Simon Mashallah

Simon Mashallah

Simon Mashallah är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen

Simon Mashallah har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Simon Mashallah har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-10 och har fått 114 omdömen med ett betyg på 4.8. Simon Mashallah har haft 38 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

114 omdömen om Simon Mashallah

Sedan starten hos Reco 2020
Nelson Alexander Q
Köpte sin lägenhet med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Biskopsgården

Mycket trevlig bemötande. Mycket kunnig i alla frågor. Proffsigt till mer än 100%

Liang C
Tuve

Since I had just arrived in Sweden and had no idea about the rules of buying an apartment, he gave me very kind help and made me trust him.

Petar J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Tuve

Jag hade önskar bättre drivkraft och vägledning till hur man maximerar kundintresset för bostaden Vi ville sälja.

Daniel P
Centrala Hisingen - Kvillestaden

Simon skötte om vår försäljning exemplariskt. Det bästa han gjorde var att höll ständig kontakt med oss så vi hela tiden visste hur processen fortskred. Vi upplevde att han ansträngde sig för att få folk till förhandsvisningar, vi hade många på besök redan innan Hemnet var aktuellt. Simon hade också en plan hela vägen och var tydlig i hur den såg ut och vad som skulle hända härnäst. Vi rekommenderar absolut att välja Simon som mäklare.

Sebastian B
Eriksberg

Mycket trevlig, bra på att återkoppla snabbt. Påläst, kunnig. Pålitlig!

Joachim J
Eriksberg

Trevlig, målinriktad, kundorienterad.

Stilianos V
Sålde sitt hus med hjälp av Simon Mashallah en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Hisingen
Hisings Backa

Utmärkt professionell, mycket snabb och direkt i de åtgärder som behövs, med god förståelse. Konnässör av arbete. Nu ser jag honom, som min vän.

Evy H
Backadalen

Strukturerad,, handlar snabbt, lyhörd , fullföljer önskningarna till bästa möjliga sätt.

Samuel L
Hisings Kärra

Snabb, lätt tillgänglig, duktig, kunnig Hjälpsam

Georgios M
Backadalen

Hej vill bara säga att Simon var duktig och trevlig och hjälpte till med att fixa det jag önskade ett stort eloge till honom 👍👍👍👍👍👍👍👍😁😁😁