Andreas Langetun

Andreas Langetun

Andreas Langetun är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden

Andreas Langetun har varit registrerad mäklare sedan 2023-06. Andreas Langetun har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-08 och har fått 27 omdömen med ett betyg på 4.8. Andreas Langetun har haft 24 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-03

27 omdömen om Andreas Langetun

Roger B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Langetun en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
ÅRSTA

Andreas var hjälpsam och kunnig. Kontraktskrivningen gick snabbt och han var bra förberedd.

Jenny B
Årsta

Alltid snabb och tillgänglig!

Svar från Andreas Langetun

Tack Jenny, hoppas att flytten kommer att gå bra.

Magdalena J
Årsta

Väldigt nöjd och bra mäklare! Som förväntat av en mäklare, proffsig och kunnig.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Magdalena, stort lycka till med flytten!

Therese E
Årsta

Jobbade mycket aktivt med försäljningen av min lägenhet. Jag är nöjd med att han lyssnade på mina önskemål gällande säljprocess för att göra den så smidig som möjligt.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Therese, stort lycka till med flytten.

Petra B
Johanneshov

Andreas har lotsat genom den känslomässiga bergochdalbana det har inneburit med försäljning, hans övertygelse att en snabb försäljning skulle vara möjlig visade sig rätt. Att se potentialen i lägenheten samtidigt inte blunda för dess brister.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Petra och stort lycka till med flytten.

Alexander S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Andreas Langetun en del av Svensk Fastighetsförmedling Hammarbyhöjden
Årsta

Han gjorde sitt bästa, jag hade hoppats på en snabbare och tydligare process. Inte något han hade kunnat göra mycket annourlunda

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Alexander, hoppas att du kommer trivas bra.

Isak E
Årsta

Trevlig och professionell mäklare. Enkel att få tag på samt svarade snabbt och kunnigt på alla frågor. Väl inläst på objektet.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Isak. Hoppas att du kommer trivas bra :)

Erik S
Årsta

Mycket saklig och seriös. Korrekta bedömningar av marknadssituation och prisläge. Snabba svar på kommunikation. Mycket drivande vid försäljningssteget för att nå bästa slutpris.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Erik och stort lycka till med flytten.

Hanna C
Årsta

Andreas gav ett professionellt och lättillgängligt bemötande. Jag fick snabb återkoppling av honom samt svar på mina frågor. Jag upplevde att han var där inte bara för säljarens skull utan också för att jag som köpare skulle bli nöjd. Det blev en hastig process vilket jag inte hade förväntat mig men jag uppskattade att Andreas var snabb i sin kommunikation under kvällen.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Hanna och stort lycka till med flytten.

Görel W
Johanneshov

Trevligt bemötande, angelägen om att alla parter är nöjda.

Svar från Andreas Langetun

Tack så mycket Görel, stort lycka till med flytten!