Emma Rågberg fd Hjalmarsson

Emma Rågberg fd Hjalmarsson

Emma Rågberg fd Hjalmarsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen

Emma Rågberg fd Hjalmarsson har varit registrerad mäklare sedan 2015-09. Emma Rågberg fd Hjalmarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-10 och har fått 482 omdömen med ett betyg på 4.8. Emma Rågberg fd Hjalmarsson har haft 81 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

482 omdömen om Emma Rågberg fd Hjalmarsson

Bianca H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Rågberg fd Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Kungsholmen

Vi var jättenöjda! Allt gick smidigt och vi fick bra information när vid köpte lägenheten :)

Ebba M
Fredhäll

Emma skötte affären väldigt smidigt och snabbt. Jag uppskattade att hon var lösningsorienterad och att hon fångade upp mig efter en annan budgivning. Kommunikationen har fungerat väldigt bra och som köpare är jag mycket nöjd med henne!

Anna P
Fredhäll

Jag har endast haft telefonkontakt. Uppfattas som öppen och ärlig.

Elin N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Rågberg fd Hjalmarsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungsholmen
Fredhäll

Emma hjälpte mig både att sälja samt hitta ny lägenhet mycket snabbt. Kunde inte varit mer nöjd med Emmas service och agerande!

Hedda H
Fredhäll

Emma är otroligt trevlig, kunnig och proffsig. Vi har känt oss väldigt trygga genom hela processen.

Viktor G
Fredhäll

Snabba svar, trevligt, get bra information och tipsat om nya objekt.

Elin N
Fredhäll

Emma har varit otroligt serviceminded! Vi hade egentligen fokus på att sälja min lägenhet, men samtidigt blev jag intresserad att köpa detta objekt där hon också var mäklare. Emma har alltså bollat både försäljning av min lägenhet och köpet av min nya lägenhet samtidigt och varit väldigt flexibel och hjälpsam!

Robin J
Fredhäll

Emma är proffsig och jobbar aktivt för att bearbeta eventuella spekulanter, samt för att hålla mig som säljare uppdaterad om allt som sker. Kändes mycket tryggt under säljprocessen!

Emma Clara G
Fredhäll

Vi blev väl bemötta av Emma som var snabb på att svara på frågor och tillmötesgående med våra behov.

Hampus N
Fredhäll

Snabbt, smidigt och enkelt att sälja med Emma! Vi är supernöjda!