Daniel Karlsson

Daniel Karlsson

Daniel Karlsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Daniel Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2015-04. Daniel Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 321 omdömen med ett betyg på 4.9. Daniel Karlsson har haft 48 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

321 omdömen om Daniel Karlsson

Åsa S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Malmö

Daniel har ett djupt engagemang för kunden och tog sig tid för att besvara de frågor och funderingar som jag hade i samband med mitt köp. Daniel höll också löpande kontakt med mig under hela processen och även efter själva avtalsskrivandet. Det är viktigt då köp av en bostad är en stor affär för de flesta och det har Daniel förståelse för. Jag kan varmt rekommendera Daniel.

Elma H
Malmö

Snabb på att svara, kunnig, flexibel och ödmjuk! Kändes tryggt att få hjälp och stöttning av Daniel under process ✨

Johan B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Slottsstaden

Förtroendeingivande, transparent och kommunikativ

Rebecca H
Slottsstaden

Daniel är mycket professionell och hjälpsam. Han har gett mig en mycket mer positiv bild av mäklare.

Ing-Britt N
Ribersborg

Allt gick mycket bra, möjligen lite för fort på slutet!? Annars är jag helnöjd! Ing-Britt Nilsson Bertilsson

Melinda D
Västra Hamnen

Daniel Karlsson mötte mina förväntningar, vi anordnade två visningar, där han tog tid och gick genom hela lägenheten, källarförrådet, gården, de gemensamma ytorna och soprummet, vilket gjorde min upplevelse av helheten väldigt bra.

Maud E
Ribersborg

Han var kunnig och kände till området och mitt hus mycket väl. Han guidade mig genom försäljningsprocessen mycket pedagogiskt och bra. Lätt att få förtroende för Daniel. Han motsvarande mina förväntningar mer än väl.

Jesper I
Dockan

Fantastisk mäklare! Skicklig, transparent och dedikerad. Överträffade förväntningarna och säkrade en smidig och framgångsrik fastighetsaffär. Fem av fem stjärnor!

Nona K
Västra Hamnen

Toppenbra mäklare, informerade oss sakligt och pedagogiskt, mycket nöjd. Skulle jag mot förmodan behöva en mäklare i framtiden, så vet jag redan var han finns. Tack nona och Josef Koncan

Maria N
Erikslust

Daniel har varit mycket professionell genom hela vårt samarbete från första kontakt till försäljning. Han har varit tydlig och transparent genom hela processen och lyhörd för mina behov och förslag. Daniel är förtroendeingivande för både säljare och köpare vilket leder till en trygg och god affär för båda parter.