Henric Theorell

Henric Theorell

4.9 i betyg av 141 omdömen

Henric Theorell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2015. Henric Theorell har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 141 omdömen sedan 2016-09-05. Henric Theorell har haft 48 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 141 Läs vad Henric Theorell

• Jag har köpt ett fritidshus utanför Norrköping. Henric har varit mycket tillmötesgående vid en extra visning och vid olika kontakter. På ett föredömligt sätt genomförde han första visningen genom att samla alla spekulanter på en och samma gång så att alla fick samma information. Jättebra! Skulle gärna rekommendera Henric! Eva Samson
    Eva S köpte sin stuga med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2020-10-10
    • 41.0 m²
    • Söderköping
    2020-10-10
    Stort tack Eva för de fina orden och grattis till ett fint fritidshus!/Henric

Visa svar
  • Sålde ett parhus i Läge+. Henric fanns alltid tillgänglig och vi hade en bra kommunikation under tiden.
    Elina N sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2020-09-26
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Kimstad
    2020-09-26
    Tack Elina och Jonatan för den fina recensionen och ert förtroende!/Henric

Visa svar
  • Efter flera försök att få vår lägenhet såld så bytte vi mäklare och kontaktade istället Henric som vi hade blivit tipsade om. Lägenheten blev då såld tre dagar efter första visningstillfället (!) Henric kan vi rekommendera som mäklare alla dagar i veckan. Har han inte dessa egenskaper på sitt cv så kan han lägga till de nu: Trevlig, proffsig, tillmötesgående, lättsam, intresserad, påläst och med glimten i ögat. Vi är otroligt nöjda över vårt val av mäklare. En smidigare affär kunde vi inte fått. / Emelie och Niclas på Finspångsvägen 72
    Emelie A sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2020-09-22
    • 66.0 m²
    • Karlshov
    2020-09-22
    Stort tack Emelie och Niclas för de fina orden och ert förtroende att sälja er fina lägenhet! Lycka till med ert letande efter er nästa bostad!/Henric

Visa svar
  • Har sålt en sommarstuga i Bränntorp.Henric är en trevlig och kompetent person, som lade ner mycket arbete på att sälja våran stuga till seriösa köpare. Vi är väldigt nöjda med Henric.
    Kent J sålde sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2020-09-21
    • 114.0 m²
    • Rejmyre
    2020-09-21
    Tack Kent för ert förtroende och den fina recensionen samt ett bra samarbete!/Henric

Visa svar
  • Vi anlitade Henric för att sälja vår 3a i Karlshov. Ett val vi är väldigt nöjda med. Vi kan verkligen rekommendera Henric
    Niclas B sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2020-09-20
    • 66.0 m²
    • Karlshov
    2020-09-20
    Stort tack Niclas och Emelie för den fina recensionen och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen!/Henric

Visa svar
  • Efter att ha jämfört tre olika mäklare valde vi Henric för uppdraget att sälja vår lägenhet. Han har utfört allt med stort engagemang och driv. Lyhörd, trevlig och nåbar är egenskaper vi uppskattat mycket hos honom. Henric är utan tvekan en märklare att rekommendera, en som inte bara lovar utan som utför det med gott resultat.
    Adnan M sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2020-09-14
    • 6:a
    • 124.0 m²
    • Centralt
    2020-09-14
    Stort tack Adnan och Ilda för den fina recensionen och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er fina etagelägenhet! Lycka till med ert hus!/Henric

Visa svar
  • Henric hjälpte mig att sälja min lägenhet i Norrköping. Han bidrog med bra idéer, erfarenheter och kontakter för att få till en bra affär. Engagerad mäklare med bra kundkontakt.
    Victor D sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2020-09-07
    • 52.5 m²
    • Öster
    2020-09-07
    Stort tack Victor för den fina recensionen och ditt förtroende! Det har varit ett nöje att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet! Lycka till med dina framtida planer!/Henric

Visa svar
  • Sålt villa Väldigt trevlig och genuin mäklare. Han gjorde allt i sin väg för att det skulle bli bra som möjligt.
    Alexander L sålde sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • 175.0 m²
    • Marmorbruket
    2020-08-29
    Stort tack Alexander och Anna för den fina recensionen och tack återigen för ert förtroende! Det är alltid kul med nöjda och återkommande kunder!/Henric

Visa svar
  • Vi har köpt en bostadsrätt vart Henric Thorell var mäklare. Han var vänlig och tillmötesgående från första början (första visning) samt ohört fleksibel för att få till en andra visning. Pressade inte på under budgivningen och var respektfull avvaktande när vi skulle ge vårt slut bud. Lätt att få kontakt med, svarar alltid på sms och återkommer som lovat med info. Känns som han var både på säljer och köparens sida.
    Gitte S köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • 52.5 m²
    • Öster
    2020-08-29
    Stort tack Gitte för den fina recensionen och grattis till en fin lägenhet!/Henric

Visa svar
  • Köpte min första lägenhet, på den första visningen jag någonsin gått på, en smidig och snabb affär. Henric som mäklare är professionell och personlig han gör så att både köpare och säljare blir nöjda. Han har hjälpt till i alla delar på vägen och besvarat alla frågor. Kände mig väl bemött och trygg under hela köpet. Henric Theorell är en mäklare jag varmt rekommenderar!
    Julia E köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2020-08-19
    • 65.0 m²
    • Beckershov
    2020-08-19
    Stort tack Julia för den fina recensionen! Kul att du är nöjd och grattis till en fin lägenhet!/Henric

Senaste försäljningarna

Klarsjökärret