Jens Bergenström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

och har varit registrerad mäklare sedan 2017. Jens Bergenström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 187 omdömen sedan 2017-08-18. Jens Bergenström har haft 93 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 187 Läs vad Jens Bergenström

• •Bostadsrätt 2:a •mycket bra och proffsigt bemötande En försäljning som gick lite trögt till en början (pga yttre omständigheter som ingen kan påverka) men som via engagemang och hårt jobb såldes till ett pris som jag är nöjd med. Kommer rekommendera Jens till vänner och bekanta
    Fredrik Jan Olof S sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-10-24
    • 60.0 m²
    2020-10-24
  • Köpt en bostadsrätt, Jens var mycket trevlig och hjälpsam då jag inte köpt bostad tidigare. Skötte köpet mellan mig och säljaren utmärkt,!
    Karl-ivar Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-10-22
    • 60.0 m²
    2020-10-22
  • Vi har både köpt och sålt med Jens. En mycket bra och trevlig mäklare! Alltid snabb återkoppling och professionellt bemötande. Kommer rekommenderas till vänner!
    Linda I sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-10-14
    • 58.0 m²
    • Kvarnsveden
    2020-10-14
    Tack så mycket för din rekommendation! Kul att få hjälpa er till både köp och försäljning! Kul att ni är nöjda!

Visa svar
  • Supertrevlig, förtroendeingivande och noggrann. Vi är supernöjda med vår försäljning och att vi valde Jens som mäklare - tack!
    Ellen F
    Ellen F sålde sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • 45.0 m²
    • Spånsans Fäbodar
    2020-10-11
    Så roligt att få hjälpa er! Kul att ni är nöjda med vårt resultat, det blev så genom ett fint samarbete. Tack för din rekommendation!

Visa svar
  • Lägenhet Positivt och med pondus Hade stora förväntningar och det levde Jens upp till En mycket bra upplevelse.
    Yngve Nils Gunnar A köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • 69.5 m²
    • Hagalund
    2020-10-11
    Kul att jag kunde leva upp till förväntningarna! Trevligt att få hjälpa till med finnandet av en fin lägenhet! Tack för din rekommendation!

Visa svar
  • Köpte ett fritidsboende genom Jens på Fastighetsförmedlingen i Borlänge. Han såg till att vi fick en extra visning. Jens kändes pålitlig & kunnig i samband med alla snabba turer kring köpet.
    Tina K köpte sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    • 45.0 m²
    • Spånsans Fäbodar
    2020-10-11
    Tack så mycket för din rekommendation! Snabba ryck ibland och ni fick en trevlig stuga i utmärkt läge:)

Visa svar
  • Jens hjälpa såld mitt hus,han är viktig bra mäklaren.
    Xiaofang M sålde sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-10-08
    • 125.0 m²
    • Mjälga/Årby
    2020-10-08
    Tack så mycket! Kul att få hjälp till och trevligt att du är nöjd med min tjänst!

Visa svar
  • Jens är en utomordentligt skicklig fastighetsmäklare riktigt proffsig och snabb sålde varan bostad på 1 dag
    Anders J sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-10-06
    • 4:a
    • 109.0 m²
    2020-10-06
    Tack för din rekommendation, det blev en snabb affär, tack vare bra samarbete!:) Kul att få vara er mäklare!

Visa svar
  • Jag sålde och köpte bostadsrätt genom Jens. Via rekommendationer av andra föll valet på honom och jag är väldigt nöjd med hans arbete. Proffsig och trevligt bemötande! Jag kan inte vara mer nöjd med Jens jobb.
    Lina A köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-10-02
    • 55.0 m²
    2020-10-02
    Kul att du är nöjd med mitt bemötande och kul att få hjälpa till vid både köp och försäljning! Tack för din fina rekommendation!

Visa svar
  • Köpt villa och vi är helnöjda!
    Sara L köpte sitt hus med hjälp av Jens Bergenström en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
    2020-09-30
    • 114.0 m²
    2020-09-30
    Kul att få hjälpa er efter en lång tids jakt! Blir perfekt för er med ett lantligt läge, nu ska vi göra en bra affär med lägenheten! Tack för er rekommendation!

Senaste försäljningarna

Västra flintgatan