Jonas Östblom

Jonas Östblom

Jonas Östblom är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Jonas Östblom har varit registrerad mäklare sedan 2003-04. Jonas Östblom har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonas Östblom har haft 20 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

78 omdömen om Jonas Östblom

Jonas E
Sålde sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hagaström

Upplevde hela processen som öppen och pedagogisk. Väldigt nöjd!

Svar från Jonas Östblom

Så glad att ni är nöjda och tack för förtroendet!

Jessica E
Hagaström

Jonas ger ett seriöst intryck. Han är väldigt trevlig, rak och tydlig, håller inte på med några säljtricks eller snackar runt saker. Precis det man önskar av en mäklare när bostadsmarknaden ser ut som den gör just nu

Svar från Jonas Östblom

Tack Jessica, kul att ni är nöjda med försäljningen och hoppas allt fortsätter vara bra i ert nya boende!

Björn Olof S

Bästa mäklaren i Gävle Engagerad, hjälpsam, hittar lösning på problem

Svar från Jonas Östblom

Stort tack! Kul att ni är nöjda och tack för förtroendet!

Hans F
Gävle

Snabba och raka puckar med bra återkoppling som gjorde att inom två veckor från fotograferingen så var huset sålt.

Svar från Jonas Östblom

Tack, kul att allt känns bra! Hoppas verkligen ni kommer trivas med nya gården!

Stefan R
Bäck

Lugn, trygg och kunnig! Han är saklig och inger förtroende.

Svar från Jonas Östblom

Tack Stefan! Roligt att ni känner er nöjda med försäljningen.

Mariana R
Sålde sin bostad med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Bergby

Trevlig ,kunnig , rak och flexibel.

Svar från Jonas Östblom

Tack, kul att jag fick hjälpa er med försäljningen!

Tobias O
Köpte sitt hus med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Hedesunda

Trevligt möte. Hjälpsam och proffsig

Svar från Jonas Östblom

Tack Tobias! Hoppas verkligen ni kommer trivas i nya huset och att flytten går bra!

Filip K
Valbo

Mycket trevlig, noggrann och förklarar på ett sätt som man förstår.

Svar från Jonas Östblom

Tack, hoppas ni verkligen kommer att trivas i ert nya hus!

Lars Peter E
Sålde en tomt med hjälp av Jonas Östblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Gävle

Jonas är en trevlig person och jag har inget personligt emot honom. Det jag är missnöjd med är hans värdering av Lutens väg 18. Bakgrund: I september 2021 såldes Lutens Väg 4 för 2860KKR. Lutens väg 4 och 18 är numera de enda fritidshusfastigherna i ett villaområde. Efter försäljning av Lutens väg 4 åkte jag och en vän som år fastighetsmäklare till Lutens väg 18 och hans grova värdering var 3100 KKR. Priserna har fallit sedan dess men inte så mycket som Jonas värdering 2000KKR +/- 150KKr. Varför jag ändå sålde till ett...

Svar från Jonas Östblom

Hej, tråkigt att du känner dig besviken och att vi har olika uppfattning om värderingen.

Leif S
Vemdalen

Bra bemötande och tydlig med det som vi gjorde

Svar från Jonas Östblom

Tack Leif! Hoppas verkligen ni kommer trivas med stugan!