Hanna Zackariasson

Hanna Zackariasson

Hanna Zackariasson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster

Hanna Zackariasson har varit registrerad mäklare sedan 2012-05. Hanna Zackariasson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 94 omdömen med ett betyg på 4.9. Hanna Zackariasson har haft 6 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 94 Läs vad Hanna Zackariasson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Järnbrott
    2022-11-28 Verifierad kund
    Jag fick snabba och korrekta svar på varje fråga jag ställde.
    Han turnerade i varje hörn av huset och log.
    2022-11-24 Verifierad kund
    Hanna var mycket hjälpsam i att hitta mitt första bostadsköp.
    Kul att få hjälpa dig hitta ditt nya hem =) Hanna Zackariasson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    2022-11-24 Verifierad kund
    Vi hade ett gäng mäklare hemma inför vår försäljning. Hanna var den enda som stod ut, hon berättade om sig själv, sin erfarenhet och vi delade samma bild av hur försäljningen skulle gå till.

Vi nådde inte riktigt hela vägen dit vi ville gällande slutpris och förväntningar men sålt i dystra tider och Hanna förstod våra behov från start till slut.

Jag kan varmt rekommendera Hanna till er som skall sälja i närtid, ni får en mäklare med högt engagemang, saklig och håller er garanterat uppdaterade över processen.
    Tack för att ni tog er tid att skriva en så utförlig recension! Jag får också passa på att tacka för förtroendet och för att ni förberett lägenheten så exemplariskt inför varje visning! Hanna Zackariasson
    2022-10-23 Verifierad kund
    Jättefint bemött.
    Hanna levde upp till alla våra förväntningar. Var flexibel, lugn och tillgänglig i kommunikation.
    Tack så mycket för era ord. Jag hoppas och tror ni kommer trivas i ert nya boende. Hanna Zackariasson
    2022-10-21 Verifierad kund
    Redan vid första samtalet med Hanna förstod jag att detta skulle gå bra. Hanna är kunnig, säker och väldigt engagerad. Ibland kändes det som hon jobbade dygnet runt.
    Tack för att jag fick hjälpa er. Hanna Zackariasson
    • Långedrag
    2022-10-17 Verifierad kund
    Hanna har överträffat mina högt ställda förväntningar.

Hon är;
    - Kunnig & påläst på just mitt objekt
    - Lyhörd
    - Flexibel
    - Tillgänglig

Utöver det har hon tagit sig tid med spekulanterna i tid och otid och försett mig med relevant information under hela processen.

Sist men inte minst så sålde hon min bostadsrätt till ett bra pris vid en minst sagt turbulent tidpunkt. (Räntehöjningar, ökade energipriser och p g a det försiktiga kunder som vill köpa till ”reapris”).

Stort TACK Hanna!
    Tack för dina fina ord Susanne! Skall bli spännande att se vart du flyttar härnäst =) Hanna Zackariasson
    • Långedrag
    Trevligt bemötande av Hanna. Noggrann och ordentlig
    Tack så mycket. Hoppas du kommer att trivas (det tror jag!) Hanna Zackariasson
  • köpte sin stuga med hjälp av Hanna Zackariasson en del av Svensk Fastighetsförmedling Göteborg Väster
    • Hult
    2022-10-17 Verifierad kund
    Väldigt hjälpsam och bra service från Hanna genom hela processen.
    Tack Sophia! Vi ses i Askim till sommaren Hanna Zackariasson
    2022-10-17 Verifierad kund
    Väldigt engagerad och hjälpsam.
    Tack Helena. Och grattis till ditt fina nya boende. Hanna Zackariasson
    • Järnbrott
    2022-09-25 Verifierad kund
    Proffesionellt och varmt bemötande genom hela processen. Bra på att återkoppla och uppdatera. Väldigt kompetent och kunnig. Väldigt nöjda med vårt val av mäklare till försäljningen av vår lägenhet.
    Tack Gabriella! Och grattis till ert nya hus. Hanna Zackariasson