabb och smidig affär. Kul att få hjälpa er! Jens Bergenström
    • Ringen
    Bra och professionellt bemötande
    Tack Kerstin och trevlig helg! Karolina Kempe
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Solbacka
    2022-11-18 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande.
    Bra information om fastigheten.
    • Solbacka
    2022-11-18 Verifierad kund
    Mikael är ju mycket erfaren och professionell. Jag kan rekommendera honom till kunder som vill att mäklaren gör ett grundligt arbete.
    • Hytting
    2022-11-16 Verifierad kund
    Proffsigt första besök och jätteduktig mäklare. Engagerad och gav bra info under hela proceduren. Inte så lätt att sälja under den här tiden, men My lyckades med det. Vi är jättenöjda, hon är en riktig pärla. Mvh Sonny o Lena
    Marknaden har onekligen varit lite spretig sista tiden, men vi fick ju till det! =) Nu önskar jag er stort lycka till i Säter i nya lägenheten! My Friman
    2022-11-15 Verifierad kund
    Det har varit bra rakt igenom :)
    Tusen tack Ann-Caroline! =) Ni var precis rätt köpare till det huset, för det kändes så himla bra för säljaren! My Friman
    • Åselby
    2022-11-15 Verifierad kund
    Jens Bergenstöm är mycket trevlig och kunning i sitt yrke som mäklare. Alla mina förväntningar beannades. Måste bara säga att själva försäljningen ska Niklas Sandberg ska ha mycket beröm för,. då det var i själva verket han som slutförde försäljningen av min villa. Detta på grund av att Jens Bergenstöm var på semester när huset både visades och såldes genom Niklas Sandberg med högsta betyg även till Niklas
    Niklas borde få största femman eftersom han tog hela affären in i mål efter att jag varit på semester:). Kul att du är nöjd med vårat jobb! Jens Bergenström
    • Centrum
    2022-11-12 Verifierad kund
    Jag blev bemött av Adam med ett leende och ett glatt humör! Mina förväntningar av en mäklare är att personen ska förklara noggrant, komma med bra fakta och information samt vara på bra humör och trevlig. Adam var super trevlig och överträffade alla mina förväntningar! Vid köpet av min bostad gick Adam igenom allt på ett lugnt och väldigt tryggt sätt och såg till att jag förstod vad jag gav mig in på och vad alla papper handlade om. Jag kände mig super trygg och nöjd. Adam gjorde ett fantastiskt jobb.
    Tusen tack för dina fina ord, du kommer stortrivas i din nya bostad! Vi ses på tillträdet! Adam Thunell
    • Skräddarbacken
    2022-11-11 Verifierad kund
    Hon gav ett varmt intryck och kunde svara på alla våra frågor, var det något hon inte visste så tog hon reda på det snabbt!
    Tack snälla Angelica! Nu håller vi tummarna och ses snart igen! Karolina Kempe
    2022-11-10 Verifierad kund
    Proffsig, engagerad och trevlig. Alla egenskaper en bra mäklare ska ha. Uppdaterade kontinuerligt och jobbade hårt. Kan varmt rekommendera Adam om du vill ha din fastighet såld på ett smidigt sätt.
    Tusen tack, det värmer! Ert nya boende kommer bli toppen, vi ses framöver! Adam Thunell
    • Bro
    2022-11-10 Verifierad kund
    Adam har varit engagerad i uppdraget, och trots vår otålighet arbetat för en lösning.
    Tusen tack, vi ses på tillträdet! Adam Thunell
    2022-11-04 Verifierad kund
    Fick svar på alla mina frågor inklusive hur det ser ut med garageplats. Vilket var en fråga ingen av de andra mäklarna kunnat svara på. Köpet av vasagatan 23c var snabbt och smidigt.
    Vad roligt att du är nöjd Gabriel och tack för ditt fina omdöme! Karolina Kempe
    • Östermalm
    2022-11-02 Verifierad kund
    Fint bemötande med en trevlig och kunnig mäklare som levde upp till våra förväntningar.
    Jag tackar för de orden, Kristina! =) My Friman
    • Östermalm
    2022-10-27 Verifierad kund
    En väldigt kunnig och professionell mäklare. Det var pirrigt i magen när vi skulle, för första gången, sälja vår lägenhet. My ledde oss genom hela processen på ett mycket bra sätt. Vi är mycket nöjda :)
    Härligt att höra, Vasile och Alexandra! Jag är så glad att det gick så snabbt och smidigt att hitta en bra köpare till er lägenhet. Stort lycka till i Bro nu, där har ju jag bott en gång i tiden så jag vet att ni kommer att trivas alldeles utmärkt! =) My Friman
    2022-10-21 Verifierad kund
    Bra bemötande på alla vis!
    Vi är nöjda.
    Kul att få hjälpa till! Tusen tack för din rekommendation! Jens Bergenström
    2022-10-21 Verifierad kund
    Engagerad och flexibel med ett gott bemötande
    Tusen tack, Mats! Vi körde ett par visningsrace ihop på lördagarna, tills du hittade den perfekta lägenheten för dig! Vi ses snart igen på tillträdet! =) My Friman
    2022-10-21 Verifierad kund
    En toppen mäklare som kan sin sak.
    Så roligt har det varit att följa din resa från villa till lägenhet. Nu kommer ni få mer tid över till golf och andra aktiviteter och mindre tid kommer behöva läggas på underhåll och trädgårdsarbete. Perfekt! =) My Friman
    2022-10-16 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med mäklaren på alla sätt!
    Kul att ni är nöjda med mitt jobb och grattis till er fina lägenhet!
    Tack för din rekommendation!
    2022-10-15 Verifierad kund
    Tydlig, kommunikativ, trevlig och hjälpsam.
    Tusen Tack Jens!
    Tack så mycket för din fina rekommendation, kul att få hjälpa er med försäljningen och att allt gick smidigt och lätt! Jens Bergenström