Jens Bergenström
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 151 Läs vad Jens Bergenström

• Birgitta Helena E köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-03-27

Fantastiskt bra!
    Seriös och noggrann och alltid lika trevlig.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lars-erik M sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-03-26

Borlänge
    Jens har hjälpt oss att sälja vår fars bostadsrätt i centrum av Borlänge.

Jag fick goda rekommendationer av min son att anlita just Svensk Fastighetsförmedling, som nyligen köpt fastighet i Bollnäs och var väldigt nöjd.

Bemötandet från Jens har bara varit positivt och förväntningarna gjorde ingen besviken.

Han har varit väldigt noga och jobbat hårt för att det skulle bli en lyckad försäljning, som det också blev till sist i dessa "coronatider" dessutom.

Så vi kan varmt rekommendera Jens Bergenström på Svensk Fastighetsförmedling i Borlänge.

Med vänlig hälsning
    Lars-Erik Munter Läs mer
    2020-03-26 Jens B svarar Lars-erik M
    Kul att du är nöjd! Tuffa tider plus en "tuff" affär med mycket strul, kul med så lyckad försäljning!
    Tack för din rekommendation!
  • Birgitta Helena E sålde sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-03-23

Fantastiskt bra!
    Seriös och noggrann och alltid lika trevlig.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-03-26 Jens B svarar Birgitta Helena E
    Kul att ni är nöjda! Det gick fort i svängarna från inte sälja till att både ha köpt och sålt:)!
    Tack för er rekommendation!
  • Felittsa Evalotta H sålde sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-03-17

Borlänge
    Jens hjälpte mig att sälja min villa. Affären gick precis så snabbt och smidigt som jag önskade mig. Läs mer
    2020-03-26 Jens B svarar Felittsa Evalotta H
    Hårt jobb men med ok resultat till slut, skönt att få allt i mål, nu har du bara ett boende:). Tack för din rekommendation!
  • Sofia H köpte sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-03-17

köpt hus
    Han var tydlig o bra och vi blev bra bemötta Läs mer
    2020-03-26 Jens B svarar Sofia H
    Kul att ni är nöjda, snart får ni ert trevliga hus!
    Tack för er rekommendation!
  • Jon J köpte sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Borlänge
    Vi fick både sälja och köpa så han levde upp till förväntningarna, kanske lite väl tidsoptimist ibland om man får ge lite kritik Läs mer
    2020-03-14 Jens B svarar Jon J
    Tack Jon för din rekommendation och skönt att alla gick vägen! Haha, ja hur gör man för att skapa fler timmar på dygnet??:)
  • Hanna K köpte sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Idkerberget
    Precis köpt hus. Förväntade mig någon med mycket kunskap om huset i fråga och som kunde svara på dom frågor jag hade.
    Jag tycker att Jens var mycket trevlig och jag kände mig väl bemött. Han var väl förberedd och han hade svar på de frågor som uppstod och de frågor som var mer djupgående tog han snabbt reda på. Jag är väldigt nöjd,ä! Läs mer
    2020-03-13 Jens B svarar Hanna K
    Tack så mycket! Vad kul att du tycker att jag har skött mig:). Blir kanon för er med huset!
    Tack för att du tog dig tid att skriva en rekomendation!
  • Anton H köpte sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Idkerberget
    Jättebra och jättetrevligt mäklare! Blev bra bemött på husvisning och hade bra diskussion med mina frågor och fick svar på allt. Tyckte Jens levde upp till alla förväntningar och är själv jättenöjd! Köpt hus på ringvägen 6. Läs mer
    2020-03-13 Jens B svarar Anton H
    Kul att du känner nöjd med min tjänst! Nu har du ett garage som är grymt:).
    Tack för din rekommendation!
  • Kurt F sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-03-04

Lägenhet två rum o kök.
    Hög kunskap o bra bemötande
    Vi är mycket nöjda . Läs mer
    2020-03-05 Jens B svarar Kurt F
    Härligt, en smidig försäljning tack vare bra samarbete! Tack för din rekommendation!
  • Victor B köpte sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

2020-03-02

Nygårdsdalen
    Köpt ett hus i Borlänge.

Kontakten med Jens har varit bra redan från början. Jens gav ett Ärligt, Ödmjukt och Kunnigt intryck. Vilket jag tycker kan känneteckna en person som är professionell och bra på sitt jobb och i kontakten med människor.

//Victor Läs mer
    2020-03-02 Jens B svarar Victor B
    Tack så mycket för din fina rekommendation! Kul att ni är nöjda med mitt jobb! Blir kanon med huset!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Jens Bergenström