Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge!

Vi är nummer ett i Borlänge och Dalarnas största mäklarföretag. Vare sig du letar efter en villa, lägenhet eller en liten sommarstuga vid fina Dalälven kan du kontakta oss. Vår mäklarkedja är rikstäckande, och vi har full koll både på mäklarbranschen och på Borlängetrakten.

Köpa, sälja eller är du ute efter en värdering? Vill du ha någon att ställa frågor till och bolla dina bostadsdrömmar med? Vi har bred kompetens och kan hjälpa till med allt runt bostadsaffären. Tveka inte att höra av dig.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 853 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

• 2020-10-22

Karl-ivar Ö skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en bostadsrätt, Jens var mycket trevlig och hjälpsam då jag inte köpt bostad tidigare. Skötte köpet mellan mig och säljaren utmärkt,! Läs mer
  • Fredrik L

2020-10-22

Fredrik L skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte hus, mycket bra bemötande både via mail, på visning och under alla steg i köpet, även svarat på frågor i efterhand. Mycket nöjd med upplevelsen med Niklas och han har fyllt de förväntningar vi haft på mäklare och mer än så också, vi har känt oss säkra och bra bemötta hela tiden. Läs mer
  • 2020-10-20

Erika L skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi valde Niklas som mäklare då han presenterade en tydlig strategi som skilde sig från andra mäklare som vi hade pratat med. Han inger ett förtroende och vi litade helt på att han skulle sälja vår lägenhet på bästa sätt. Det gjorde han också. Det gick snabbt och vi gick med vinst. Läs mer
  • 2020-10-19

Kjell Georg L skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Saklig
    Professionell
    Utmärkt! Läs mer
  • 2020-10-17

Sussi W skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi var köpt en bostadsrätt. Ett mycket proffsigt bemötande av mäklaren Niklas. Bra visning med bra information och varmt intresse och engagemang.

Jag och min man ger Niklas
    ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2020-10-15

Sakari M skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Funkade kanon, inga problemos! Läs mer
  • Andreas A

2020-10-14

Andreas A skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Otroligt snabb och smidig försäljning av mitt hus. Trevligt och proffsigt bemötande samt ett brett kundregister gjorde detta möjligt! Läs mer
    2020-10-14 MIKAEL B svarar Andreas A
    Tack Andreas!

Nu ska vi hjälpa er att hitta drömhuset.
    MIKAEL B gillar detta
  • 2020-10-14

Linda I skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har både köpt och sålt med Jens. En mycket bra och trevlig mäklare! Alltid snabb återkoppling och professionellt bemötande.
    Kommer rekommenderas till vänner! Läs mer
    2020-10-15 Jens B svarar Linda I
    Tack så mycket för din rekommendation! Kul att få hjälpa er till både köp och försäljning! Kul att ni är nöjda!
  • Hans Gunnar N

2020-10-14

Hans Gunnar N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Amanda skötte vår husförsäljning på ett föredömligt sätt både vad gäller bemötande och kunnande.
    Försäljningen gick smidigt och uppfyllde alla våra förväntningar. Hon rekommenderas varmt !!!!!!!!! Läs mer
    2020-10-21 Amanda A svarar Hans Gunnar N
    Hej Hasse och Solveig, tusen tack för er fina rekommendation. Det har varit ett nöje för mig att samarbeta med er!
  • 2020-10-12

Linnéa T skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt bostad i Borlänge.
    Väl bemött.
    Trevlig och kunnig. Läs mer
    2020-10-15 Amanda A svarar Linnéa T
    Hej Linnéa, tack för er rekommendation! Vi ses snart igen.
  • Ellen F

2020-10-11

Ellen F skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Supertrevlig, förtroendeingivande och noggrann. Vi är supernöjda med vår försäljning och att vi valde Jens som mäklare - tack! Läs mer
    2020-10-12 Jens B svarar Ellen F
    Så roligt att få hjälpa er! Kul att ni är nöjda med vårt resultat, det blev så genom ett fint samarbete. Tack för din rekommendation!
  • 2020-10-11

Yngve Nils Gunnar A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Lägenhet
    Positivt och med pondus
    Hade stora förväntningar och det levde Jens upp till
    En mycket bra upplevelse. Läs mer
    2020-10-12 Jens B svarar Yngve Nils Gunnar A
    Kul att jag kunde leva upp till förväntningarna! Trevligt att få hjälpa till med finnandet av en fin lägenhet! Tack för din rekommendation!
  • 2020-10-11

Tina K skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte ett fritidsboende genom Jens på Fastighetsförmedlingen i Borlänge.

