Angelica Hermansson

Angelica Hermansson

Angelica Hermansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Angelica Hermansson har varit registrerad mäklare sedan 2012-10. Angelica Hermansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 175 omdömen med ett betyg på 4.8. Angelica Hermansson har haft 19 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-11 - 2022-10

Läs vad 175 Läs vad Angelica Hermansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • Stockholm
    2022-04-07 Verifierad kund
    Väldigt rak, ärlig och gav en betryggande känsla. Rekommenderas starkt!
    Stort tack Robert! Har varit jättetrevligt att ha kontakt under de gångna veckorna, och otroligt härligt att det landade i att fina Fridhemsgatan nu är din. Jag är helt övertygad om att du kommer trivas jättebra, med alla dina vänner i området. Angelica Hermansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Angelica Hermansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
    • Nedre Kungsholmen
    2022-04-06 Verifierad kund
    Angelica var och är en mycket genuint trevlig och kunnig person.
    Träffade flera olika mäklare inför försäljningen och Angelica var den som satte mitt bäste före eventuell försäljning.
    Tack snälla Anna! Är så glad att ha fått representera dig och din underbara våning. Unnar dig verkligen att nu få landa i allt, njuta av din magiska utsikt hela sommaren, och sen ha härligt nära till barn o barnbarn. Angelica Hermansson
    2022-04-03 Verifierad kund
    Trevlig, serviceminded, kunnig, tillgänglig och uthålllig och proffsig
    Tusen tack fina Lena för din rekommendation. Så otroligt glad för din skull att du inom kort är mitt i Vasastan igen. Stort grattis ifrån mig! Angelica Hermansson
    2022-03-03 Verifierad kund
    Sådant proffs. Alltid positiv och glad, tillgänglig och påläst. Sålt med Angelica tre gånger och kan inte tänka mig någon bättre. Dessutom slår hon alltid nya rekord gällande pris/kvm.
    Ni kommer inte bli besvikna!
    Mitt ödmjukaste tack för den fina rekommendationen Kalle! Otroligt härligt att samarbeta för tredje gången och ser redan fram emot nästa. Grattis till en jättefin försäljning och det kommande nytillskottet i familjen. Mot nya äventyr! Angelica Hermansson
    2022-02-16 Verifierad kund
    Kunnig och professionell.
    Bra och vänligt bemötande.
    Påläst om bostadföreningen och området omkring.
    Överträffade de förväntningar vi hade.
    Stort tack Anders och framförallt, stort grattis till en fin försäljning. Tack för förtroendet att representera er och er stora lägenhet. Mot nya äventyr i Dalarna! Angelica Hermansson
    2022-02-16 Verifierad kund
    Vi var dock köparna!
    Väldigt närvarande, social och ödmjuk. Tydlig och grundlig med informationen som gavs. Svarar på samtliga frågor som ställdes. Gjorde hela köpet behaglig och vid visningen kunde hon om lägenheten och kunde svara på våra frågor!
    Tack snälla Nema! Ni har verkligen köpt en fantastisk lägenhet och jag tror o hoppas att ni, och alla barnen, kom trivas utomordentligt. Angelica Hermansson
    2022-02-10 Verifierad kund
    Väldigt proffsig! Trevligt bemötande och hjälpsam vid visningen
    Tusen tack för ditt omdöme Gösta! Tror och hoppas du o Märta kommer trivas superbra. Ser fram emot att se slutresultatet! Angelica Hermansson
    2022-02-10 Verifierad kund
    AH är trevlig, snabb och effektiv.
    Stort tack Jan, och grattis till dig samt dottern för den fina innerstadslägenheten! Angelica Hermansson
    2022-01-25 Verifierad kund
    Great communication, always available and professional.
    Grazie Daniele! We had a straight, quick and very pleasant communication, and Im very glad that the two of you found your wonderful future home. Angelica Hermansson
    2022-01-25 Verifierad kund
    Very kind, informed and helpful
    Thank you Maria! My biggest congratulations to a very beautiful apartment. Angelica Hermansson