Angelica Hermansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Angelica Hermansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-10. Angelica Hermansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 154 omdömen med ett betyg på 4.8. Angelica Hermansson har haft 56 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 154 Läs vad Angelica Hermansson

• Amanda O
    2021-10-08
    Angelica levde verkligen upp till våra förväntningar. Professionell från start till slut, erfaren och alltid glad. Ger ett väldigt genuint intryck vilket gjorde att vi kändes oss trygga med henne som mäklare.
    Tack snälla Amanda! Otroligt trevligt att få representera dig o dina föräldrar, samt er jättefina lägenhet. Läget, planlösningen, stilsäkerheten. Förstår att du trivts och är helt övertygad om att er köpare kommer att göra detsamma.
    Stort grattis till försäljningen!
    Angelica Hermansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • Hornsbergs Strand/Lindhagen
    2021-10-06
    Supernöjd med bemötandet! Första gången jag köper bostad och känner mig hur trygg som helst.
    Stort tack för dina snälla ord Kalle! Lägenheten är helt fantastisk, området som du redan vet lika så, och jag tror att du kommer trivas superbra. Grattis till din första bostadsrätt! Angelica Hermansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • Vasastan
    2021-10-06
    Kan varmt rekommendera Angelica. Smidig, snabb och man känner sig trygg hela vägen. Alltid tillgänglig.
    Genomgått 2 försäljningar med henne och hon överträffade förväntningarna vid båda tillfällen.
    Tusen tack Madde! Du har verkligen renoverat lägenheten på ett otroligt stilrent, högklassigt o snyggt sätt. Väldigt glad att du är i mål med resan till din målbild o dröm om en vasastanslägenhet. Grattis! Angelica Hermansson
  • Annica V
    • Hornsbergs Strand/Lindhagen
    2021-10-06
    Angelica är mycket professionell och tänker på alla detaljer och levererade högt över förväntan!
    Tack snälla Annica! Jättekul att ses igen och att få sälja den fina lägenheten, igen. Så otroligt glad för din skull med allt som väntar. Njut! Angelica Hermansson
    • Birkastan
    2021-10-05
    Proffsig och serviceminded, jag kan varmt rekommendera Angelica.
    Stort tack för ert förtroende och din rekommendation Bodil. Uppskattar innerligt!
    Allt gott ifrån mig
    • Birkastan
    2021-10-05
    Väldigt nöjd med Angelica som mäklare, bra dialog, tillgänglighet och mycket professionell genom hela processen! Skulle absolut anlita henne igen!
    Tack snälla Emelie för dina fina ord. Väldigt uppskattat med rekommendationen ifrån din syster, samt mycket trevligt att få representera er och er underbara bostad.
    Stort grattis till försäljningen!
    2021-09-27
    Proffsig och kommunikativ. Bra hjälp hela vägen från början till slutet
    Tusen tack Tom! Grattis till din försäljning och stort lycka till i er nya gemensamma pärla. Angelica Hermansson
    2021-09-19
    Mycket proffsigt bemötande och hanerande av hela affären.
    Tack John! Mycket trevligt att träffa er båda och lägenheten kommer att bli superfin när ni gjort den till er. Grattis! Angelica Hermansson
    2021-09-19
    Angelica var trevlig, professionell och mycket bra! Kändes tryggt att genomföra bostadsköp med henne och bra kommunikation. Rekommenderas!
    Tusen tack snälla Isabel och mitt största möjliga grattis till din premiär! Tror o hoppas ni kommer att landa jättefint i den här pärlan till lägenhet efter den hektisk och kul höst. Allt gott ifrån mig Angelica Hermansson
    2021-09-16
    Trevligt, energisk och hjälpsam.
    Tack Nicholas! Jag tror o hoppas ni båda kommer att trivas toppen här på fina Kungsholmen. Angelica Hermansson