Lisa Stafsing

Lisa Stafsing

Lisa Stafsing är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst

Lisa Stafsing har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Lisa Stafsing har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-01 och har fått 184 omdömen med ett betyg på 4.9. Lisa Stafsing har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

184 omdömen om Lisa Stafsing

Sedan starten hos Reco 2018
Elin A
Köpte sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Lisa förmedlade ett hus till oss och kontakten fungerade bra under hela processen. Lisa återkopplade snabbt, var flexibel med tider och hade en härlig positiv energi. Hon hade även stor kännedom om området (Kullavik) och kunde ge oss bra information. Vi kan varmt rekommendera Lisa.

Svar från Lisa Stafsing

Tack snälla ni för fin återkoppling! Så roligt att jag kunde hjälpa er att hitta rätt! Jag är övertygad om att ni kommer få en fantastisk sommar i ert nya fina hus och trivas gott i många år framöver. Vi hörs och ses. Bästa hälsningar Lisa

Gunnar J
Sålde sitt hus med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Kullavik

Blev bemött på ett bra sätt och Lisa uppdaterade mig med vad som hände med försäljningen hela tiden. Våra förväntningar med försälningen blev som vi hade tänkt oss med köpare som vi fick förtroende för samt att Lisa skötte allt på ett lätt o smidigt sätt

Svar från Lisa Stafsing

Tack snälla ni för fin återkoppling! Härligt att få förmedla ert fantastiska hus! Bästa hälsningar Lisa

Viktor L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Särö

Supernöjd med att vi valde Lisa som mäklare! Hon lyssnade verkligen på vad vi ville med vår försäljning, samtidigt som hon kom med bra inspel.

Svar från Lisa Stafsing

Stort tack Viktor för fin återkoppling! Det värmer :-)

Michelle S
Särö

Lisa är en engagerad och passionerad mäklare som strävar efter att hitta de bästa lösningarna för alla parter. Hon är pålitlig och har ett brett kontaktnät, de va en av anledningarna till att vi sökte upp just Lisa. Hennes positiva inställning och serviceinriktade natur gör henne till en tillgång för alla som arbetar med henne. Vi är mycket nöjda med Lisa och rekommenderar henne varmt till andra!

Svar från Lisa Stafsing

Tack snälla ni för fin återkoppling, det betyder så mycket! Gott samarbete - tack för en fin affär!

Karin E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lisa Stafsing en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Sydväst
Särö

Lisa är verkligen rätt person på rätt plats.. Jag har arbetat med Lisa i två bostadsaffärer de senaste åren. och hon är en jättebra mäklare, väldigt kunnig, naturlig, lättilgänglig och återkopplar alltid snabbt.! Jag upplever också att hon är lyhörd för mina önskemål och väldigt lösningsorienterad. Kort sagt högsta betyg till Lisa!

Svar från Lisa Stafsing

Tack snälla Karin för din fina återkoppling! Så roligt att vi kunde hitta en bra lösning för alla. Härligt att få göra affärer med dig igen, stort tack!

Lovisa E
Billdal

Lisa är inte en säljare utan en riktig mäklare. Det är tryggt och proffesionellt från start. Förväntningarna var att gå lugnt och fint fram och det var precis det som vi gjorde. Med Lisas stöttning och professionella bedömningar var upplevelsen lugn och trygg i en orolig marknad. Tack!

Svar från Lisa Stafsing

Stort tack för din fina återkoppling! Så roligt att få jobba med dig igen och det blir spännande att följa er resa...vart det nu bär av!? Bästa hälsningar Lisa

Stefan E
Billdal

Lisa var lättillgänglig under hela processen och var mycket hjälpsam. Rekommenderas varmt

Svar från Lisa Stafsing

Tack för fin återkoppling! Så roligt att jag kunde hjälpa er till vårt fantastiska område och till en jättefin bostad! Må gott! Bästa hälsningar Lisa

Eleine H
Kullavik

Har alltid blivit vänligt och seriöst bemött. Har haft kontakt vid flera tillfällen tidigare och även om jag tackat nej har jag fått ett vänligt bemötande. Nu när kontrakt är skrivit på lägenheten på Seglarängsvägen kan jag ge det bästa betyget för Lisa Stafsings hantering! !

Svar från Lisa Stafsing

Tack snälla du för fin återkoppling! Så roligt att du valde den här fina bostaden. Helt övertygad om att du kommer trivas riktigt bra! Bästa hälsningar Lisa

Elizabeth F
Kullavik

Lisa Stafsing är en mycket erfaren och duktig mäklare som är ajour med marknaden och vet vad som gäller idag. Hon hjälpte oss på ett mycket vänligt och professionellt sätt att sälja min mammas lägenhet på Änghagen 24. Hon tyckte aldrig vi var påfrestande och jobbiga utan hennes lugn och tålamod tog aldrig slut. Lisa återkopplade hela tiden om vad som hände runt försäljningen och vi kände oss aldrig utanför processen. Tack Lisa för all din hjälp. Elizabeth och Leif

Svar från Lisa Stafsing

Stort tack för era fina ord, det gör mig så glad! Bra teamwork! Bästa hälsningar Lisa

Peter F

Professionell, förtroendeingivande och engagerad