Henric Theorell
Registrerad mäklare sedan 2015-06-30
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 130 Läs vad Henric Theorell

• Viktor V sålde sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-07-03

Eneby
    Henric har varit hjälpsam och lyhörd genom hela processen att sälja vårt hus. Han är noggrann, tillgänglig och pålitlig. Läs mer
    2020-07-03 Henric T svarar Viktor V
    Stort tack Viktor och Rebecca för den fina recensionen och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus! /Henric
    Henric T gillar detta
  • Sofia B sålde sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Eneby
    Vi har sålt vårt radhus och vi kan varmt rekommendera Henric Theorell på Svensk Fastighetsförmedling! Henric är en otroligt engagerad mäklare som ser till både säljare och köpares intressen. Vi kom i kontakt med Henric första gången när vi var intresserade av ett objekt. Det som gjorde att vi sedan anlitade honom till vår försäljning var att han är tillgänglig, arbetar på professionellt sätt - han är påläst på objektet, och man kan lita på det han säger. Läs mer
    2020-06-30 Henric T svarar Sofia B
    Stort tack Sofia och Daniel för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus!/Henric
    Henric T gillar detta
  • JOHANNA K skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-30

En snabb, smidig och professionell affär. Kan starkt rekommendera Henric som mäklare till alla köpare och säljare där ute! Läs mer
    2020-06-30 Henric T svarar JOHANNA K
    Tack Johanna för den fina recensionen och grattis till en fin lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Josef D köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

3:a
    Centralt
    Kanonbra mäklare! En mäklare som ser till att både köpare och säljare är nöjda. Kan varmt rekommendera Henric till andra köpare och säljare. Snabb och smidig affär! Läs mer
    2020-06-30 Henric T svarar Josef D
    Tack Josef för recensionen och grattis till en fin lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Malak Gebrael Girgis G köpte sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-26

Eneby
    Vi har köpt ett radhus på Attungsgatan 58 i Eneby. Vi blev nötta på ett trevligt sätt och var väldigt snäll och rättvis. Han redovisade också på ett lätt sätt som man kunde förstå med. Jag kunde hela tiden förstå vad som pågick när vi underskrev kontraktet. Det finns inget mot honom att tillägga och han levde upp till vad vi hade förväntat honom. Läs mer
    2020-06-26 Henric T svarar Malak Gebrael Girgis G
    Tack Malak för den fina recensionen och grattis till ett fint radhus!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Barbro A sålde sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-22

Rejmyre
    Vi sålde vårt landställe som vi haft i 30 år, men huset har en 300-årig historia och därför var det viktigt för oss att hitta en Mäklare som känner lika starkt för gamla hus och byggnadsvård som vi gör. Vi fastnade för Henrik Theorell på Svensk Fastighetsförmedling i Norrköping för att han gjorde intryck på oss med sin kunskap, sitt engagemang och för att han så tydligt visade respekt för våra tankar och önskemål kring försäljningen. Tillsammans arbetade vi fram en plan för hur vi skulle förhålla oss till och hantera situationen med Covid-19. Alla moment av försäljningen flöt smidigt och snabbt, och vi fann en köpare som också uppskattade vårt unika landställe och som ser fram emot att få vara en del av dess historia. Vi är så nöjda man bara kan bli! Läs mer
    2020-06-22 Henric T svarar Barbro A
    Stort tack Barbro för den fina rekommendationen och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen! Det har varit inspirerande och kul att hjälpa er med ert fina hus som ni med känsla tagit hand om och restaurerat./Henric
    Henric T gillar detta
  • Oskar S köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-20

3.5:a
    Vilbergen
    Henric var trevlig och lugn i sin kommunikation med oss. Han hade svar på alla frågor och förklarade det vi inte förstod med tålamod. Stort plus att Henric inte ger ett "säljigt" intryck. Vi kommer höra av oss direkt till honom i framtiden när/om vi ska sälja. Läs mer
    2020-06-22 Henric T svarar Oskar S
    Stort tack Oskar och Anna för de fina orden och grattis till en fin lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Cecilia O sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-18

3.5:a
    Vilbergen
    Detta är en mäklare med hjärtat på rätta stället. Rak och tydlig och med en vilja att göra så bra som möjligt för både säljare och köpare. Vi sålde vår lägenhet och det kändes tryggt redan från start. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-06-18 Henric T svarar Cecilia O
    Tack Cecilia och Mikael för de fina orden, det värmer verkligen! Tack för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Carl J köpte sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-18

Rejmyre
    Henric var snabb, effektiv, lösningsinriktad och trevlig. Utmärkta mäklartjänster som gjorde det möjligt med en snabb affär. Läs mer
    2020-06-18 Henric T svarar Carl J
    Tack Carl för den fina recensionen och grattis till ett riktigt fint fritidshus! Det glädjer mig att vi kunde hitta en bra lösning!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Ann-katrin B sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-06-11

3:a
    Centralt
    Henric är ett riktigt Mäklare
    Snabbt enkelt och smidigt
    Mycket nöjd kund

Ann-Katrin Läs mer
    2020-06-11 Henric T svarar Ann-katrin B
    Stort tack för den fina recensionen och förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! /Henric

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal