Henric Theorell
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 78 Läs vad Henric Theorell

• Niklas L skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-24

Köpt lgh, mäklaren Henric gjorde ett utmärkt jobb.🤟 Läs mer
    2019-08-26 Henric T svarar Niklas L
    Tack Niklas för en fin recension och lycka till med lägenheten!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Sofie A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-23

Henrik är en glad och positiv mäklare som kämpar för säljarens bästa. Han har sålt 2 bostadsrätter och ett hus åt oss Läs mer
    2019-08-26 Henric T svarar Sofie A
    Tack Sofie för ditt förtroende och de fina orden!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Andreas R skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-16

En välslipad säljare som har trevligt bemötande och vårdar både säljare som köpare. Läs mer
    2019-08-16 Henric T svarar Andreas R
    Stort tack för de fina orden och lycka till med ert fina hus! /Henric
    Henric T gillar detta
  • Olle S skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-08-15

Sålt ett hus på landet och Henric har alltid varit positiv och glad. En man med konstanta mungipor i öronen. Läs mer
    2019-08-16 Henric T svarar Olle S
    Tack Olle för de fina orden och ett bra samarbete! Lycka till med ert nya hus!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Gisela R skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-20

Vi tog hjälp av Henric för att sälja vår villa i Lindö. Genom hela processen har Henric varit mycket engagerad hjälpsam och pålitlig. Han återkommer alltid enligt överenskommelse och håller oss uppdaterad om processen. Som en positiv bonus har även Svensk Fastighetsförmedling som bolag imponerat med engagemang och support i olika ärenden utöver förväntan. Vi kan varmt rekomendera Henrik Theorell och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-07-21 Henric T svarar Gisela R
    Tack Gisela och Mikael för den fina recensionen och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av ett fina hus!/Henric
    Magnus D, Henric T gillar detta
  • Maria B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-16

Trevlig, lättsam och serviceminded. Var en fungerande länk mellan oss och säljaren till huset och vars engagemang gjorde att allt gick smidigt. Läs mer
    2019-07-16 Henric T svarar Maria B
    Tack Maria för den fina recensionen och lycka till med ert fina hus!/Henric
    Magnus D, Henric T gillar detta
  • Jennie R skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-13

Vi träffade Henric på ute på en visning och kände genast att vi ville anlita honom att sälja vår lägenhet. Detta för att vi som köpare blev otroligt bra bemötta, han var proffsig och ingav förtroende. Som säljare upplevde vi ett fortsatt bra bemötande , vår lägenhets affärr var i trygga kunniga hände. Vi skulle mer än gärna anlita Henric igen ! Läs mer
    2019-07-14 Henric T svarar Jennie R
    Stort tack Jennie för ert förtroende och den fina recensionen! Lycka till med er nya lägenhet! /Henric
  • Eva T
    Eva T skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-07-01

Vi har köpt en bostadsrätt. Annonsen från mäklare stämde bra med det skick lägenheten hade. Bra information om föreningen och en mycket bra visning av objektet.
    Vid budgivningen fick jag inte intrycket att mäklaren på något sätt försökte trycka upp priset eller hetsa.
    Vid kontraktsskrivningen lämnades information som ska lämnas på ett sakligt sätt och mäklaren lyfte frågor som han av erfarenhet visste kan vara viktiga så att båda parter är nöjda och överens vid överlåtelsen.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med service, information och bemötande. Läs mer
    2019-07-02 Henric T svarar Eva T
    Tack Eva för de fina orden och lycka till med er lägenhet! Trevlig sommar!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Olof J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-25

Vi har köpt en etta.
    Vi blev verkligen väl bemött av Henric.
    Lyhörd för frågor, mycket tillmötesgående och serviceinriktad.
    Jag kan rekommendera Henric för framtida förmedlingar.
    /Olof Läs mer
    2019-05-27 Henric T svarar Olof J
    Tack Olof för den fina rekommendationen och grattis till en fin lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Karl-Magnus H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-05-10

Vi har köpt en bostadsrätt i Norrköping. Bråddgatan 29.

Vi har bara gott att säga om mäklarens insats.

- Bra bemötande
    - Bra presentation av lägenheten o föreningen
    - Snabb återkoppling
    - Mäklaren är trevlig o har glimten i ögat
    - Kan varmt rekommenderas

Kristina o K-M Holm Läs mer
    2019-05-10 Henric T svarar Karl-Magnus H
    Tack Karl-Magnus och Kristina för de fina orden! Lycka till med er lägenhet!/Henric

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Malin Fingal