Henric Theorell
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 73 Läs vad Henric Theorell

• Maria B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-16

Trevlig, lättsam och serviceminded. Var en fungerande länk mellan oss och säljaren till huset och vars engagemang gjorde att allt gick smidigt. Läs mer
    2019-07-16 Henric T svarar Maria B
    Tack Maria för den fina recensionen och lycka till med ert fina hus!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Jennie R skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-13

Vi träffade Henric på ute på en visning och kände genast att vi ville anlita honom att sälja vår lägenhet. Detta för att vi som köpare blev otroligt bra bemötta, han var proffsig och ingav förtroende. Som säljare upplevde vi ett fortsatt bra bemötande , vår lägenhets affärr var i trygga kunniga hände. Vi skulle mer än gärna anlita Henric igen ! Läs mer
    2019-07-14 Henric T svarar Jennie R
    Stort tack Jennie för ert förtroende och den fina recensionen! Lycka till med er nya lägenhet! /Henric
  • Eva T
    Eva T skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-01

Vi har köpt en bostadsrätt. Annonsen från mäklare stämde bra med det skick lägenheten hade. Bra information om föreningen och en mycket bra visning av objektet.
    Vid budgivningen fick jag inte intrycket att mäklaren på något sätt försökte trycka upp priset eller hetsa.
    Vid kontraktsskrivningen lämnades information som ska lämnas på ett sakligt sätt och mäklaren lyfte frågor som han av erfarenhet visste kan vara viktiga så att båda parter är nöjda och överens vid överlåtelsen.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med service, information och bemötande. Läs mer
    2019-07-02 Henric T svarar Eva T
    Tack Eva för de fina orden och lycka till med er lägenhet! Trevlig sommar!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Olof J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-25

Vi har köpt en etta.
    Vi blev verkligen väl bemött av Henric.
    Lyhörd för frågor, mycket tillmötesgående och serviceinriktad.
    Jag kan rekommendera Henric för framtida förmedlingar.
    /Olof Läs mer
    2019-05-27 Henric T svarar Olof J
    Tack Olof för den fina rekommendationen och grattis till en fin lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Karl-Magnus H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-10

Vi har köpt en bostadsrätt i Norrköping. Bråddgatan 29.

Vi har bara gott att säga om mäklarens insats.

- Bra bemötande
    - Bra presentation av lägenheten o föreningen
    - Snabb återkoppling
    - Mäklaren är trevlig o har glimten i ögat
    - Kan varmt rekommenderas

Kristina o K-M Holm Läs mer
    2019-05-10 Henric T svarar Karl-Magnus H
    Tack Karl-Magnus och Kristina för de fina orden! Lycka till med er lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Charlotte D skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-04-08

Trevligt bemötande, kunnig, serviceinriktad och erfaren. Vi är mycket nöjda med det nedlagda arbetet kring vår husförsäljning. Läs mer
    2019-04-09 Henric T svarar Charlotte D
    Tack Charlotte och Anders för de fina orden och förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert hus!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Anton E skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-03-30

Vi köpte bostad via Henric och han var väldigt trevlig och tillmötesgående. Förklarade pedagogiskt alla steg och såg till att vi förstod. Superlätt att ha o göra med. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-04-09 Henric T svarar Anton E
    Tack Anton och Linda för de fina orden! Lycka till med er fina bostad!/Henric
    Henric T gillar detta
  • NIKE O skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-03-21

Henric har varit hjälpsam, trevlig och proffsig från början till slut. Han har varit tydlig och förklarat allt ordentligt så att vi har känt oss delaktiga under hela processen. Vi är glada över att just han hjälpte oss köpa vår första bostad! Läs mer
    2019-03-22 Henric T svarar NIKE O
    Stort tack Nike och Mathias för de fina orden och lycka till med er första egna bostad!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Ulla N skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-03-14

Allt igenom genuint utfört. En trevlig kille. Läs mer
    2019-03-20 Henric T svarar Ulla N
    Tack Ulla och Kent för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av ert hus!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Helny R skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-02-13

Trevligt bemötande och bra service när jag sålde lägenheten Läs mer
    2019-02-14 Henric T svarar Helny R
    Tack Gunnel för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen!/Henric

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner