Juan Lagos

Juan Lagos

Juan Lagos är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Juan Lagos har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Juan Lagos har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 20 omdömen med ett betyg på 4.9. Juan Lagos har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

20 omdömen om Juan Lagos

Deborah L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Juan Lagos en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Bagarmossen

With Juan the sale of our apartment went very smoothly. He was easy to talk to and committed to helping us get the best deal possible. Would highly recommend him!

Stephen R
Köpte sitt hus med hjälp av Juan Lagos en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Sköndal

Glad och vänlig man som har nära till skratt samtidigt som han väldigt noga och korrekt förklarar olika delar av förloppet, medlar emellan köparen och säljaren och har hjälpt betydligt med annan fastighetsrelaterad rådgivning. Märks tydligt att han trivs med, och passar för, uppgiften!

Hej Stephen, tack för de fina orden. Njut av ert nya hem. Mvh, Juan

Lisa F
Farsta

Lyssnande, ödmjuk inför att man ställs inför stort beslut att sälja sin bostad, alltid avrapporterade och nåbar. Seriös och realistisk

Hej Lisa, tack för de fina orden och ett mycket trevligt samarbete. Mvh, Juan

Bertrand H
Enskede

Saklig, korrekt och smidig.

Svar från Juan Lagos

God fortsättning Bertrand, Tackar så mycket för rekommendationen och tack för det goda samarbetet. Mvh, Juan

Anna H
Enskede

Trevlig och tydlig vid försäljning. Få lägenheten såld till bra pris. Gjorde sitt bästa utifrån det läge som råder på marknaden. Bra på att hålla mig informerad om läget och ett positivt avslut.

Tack Anna för de fina orden och ett gott samarbete. Mvh, Juan

Joanna A G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Juan Lagos en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Hökarängen

Väldigt vänlig och duktig, var mycket mån om att allt skulle ske snabbt, enkelt och regelrätt. Jag blev aningen stressad när kontrakt och överlåtelseavtal plötsligt helst skulle skrivas på samma dag som budgivningen tog slut, men förstår att det även beror på säljarnas situation och önskemål. I övrigt har jag känt/känner jag mig trygg och nöjd med Juan Lagos som mäklare och fortsätter gärna samarbeta med honom inför köp och tillträde.

Svar från Juan Lagos

Tack för de fina orden och grattis till ditt nya hem. Mvh, Juan

Jonathan B
Farsta

Fantastiskt bemötande, kompetent och kunnig. Var alltid utförlig i sina svar och nåbar, det kändes aldrig som att man störde eller att han hade bråttom till nästa. Fick dessutom bra resultat med tanke på förutsättningarna, som han också kommunicerade tydligt till oss.

Svar från Juan Lagos

Tack för ett gott samarbete och de fina orden. Mvh, Juan

Bizzy K
Farsta

Juan förstod våra behov och hjälpte oss med både försäljning av vår bostad och köp av vår nya bostad. Skulle anlita honom igen om/när det blir dags att sälja!

Tack Bizzy för ett gott samarbete och de fina oden. Mvh, Juan

Edgar G
Farsta

Kommunikativ, kunnig, inlyssnande och driven!

Tack Edgar för de fina orden och för ett väldigt gott samarbete. Mvh, Juan

Susanne L
Sålde sitt hus med hjälp av Juan Lagos en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Enskede Gård

Juan har varit lyhörd och pedagogisk från början av vår kontakt, och fört försäljningsprocessen framåt med tydlighet och kunnande. Han återkopplade snabbt vid minsta fråga vilket gjorde att vi kunde känna oss trygga. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera honom.

Tack Susanne för de fina orden och det mycket goda samarbetet. Mvh, Juan