Ebba Jönsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Malmö

Ebba Jönsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-10. Ebba Jönsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.9. Ebba Jönsson har haft 24 försäljningar sen 2022-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att arbetet är väldigt varierande och att man dessutom träffar många härliga människor.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att hjälpa dig på bästa sätt! Dessutom är jag en mycket lugn, noggrann och målinriktad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Reser!

Hur ser din drömbostad ut?
Just nu är det en stor härlig lägenhet i ett gammalt hus med högt i tak, fina originaldetaljer och en stor terrass.

Försäljningar

2022-02 - 2023-01

135 omdömen om Ebba Jönsson

Sedan starten hos Reco 2016
  • sålde sitt hus med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Åkarp
    2023-02-05 Verifierad kund
    Fokuserad, drivande, metodisk, lugn, tydlig.
    Tack Lars för ditt omdöme, har varit roligt att få hjälpa er med er försäljning! /Ebba Ebba Jönsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Ribersborg
    2023-01-04 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, hjälpsam och snabb hantering.
    Mycket nöjd med mäklaren!
    Tack Martina, kul att få hjälpa dig! Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!
    2022-12-27 Verifierad kund
    Jag har inte mött så många mäklare, men jag är nöjd med hennes sätt att arbeta. Hon har mitt fulla förtroende och var uthållig i både strategi, rådgivning och genomförande.
    Tack Torbjörn för ditt förtroende. Jag hoppas du kommer att trivas lika bra i din nya bostad som den du sålt nu!
    2022-12-23 Verifierad kund
    Ebba was very quick in response for our questions. All questions were answered in details what avoid further questions
    Thank you Aleksei,
    I hope you are happy with your new aparment!
    Ebba Jönsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Jönsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Malmö
    • Söderkulla
    2022-11-20 Verifierad kund
    Allt var trovärdig, kunnig och proffsig
    Tack för fint omdöme och tack för att jag har fått förtroendet att hjälpa er igen!
    • Östra Sorgenfri
    2022-11-14 Verifierad kund
    tillmötesgående, hjälpsam och återkopplar snabbt - jättebra helt enkelt
    Tack Alexander för ditt omdöme. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!
    • Söderkulla
    2022-11-08 Verifierad kund
    Väldigt snäll, sakkunnig och proffsig
    Tack Wioletta,
    Jätteglad att jag fått möjlighet att hjälpa er igen!
    • Elinegård
    2022-06-15 Verifierad kund
    Vi kände oss mycket väl omhändertagna av Ebba, hon hade alltid tid för oss och våra funderingar och detta gjorde att vi kände oss informerade och hade koll på läget under hela processen. Vi hade höga förväntningar när vi gick in i processen och med facit i hand känner vi att Ebba verkligen levt upp till dom, kan varmt rekommendera Ebba!
    Stort tack för fint omdöme! Tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er, jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya bostad! /Ebba Ebba Jönsson
    • Elinegård
    2022-06-13 Verifierad kund
    Ebba är en väldigt skicklig mäklare som är pålitlig, serviceminded och tillgänglig. Detta var vårt första husköp samt vårt första köp på den befintliga marknaden och allt gick väldigt smidigt tack vare Ebba. Rekommenderar Ebba helhjärtat!
    Tack snälla för fint omdöme. Jätteroligt att ni är nöjda och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya hus!
    2022-06-11 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, kunnig, ambitiös, professionell.
    Finns inget negativt att säga om Ebba Jönsson.
    Tack snälla för fint omdöme!