Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge!

Vi är nummer ett i Borlänge och Dalarnas största mäklarföretag. Vare sig du letar efter en villa, lägenhet eller en liten sommarstuga vid fina Dalälven kan du kontakta oss. Vår mäklarkedja är rikstäckande, och vi har full koll både på mäklarbranschen och på Borlängetrakten.

Köpa, sälja eller är du ute efter en värdering? Vill du ha någon att ställa frågor till och bolla dina bostadsdrömmar med? Vi har bred kompetens och kan hjälpa till med allt runt bostadsaffären. Tveka inte att höra av dig.

Läs vad 1114 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge 2

• köpte sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2022-01-17
    Blev väldigt bra bemött på både sakligt och trevligt sätt.
    Alla frågor vi hade som köpare besvarades antingen direkt eller med snabb återkoppling.
    Vi rekommenderar Amanda och kommer ta hjälp av henne vid en eventuell försäljning i framtiden!
    2022-01-15
    Vi hade kontakt med Amanda i samband med ett privat husköp. Vi kände oss väl bemötta, informerade och trygga under hela processen. Amanda är välutbildad, proffsig, snabb och flexibel. I samband med kvällen innan kontraktsskrivning fick våran familj covid, då löste Amanda situationen snabbt genom att fixa fram papper för en fullmakt. Toppen mäklare som har möjliggjort köpet av vårat drömhus! Varma rekommendationer!
  • sålde sitt hus med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2022-01-15
    Amanda är en bra och kunnig mäklare som har visat ett fantastiskt bra bemötande och flexibilitet. Jag känner mig trygg som säljare och trygg med mina köpare. Jag upplever att det finns en genuin omtanke i processen för alla parter. Vi har några steg kvar och dessa känner jag också en trygghet inför.
    Stort tack!
  • köpte sitt hus med hjälp av Viktor Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2022-01-15
    Viktor har varit suverän från första mötet. Flexibel och en service som är utöver det vanliga. Kan varmt rekommendera honom vidare.
    Tusen tack Per för din fina reco! Kul att det blev så bra för alla inblandade:) Viktor Sundberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Östermalm
    2022-01-13
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
  • skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2022-01-04
    Har bara positivt feedback!
    Hittade huset och fick mycket hjälp med alla praktiska saker under veckorna på distans via telefon och mail då vi bor ganska långt bort och för visning och möten så jobbade Amanda helg.
    Super tydlig i kommunikationen och hjälpte till att koppla ihop oss med en bra bank. Tack för all hjälp önskar hela familjen!
  • köpte sitt hus med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Övermora
    2021-12-24
    Bra bemötande, smidig kontraktskrivning. My levde upp till alla förväntningar.
    Tusen tack, Ulf! Det var ju en bra lösning med kontraktsskrivning i Stockholm, när vi alla befann oss där! Så slapp ni åka till Borlänge en extra vända =) Ses snart på tillträdet! My Friman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Viktor Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-12-24
    Duktig, kunnig och alltigenom professionell. Rekommenderas starkt!
    Tusen tack Gustav för din fina reco och för ert förtroende. Stort lycka till med flytten framöver! Viktor Sundberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-12-23
    Fantastisk på alla sätt i och med detta köp
    • Övermora
    2021-12-22
    Trevligt bemötande. Utmärkt hantering av kontraktskrivande. My levde upp till alla förväntningar.
    Tack för den fina recensionen! Det var första gången jag skrev kontrakt hemma hos min mor i Jakobsberg. Men det var ju en smidig och bra lösning eftersom vi alla befann oss i Stockholmsområdet samtidigt! =) My Friman
  • sålde sitt hus med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-12-21
    Snabb och bra återkoppling. Bra arbete att genomdriva affärer.
    2021-12-21
    Micke är den bästa mäklaren i stan.
    • Årby
    2021-12-12
    Amanda var väldigt trevlig och tillmötesgående. Hon fixade både så vi kunde komma och kolla på huset, trotts att visning redan varit och att vi senare samma dag fick komma tillbaka med våra ungar.
    Hon var enkel och tydlig. Var delaktig hela tiden men höll sig ändå på lite avstånd så vi fick känna in huset lite i ensamhet.
    Snabb och bra kontakt med både oss och säljare. Hjälpsam med banker så vi fick snabb kontakt och kunde lösa affären fort.
    Hej Erika, vad glad jag blir av att läsa din utförliga rekommendation. Tusen tack! Det var meningen att ni skulle få köpa detta hus. Stort grattis igen! Amanda Allernäs
    • Årby
    2021-12-12
    Väldigt professionell och trevlig. Lät oss titta på huset efter arbetstid, mycket tillmötesgående. Snabbt ordnat med kontakter med säljaren. Mycket nöjd
    Hej Martin, tack så mycket för din fina rekommendation. Det här kommer bli toppen för er familj! Välkomna till Årby. Amanda Allernäs
  • köpte sin lägenhet med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Gylletorget
    2021-12-11
    Bra service & snabb respons. Hjälplig med att svara på frågor, ge information & uppföljning. Kändes bra genom hela processen.
    Vad härligt att det kändes bra! =) Spännande att se hur din nya lägenhet kommer att bli efter lite renovering! Stort lycka till! My Friman
  • William Oliver L
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Ringen/Forssa
    2021-12-11
    Köpte lägenhet av Jens nu i december, väldigt trevlig mäklare som återkopplade snabbt och såg till att jag och köparen kom överens.
    Rekommenderas starkt :)
    Tack så mycket för din rekommendation! Kul att få hjälpa dig till affär och kul trevligt att du är nöjd med mitt arbete. Jens Bergenström
    • Gylletorget
    2021-12-08
    Fantastiskt bra mäklare på alla sätt och vis.
    Tack så mycket! Jag är så glad att ni återkom till mig, så att ni nu både har köpt och sålt via mig =) Det är det bästa betyget en mäklare kan få! My Friman
  • köpte sin bostad med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Björbo
    2021-12-05
    Mycket bra och trevligt bemötande. Hon förstod oss och våra önskemål direkt och var hela tiden tydlig i sin kommunikation med oss. Allt gick väldigt smidigt, hon var pålitlig. En bra mäklare.
    Hej Staffan och Kjersti, stort tack för er rekommendation. Jag blir så glad av att höra hur ni beskriver mig. Det värmer extra mycket då vi bara haft kontakt på distans. Det här kommer bli toppen för er. Välkomna till Björbo! Amanda Allernäs
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Viktor Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-12-04
    Snabbt och smidigt. Bra bemötande. Har inget negativt att påpeka
    Tack Oskar för din fina reco. Kul att du hittade rätt! Stort lycka till med flytten! Viktor Sundberg
    2021-12-02
    Trevlig och proffsig mäklare. Inget att anmärka på.
  • sålde en tomt med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-12-02
    Trevlig och proffsig mäklare. Inget att anmärka på.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Nygårdarna
    2021-12-02
    Trevlig, tydlig och flexibel mäklare! Tack för en snabb och smidig affär till vårat drömhus :)
    Kul att få hjälpa er till ert drömhus! Snabb och smidig affär och ni får ett kanonboende! Tack för din rekommendation! Jens Bergenström
    2021-12-02
    Gott bemötande, Bra information, Jobbade snabbt.
    Tack, Maria! Jag är så glad att det var just du som köpte lägenheten på Murgatan. Jag såg hur mycket du tyckte om den! Stort lycka till med det nya kapitlet i ditt liv! =) My Friman
    • Romme
    2021-12-02
    Väldigt tillmötesgående och förstående utifrån att köparen ej tidigare köpt en bostad.
    Förväntningarna på ärlighet och att kunna förklara vid många frågor som en ny köpare kan ha. My tog direkt an sig att jag och min fästman ej tidigare köpt en bostad och hon förklarade och gav utmärkt information utifrån vårat perspektiv.
    Det är ju när man köper sin allra första bostad som man behöver mest stöd och hjälp. Jag är glad att jag lyckades möta era förväntningar och att ni kände er trygga genom processen. Nu är ni äntligen inne på bostadsmarknaden och ni kommer att stortrivas i Romme! =) My Friman
  • sålde sin bostad med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Björbo
    2021-12-02
    Trevlig, duktig, kunnig och omtänksam mäklare. Kan varmt rekommendera Amanda. Lyhörd och proaktiv.
    Hej Andreas, tusen tack för dina fina ord! Det har varit så kul att samarbeta med dig/er. Extra roligt att förmedla åt en tidigare kollega i branschen. Vi hörs snart igen! Amanda Allernäs
    2021-12-01
    Jag blev jättenöjd med My Friman, väldigt trevlig och proffsig på det hon gör, snabb återkoppling, jag rekommenderar henne varmt 😊
    Efter den tråkiga upplevelsen med mäklaren innan är jag stolt och nöjd över att jag kunde vända rätt på situationen! =) Jag märkte att återkoppling var viktigt för att du skulle känna dig trygg och det är skönt att höra att det var just detta som gjorde dig nöjd. Stort lycka till i nya huset i Mora! My Friman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-12-01
    Snabb och effektiv, klara besked. Respekt för mina önskemål samt snabb marknadsföring och försäljning.

