Andreas Langetun

Andreas Langetun

Andreas Langetun är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Andreas Langetun har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Andreas Langetun har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.8. Andreas Langetun har haft 39 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

34 omdömen om Andreas Langetun

Linnéa H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Langetun en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Årsta

Bra och respektfullt bemötande. Tydlig kommunikation genom hela processen för mig som köpare!

Aase K
Hammarbyhöjden

Hej! Jag upplevde Andreas som mycket kunnig och saklig betr. visning av lgh. på Pasternostervägen 96. Jag vill gärna rekommendera Svf till andra som går i sälj- resp. köp tankar. Vänligen Aase Kivijervi

Toloe M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Langetun en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Årsta

Andreas haller det han lovar! Han ar valdigt responsiv och palitlig! Kan starkt rekommendera!

Mathias S
Johanneshov

Andreas är proffsig & inkännande. Han fanns snabbt tillgänglig vid frågor vi hade. Andreas är även angelägen om både köpare och säljare vilket uppskattas och tyder på seriositet. Vår lägenhet blev dessutom såld innan första visning vilket var superskönt!

Marianne Gunilla Elisabet S
Johanneshov

Trevligt bemötande. Snabb och effektiv.

Michael E
Johanneshov

Trevligt bemötande och snabb handläggning av bostadsköpet.

Lovisa S
Johanneshov

Andreas har varit tillgänglig, flexibel, engagerad och lyhörd! Jag rekommenderar honom till 100%!

Roger B
ÅRSTA

Andreas var hjälpsam och kunnig. Kontraktskrivningen gick snabbt och han var bra förberedd.

Jenny B
Årsta

Alltid snabb och tillgänglig!

Svar från Andreas Langetun

Tack Jenny, hoppas att flytten kommer att gå bra.

Magdalena J
Årsta

Väldigt nöjd och bra mäklare! Som förväntat av en mäklare, proffsig och kunnig.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Magdalena, stort lycka till med flytten!