Jens Bergenström

Jens Bergenström

Jens Bergenström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Jens Bergenström har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Jens Bergenström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 316 omdömen med ett betyg på 4.9. Jens Bergenström har haft 74 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 316 Läs vad Jens Bergenström

• sålde sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Idkerberget
    2022-08-01 Verifierad kund
    Proffs. Bra bemötande kunnig..engagerad.
    Tack för din rekommendation, kul att få hjälpa dig vid försäljningen! Jens Bergenström
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • Örjansgården
    2022-07-31 Verifierad kund
    Var engagerad och hittade en lösning så vi snabbt kunde genomföra köpet under helgen.
    Kul att ni tyckte att jag gjorde ett bra jobb, inte lätt med sjukdom mitt uppe i allt:). Tack för er rekommendation! Jens Bergenström
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2022-07-31 Verifierad kund
    Mycket bra mäklare! Snabba återkopplingar och hjälper till i både köp och sälj processen.
    Rekommenderar Jens!
    Tack så mycket för din rekommendation! Kul att få hjälpa er vid försäljningen och bra jobbat själva att ställa upp med visning och skrivning trots semester. Jens Bergenström
    • Hagalund
    2022-07-30 Verifierad kund
    Bra mäklare. Snabba återkopplingar och bra. Trevligt bemötande och svarade på de frågor vi hade.
    Kul att få hjälpa till med köpet och jag är glad att ni tycker att jag gjorde ett bra jobb! Jens Bergenström
    • Centrum-Dagny
    2022-07-30 Verifierad kund
    Det är en ovärderlig trygghet att ha Jens vid sin sida genom hela säljprocessen. Han är genuint engagerad, kunnig och mån om kundens bästa. Tack Jens för goda råd, trevligt samarbete och en snabb, lyckad försäljning!
    Så roligt att få hjälpa er med ännu en försäljning! Dessutom ännu en bra affär:). Glad att ni är så nöjda med mitt jobb och ni kommer få det kanon söder över:). Jens Bergenström
    2022-07-28 Verifierad kund
    Toppenbra, snabb kontakt. Väldigt trevligt bemötande.
    Kul att få hjälpa till med både köp och sälj, snabbt till verket i denna affär och kul att få hjälpa dig till ditt fina boende. Tack för din rekommendation återigen! Jens Bergenström
    2022-07-21 Verifierad kund
    Tillgänglig, trevlig, proffsig
    Tack så mycket för din rekommendation, efter en tids kämpade gick det vägen:). Jens Bergenström
    2022-07-04 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande!
    Tack för din rekommendation och kul att få hjälpa till med försäljningen av ditt fina ställe! Jens Bergenström
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2022-06-23 Verifierad kund
    Enkelt. Tydligt. Trevlig på en lagom nivå.
    Tack för din rekommendation! Återigen grattis till ert nya fantastiska hus:) Jens Bergenström
    • Skräddarbacken
    2022-06-17 Verifierad kund
    -Trevligt och professionellt bemötande!
    -Kontinuerlig information och snabb återkoppling under försäljningens gång!
    -Försäljningen av vårt hus blev så bra och jag som säljare känner mig helt nöjd!
    /Tack!! mvh Eva K Lennartsson
    Tack för er rekommendation! Kul att få hjälpa er med försäljningen och att ni även köpte genom oss:) Jens Bergenström