Henric Theorell
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 106 Läs vad Henric Theorell

• Maria M sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-14

Haga
    Vi är mycket nöjda med Henric Theorells bemötande och genomförande i samband med vår försäljning av bostadsrätt i Norrköping. Han skötte allt från start till mål med professionalism, engagemang och sammantaget överträffade han våra förväntningar! Läs mer
    2020-02-14 Henric T svarar Maria M
    Stort tack Maria för den fina recensionen och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Stefan G sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-14

Haga
    En bra och kompetent mäklare med lång erfarenhet i Norrköping framförallt i Haga där vår lägenhet nu är såld!
    Bra hjälp med råd och tips innan försäljning, energiskt säljarbete under budgivning och ett bra avslut vid kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-02-14 Henric T svarar Stefan G
    Stort tack Stefan för den fina recensionen och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen!/Henric
    Henric T gillar detta
  • ANDREAS R skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-12

Fick förtroende för Henric när vi köpte ett hus. Han har ordning och reda på sig. Ärlighet och ett bra utförande av visning. Senare när vi skulle sälja vårt hus fick han uppdraget. Och det sköttes galant. Läs mer
    2020-02-12 Henric T svarar ANDREAS R
    Stort tack Andreas och Johanna för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus! Lycka till med ert nya projekt, det kommer bli riktigt bra!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Adel A köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-10

Eneby
    Köpt en lägenhet där Henric bemötte oss med utmärkt service, svarade på oss fast än det var helg och löste en kontraktsskrivning på en söndag när han själv var upptagen.
    Mäklaren levde upp till alla mina förväntningar.
    Rekommenderar Henric starkt! Trevlig, påläst och löste våra problem. Läs mer
    2020-02-10 Henric T svarar Adel A
    Tack Adel för den fina recensionen och stort grattis till en fin lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Erik U köpte sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-02-07

Åby
    Henric har varit väldigt stöttande i hela processen när jag via honom köpte mitt första hus. Alltid skönt med någon som tar det lugnt och förklarar lugnt o tydligt när man inte förstår. Super tacksam! Läs mer
    2020-02-07 Henric T svarar Erik U
    Tack Erik för den fina recensionen och lycka till med ditt charmiga hus! Där kommer du trivas!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Julia K sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-01-31

Björkalund
    har sålt min lägenhet på holmtorpsvägen 45.
    Henrik har varit väldigt duktig och hjälpt oss att hitta den rätta köparen som gynnar oss. Läs mer
    2020-01-31 Henric T svarar Julia K
    Tack Julia för förtroendet och den fina recensionen!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Zaim H köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-01-29

Björkalund
    Köpta en bostadsrätt och blev bemött på ett professionellt och pålitlig sätt Läs mer
    2020-01-30 Henric T svarar Zaim H
    Tack Zaim och lycka till med din fina lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Linda H köpte sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2020-01-08

Söderköping
    Husköp, lantligt läge. Bra bemötande på visning och efterföljande telefonsamtal. Tog reda på det vi ville veta i möjligaste mån. Hade lokalkännedom om området (Söderköping och Norrköpings kommuner) Bra bemötande på kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-01-08 Henric T svarar Linda H
    Tack Linda och Andreas och grattis till ett fint hus!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Sandra A köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-14

Öster
    Köpt lägenhet. Tillgängliga och anpassar tiden till oss både köpare och säljare. Läs mer
    2019-12-16 Henric T svarar Sandra A
    Tack Sandra! Lycka till med din fina lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Karin J sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-12-03

Öster
    Jag köpte en trea tillsammans med min pojkvän. Kände från första ögonblicket att Henric var väldigt tillmötesgående och professionell. Upplevde att han fanns tillgänglig när vi hade frågor och han känns genuint intresserad! Vi är supernöjd med köpet av vår lägenhet!

Han kommer nu säljs min 2:a och det känns som jag är i väldigt trygga händer! Tack Henric! Läs mer
    2019-12-04 Henric T svarar Karin J
    Stort tack Karin för den fina recensionen och förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet!/Henric

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal