Ronja Sköld

Ronja Sköld

Ronja Sköld är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kumla

Ronja Sköld har varit registrerad mäklare sedan 2016-07. Ronja Sköld har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.9. Ronja Sköld har haft 6 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

33 omdömen om Ronja Sköld

Sedan starten hos Reco 2017
Aron S
Köpte sitt hus med hjälp av Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Trevlig och väl insatt i frågorna vi hade.

Ingrid I
Sålde sitt hus med hjälp av Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Ronja är en mäklare som man kan lita på , hon är en smart tjej, duktig på läst vad hon sysslar med, pigg fin på alla sätt en kul rolig mäklare, .kan rekomendera henne till fullo. sålde min bostad på en dag, rekord, eller hur

Christer Lennart E
Kumla

Mycket duktig och informativ. Ger stort förtroende

Marianne K
Kumla

Ronja var mycket trevlig, hjälpsam och tillmötesgående. Vi hade god kontakt under hela affären och hon svarade på alla frågor som vi hade. Skulle absolut rekommendera Ronja till andra !

Edgars K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Kumla

Mycket bra samarbete Mäklaren är mycket kunnig och visade huset bra Kommunikationen är mycket snabb.

Inga K
Kumla

Mycket bra samarbete.Mäklaren var mycket välkomnande och visade huset väl.Jag är väldigt nöjd.

Veronica W
Skottvalla

Hjälpsam, kunnig och ett fint bemötande.

Janne R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ronja Sköld en del av Svensk Fastighetsförmedling Kumla
Hallsberg

En mycket kompetent, hjälpsam och kunnig mäklare. Rekommenderas varmt !!!

Sven A
Kumla

Sålt mitt hus och fick ett mycket bra bemötande hade kontakt med fler mäklare men Ronjas bemötande gjorde att jag valde henne som säljare åt mig. Om någon skulle fråga så skulle jag med stort hjärta rekommendera henne att ta hand om försäljningen. Svenne

Petra H
Kumla

Ronja hittade det perfekta huset för oss vilket ledde till en väldigt snabb och smidig affär. Från första mötet till överlämning av nycklarna har vi bara gott att säga om Ronja och Svensk Fastighetsförmedling.