Björn Petrén

Björn Petrén

Björn Petrén är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Björn Petrén har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Björn Petrén har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 130 omdömen med ett betyg på 4.5. Björn Petrén har haft 44 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att jag får möjligheten att hjälpa andra människor i deras livs största affär.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är en engagerad och målinriktad person som alltid strävar efter den tryggaste affären som ger bäst betalt.

Hur ser din drömbostad ut?
Jag tycker om hus med charm! Antingen vitputsade villor med plåttak eller faluröda 30-tals hus med enkupigt tegel.

Vad gör du helst på fritiden?
Spelar golf, cyklar och umgås med familjen!

130 omdömen om Björn Petrén

Sedan starten hos Reco 2014
Johan L
Sålde sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Sorunda

Proffsig och väldigt mån om sina kunder. Kommer använda han igen garanterat.

Sandra H
Sorunda

Proffesionell mäklare man kan känna sig trygg med. Alltid nåbar och gör sitt yttersta för en lyckad försäljning. Tack Björn!

Alexandra D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Riksten

Väldigt professionell mäklare samtidigt som att man får en känsla av att han bryr sig om varje kund var för sig! Super smidigt att köpa från Björn! Rekommenderar verkligen!

Andreas B
Riksten

Björn var jätte duktigt och han förklarade allt till oss plus han hjälpte mycket

Shahla G
Riksten

Han var tillgänglig, respektfullt och kunde svara på alla mina frågor och det vart en smidig affär, väldigt nöjd med honom som mäklare så jag rekommenderar honom starkt.

Katja B
Riksten

Björn är en väldigt skicklig och professionell mäklare. Har ett mycket trevlig och fint bemötande. Han gav mig mycket givande information som var viktigt att veta om lägenheten. Väldigt öppen och svarade på all de frågor som jag hade med ett gott bemötande. Jag var väldigt nöjd med lägenheten och hur det såg ut. Björn gav mig dessutom mycket bra tips och saker att tänka på vid köp av lägenhet och vad jag kan förvänta mig från både föreningen och banken. Björn hjälpte mig dessutom att kunna få svar från banken snabbare angående...

Fredrik E
Köpte sitt hus med hjälp av Björn Petrén en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Segersäng

Trevlig och proffsigt bemötande samt kunnig på våra frågor kring huset vi köpt.

Kristina E
Nynäshamn

Alltid ett snabbt och vänligt bemötande.

Eva Emma Louise A
Riksten

Vi blev bemötta på ett sådant fantastiskt sätt! Vi som förstagångs köpare står med tusen frågor och man känner sig inte dum även när man ställer dom kanske enklaste frågorna. Att kunna ha en hjälpande hand genom hela köpet har varit fantastisk och man känner sig så otroligt omhändertagen vilket känns fantastiskt. Vi har varit i trygga händer helt enkelt. Fantastisk service, rådgivning och engagemang!

Anders H
Stora Vika

Efter avslutad fastighets affär, kan jag bara konstatera att allt har flutit på enligt plan. Förväntat pris har uppnåtts, ingen segdragen process utan snabbt avslut. Jag kan varmt rekommendera Björn och även teamet runt honom. Anders Hansson