Anna Steen

Anna Steen

Anna Steen är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad

Anna Steen har varit registrerad mäklare sedan 2014-09. Anna Steen har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 297 omdömen med ett betyg på 4.9. Anna Steen har haft 23 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

297 omdömen om Anna Steen

Anders A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
Stockholm

Otroligt proffsig, kunnig och mkt förtroendegivande. Dessutom väldigt trevlig! mkt nöjda med hela processen

Stina E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Steen en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarby Sjöstad
Sofia

Anna är väldigt trevlig och professionell. Hon är lätt att ha kontakt med och verkar mån om att alla parter ska bli nöjda. Kan absolut rekommendera Anna för bostadsaffärer på södermalm!

Charity R
Hammarby Sjöstad

Anna is an an exceptional real estate broker, with in-depth knowledge and experience in the local real estate market. She has a clear vision and strategy that she develops based on the sellers needs and current real estate market. She guided us through every stage of the selling process, offering expert advice and support to help us make informed decisions. She worked tirelessly, always called with updates and kept positive and focused throughout the entire process. We highly recommend Anna if you want a strategic, driven, expert broker to ensure a smooth and successful sale process.

Madeleine L
Hammarby Sjöstad

Fick snabba svar och trevligt bemötande

Paul K
Hammarby Sjöstad

Vi sålde vår lägenhet tillsammans med Anna och Svensk Fastighetsförmedling under den ganska knepiga vinter-/vårperioden, med långsam marknad och lågt intresse i största allmänhet. Under hela processen var Anna väldigt proffsig, kommunikativ, tydlig och kreativ. Våra förväntningar på processen, strategin och även pris, extra mycket givet den knackiga marknaden, uppfylldes och vi är på det hela väldigt nöjda med valet av mäklare och hur hela processen från första möte till försäljning gick till.

Gustav T
Hammarby Sjöstad

Väldigt professionell! Finns alltid där för att svara på frågor.

Jesper J
Hammarby Sjöstad

Jag hade försökt med andra mäklare tidigare innan jag fick kontakt med Anna. Vilken skillnad!! Anna verkar ha ett väl uppbyggt kontakt, är trevlig, driven och kompwtent rakt igenom. 5 plus /Jesper

Fredrik H
Hammarby Sjöstad

Bra och professionellt bemötande. Snabb och tydlig kommunikation. Noggrann och förtroendeingivande.

Marcus W
Hammarby Sjöstad

Anna har varit ett otroligt stöd och visat förstklassig professionalitet under hela vårt bostadsbyte. Från start med en tydlig och konkret mäklarpitch till nu att efter vi sålt ge oss insiktsfull feedback på de nya objekten vi tittar på. Vi har känt oss prioriterade, fått tips på styling och lägenheten såldes till det pris vi önskade innan öppen visning. Med Anna har det mer känts som att man blir ett starkt team, snarare än att man anlitar en extern försäljare som är ute efter en snabb affär. Generella saker som vi uppskattade...

Linus H
Hammarby Sjöstad

Förstagångsköpare som fick trygg vägledning genom hela affären! Alltid snabb återkoppling och väldigt kunnig och professionell!