Karolina Kempe

Karolina Kempe

Karolina Kempe är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Karolina Kempe har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Karolina Kempe har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.7. Karolina Kempe har haft 59 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

81 omdömen om Karolina Kempe

Ingalill L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Karolina Kempe en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Gylle

Kunnig, intresserad, snabba svar om man undrade över något! Anträffbar! Toppen!

Linda A
Sålde sitt hus med hjälp av Karolina Kempe en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Karolina lyssnade in hur vi ville ha det och hade en bra dialog med oss genom hela affären

Cecilia G

Inte träffat henne personligen

Svar från Karolina Kempe

Tack Cecilia för att du tog dig tid att ge ett omdöme även om vi inte haft så mycket kontakt personligen. Kul att höra att ni alla är nöjda och att affären gick relativt snabbt trots lite segare tider.

Joakim T
Borlänge

Lätt och smidigt samarbete med mäklaren

Svar från Karolina Kempe

Tack för fint omdöme! Härligt när det går lätt och smidigt trots många olika parter inblandade. Tack för hjälpen!

Moa E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Karolina Kempe en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Karolina är jätte trevlig och kunnig. Kändes tryggt och bra när jag gjorde mitt livs första bostadsköp.

Svar från Karolina Kempe

Vad roligt att du känner dig nöjd, Moa! Det här kommer bli toppen för dig :-)

Bo J
Hagalund

Karolina är jättetrevlig i sitt bemötande. Hon är en proffs mäklare. Jag hade förväntningar om att huset skulle bli sålt, kanske till ett lite högre pris men jag är nöjd. Karolina har varit flitig med visningar av huset. Köpet på Tångringsgatan gick smidigt och enligt planerna. Jag fick den lägenhet som jag sökt efter tack vare Karolina. Mvh Bosse Johansson

Svar från Karolina Kempe

Tack Bosse! Vad roligt att höra att du är nöjd och så kul att du kom i mål med lägenhetsaffären. Där kommer ni få det bra!

Amanda K
Mats Knuts

Karolina har ett mycket trevligt bemötande! Hon har lotsat oss genom vår försäljning på ett tryggt och proffesionellt sätt.

Svar från Karolina Kempe

Vad roligt att höra att ni är nöjda. Tack för förtroendet att förmedla den fina lägenheten!

Kristina P
Mats Knuts

Karolina kändes lugn, kunnig och hade ett gott bemötande. De frågor jag hade som hon inte kunde svara på direkt kollade hon snabbt upp! Kände mig trygg genom köpet.

Svar från Karolina Kempe

Tack Kristina - det känns jätteroligt att höra att du är nöjd och väldigt kul att då kom i mål med den lägenheten som jag tror kommer passa dig perfekt!

Michael James E
Köpte sitt hus med hjälp av Karolina Kempe en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Rämshyttan

From start to finish Karolina has shown exceptional professionalism, integrity and helpfulness. Her calm and extremely friendly personality has been exactly how I prefer to do business. She has been positive and supportive throughout the whole process. I would not hesitate in recommending her to anyone wishing to purchase a house- indeed some friends and family have already expressed their interest in contacting her regarding potential future cottage purchases. An altogether pleasant and productive experience. Thank you Karolina!

Svar från Karolina Kempe

Thank you Mike for kind words! I’m so glad that you found your dream in Sweden and I’m really looking forward to coming and visit you this summer!

Jimmy H
Åselby

Himla bra bemötande. Lät en gå runt själv under visningen. Tack för allt

Svar från Karolina Kempe

Så roligt att det gick i lås och att det känns som huset hittat sin rätte ägare. Det där kommer bli toppen för dig/er - stort lycka till!