Juan Lagos

Juan Lagos

Juan Lagos är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede

Juan Lagos har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Juan Lagos har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.9. Juan Lagos har haft 27 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

29 omdömen om Juan Lagos

Bo Göran Jean F
Sålde sitt hus med hjälp av Juan Lagos en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Älvsjö

Omtänksam lyssnar på oss allmänt bra bemötande omdöme mycket bra bosse

Tack Bosse och Lena för det fina samarbetet. MVH, Juan

Niklas K
Köpte sitt hus med hjälp av Juan Lagos en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Västerhaninge

Kunnig och och hjälpsam mot både köpare och säljare

Hej Niklas, tack för de goda orden. Mvh, Juan

Saleem N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Juan Lagos en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Handen

Juan visade en fantastisk professionalism och engagemang, vilket gjorde hela köpprocessen betydligt enklare och mer trygg. En av de saker jag uppskattade mest var Juna förmåga att lyssna och verkligen förstå vad jag letade efter. Jag fick även vägleddning på varje steg av köpprocessen. Jag kände mig säker och informerad i varje beslut jag tog. Jag är verkligen tacksam för den hjälp och support jag fick av Juan. Jag kan varmt rekommendera honom.

Svar från Juan Lagos

Hej Saleem, tack för detta omdöme. Glädjer mig att du känner så. Ses inom kort. MVH, Juan

Lars Peter Mikael L
Vendelsö

Ett trevligt och vinnande sätt. Uppdaterade oss regelbundet!

Hej LP, Tack för ett gott samarbete. MVH, Juan

Leonidas Johannes H
Centrala Haninge

Juan bemötte mig på bästa möjliga sätt. Samtalen av trevliga, genuina och han fanns alltid tillgänglig för frågor och annat som kretsade kring köpet. Detta är mina förväntningar av en mäklare och Juan levde utan tvekan upp till dessa. Förutom Juans fantastiska bemötande levererade han en snabb affär och för det får han 10/10. Tack Juan!

Svar från Juan Lagos

Hej Leonidas, tusen tack för detta omdöme. Hoppas du får en fin tid i din nya bostad. MVH, Juan

Mortimer L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Juan Lagos en del av Svensk Fastighetsförmedling Farsta & Enskede
Centrala Haninge

Superkunnig! Tillgänglig och alltid öppen att svara på mina frågor! Ett väldigt smidigt samarbete!

Hej Mortimer, tack för ett gott samarbete. MVH, Juan

Ola F
Enskededalen

Engagerad, aktiv. Mycket trevlig!

Hej Ola, Tusen tack för rekommendation. MVH, Juan

Kenny J
Sköndal

Serviceminded, lyhörd, transparent. starkt rekommenderad.

Tusen tack för det fina samarbetet. MVH, Juan

Kenny J
Farsta

Professionell, serviceminded, trevlig och transparent

Tusen tack för det fina samarbetet. MVH, Juan

Deborah L
Bagarmossen

With Juan the sale of our apartment went very smoothly. He was easy to talk to and committed to helping us get the best deal possible. Would highly recommend him!

Svar från Juan Lagos

Hej Deborah, thank you so much for a good cooperation. It was a pleasure helping you all three. Best regards, Juan Lagos