Henric Theorell
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 94 Läs vad Henric Theorell

• Todd K köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-21

Centralt
    Henric hjälpte mig och min blivande sambo att köpa en dunderfin bostadsrätt i Norrköping. Det kändes som han direkt gjorde allt för att det skulle bli en snabb och smidig affär. Jag har alltid tänkt att mäklare är blodsugande monster som bara tänker på pengar. Men han var skitgullig! ❤ Läs mer
    2019-11-21 Henric T svarar Todd K
    Stort tack Todd och Karin och grattis till en riktgt fin lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Alf N sålde sin stuga med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-08

Kolmården
    Saklig och tydlig med vad som gällde och vilka skyldigheter man hade som säljare. Läs mer
    2019-11-08 Henric T svarar Alf N
    Tack Affe och Sussie för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fritidshus!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Susanne H sålde sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-11-02

Djurön
    Har sålt en villa. Mäklaren var trevlig och driven. Tydlig i kommunikation. Läs mer
    2019-11-04 Henric T svarar Susanne H
    Tack Susanne för ert förtroende och de fina orden!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Edvard K köpte sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-29

Lindö
    Köpte villa via Henric. Bra bemötande och hanterade affären på ett professionellt sätt. Läs mer
    2019-10-29 Henric T svarar Edvard K
    Tack Edvard och Ida och lycka till med ert fina hus!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Maria A sålde sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-29

Lindö
    Vi har sålt vår villa och har haft ett gott samarbete med Henric som varit ett stort stöd i form av rådgivare, diskussionspartner och lyssnare. Proffsigt och seriöst. Maria och Tobias Läs mer
    2019-10-29 Henric T svarar Maria A
    Stort tack Maria och Tobias för de fina orden och ert förtroende! Lycka till med ert nya hus!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Jan-Olof L köpte sin stuga med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-24

Kårtorp
    Fritidshus föredömligt bemötande av mäklaren Läs mer
    2019-10-24 Henric T svarar Jan-Olof L
    Tack Jan-Olof och Ingrid och lycka till med ert fina fritidshus!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Desiree E sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-19

Vilbergen
    Sålde en lägenhet i Vilbergen .
    Ett mycket trevligt bemötande av Henrik .
    Han höll kontakt med mig under hela processen vilket jag uppskattade .Henrik levde upp till mina förväntningar till fullo.
    En mycket trevlig och kunnig mäklare som gjorde att man kände sig trygg . Läs mer
    2019-10-21 Henric T svarar Desiree E
    Tack Desiree för ert förtroende och den fina recensionen!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Gunnel S sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-19

Vilbergen
    Hej! Sålt en lägenhet. Positiv bemötande som ingav förtroende och erfarenhet vi är helt klart nöjda med all information vi fått av mäklaren! Läs mer
    2019-10-21 Henric T svarar Gunnel S
    Tack Gunnel för ert förtroende och den fina recensionen!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Matilda A köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-18

Lindö
    Köpt en 3:a, det gick snabbt och bra. Mäklaren var bra, gav bra info och uppdateringar. Samt gjorde detta väldigt effektivt och det fanns inga komplikationer. Läs mer
    2019-10-18 Henric T svarar Matilda A
    Tack Matilda för den fina recensionen och stort grattis till en fin lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Ewa Martina B sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

2019-10-16

Lindö
    Henric hjälpte oss att sälja vår lägenhet!
    Vi är mycket nöjda med det arbete han utförde. Henric är noggrann, tydlig och förtroendeingivande. Vi är super nöja och om vi ska sälja något i framtiden kommer vi absolut anlita Henric igen. Läs mer
    2019-10-18 Henric T svarar Ewa Martina B
    Stort tack Martina och Marcus för ert förtroende och de fina orden! Lycka till med er nya lägenhet!/Henric

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner