Linus Lindqvist

Linus Lindqvist

Linus Lindqvist är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Linus Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Linus Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 438 omdömen med ett betyg på 4.8. Linus Lindqvist har haft 96 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

438 omdömen om Linus Lindqvist

Gunnar A
Köpte sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Gävle

Vi upplever han som kunnig och omtänksam, och vi fick ett förtroende för Linus.

Svar från Linus Lindqvist

Tack för fint omdöme Gunnar. Ni har verkligen köpt ett drömhus!

Christina H
Sålde sitt hus med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Gävle

Snabb och effektiv försäljning av mitt hus. Man kan alltid önska att att priset var högre, men måste acceptera den prisnivå som råder. Jag är nöjd.

Svar från Linus Lindqvist

Roligt att få hjälpa dig Christina!

Mikael L
Sålde en tomt med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Särna

Han är en grymt proffsig mäklare och tar sig tid med sina kunder, vilket inte alla gör.

Svar från Linus Lindqvist

Stort tack för fina ord, det värmer :)

Josefin L
Gävle

Otroligt service minded och kunnig. Lätt att få tag på och snabb i återkopplingen. Kändes tryggt att köpa en fastighet med Linus som mäklare. Vi är väldigt nöjda med hela upplevelsen!

Svar från Linus Lindqvist

Härligt att höra! Superfint hus Ni köpt!

Magnus H
Gävle

Snabba enkla puckar👌 rak tydlig.

Svar från Linus Lindqvist

Som det ska vara! Tack för förtroendet!

Jenny Yasaman H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linus Lindqvist en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Södertull

Trevlig, professionell och duktig. Har använt Linus flera ggr vid köp och sälj och alltid varit nöjd. Rekommenderas

Svar från Linus Lindqvist

Härligt att höra att du är nöjd Jenny! Vilket fint hus Ni har köpt!

Johan P
Centralt

Linus kan man lita på , stabil kille ! Vi är en återkommande nöjd kund!

Tack Johan! Snart tar vi nästa 💪🏻

Andreas L
Valbo

Lyhörd Kunnig Professionell

Svar från Linus Lindqvist

Skönt att Ni är nöjda Andreas!

Maria S
Centralt

Linus har alltid ett glatt och trevligt bemötande. Han går alltid ett steg extra för att göra kunderna nöjda. Har gjort flera bostads affärer med honom, och alltid varit super nöjd. Rekommenderar honom alltid / Maria Sjöberg

Svar från Linus Lindqvist

Tack för de fina omdömet Maria! Alltid lika roligt att få hjälpa Er!

Sebastian J
Strömsbro

Linus är toppen! Proffsig och engagerad.

Svar från Linus Lindqvist

Tack Sebastian! Hoppas att Ni hittar Ert drömhus nu!