Baran Kayhan

Baran Kayhan

Baran Kayhan är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Haninge

Baran Kayhan har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Baran Kayhan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-10 och har fått 185 omdömen med ett betyg på 4.9. Baran Kayhan har haft 28 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

185 omdömen om Baran Kayhan

Sedan starten hos Reco 2021
Dennis E
Köpte sitt hus med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Årsta Havsbad

Mycket professionellt agerat och allt fungerade smärtfritt!

Gun E
Sålde sitt hus med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Årsta Havsbad

Mäklaren har uppdaterat mig om försäljningen kontinuerligt och jag har fått svar på mina frågor. Han har dessutom varit lätt att få kontakt med och varit snabb och kunnig.

Berit L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vendelsö

Proffsig. Svarar snabbt på alla frågor. Kunnig och engagerad. Trevligt och personligt bemötande. Kan varmt rekommendera Baran.

Lars Lennart Miguel B

Baran hjälpte oss, i våran unika situation, på ett minst sagt fantastiskt sätt! Han är en oerhört lyhörd mäklare och kan snabbt förstå en köpares och säljares unika situation och agera på det. Vi kan varmt rekommendera Baran för andra kunder baserat på hans insats för oss i vår knepiga situation!

Marie L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Baran Kayhan en del av Svensk Fastighetsförmedling Haninge
Vendelsö

Bra och proffsigt bemötande från start till mål. Vi hade höga förväntningar och vi blev inte besvikna. Baran levde upp till alla våra förväntningar.. vi kan varmt rekommendera honom till andra som vill sälja sin lägenhet.

Jan-Olof S
Vendelsö

Baran är kunnig, trevlig och professionell. Han skötte vår försäljning på ett utmärkt sätt. Stort tack till Baran!

Johanna M
Vendelsö

Trevligt och proffsigt bemötande!

Tobias B
Centrala Haninge

Bra bemötande. Svarade direkt och var kunnig runt frågorna.

Alexander R
Centrala Haninge

Jätte bra mäklare. Tydlig i sin kommunikation samt väldigt bra på att återkoppla. Rekommenderar starkt

Bartlomiej Wiktor W
Jordbro

Baran är pålitlig och hjälpsam mäklare. Rekommenderar varmt.