Angelica Hermansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Angelica Hermansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-10. Angelica Hermansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 121 omdömen med ett betyg på 4.8. Angelica Hermansson har haft 65 försäljningar sen 2020-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-02 - 2021-02

Läs vad 121 Läs vad Angelica Hermansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 3:a
    • 77.5 m²
    • Hornsbergs Strand/Lindhagen
    2021-03-05
    Lätt att jobba med. Håller koll på allt, och har alltid ens bästa i åtanke
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • 64.0 m²
    2021-02-26
    En mäklare som har en otrolig bra energi samt väldigt hjälpsam.
    Stort tack Onur, och detsamma. Vi hade en energi genom hela affären och bra jobbat med banken. Grattis till en jättefin lägenhet!

• 64.0 m²
    2021-02-24
    -Målmedveten

-Lätt att få tag på vid frågor

-Återkommande återkoppling hur allt gick.

Rekommenderar henne starkt!
    Tack Nilsson! Din rekommendation uppskattas varmt. Grattis till en fin försäljning, bra köp och ett nytt kapitel.

• 46.5 m²
    2021-02-17
    Angelica hade en härlig energi och skötte försäljningen av vår lägenhet professionellt, hon höll oss uppdaterade under processen och överträffade verkligen våra förväntningar!
    Stort tack för din jättefina rekommendation Frida! Er lägenhet är så himla fin och social så det var härligt att få representera både den och er. Mitt varmaste grattis till försäljningen!

• 1:a
    • 28.0 m²
    2021-02-01
    Tack för din fina 5a i betyg Viktoria, och stort grattis till försäljningen!

• 60.0 m²
    • Vasastan
    2021-01-29
    Angelica sålde min 2:a i Vasastan, hon är otroligt proffsig, trevlig, snabb och flexibel! Kände mig nöjd och trygg genom hela försäljningen och är otroligt nöjd med slutresultatet. Rekommenderar 100%!
    Tack snälla snälla Mia, det har varit jättetrevligt och kul att samarbeta tillsammans igen. Tycker personligen väldigt mycket er fina lägenhet och det känns kul att ni, precis som jag och er köpare, trivs så bra i området. Stort grattis!

• 43.0 m²
    2021-01-26
    Angelica överträffade mina höga förväntningar! Försäljningen av min lägenhet på Kungsholmen gick så smidigt, Angelica var toppen från start till mål - positiv, trevlig och engagerad!
    Stort tack Stina och grattis till en jättefin försäljning! Var ett nöje att få sälja din svårslagna 2:a och jag hoppas ni hittar er dröm 3:a, i samma trevliga område, inom kort.

• 30.0 m²
    • Nedre Kungsholmen
    2021-01-23
    Strålande insats av Angelica med stor dedikation till försäljningen av min 1,5a på Kungsholmen. Jättenöjd!
    Tusen tack Karin! Så himla kul och trevligt att samtidigt få representera dig på Kungsholmen och din pojkvän i Vasastan. Mitt största grattis och lycka till er båda. Nu - mot sambolivet!

• 30.0 m²
    • Nedre Kungsholmen
    2021-01-22
    En lgh 1 rum o kök. Mycket varmt och ärligt säljande förhållningssätt!
    Tack snälla för din rekommendation Mats! Nu får du njuta av att äga en vacker 1,5:a i ,enligt mig, en av Kungsholmens absolut bästa föreningar.

• 28.0 m²
    • Vasastan
    2021-01-19
    Köpt en Brr, blev bra bemött, glad och serviceinriktad
    Tack Marika, och stort grattis till dig och familjen för en jättefin lägenhet! Din dotter är varmt välkommen till Stockholm.