Ebba Jönsson

Ebba Jönsson

Ebba Jönsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Ebba Jönsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-10. Ebba Jönsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 155 omdömen med ett betyg på 4.9. Ebba Jönsson har haft 29 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbetet är väldigt varierande och att man dessutom träffar många härliga människor.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att hjälpa dig på bästa sätt! Dessutom är jag en mycket lugn, noggrann och målinriktad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser!

Hur ser din drömbostad ut?
Just nu är det en stor härlig lägenhet i ett gammalt hus med högt i tak, fina originaldetaljer och en stor terrass.

155 omdömen om Ebba Jönsson

Amy J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Värnhem

Super proffsig och trevlig. Jag var imponerad av hur snabb och duktig mäklarna är på Svenska Fastighetsförmedling.

Svar från Ebba Jönsson

Tack snälla för fint omdöme Amy. Vi är glada att vi kunde hjälpa er med ert köp och vi hoppas att ni kommer att trivas bra i nya lägenheten! /Ebba

Florentina B
Elinegård

En mäklare som förmedlar trygghet- lugn är hon. Vilket skapar företroende.

Svar från Ebba Jönsson

Tack för ditt omdöme Florentina, det uppskattar jag verkligen. Jag hoppas att du kommer att trivas i din fantastiskt fina nya bostad. /Ebba

Lars-Göran E

Allt har fungerat super från början till överlämnandet av lägenhet . Vi är jättenöjda med allt .

Svar från Ebba Jönsson

Tack snälla för fint omdöme. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet! /Ebba

Inger F
Malmö

Mycket bra o proffsig svara på alla frågor hjälp sam med allt

Svar från Ebba Jönsson

Tack för ditt omdöme Inger, jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /Ebba

Inger J
Sålde sitt hus med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Nya Bellevue

Mycket förtroendeingivande mäklare med ett alltid bra bemötande. Otroligt hjälpsam och snabb med återkoppling både efter visningar och vid frågor och funderingar. Jag är väldigt nöjd med hennes engagemang och samarbete och rekommenderar henne gärna.

Svar från Ebba Jönsson

Tack Inger för ditt fina omdöme. Jag är jätteglad att jag fick chansen att hjälpa er! /Ebba

Inga Nancy K
Limhamns Sjöstad

Kunnig och gott bemötande. Hon gav ett professionellt intryck.

Svar från Ebba Jönsson

Tack för ert omdöme. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /Ebba

Nicolai P
Elinegård

Was a really nice experience to have Ebba as a realtor for our place.

Svar från Ebba Jönsson

Thank you Nicolai, glad I could help you and I hope you will enjoy your new apartment! /Ebba

Camilla Maria S
Elinegård

Mycket professionell, tydlig och serviceminded! Ebba har ett trevligt bemötande, är kunnig och återkommer snabbt med svar på frågor.

Svar från Ebba Jönsson

Tack för ditt omdöme Camilla, jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad! /Ebba

Eleni I
Köpte sitt hus med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Bunkeflostrand

Vi köpte vår bostad av Ebba Jönsson. Bra bemötande och otroligt hjälpsam samt snabb med återkoppling gällande samtliga av våra funderingar. Väldigt nöjda med hennes engagemang och samarbete.

Svar från Ebba Jönsson

Tack Eleni för ert område. Jag hoppas att ni kommer att trivas bra i ert nya hus. Välkomna till Skåne! /Ebba

Sofia P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
Triangeln

Jag kom först i kontakt med Ebba när vi köpte vår lägenhet och fick ett bra intryck av henne redan då. Därför valde vi att anlita henne när det var dags för oss att sälja samma lägenhet. Ebba är erfaren, kunnig och lugn. Genom hela processen lyssnade hon på våra behov och kom med förslag på lösningar utan att pusha oss. Vi hade kontakt i flera månader innan vi till slut var redo för försäljning och jag kände mig aldrig stressad eller pushad att göra något som vi inte ville. Under visningar och budgivning kände jag hela tiden...

Svar från Ebba Jönsson

Tack snälla för ert fina omdöme! Så roligt att få hjälpa er igen och nu håller jag tummarna för att ni hittar ett fint hus att flytta till. /Ebba