Jens Bergenström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 96 Läs vad Jens Bergenström

• Bernt D skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-06-24

Vi har sålt ett fritidshus och första gången vi anlitat mäklare.
    Vi blev vänligt och naturligt bemött av Jens som förklarade hur försäljning går till med sakkunnig hjälp på ett rakt och förtroendefullt sätt.. Vi är väldigt nöjda och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
    2019-08-19 Jens B svarar Bernt D
    Tack för er rekommendation! Kul att ni känner er nöjda och kan rekommendera mig vidare! Återigen tack, syns på golfbanan!:)
  • Theres H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-06-24

Köpte ett hus. Allt var Ok! Trevlig och hjälpsam. Läs mer
    2019-08-19 Jens B svarar Theres H
    Tack för din rekommendation! Kul att din uppfattning av mitt jobb var bra!
    Återigen tack!
  • Pär O skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-06-19

Lugn och saklig, lovade inte för mycket utan gav en realistisk prisbild vilken jag ville pröva inledningsvis men som jag också tidigt förstod inte skulle bära.

Bra med fortlöpande och kontinuerlig information till mig som säljare.

God förmåga att väga samman köpare och säljares intressen då affären närmade sig sin slutförhandling. Oftast där som känslorna är som starkast hos parterna. Läs mer
    2019-06-20 Jens B svarar Pär O
    Tack så mycket för din fina rekommendation! Ett bra samarbete gjorde att affären kom i hamn!
  • Mona H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-06-19

Fått hjälp att sälja min bostad. JB har varit lugn och saklig och har skapat trygghet genom ett proffsigt och respektfullt agerande.
    Försäljningen gick smidigt och motsvarade mina förväntningar vad gäller tidsaspekt och pris.

Mona Henriksson Olars Läs mer
    2019-06-20 Jens B svarar Mona H
    Tack så mycket Mona för din rekommendation! Allt gick smidigt och fint och det blev en fin affär med både trevliga köpare och säljare!
  • Jennifer N
    Jennifer N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-06-16

Vi har sålt vårt hus med hjälp av Jens, gick otroligt enkelt och smidigt. Jens är helt fantastisk i sitt möte med oss som kund, lyhörd och enkel och ha att göra med. Höga ambitioner som i vårt fall lönade oss som säljare. Vi är helt nöjda med valet av mäklare, för oss helt rätt! Läs mer
    2019-06-17 Jens B svarar Jennifer N
    Tusen tack för din fina rekommendation! Kul att allt gick vägen så smidigt och enkelt!
  • Jan M skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-06-14

Jens jobbade verkligen för arvodet är det första jag tänker på, han sitter inte bara och tittar på. Jag sålde min lägenhet med Jens som mäklare. Han hade ett bra upplägg på försäljningen både vad gäller upplägget och tidsaspekten. Jag hade några frågor och diskussioner om hur det går till när man säljer. Jens kom med bra information och var inte heller rädd för att säga till om hur var och när saker skulle göras och det på ett lugnt och sakligt sätt.
    Så om du vill ha en mäklare som engagerar sig så anlita Jens

/JM Läs mer
    2019-06-17 Jens B svarar Jan M
    Kul att du är nöjd! Var roligt att få hjälpa till och det blev ju bra:).
    Tusen tack för din rekommendation!
  • Ia J skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-06-02

Jag och min sambo köpte ett hus där Jens var mäklare. Han hade en bra och tydlig genomgång på huset vid visning och svarade på frågorna vi hade eller återkom snabbt med svar på de han inte kunde svara på. Jens är trevlig och professionell i sitt bemötande och skulle rekommendera honom till andra. Ett plus är hans karriär innan han blev mäklare! Läs mer
    2019-06-05 Jens B svarar Ia J
    Tusen tack för er fina rekommendation. Kul att kunna hjälpa er med köpet!
    Haha bra att kunna glädja på flera plan.
  • Michael O skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-06-01

Sålt en 1:a och fått bra stöd i hela processen och fantastiska bilder.

Kommer absolut att anlita Jens igen till framtid försäljning. Läs mer
    2019-06-05 Jens B svarar Michael O
    Tack så mycket Michael, en snabb och smidig affär. Bra samarbete!
  • Sven H skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-05-29

Jens hjälpte oss att sälja vårt hus. Det tog lite längre tid än förväntat och priset blev inte heller så högt som vi först trodde. Under hela processen har Jens dock varit mycket bemötande och engagerad. Jens gav oss trygghet när vi som mest behövde det. Hans lugn och sätt att bemöta oss skapade en mycket god relation som vi värdesätter högt. Det är också mycket positivt att Jens arbetar "by the book" det har skapat förtroende och en känsla av att allt blir riktigt genomfört.

Att arbeta som mäklare är kanske inte ett 9-5 jobb. Men vi vill ändå här belysa vår tacksamhet över att Jens alltid har gått att nå och att han ställt upp för visning och kontraktsskrivning under väldigt obekväm arbetstid. Vi hyser innerliga förhoppningar om att Jens får kompensation för detta och kan tillbringa mer tid med sin familj. Det är han sannerligen värd.

Stort Tack! Läs mer
    2019-05-30 Jens B svarar Sven H
    Stort tack för et fina rekommendation!
    Kul att ni känner er nöjda trots att priset inte blev där vi först trodde. Oavsett så var det ett bra samarbete och det var kul att få hjälpa till på flera plan.
    Ledigheten kommer i sommar och då kan man köra hårt på även på ”oömma” tider”:).
    Återigen tack för ert fina Reco!
  • Thomas N skrev om Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2019-05-28

Superbra mäklare.gör verkligen allt för att kunden ska bli nöjd. Sålde våran bostadsrätt trots att de var svalt intresse i början men han gav inte upp. Är supernöjd å kommer definitivt anlita samma igen om man ska sälja Läs mer
    2019-05-28 Jens B svarar Thomas N
    Tack för din fina rekommendation!
    Kul att allt gick vägen så smidigt.
    Kul att ni vill rekommendera mig vidare!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Mikael Björklund