Henric Theorell

Henric Theorell

Henric Theorell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Henric Theorell har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Henric Theorell har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 351 omdömen med ett betyg på 4.9. Henric Theorell har haft 36 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

351 omdömen om Henric Theorell

Elisabeth G
Sålde sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Lindö

Kan varmt rekommendera Henric som mäklare, gjorde ett riktigt bra jobb!

Göran F
Kimstad

Henric är både mycket engagerad och hjälpsam i alla frågor. Jag skulle rekommendera honom varmt. Mvh Göran

Svar från Henric Theorell

Stort tack Göran för den fina recensionen och återkommande förtroende! Trevlig helg!//Henric

Gabriel G
Lindö

Trovärdig jobbar stenhårt för bästa resultat. En av Norrköping bästa mäklare utan tvekan. Vi rekommenderar verkligen Henric

Svar från Henric Theorell

Stort tack Gabriel för den fina recensionen och de värmande orden! 🙏Tack för förtroendet att jag fick hjälpa er med försäljningen! Trevlig helg!//Henric

Peter A
Köpte sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Skärblacka

Jag fick ett otroligt gott intryck och professionellt bemötande av Henric hela vägen från första kontakt till själva genomförandet av mitt bostadsköp. Under det senaste halvåret har jag haft kontakt med Henric kring flera olika objekt och har konsekvent fått väldigt god hjälp både före, under och efter visning. Något jag sätter stort värde på är dels själva bemötandet, kunskapen om både objekten och processen runt köpet samt en känsla av förtroende och trygghet. Henric har levererat på alla dessa punkter och varit...

Svar från Henric Theorell

Stort tack Peter för de fina orden och recensionen! Det har varit kul att haft kontakt med dig under det senaste halvåret och fått hjälpa dig med ditt köp av din fastighet. Grattis och lycka till!/Henric

Mikael J
Skärblacka

Mycket duktig, kunnig och professionell mäklare.

Svar från Henric Theorell

Stort Mikael för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen!/Henric

Peter B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Ektorp

Är en strukturerad o ordningsam , är trygghet att ha som mäklare

Svar från Henric Theorell

Tack Peter för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Trevlig helg!/Henric

Hany K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Ektorp

Bra bemötande och god kommunikation.

Svar från Henric Theorell

Stort tack Hany för den fina recensionen och grattis till er nya lägenhet!/Henric

Evelina S
Kaffebacken

Lugn och inte för mycket försäljnings snack, gav oss tid att titta i lugn och ro. Trevligt bemötande. Lätt att få tag i och en mycket bra mäklare!!

Svar från Henric Theorell

Stort tack Evelina för den fina recensionen och grattis till en fin lägenhet! Jag får passa på och önska en Glad påsk!🐣//Henric

Helene A
Loddby

Jag hade förväntat mig en snabb o smidig försäljning vilket är något som Henric har ombesörjt på bästa sätt. Henric har visat sig vara mycket informativ och har uppdaterat mig på bästa sätt. Han har uppvisat stor yrkeskunnighet. Rekommenderas varmt!

Svar från Henric Theorell

Stort tack Helene för den fina recensionen och förtroendet att hjälpa till med försäljningen!/Henric

Petter O
Pryssgården

Henric och SvenskFast känns proffsiga och har bra realistiska förväntningar. Man måste vara kreativ i dagens marknad och det lyckas de med.

Svar från Henric Theorell

Stort tack för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus! God Jul & Gott Nytt År!/Henric