Jens Bergenström
Registrerad mäklare sedan 2017-06-20
Aktiv på Reco.se sedan 2017-08-18
2019-07 - 2020-06

Läs vad 167 Läs vad Jens Bergenström

• Elvira A köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-06-26

Borlänge
    Har köpt en lägenhet. Med hjälp av Jens blev det ett snabbt och smidigt köp. En bra upplevelse på min första lägenhet. Läs mer
    2020-06-26 Jens B svarar Elvira A
    Grattis till köp av första lägenhet och som du säger det gick smidigt och snabbt, bra samarbete:).
    Tack för din rekommendation!
  • Gunilla J köpte sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-06-23

Borlänge
    Vänlig och lugnt bemötande när jag köpte en villa i Borlänge. Läs mer
    2020-06-26 Jens B svarar Gunilla J
    Grattis till köpet! Du sa ju att det stod Gunilla på huset redan från början:). Tack för din rekommendation!
  • Anders G sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-06-13

Kvarnsveden
    Jag fick ett bra bemötande av Jens med förklaringar hur det går till när man ska sälja en bostadsrätt.
    Jens gjorde ett kanon jobb som jag uppskattar och jag kan varmt rekommendera Jens som mäklare till andra.
    Jens uppfyllde alla mina förväntningar.

Mvh Anders Läs mer
    2020-06-26 Jens B svarar Anders G
    Kul att ni är nöjda med mitt jobb! En snabb och smidig affär! Tack för er rekommendation!
  • Anne-marie J köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-06-12

Kvarnsveden
    Jag har köpt en lägenhet. Jag blev väl bemött av mäklaren och han var väldigt trevlig. Jag hade inga förväntningar av honom men jag tyckte att han var väldigt bra.
    Jag är väldigt nöjd med mäklaren och det gick väldigt bra och smidigt. Läs mer
    2020-06-12 Jens B svarar Anne-marie J
    Härligt att vi fick till det! Nu satsar vi på en bra försäljning av huset! Tack för er rekommendation!
  • Jan-olof J köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-06-11

Kvarnsveden
    Köpt lägenhet, skall sälja huset,MYCKET bra bemött av mäklarn.Förväntningsrna var till fullo tillgodosedda,kommer med gott samvete att rekommendera Jens till vänner o bekanta.Hoppas nu bara på ett bra genomförande av säljande av huset. Hälsar Leif Jönsson ( son till J-O ) Läs mer
    2020-06-26 Jens B svarar Jan-olof J
    Tack för din rekommendation! Nu hoppas vi på en bra affär på huset! Tack för er rekommendation!
  • Jan-arne S
    Jan-arne S sålde sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-06-11

Lergärdet
    Har sålt en villa med allra.bästa hjälp av Jens jag är super nöjd. Läs mer
    2020-06-12 Jens B svarar Jan-arne S
    Kul att du är nöjd! Kul att få hjälpa dig med ditt fina hus! Tack för din Rekommendation!
  • David L sålde sin bostad med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-27

Borlänge
    Jens, du är bäst! Förutom att du är en skicklig och kunnig mäklare är du lyhörd, förstående och omtänksam. Utan dig hade försäljningen av vår gård aldrig blivit så lyckad. Du får 5 stjärnor eftersom det inte finns fler... Läs mer
    2020-05-27 Jens B svarar David L
    Åh tack! Vet inte riktigt vad jag ska svara på era fina ord!
    Samarbetet gjorde att försäljningen blev fantastisk!
    Återigen tack!
  • Alicia B köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-26

4:a
    Borlänge
    Utmärkt mäklare, snabb och ordentlig! Läs mer
    2020-05-27 Jens B svarar Alicia B
    Tack Alicia, kul att få hjälpa er till ett boende som kommer passa er toppen!
    Tack för er rekommendation!
  • Lars S sålde sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-25

Borlänge
    Full pott till Jens när det gäller bemötande, tillgänglighet, information och proffsighet Läs mer
    2020-05-27 Jens B svarar Lars S
    Tack Lars! Ert fina hus fick nya ägare på ett snabbt och smidigt sätt tack vare ert fina samarbete! Tack för er rekommendation!
  • Patricia A köpte sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-05-15

Forssa
    Vi har köpt en villa som Jens varit ansvarig mäklare för. Han har bemött oss på ett lugn och proffsigt sätt. Jag hade inga större förväntningar, men jag tycker att Jens har varit föredömlig i sin roll som mäklare. Vi är mycket nöjda som köpare till ett hus som Jens har förmedlat. Läs mer
    2020-05-15 Jens B svarar Patricia A
    Tack för din rekommendation och kul att vi hittade huset efter en tids sökande:). Bara att köra hårt med er försäljning nu!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Jens Bergenström