Stefan Engroos

Stefan Engroos

Stefan Engroos är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka

Stefan Engroos har varit registrerad mäklare sedan 2021-06. Stefan Engroos har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 339 omdömen med ett betyg på 4.9. Stefan Engroos har haft 83 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

339 omdömen om Stefan Engroos

Sedan starten hos Reco 2021
Selina I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Väldigt professionell, kunnig och engagerad från start till mål. Han höll mig ständigt informerad och visningen var välorganiserade. Tack vare Stefan insatser fick jag ett fantastiskt resultat Rekommenderar varmt!

Elisabet D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tullinge

Jag tyckte att Stefan verkade påläst om området och erfaren som fastighetsmäklare. Han var tydlig och kunde förklara alla frågor vi hade.

Anna G
Tullinge

Vi valde Stefan som mäklare när vi skulle sälja vår mammas lägenhet för att han hade så bra kännedom om just det området och den förening som lägenheten är i. Och vi är jättenöjda! Stefan fick väldigt snabbt kontakt med vår köpare och har skött alla kontakter på ett både trevligt och professionellt sätt. Det känns tryggt att ha Stefans expertis och kunskap med sig i en tid när bostadsmarknaden är så föränderlig och osäker.

Recto V

Mycket5x bra Stefan Engraos jätte3x bra mäklare

Siv V
Tullinge

Snabb återkoppling på min intresseanmälan. Mycket tillmötesgående och påläst om objektet. Lugn, trevlig och förtroendeingivandes. Kan rekommenderas. Ann

Silas T
Tullinge

Stefan var bra, han löste problem som dök upp snabbt.

Nicolina G
Tullinge

Vi så nöjda med att vi använde oss utav Stefan vid vår försäljning. Han gav aldrig upp trots en tuff försäljning. Han har även gett oss och funnits där för frågor när det behövs. Rekommenderar alla att använda Stefan vid försäljning av bostad.

Peter B
Köpte sitt hus med hjälp av Stefan Engroos en del av Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
Tumba

Stefan är mycket professionell i sitt yrke och tog väl hand om oss när vi besökte fastigheten som vi senare köpte och bidrog med bra och tydliga svar på våra frågeställningar inför vårt beslut. Vi upplever att Stefan skött allt runt försäljningen på ett utmärkt sätt och rekommenderar honom som mäklare för andra bostadsspekulanter.

Niklas G
Tullinge

Väldigt trevligt och tillmötesgående. Skötte försäljningen bra, trots tuffa tider med många visningar. Kan starkt rekommendera Stefan!

Natalie Victoria E
Tumba

Trevligt och proffesionellt! Allt var välförberedd inför visningen. Vi fick väldigt positiv intryck under visningen och svaret alla på frågorna. Det var bra planerat och vi var nöjda med visningen.