För mig blev det en rysare då ingen anmälde sig till visningen förrän i sista stund. Amanda var rutinerad och hade kontroll (tror jag).
    Jag känner mig jättenöjd med försäljningen och kan rekommendera Amanda till andra.
    Hej Kerstin, tack så mycket för din rekommendation och stort tack för förtroendet när du valde mellan flera mäklare. Kul att höra att du är nöjd! Lycka till med flytten nu! Amanda Allernäs
  • sålde sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-11-29
    Trevlig, professionell mötande. Rekommendrar varmt att anlita Jens som mäklare.
    Tack för din rekommendation! Kul att du känner dig nöjd, även om vi hade hoppats på lite till:) Jens Bergenström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-11-29
    Mycket trevligt bemötande på alla sätt.
    Försäljningen överskred förväntningarna med råge.
    Snabbt och proffsigt.
    Tack så mycket för er rekommendation! Kul att få medverka till en bra affär! Jens Bergenström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-11-29
    Vi tyckte att hon var jätteduktig och fin bemötande.Allt gick jättebra!
    Hej Ajmal, stort tack för er rekommendation! Det kommer bli toppen med en större lägenhet för er familj. Amanda Allernäs
  • sålde sin bostad med hjälp av My Friman en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Mellan Valsan
    2021-11-28
    My Friman var mycket proffsig. Vi fick enorm fin hjälp av henne, hon gav fin och tydlig information under hela förloppet till avslutad försäljning,

hon hjälpte till att kontakta flera myndigheter så att husförsäljningen kunde genomföras.

hennes uppdrag var mycket ovanligt och svårt, lantbruks/skogsfastighet som skulle avstyckas och få ett särskilt taxeringsvärde. mm hon ordnade fint med alla kontakter,

dessutom var det en intressent som slutade att höra av sig, fick börja om på nytt.

My har lärt sig väldigt mycket . Vi är supernöjda med hennes arbete.
    Tusen, tusen tack, Karin! Vilken resa vi fick vara med om allihop, och precis som du skriver, jag har lärt mig massor på den här affären som är nyttigt inför framtiden =) Jag är så glad att få förmedla er lilla stuga som nu köparen kommer att använda och förvalta alldeles utmärkt, känner jag på mig. Det blev helt rätt köpare till slut! My Friman
    2021-11-27
    Jag blev vänligt bemött av en kunnig och förtroendeingivande person som ledde oss tryggt genom processen.
    Tack, Anna, för att du tog dig tid att skriva dessa ord! Vilken pang-försäljning vi lyckades med på er lägenhet =) Nu hoppas jag att dottern din ska trivas i Leksand. My Friman
    2021-11-25
    Snabb och smidig affär utan krångel! Väldigt tydlig i svaren och inga problem att svara på frågor om fastigheten. 10/10
    Hej Jocke och Mimmi, tusen tack för er reco! 10/10 är jag mer än nöjd med 🤩Känns så roligt att jag fick förmedla ert första husköp. Lycka till med er egna försäljning! Amanda Allernäs
    • Djurås
    2021-11-25
    hej bra bemötande förklarade väldigt bra vad gällande försäljning och de försäkringar som finns.mycketgod information under budgivning samt vid klar affär .
    Hej Roger, jag är tacksam att du ville lämna en rekommendation. Vad kul att höra att du är nöjd. Det blev en smidig affär med ett riktigt bra slutresultat! Vi ses! Amanda Allernäs
    2021-11-25
    Jag är mycket nöjd med allt.
    Snabbt och enkelt.
    Hej Fredrik, tusen tack för din rekommendation! Tacksam för att du ville svara både som säljare och köpare! Amanda Allernäs
    2021-11-23
    Vi tog kontakt med Amanda redan när vi började gå i tankar om att sälja. Hon rådde oss då att förbereda försäljningen med besiktning, fotografering osv för att ha allt redo när vi väl hittade vårt nya drömhus. Tack vare hennes inrådan gick försäljningen väldigt snabbt och smidigt, och till ett slutpris vi känner oss helt nöjda med. Amanda har dessutom varit lätt att få kontakt med under hela processen. Vi känner oss väldigt nöjda med vårt val av mäklare!
    Hej igen Sara, tack för att du vill lämna en rekommendation även som säljare. Vad kul att höra om hur ni har upplevt mig och vår tjänst Läge+ Man kan aldrig vara nog förbered i livets största affär, bäst förbered får alltid bäst resultat! Tack igen för ert förtroende, det har varit superkul att samarbeta med er! Amanda Allernäs
    2021-11-22
    Vi är mycket nöjda med My som mäklare. Hon är kompetent, serviceminded, ger snabb återkoppling och har ett trevligt bemötande.
    Supertack för de orden, Alexander! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen och att få följa med på resan. Och vilken pang-affär ni gjorde, stort grattis! =) My Friman
    2021-11-20
    Man vart trevligt bemött och fick svar på frågor som man undrade om. Då det var min första visning så var det nytt för mig men inget problem att förstå och kolla.
    Så spännande att köpa sin första lägenhet! Jag önskar dig stort lycka till med din nya fina etta. Det är verkligen ett jättebra läge du har skaffat nu med närhet till precis allt! My Friman
  • sålde sitt hus med hjälp av Viktor Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Idkerberget
    2021-11-18
    Väldigt bra påläst kan mycket om obj toppen mäklare vi är mycket nöjd
    Tack så mycket Lennart för din fina reco. Jättekul att få hjälpa er med denna affär. Vi hörs när vi har några fina vinnartips på travet. Viktor Sundberg
  • köpte sin bostad med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-11-17
    Mycket bra bemötande och visade stor kunnighet rörande objektet.
    • Östermalm
    2021-11-17
    Bemötande: professionell, påläst och lagomt personlig.
    Vid behov av mäklare igen skulle vi anlita Viktor.
    Tusen tack Anne för ert förtroende och tålamod i denna försäljning. Jätteglad för din fina reco, så kul att allting klaffade. Viktor Sundberg
    • Idkerberget
    2021-11-17
    Trevligt, serviceminded och professional bemötande
    Tack så mycket Minna för din fina reco. Jättekul att du fick hitta ditt drömställe! Du kommer trivas kanon! Lycka till med flytt och försäljningen av din bostad. Viktor Sundberg
    • Gustafs
    2021-11-17
    Vi är otroligt glada och nöjda med Amanda som vår mäklare vid försäljningen av vårt hus. Märkte inte alls av att hon hade fler försäljningar samtidigt.
    Amanda är oerhört kompetent och proffsig!
    Vi hade tät kontakt och fick snabbt svar på de funderingar vi hade under hela processen.
    Rekommenderar henne varmt!!
    Hej Emelie och Robin, stort tack för att ni tog er tid att skriva en rekommendation. Det gör mig otroligt glad att läsa hur ni beskriver mig. Jag behandlar varje affär med stor omsorg och strävar alltid efter att varje kund ska ha samma känsla som er efter en affär tillsammans med mig. Jag har haft så roligt i samarbetet med er och är stolt över att jag fick förmedla ert fantastiska hus. Lycka till med nybyggnationen, jag är övertygad om att det kommer bli magiskt! Amanda Allernäs
    2021-11-16
    Allt toppen, inga konstigheter eller funderingar som förblev obesvarade.
    Hej Daniel, tack för din rekommendation! Stort lycka till med ert projekt. Amanda Allernäs
    2021-11-16
    Vid min bostadsförsäljning tog jag kontakt med enbart en mäklare, det räckte! Från första kontakten med Amanda tog det cirka två veckor sedan var min bostad såld. Däremellan behövde jag inte anstränga mig något, allting rullade bara på. Professionellt och engagerat bemötande. Helt övertygad dessutom att slutpriset skulle blivit lägre med annan mäklare. Enklare kunde det inte bli! Rekommenderas varmt!
    Hej Fredrik, jag blir så glad när jag läser om hur du har upplevt mig. Jag behandlar alla affärer med stor omsorg och jag jobbar hårt för att alla kunder ska ha samma upplevelse som du. Det är skillnad på mäklare och mäklare. Nöjer man sig som säljare att bara få bostaden såld finns det många alternativ men vill man ha ett riktigt bra slutresultat är valet av mäklaren den stora skillnaden.

Tack, detta gör mig så glad!
    Amanda Allernäs
    • Ringen
    2021-11-16
    En proffsig och trevlig mäklare som var lätt att prata med och att lita på.
    Hej Dennis, stort tack för din rekommendation och ditt förtroende. Lycka till på din resa! Amanda Allernäs
    • Gylle
    2021-11-16
    Proffsigt bemötande,har inget att klaga på
    Hej Anna-Karin, tack så mycket för din reco! Och grattis till din nya lägenhet! Amanda Allernäs
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2021-11-16
    Allt mycket väl förberett inför möten och proffsigt och trevligt bemötande.
    • Skräddarbacken
    2021-11-15
    Tycker att jag fick ett professionellt bemötande av mäklaren. Hon var kunnig och påläst. De frågor som hon inte hade svar på kollade hon upp och återkopplade. Väldigt nöjd med hela min upplevelse kring att köpa lägenhet.
    Hej Linda, vad glad jag blir över hur du beskriver mig och kul att du är nöjd med ditt köp. Det här kommer bli jättebra för dig. Vi hörs snart igen! Amanda Allernäs
    • Djurås
    2021-11-15
    Amanda har gett ett professionellt och trevligt bemötande under processen från visning till avtal. Hon är kunnig, det är tydligt att hon vet vad hon gör.
    Hej Sara, tusen tack för din fina rekommendationen. Känns roligt att fortsätta samarbetet iom försäljningen av ert nuvarande boende. Välkomna till Djurås! Amanda Allernäs