Henric Theorell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Henric Theorell har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Henric Theorell har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 248 omdömen med ett betyg på 4.9. Henric Theorell har haft 33 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 248 Läs vad Henric Theorell

• sålde sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-08-09 Verifierad kund
    Supertrevlig, kvalitetsinriktad, kunnig och omtänksam. Han överträffade våra förväntningar.Vi är supernöjda med vad Henric uträttat för oss.
    Stort tack Lena och Göran för den fina recensionen och förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert hus!
    Det har varit roligt att lära känna er och kul att ni är nöjda!/Henric
    Henric Theorell
  • köpte sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2022-07-05 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande.
    Jag hade inga förväntningar.
    Henric har varit ärlig och väldigt tydlig i sina frågor och svar det här varit väldigt enkelt att genomföra denna affär inga konstigheter. Jag skulle rekommendera Henric till andra köpare och säljare och jag skulle själv anlitat Henric vid sälj av hus.
    Stort tack för den fina recensionen och grattis till ert hus! Ni kommer med all säkerhet trivas bra./Henric Henric Theorell
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Ljura
    2022-06-10 Verifierad kund
    Vi tackar Henrik för trevligt bemötande, hans engagemang under hela processen samt alla tips och råd. Henriks insats var på en högre nivå än vad vi förväntade oss både mott oss som säljare men även alla spekulanter som var intresserade av att köpa vår bostad.
    Kunnig mäklare som är lätt att kommunicera med och alltid tillgänglig.
    Stor tack !
    Stort tack för den fina recensionen, det värmer! Tack själva för ett bra samarbete och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus! Lycka till med er nästa bostad! /Henric Henric Theorell
    • Hallberga
    2022-06-07 Verifierad kund
    Tack Henric för din instats! Du var hela tiden lyssnande och hade en ödmjuk attityd, men du var samtidigt aktiv och kreativ. Du var lätt att kommunicera med även när det hettade till. Humor saknade du inte heller, vilket jag uppskattade.
    Stort tack Lars för den fina recensionen och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus! Tack också för samarbete och skratt!:) Lycka till med ert nya hus!/Henric Henric Theorell
    • Jursla
    2022-05-21 Verifierad kund
    Vi blev bemötta med glad energi och ett tillmötesgående sätt. Snabba svar och alltid tillgänglig. Henric hjälpte till med allt vi ville och mer därtill, t.ex. även bankärenden, utan att vi bad om det!
    Stort tack för den fina recensionen! Kul att ni är nöjda och grattis till huset! Med det läget kommer ni trivas! /Henric Henric Theorell
    • Hallberga
    2022-05-16 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande
    Mycket hjälpsam och har bra förståelse
    Rekommenderar starkt
    Stort tack Muneer för den fina recensionen och grattis till ett fint hus! Jag är säker på att ni kommer trivas bra!/Henric Henric Theorell
    2022-04-29 Verifierad kund
    Jag är så nöjd med att jag valde Henric som min mäklare! Fick bra kontakt från start till slut! Han är lyhörd,kunnig,påläst och väldigt närvarande! Henric tar sig alltid tid och är mån om kundens önskemål.
    Jag kan varmt rekommendera honom!
    Stort tack Maria för den fina recensionen, det värmer! Tack också för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av ditt radhus! Lycka till med din nya bostad!/Henric Henric Theorell
    2022-04-29 Verifierad kund
    Han är jättetrevlig, engagerad, respektfull till alla, ha mycket focus på sitt jobb, social, ger positiv känsla till kunderna. Har tålamod. .
    Stort tack Youhanna och Nancy för den fina recensionen och grattis till ert hus! Där kommer ni trivas!/Henric Henric Theorell
    • Björkalund
    2022-04-25 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemött absolut men jag tycker inte riktigt hans värdering av lgh var 100 men visst vi hade ju kunnat stå på oss att vi ville ha ett högre utgångsbud men man litar ju på mäklaren och kanske hade det varit annorlunda om det blivit budgivning på lgh som vi vet nu i efterhand.
    Men Henric var både trevlig och kunnig
    Stort tack för recensionen! Det har varit trevligt att hjälpa er med er bostadsaffär.
    Jag gör alltid mitt yttersta för att mina kunder ska få det bästa slutresultatet. I detta fall nådde vi utgångspriset.
    Lycka till med ert nya boende!/Henric
    • Björkalund
    2022-04-23 Verifierad kund
    Mycket kompetent och trevlig.............................................
    Stort tack Kia och Rolf för den fina recensionen och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Lycka till med er nya bostad!/Henric Henric Theorell