Camilla Möllerström

Camilla Möllerström

Camilla Möllerström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka

Camilla Möllerström har varit registrerad mäklare sedan 1993-10. Camilla Möllerström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-02 och har fått 142 omdömen med ett betyg på 4.8. Camilla Möllerström har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

142 omdömen om Camilla Möllerström

Sedan starten hos Reco 2017
Åsa Z
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Trevlig och mycket kunnig mäklare!

Jan-Olov G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

Inledningsvis lades vår lgh ut som "Aktiv försäljning" på SF hemsida. U der de första veckorna var det ett antal personer som visade intresse, och det ordnades 3-4 visningar. Vi hade många kontakter med Camilla. Men sedan gick det ca 2 månader med låg aktivitet, dock 4-5 som registrerade intresse, utan att vi fick någon återkoppling från Camilla. När uppdraget gick mot sitt slut, 3 månader, besökte vi henne, och vi fick ett mycket bra möte med henne. Då beslutade vi att lägga ut lgh på Hemnet. Redan första dygnet fick lgh...

Ingrid Anette L
Sålde sin bostad med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Frillesås

Proffsig, erfaren, kunnig, hjälpsam, toppen!!!

Maud W
Sålde sitt hus med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Fjärås

Mycket bra professionellt och kunnigt bemötande med en stor inlevelse, engagemang och empati/förståelse, det var lätt att få kontakt och få svar. Inga frågor kändes för dumma. Mäklaren hade rätt kunskap för uppdraget och det visade sig tydligt under tiden. Tyvärr var inte de yttre omständigheterna (ränteläget mm) de bästa för husförsäljning och Camilla analyserade, fötklarade. Tacksam för stödet i en mycket jobbig process. Och glädjen när det gick bra. Kännas tryggt.

Per-åke L
Frillesås

Noggrann, Erfaren,Bra bemötande, Bra upplägg lätt att följa processen framåt.

Henrietta T
Kungsbacka

Tack snälla Camilla för att du sålde vårt hus så snabbt! Vi är supernöjda med din insats. Mvh Härdvägen 10.

Agneta J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Kungsbacka

fick ett bra bemötande var nöjd med informationen som vi fick.

Maria F
Kungsbacka

Väldigt engagerad och duktig mäklare. Kan varmt rekommendera Camilla.

Jakob S
Kungsbacka

Camilla är en hängiven och nyfiken mäklare. Vi köpte via Camilla hösten 2023 och är mycket nöjda med processen

Sebastian M
Sålde sin stuga med hjälp av Camilla Möllerström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsbacka
Vallda

Camilla är en mycket engagerad, proffsig och erfaren mäklare. Vi kände verkligen oss trygga med henne genom hela processen. Bara ros att ge!