Han såg till att vi fick en extra visning.

Jens kändes pålitlig & kunnig i samband med alla snabba turer kring köpet. Läs mer
    2020-10-12 Jens B svarar Tina K
    Tack så mycket för din rekommendation! Snabba ryck ibland och ni fick en trevlig stuga i utmärkt läge:)
  • 2020-10-09

Gunnar L skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Kändes som om hon bara ville få affären avklarad och inte prioriterade att få så bra pris som möjligt för fastigheten. Bostaden som såldes var en fristående villa. Läs mer
    2020-10-09 Amanda A svarar Gunnar L
    Hej Gunnar, vad tråkigt att höra att du upplevt mig så. Jag upplevde att vi hade en bra dialog kring hela försäljningen. Jag hade kontakt med 21 sällskap och 2 st valde att buda på villan. Slutpriset slutade en bit över min värdering. Vi pratade om slutresultatet i anslutning till kontraktet och då upplevde jag att du var nöjd med mitt arbete. Vi ses snart igen!
  • 2020-10-08

Xiaofang M skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens hjälpa såld mitt hus,han är viktig bra mäklaren. Läs mer
    2020-10-12 Jens B svarar Xiaofang M
    Tack så mycket! Kul att få hjälp till och trevligt att du är nöjd med min tjänst!
  • 2020-10-06

Anders J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jens är en utomordentligt skicklig fastighetsmäklare riktigt proffsig och snabb sålde varan bostad på 1 dag Läs mer
    2020-10-06 Jens B svarar Anders J
    Tack för din rekommendation, det blev en snabb affär, tack vare bra samarbete!:)
    Kul att få vara er mäklare!
  • 2020-10-05

Anders B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har ingen uppfattning då jag inte varit så involverad i försäljningen - bättre att Gunnel Karlsson lämnar sitt omdöme. Läs mer
    Amanda A gillar detta
  • 2020-10-04

Peter R skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi sålde våran sommarstuga via Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge och Amanda. Amanda har ett väldigt bra och proffsigt bemötande.
    Amanda är väldigt kunnig och kan marknaden. Hon återkom väldigt snabbt efter vårt första möte och presenterade värdering och hur hon skulle jobba vidare med säljprocessen och marknadsföringen så att det skulle passa oss. Under processens gång har Amanda alltid återkopplat och arbetat effektivt.Vi är väldigt nöjda med Amanda och Svensk Fastighetsförmedling. Vi rekommenderar varmt Amanda och Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge. Läs mer
    2020-10-09 Amanda A svarar Peter R
    Hej Peter, tack så mycket för att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Det här är det bästa kvittot man kan få. Jag är så glad att jag fick chansen att visa vad jag går för, tack för ditt förtroende!

Lina A skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag sålde och köpte bostadsrätt genom Jens. Via rekommendationer av andra föll valet på honom och jag är väldigt nöjd med hans arbete. Proffsig och trevligt bemötande! Jag kan inte vara mer nöjd med Jens jobb. Läs mer
    2020-10-06 Jens B svarar Lina A
    Kul att du är nöjd med mitt bemötande och kul att få hjälpa till vid både köp och försäljning! Tack för din fina rekommendation!
  • Fahri A

2020-10-02

Fahri A skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Allt har varit väldigt bra med köpet och mäklaren. Läs mer

Shawon K skrev om Wilma Ekström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en lägenhet, vart bemött på ett väldigt bra sätt väldigt positivt, ja hon levde upp till alla förväntningar jag hade, väldigt bra mäklare Läs mer

Marie H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Bra dialog med Amanda under hela processen vid köp av vårt hus. Trots en lång väntan har kontakt hållits och Amanda har vart väldigt tillmötesgående. Läs mer
    2020-10-09 Amanda A svarar Marie H
    Hej Marie, ja denna affär krävde en del tålamod pga olika omständigheter. Tack så mycket för dina fina ord!
  • 2020-10-02

Karl-evert I skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålde ett gammalt bönhus för församlings räkning.
    Förväntnimgen var att det skulle bli en svår försäljning. Det visade sig att det fanns en kund på lut och försäljningen gick jättefort.
    Jag uppfattar Amanda som professionell. Hon är dessutom trevligt att ha att göra med.
    Carl-Evert Läs mer
    2020-10-09 Amanda A svarar Karl-evert I
    Hej Karl-Evert, tack till dig och församlingen för ert förtroende. Det var så roligt att överträffa era förväntningar. Tack för lovorden!
  • 2020-10-02

Mattias S skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mycket proffsig och konkret. Trevlig Läs mer
    2020-10-09 Amanda A svarar Mattias S
    Hej Mattias, stort tack för rekommendationen. Hoppas ni trivs i Björbo!
  • 2020-10-01

Agneta O skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hon är verkligen toppen på alla sätt och vis , det kändes bra från start , från visning till avslut...tillsammans med säljarna, noggrann och väldigt lyhörd , bara gott att säga om henne Läs mer
    2020-10-09 Amanda A svarar Agneta O
    Hej Agneta, vad glad jag blir av att läsa din rekommendation. Tack så mycket!
  • 2020-09-30

Sara L skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt villa och vi är helnöjda! Läs mer
    2020-09-30 Jens B svarar Sara L
    Kul att få hjälpa er efter en lång tids jakt! Blir perfekt för er med ett lantligt läge, nu ska vi göra en bra affär med lägenheten!
    Tack för er rekommendation!
  • 2020-09-27

Robert N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Försäljningen av vår villa gick snabbt från tanke till handling tack vare Jens. Vi är otroligt nöjda från början till slut. Vi kan rekommendera andra som går och funderar på om det är rätt läge att sälja. Kontakta Jens på svensk fastighetsförmedling, han hjälpte oss med en trygg försäljning.

Med vänlig hälsning
    Anna & Robert Läs mer
    2020-09-30 Jens B svarar Robert N
    Tack så mycket för era fina ord! Kul att kunna hjälpa er till en snabb och smidig affär! Kul att ni vill rekommendera oss vidare!
  • 2020-09-27

Anna N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Försäljningen av vår bostad gick snabbt och smidigt tack vare att Jens tog oss igenom allt förarbete. Bra uppdatering och återkoppling. En lugn och trygg mäklare som levererar på topp. Vi kan starkt rekommendera Jens och Svensk fastighetsförmedling i Borlänge om man vill ha kvalitet i sin försäljning. Stort Tack Jens.

Med Vänlig hälsning
    Anna & Robert Läs mer
    2020-09-30 Jens B svarar Anna N
  • 2020-09-24

Anneli E skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    First time ever dealing with real estate. My experience with Jens is that he kept up what was happening all the time through e-mail. Very much please with Jens. Läs mer
    2020-09-30 Jens B svarar Anneli E
    Thank you! Its not easy to be on the other side of the world and do a selling. But together with your brother we manged to do it very well!
  • 2020-09-24

Malin B skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Mikael skötte vår lägenhetsaffär mycket professionellt, processen från 1:a mötet till signerat kontrakt gick väldigt smidigt. Läs mer
    2020-09-24 MIKAEL B svarar Malin B
    Tack Malin! Det blev en lyckad affär för alla parter! Grymt jobbat av er också!!
  • 2020-09-22

Johanna S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    På ett effektivt och proffsigt sätt. Vi köpte lägenhet och ska sälja huset av samma mäklare. Fick ett bra förtroende snabbt kan varmt rekommenderas Läs mer
    2020-09-24 MIKAEL B svarar Johanna S
    Tack Johanna, nu går vi all in på eran fina Villa!
  • 2020-09-20

Lennart Jimmie B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Amanda fick återigen uppdraget att sälja åt mig, ska jag sälja igen så vet jag vem jag ska ringa. Mycket proffsigt och effektivt. Rekommenderar! Läs mer
    2020-09-23 Amanda A svarar Lennart Jimmie B
    Hej Jimmie, tack för ditt förtroende och stort tack för din rekommendation!
  • 2020-09-18

Sofi V skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har aldrig träffats all kontakt har skett via mail. Vänlig, hjälpsam och svarade snabbt på våra frågor Läs mer
  • 2020-09-17

Ann H skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag har haft den bästa av mäklare, kunnig, trevlig, pålitlig och inte minst med glimten i ögat.
    Mina önskemål angående försäljningen av villan var att få ett rimligt och bra pris, samt en snabb affär.
    Det har Niklas lagt största vikt vid och även gett mig tips och värdefulla råd under tiden som huset varit till salu, samt kontaktat mig fortlöpande angående intresse och visning av huset.
    Jag har köpt en lägenhet på Läroverksvallen i Borlänge och den ser jag fram emot.
    Mvh Ann Jensen

ann.hentschel.jensen@gmail.com Läs mer
    2020-09-17 Niklas S svarar Ann H
    Tack för den fina rekommendationen Ann. Detta var verkligen ett bra samarbete. Välkommen åter!
  • Sandra E

2020-09-17

Sandra E skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi har sålt en villa i den övre prisklassen. En för orten lite dyrare villa. Vi var nöjda med Amanda men saknade ibland lite inkänningsförmågan hur det är att sälja sitt hus, det kan vara blottande och svårt. Vi hade gärna sett lite mindre forcerat beteende och att kommunikationen kring budgivningen varit tydligare och mer samlad. Sms är bra, men det kan också ge upphov till missförstånd och frustration när man menar olika saker. Vi hade uppskattat mer dialog under och efter köpet var klart. Att fråga efter feedback som mäklare direkt till kund hade hjälpt båda parter. Under säljprocessen och vår känsla efter. Läs mer
    2020-09-23 Amanda A svarar Sandra E
    Hej Sandra,
    Det var kul att få hjälpa er i ert livs största affär. Jag uppskattar att du tog dig tid att lämna den här feedbacken till mig. Det blev en trygg affär med ett bra slutresultat. Det blev ändrade planer mitt i processen då ni ville ha en tidigare visning än planerat, då det snabbt blev ett stort intresse. Jag tog tag i det enligt era önskemål och ringde alla som anmält intresse och ordnade en visning med dessa allt enligt era önskemål. Vi har budgivning via sms utan turordning via vårt system, vilket är mycket uppskattat av våra kunder, då det är både smidigt och tryggt.

Oavsett hur dyr fastigheten som jag förmedlar är, har jag alltid samma engagemang. Processen och arbetsmetoden är densamma.

Stort lycka till med ert nya boende, vi ses snart igen! Välkommen tillbaka till oss.
  • 2020-09-16

Michael V skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt villa. Visning och kontraktsskrivning till full belåtenhet.
    Ordning och reda samt att Niklas är lyhörd och följsam. Läs mer
    2020-09-17 Niklas S svarar Michael V
    Tack, det var en trevlig affär sammantaget:)
  • 2020-09-16

Karl Johan Marcus V skrev om Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte mitt första hus. Känns väldigt trygt och säkert med Niklas som förklarar för en som inte fattar nått! Läs mer
    2020-09-17 Niklas S svarar Karl Johan Marcus V
    Lycka till med första huset Marcus!
  • 2020-09-15

Fredrik J skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt ett hus med en liten gård, Proffsigt bemötande av Amanda när vi träffades och mina förväntningar var att det skulle bli en bra försäljning utan att det drog ut på tiden,Vilket blev fallet också.
    Amanda jobbade verkligen på och man kände sig delaktig i alla beslut.

Väldigt nöjd över allt och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-09-21 Amanda A svarar Fredrik J
    Hej Fredrik, tack så mycket för din rekommendation och ditt förtroende!
  • 2020-09-12

Alexander T skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Hjälpsam, kunnig och trevligt bemötande. Kan starkt rekommendera Amanda Läs mer
    2020-09-15 Amanda A svarar Alexander T
    Hej Alexander och Christina, stort tack för er rekommendation. Vi ses snart igen!
  • 2020-09-11

Siv N skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Amanda har varit jättebra både för köpet av vårt nya hus och försäljningen av vår lägenhet. Vi kan gott rekommendera Amanda till flera Läs mer
    2020-09-15 Amanda A svarar Siv N
    Hej Hans och Siv, vad glad jag blir att ni haft en bra känsla både vid köp och försäljning. Tack för förtroendet!
  • 2020-09-11

