Niklas Sandberg

Niklas Sandberg

Niklas Sandberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Borlänge

Niklas Sandberg har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Niklas Sandberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 86 omdömen med ett betyg på 4.6. Niklas Sandberg har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 60% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag brinner för att ge dig en trygg och bekväm affär med bäst resultat. Jag är tävlingsinriktad och van vid att behöva leverera!

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Engagerad, affärsmässig, omtänksam samt nytänkande.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen. Förutom detta så har jag ett stort idrottsintresse.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har spelat fotboll på högsta nivå i 20 år innan jag blev mäklare. Spelat i bland annat AIK, Stabaek, CFR Cluj. Representerat alla landslag från pojkar 16 till A-landslag.

86 omdömen om Niklas Sandberg

Tomas L
Köpte sitt hus med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Bra kunnig och lätt att få tag på samt bra bemötande på kontoret av övrig personal

Tomas L
Köpte sin bostad med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Kunnig och seriös 👍bra bemötande och lätt att få kontakt med.

Sakari M
Sålde en tomt med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Buskåker

Niklas sålde mitt hus i Borlänge. Är jätte nöjd med hela processen.

Anna H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Forssa

Trevlig och enkel att ha att göra med.

Cecilia K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Niklas Sandberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Borlänge
Borlänge

Supertrevlig, Återkommer alltid och dessutom inlyssnande. Förstår kundens sida! Fått löpande info, över förväntan.

Eva S
Borlänge

För tidigt med omdöme, precis börjat med kontakt.

Kent S
Borlänge

För tidigt att lämna omdöme, affären är ej avslutad.

Eva E
Borlänge

Niklas är vår mäklare, när vi nu bestämt oss för att satsa på ett hus i nyproduktion. Än så länge har Niklas till hundra procent uppfyllt våra förväntningar, med kontinuerliga uppdateringar. Känner oss trygga med Niklas som mäklare.

Svar från Niklas Sandberg

Nöjda kunder är det viktigaste för mig. Tack för era fina ord. Vi hörs i nästa vecka igen.

Sebastian J
Borlänge

Vi har köpt ett nybygge projekt på mats Knuts. Vi har blivit bemötta väldigt bra av mäklaren Niklas. Han svarar snabbt, svarar på dom frågor vi var, uppdaterar oss ofta. Han är väldigt service minded , vilket vi uppskattar väldigt mycket. Sen har vi också fått erbjudande om hjälp med att sälja våran lägenhet. Vi är super nöjda! Har absolut ingenting negativt att säga.

Svar från Niklas Sandberg

Vilka fina ord, stort tack. Vi hörs snart igen!

Ulla E
Borlänge

Vi har köpt en lägenhet vid Mats Knuts väg Vi blev väl bemött av mäklaren Mvh Ulla Embretsen

Svar från Niklas Sandberg

Tack Ulla. Detta blir perfekt för er.