Daniel Kjörling

Daniel Kjörling

Daniel Kjörling är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Daniel Kjörling har varit registrerad mäklare sedan 2011-06. Daniel Kjörling har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniel Kjörling har haft 10 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

45 omdömen om Daniel Kjörling

Bertil F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Centrala Hisingen - Kyrkbyn

Jag tycker Daniel är en seriös och kunnig mäklare. Så bra att vi har valt honom som mäklare för vår egen husförsäljning.

Per L
Sålde sitt hus med hjälp av Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Göteborg

Mycket bra kontakt genom hela processen. Lätt att kommunicera med, och lätt att nå.

Martin F
Göteborg

Daniel gav ett väldigt seriöst och tryggt intryck. Han kan marknaden och är lätt att ha att göra med. Hans kundunderlag gjorde att vi kunde sälja vårt hus på en förhandsvisning vilket var väldigt skönt.

Lorenzo S
Lindholmen

I felt a very positive energy from Daniel and I felt supported during this period. Daniel has been very available and helped me for my questions and requests.

Oscar W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Gerrebacka

Trots en bostadsmarknad som präglats av mycket oro har Daniel på ett tydligt och metodiskt sätt rott affären i hamn med hjälp av sitt unika kundregister. Under hela processen har det varit bra kommunikation med snabb återkoppling, vilket vi uppskattat. Vi är mycket nöjda med Daniel och SF, 5/5 !

Josefina S
Tolered

Trevligt bemötande, professionell och väldigt lätt att prata med. Rekommenderar honom verkligen.

Peter B
Kärra

Har tyvärr inget o säja har bara haft mailkontakt

Julia M
Köpte sitt hus med hjälp av Daniel Kjörling en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Trevlig, snabb på att svara på frågor och lätt att prata med. Allt kändes okomplicerat! Vi fick god tid på oss att titta igenom huset och ta reda på vad vi behövde för att ta ett beslut.

Emelie R
Backatorp

Bra bemötande och lyhörda dialoger. Upplever Daniel som lugn och seriös med ett stort engagemang. Förtroendeingivande och trevlig.

Mona S
Ramberget

Jag är väldigt nöjd över mitt val att be Daniel sälja min lägenhet. Han arbetar strukturerat och effektivt och återkopplar snabbt på frågor och situationer som uppstår. Jag har stort förtroende för Daniel! Mona S