Barbro H skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Sålt en lägenhet
    Trevlig o kunnig mäklare
    Gjorde allt lätt o enkelt Läs mer
    2020-09-15 Amanda A svarar Barbro H
    Hej, tack för er rekommendation och för ert förtroende!
  • 2020-09-09

Pontus A skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt en fritidsstuga proffsigt och trevligt bemötande Läs mer
    2020-09-10 Amanda A svarar Pontus A
    Hej Pontus och Malin, vad kul att ni uppfattat mig som ni beskriver. Det har varit så kul att få hjälpa er till er nästa fritidsdröm! Det ska bli spännande och se ert projekt växa fram. Vi ses snart igen.
  • 2020-09-07

Emilie M skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Amanda. Vi kunde inte ha valt en bättre mäklare för det här uppdraget!

Redan vid första mötet genomsyrades hela upplägget av en stor entusiasm vilket jag värdesatte högt. Jag ville att mina eventuella köpare skulle känna att den mäklare jag valt gav allt.

Jag, i den helt främmande rollen som säljare, hade ett stort behov av känna mig trygg och det gjorde jag från första stund med Amanda. Hon för en öppen och rak dialog vilket jag prioriterar mycket högt.

Amanda har ett outtröttligt driv och jobbar mycket målinriktat. Två dagar senare och innan visning så var vår bostadsrätt såld med mycket nöjda köpare och säljare. Jag rekommenderar Amanda vid din nästa försäljning! Läs mer
    2020-09-10 Amanda A svarar Emilie M
    Hej Emilie och Fredrik, wow jag blir alldeles rörd! Tack så hemskt mycket för er rekommendation, är så glad att vi lyckades få till en riktigt lyckad försäljning med nöjda köpare. Tack för förtroendet. Vi ses snart igen!
  • 2020-09-07

Karin B skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi träffade mäklaren och säljaren för att genomföra köpet. Mäklaren gav bra och redig information, svarade på våra frågor och lät oss även få resonera med säljaren.
    Det kändes tryggt. Läs mer
    2020-09-10 Amanda A svarar Karin B
    Hej Karin och Stefan, tack så mycket för er rekommendation! Det glädjer mig att allt har känts tryggt, det är viktigt för mig. Jag är även tacksam för att få förtroendet att förmedla ert nuvarande boende.
  • 2020-09-06

Anette S skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpte hus. Bra och rak kommunikation Läs mer
    2020-09-24 MIKAEL B svarar Anette S
    Tack Anette!! Jag hoppas att ni kommer att trivas i huset!
  • 2020-09-02

Tenho Armas M skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Vi sålde våran villa. Hon var saklig, trevlig och handlings kraftig. Toppbetyg. Läs mer
    2020-10-09 Amanda A svarar Tenho Armas M
    Hej Tenho, tack så mycket för er rekommendation! Toppbetyg, det glädjer mig!
  • 2020-09-02

Anders F skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Har sålt en lägenhet.
    Tillmötesgående.
    Uppmuntrande.
    Lätt att komma överens med. Läs mer
    2020-09-03 Jens B svarar Anders F
    Tack för ett bra samarbete, nu ska vi bara hitta något att flytta till:). Tack för er rekommendation!
  • 2020-09-02

Robin J skrev om Mikael Björklund en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Jag köpte med hjälp av Mikael en bostadsrätt centralt i Borlänge. Ett proffsigt bemötande med en anpassning av försäljningen för att möta mina och säljarens behov. En otroligt smidig affär där Mikael hanterade den riktigt bra. Läs mer
    2020-09-04 MIKAEL B svarar Robin J
    Tack Robin!
    Lycka till med det nya boendet.
  • 2020-08-31

Emma F skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    En mäklare som visar framfötterna och ser till att både köpare och säljare blir nöjda. Läs mer
    2020-10-09 Amanda A svarar Emma F
    Hej Emma, tusen tack för din rekommendation!!
  • 2020-08-22

Hanna K skrev om Amanda Allernäs en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    Köpt ett hus nyligen och det blev en snabb och smidig affär!! En mycket positiv upplevelse. Läs mer
    2020-10-09 Amanda A svarar Hanna K
    Hej Hanna, ja det blev en snabb och smidig affär, vad kul att ni fick en positiv upplevelse. Tack!

Stationsgatan 17, 781 23 Borlänge