Henric Theorell
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 64 kunder tycker om Henric Theorell

• Helny R skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-13

Trevligt bemötande och bra service när jag sålde lägenheten Läs mer
    2019-02-14 Henric T svarar Helny R
    Tack Gunnel för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Anders K skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-11

Köpt en 4a bostadsrätt.
    Fint bemötande. Ett bra engagemang. Stort kunnande. Läs mer
    2019-02-14 Henric T svarar Anders K
    Tack Anders och Charlotte för de fina orden! Lycka till med er fina lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Raymond H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-09

Henric är en mäklare med båda fötterna på jorden.
    Lättsamt i all enkelhet men ändå av bästa kvalité på servicen. 10/10 möjliga. Läs mer
    2019-02-09 Henric T svarar Raymond H
    Tack Raymond för de fina orden och lycka till med ert fina hus!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Jan Erik K skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-01-21

Vi är mycket nöjda med Henrics insats, både vid köp av bostadsrätt och försäljning av villa. Han är glad, trevlig och kompetent och visar ett starkt engagemang. Läs mer
    2019-01-22 Henric T svarar Jan Erik K
    Tack Jan-Erik och Anita för de fina orden och ert förtroende gällande köp av bostadsrätt och försälning av ert hus! /Henric
  • Filip J
    Filip J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-01-14

Jag har sålt min bostadsrätt. Mycket ödmjuk och trevligt bemötande. Duktig på att beskriva processen med försäljning och komma med goda råd. Läs mer
    2019-01-14 Henric T svarar Filip J
    Stort tack Filip för de fina orden och förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Margareta B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-01-13

Bra att ha kontakt med och pålitlig, kunnig. Läs mer
    2019-01-14 Henric T svarar Margareta B
    Tack Margareta och lycka till med din fina lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Kristoffer Erik Gustav S skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-12-07

Sålde min lägenhet med hjälp av Henric, som skötte alla delar av processen galant. Mycket bra, tät och tydlig kontakt.
    Han var alltid väl förberedd och engagerad i alla delmomenten.
    Han hade också ett genuint intresse av att både säljare och köpare skulle vara nöjda med affären.
    Henric var på alla sätt mycket bra, och jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-12-07 Henric T svarar Kristoffer Erik Gustav S
    Stort tack Kristoffer för de fina orden och förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Elisabeth N skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-11-25

Vi har sålt en etta med inglasad balkong ganska centralt i Norrköping. Henric,vår mäklare, gav ett mycket trevligt och seriöst intryck från första stund. Han har varit mycket lätt att ha o göra med, inga frågor har varit för stora eller för små. Vi är mycket nöjda med det jobbet han lagt ner på försäljningen. Rätt man på rätt plats!!! Läs mer
    2018-11-26 Henric T svarar Elisabeth N
    Stort tack Elisabeth för de fina orden och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! /Henric
    Henric T gillar detta
  • Albin N skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-11-12

Nu har jag äntligen köpt min första lgh! Ett stort tack till mäklare Henric Theorell, allt gick så enkelt och smidigt! Super trevligt bemötande och ett professionellt intryck.

Kan varmt rekommendera Henric! :) Läs mer
    2018-11-20 Henric T svarar Albin N
    Tack Albin för de fina orden! Lycka till med din lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Helene F skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2018-11-12

- Har köpt hus samt sålt bostadsrätt
    - Trevligt och professionellt
    - Bra information och regelbunden kontakt - vilket vi fått
    - Är mycket nöjd med bemötande och arbetsinsats Läs mer
    2018-11-12 Henric T svarar Helene F
    Stort tack Helene för de fina orden! Tack även för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet samt köp av ert fina hus!/Henric

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner