45 rekommendationer

Henric Theorell
en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15
602 25 Norrköping — Visa karta

Vad tror Henric att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 45 kunder tycker om Henric Theorell

• Karl Gerhard H
    Karl Gerhard H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric levde mycket väl upp till de höga förväntningar jag hade vid försäljning av min bostadsrätt. Jag kommer att rekommendera honom till mina vänner. Läs mer
    2018-06-25 Henric T svarar Karl Gerhard H
    Tack Gunnar för de fina orden och ditt förtroende att hjälpa dig med försäljningen!/Henric
  • Jimmy B
    Jimmy B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag tycker han alltid är glad o trevlig enkel att prata med o försöker alltid göra det bästa av allt, Jag är mycket nöjd Läs mer
    2018-06-18 Henric T svarar Jimmy B
    Stort tack Jimmy för de fina orden och ditt förtroende att hjälpa dig med försäljningen! Lycka till med er nya lägenhet!/Henric
  • Roland A
    Roland A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Köpt en villa och är mycket nöjd med bemötandet av mäklaren!
    Har helt mött upp mina förväntningar. Läs mer
    2018-06-14 Henric T svarar Roland A
    Stort tack Roland och jag hoppas du kommer trivas i huset! /Henric
  • Johan A
    Johan A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag har sålt en bostadsrätt i Norrköping.
    Henric är lyhörd och vi har haft bra dialog om både pris och tillvägagångssätt.
    Han har gett bra input och varit tillgänglig och flexibel.

Jag är mkt nöjd med hur detta har skötts

Med vänlig hälsning / johan Läs mer
    2018-05-21 Henric T svarar Johan A
    Tack Johan för ditt förtroende och de fina orden! Lycka till med ert hus! /Henric
  • Sophie Nathalie W
    Sophie Nathalie W skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vid försäljningen av min lägenhet upplevde jag Henric på Svensk fastighetsförmedling i Norrköping som en proffsig och engagerad mäklare. Mycket nöjd! Läs mer
    2018-05-17 Henric T svarar Sophie Nathalie W
    Tack Nathalie för de fina orden och ditt förtroende att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!/Henric
  • William John L
    William John L skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag blev bemött väldigt bra av Henric, hade inga förväntningar för det är nästan första gången jag är kontakt med en mäklare, men är mycket nöjd med både köpet av lägenhet samt Henric som mäklare för han är hjälpsam med tanke på att det är mitt första lägenhetsköp. Läs mer
    2018-05-15 Henric T svarar William John L
    Tack William! Lycka till med din fina lägenhet!/Henric
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric har varit mycket engagerad och lyhörd, vid försäljningen av vår bostadsrättslägenhet.
    Väldigt påläst och man märker att han har lång erfarenhet.
    Han hade många bra tips och idéer kring hur en försäljning bör läggas upp.
    Hade faktiskt ganska låga förväntningar (kring mäklare i allmänhet), men de överträffades med råge, och vi skulle nog vilja påstå att Henric återupprättat mäklaranseendet, hos oss i alla fall.
    Johan och Sofia Asterbäck Läs mer
    2018-04-20 Henric T svarar Johan Å
    Tack Johan och Sofia för förtroendet och de fina orden! Lycka till med ert hus!/Henric
  • Ann-Louise F
    Ann-Louise F skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric är mycket trevlig och ger ett proffsigt intryck.
    Vi är mycket nöjda med hans arbete och vi kommet fortsätta
    att ha kontakt med honom. Läs mer
    2018-04-12 Henric T svarar Ann-Louise F
    Tack Ann-Louise och Lars för ert förtroende och de fina orden! /Henric
  • Robin A
    Robin A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric hjälpte mig att sälja min lägenhet!
    Jag upplevde Henric som en väldigt trevlig kille som alltid lät glad och positiv. Han höll mig hela tiden uppdaterad och fanns alltid tillgänglig på telefon om jag hade något jag undrade över.

Jag själv blev väldigt nöjd med resultatet av försäljningen och skulle verkligen rekommendera Henric till andra som ska sälja sin lägenhet etc.

5/5! Läs mer
    2018-04-05 Henric T svarar Robin A
    Tack Robin för de fina orden och ditt förtroende att hjälpa dig med försäljningen. /Henric
  • Jonas Mikael G
    Jonas Mikael G skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bostadsrätt på 57 m2. Mäklaren var trevlig och alltid glad mött. Jag är nöjd! Läs mer
    2018-03-28 Henric T svarar Jonas Mikael G
    Tack Jonas! Lycka till med din lägenhet!/Henric
  • Elias A
    Elias A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi är väldigt nöjda med Henric, engagerad och la ner mycket tid för att göra ett så bra resultat som möjligt, vilket han lyckades med! Rekommenderar verkligen Henric!
    // Elias och Elin Läs mer
    2018-03-22 Henric T svarar Elias A
    Tack Elias och Elin för ert förtroende och de fina orden!/Henric
  • Marie-Louise Marianne A
    Allt har varit till belåtenhet och Henric har varit ett stort stöd. Läs mer
    2018-03-22 Henric T svarar Marie-Louise Marianne A
    Tack Marie-Louise! Lycka till med din fina lägenhet och jag hoppas du kommer trivas!/Henric
  • Amanda P
    Amanda P skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Supertrevlig, levde upp till mer än mina förväntningar och jag skulle definitivt rekommendera Henric till andra (det har jag redan gjort)!

Professionell och väldigt tillmötesgående! Läs mer
    2018-03-14 Henric T svarar Amanda P
    Tack Amanda för ditt förtroende och de värmande orden!/Henric
  • Marianne W
    Marianne W skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    en mycket bra och trevlig mäklare som ingav förtroende och hade bra återkoppling under hela affären. Läs mer
    2018-02-05 Henric T svarar Marianne W
    Tack Marianne för de fina orden och förtroendet att hjälpa dig med försäljningen! Lycka till med ert hus!/Henric
  • Samer C
    Samer C skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric är en jätte trevlig och ärlig mäklare som utför det han lovar samt att han svarar väldigt snabbt! Jag fick väldigt bra bemötande av honom! Rekomenderas starkt! Läs mer
    2018-01-30 Henric T svarar Samer C
    Stort tack Samer! Lycka till med ert fina hus och jag hoppas ni kommer trivas!/Henric
  • Sara B
    Sara B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag är väldigt nöjd med Henric. Han är trevlig att ha att göra med och har skött försäljningen snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-01-25 Henric T svarar Sara B
    Tack Sara för de fina orden och förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!/Henric
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric var kunnig/påläst om hus och område som gav oss som köpare en bra upplevelse på visningen. Höll hög service och vi fick en känsla av att Henric ville både köpare och säljare väl. Läs mer
    2018-01-25 Henric T svarar Madeleine B
    Tack Madeleine och Emil för de fina orden! Lycka till med ert hus! Jag hoppas ni kommer trivas!/Henric
  • Hans-Åke K
    Hans-Åke K skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henrik har varit helt underbar lyssnar på oss och gett goda råd har skött uppdraget perfekt. Läs mer
    2018-01-22 Henric T svarar Hans-Åke K
    Tack Hasse och Annelie för de fina orden och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av ert hus! /Henric
  • Karin S
    Karin S skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har hanterat allt på ett korrekt och bra sätt. Läs mer
    2018-01-17 Henric T svarar Karin S
    Tack! Lycka till med er lägenhet!/Henric
  • Eva F
    Eva F skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi skickar ett stort tack till Henric som engagerad med lyhördhet och stort tålamod lotsade oss fram till en lyckad försäljning. Eva o Sten Läs mer
    2017-12-11 Henric T svarar Eva F
    Tack Eva och Sten för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert hus! Lycka till med er lägenhet!/Henric
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric är en sån människa som ger en trygg och bra känsla redan vid första mötet. Vilket var genomgående i hela försäljningsprocessen. Glad, trevlig och väldigt lätt att prata med. Jag är så glad att jag gick på min magkänsla och valde Henric som mäklare. Då mina förväntningar uppfylldes plus det där lilla extra.
    Eftersom Henric känns så trygg i det han gör så kan man släppa försäljningen, och den stressen det medför, och istället fortsätta fokusera på annat i livet.
    Servicen som Henric ger är helt perfekt! Allt från att han ALLTID svarade i telefon till hur han håller en uppdaterad från första mötet till att försäljningen är i hamn.
    Jag är helt enkelt super nöjd och skulle 10/10 gånger välja Henric som mäklare igen. Läs mer
    2017-12-01 Henric T svarar Sebastian A
    Tack Sebastian för förtroendet och de fina och värmande orden! Lycka till med din nya lägenhet!/Henric
  • Christoffer J
    Christoffer J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric har varit proffsig och engagerad under hela processen. Kan starkt rekommendera honom. Läs mer
    2017-11-26 Henric T svarar Christoffer J
    Tack Christoffer för de fina orden! Lycka till med den nya lägenheten!/Henric
  • Elvy H
    Elvy H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Ett trevligt bemötande trots att jag bara tog en snabbtitt på lunchen och ej föranmäld! Mammas bostadsköp avlöpte bra! Läs mer
    2017-11-22 Henric T svarar Elvy H
    Tack själv! Hälsa till din mamma och hoppas hon kommer trivas i lägenheten!/Henric
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Informativ, ärlig, trevlig o tillgänglig. Läs mer
    2017-10-16 Henric T svarar Daniel S
    Tack Daniel för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din lägenhet och lycka till med ert hus! /Henric
  • Staffan A
    Staffan A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket kompetent, saklig lugn och var alltid på något sätt närvarande. Alltid lätt att nå om frågor uppstod. Detta ger inte bara en stor hjälp i att sätta sig in i all dokumentation utan även en känsla av trygghet i hela processen under en fastighetsförsäljning. Ett stort föredöme i fastighetsbransch. Läs mer
    2017-10-04 Henric T svarar Staffan A
    Tack Staffan och Carina för de fina orden och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus! /Henric
  • Annika E
    Annika E skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric är öppen och glad och trevligt på ett genuint och naturligt sätt. Att få förtroende för Henric är inga som helst problem, han är kunnig och har känsla för säljare/köpare.Vi är helnöjda med Henric Läs mer
    2017-09-25 Henric T svarar Annika E
    Tack Annika och Mattias för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! /Henric
  • Maria C
    Maria C skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket bra bemötande. Trevlig Läs mer
    2017-08-30 Henric T svarar Maria C
    Tack Mia för förtroendet och lycka till med er nya lägenhet! /Henric
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Det var ett mycket trevligt möte med Henrik Thorell han sköte våran affär med mammas husförsäljning på ett mycket bra och professionellt det jag kan rekommendera Henrik starkt till andra. Magnus Andersson Läs mer
    2017-07-03 Henric T svarar Magnus A
    Tack Magnus för ert förtroende och de fina orden! Hoppas vi ses vid något mer tillfälle! /Henric
  • Philip B
    Philip B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag märkte ganska snabbt att Henric var en trevlig och seriös mäklare. Han var väldigt noggrann i förberedelserna. Jag har varit på två visningar som Henric har haft innan och jag måste säga att han skapar en trygghet hos de potentiella köparna. Hans visningar är kanon, därför valde jag Henric.
    Och i mitt fall nu så levererade Henric över förväntan, så jag är jättenöjd! Läs mer
    2017-06-14 Henric T svarar Philip B
    Tack Philip för ditt förtroende och de fina orden! /Henric
  • Gunnar H
    Gunnar H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Seriös hantering av hela säljförloppet och blev nästan som en vän. Läs mer
    2017-05-19 Henric T svarar Gunnar H
    Tack för förtroendet och de fina orden! Lycka till med din resa och hoppas vi ses vid något mer tillfälle! /Henric
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henrik var hur proffsig som helst,han levererade utmärkt vad han lovade och mer därtill. Läs mer
    2017-05-17 Henric T svarar Daniel P
    Tack Daniel för de fina orden och för förtroendet med försäljningen av ert hus! /Henric
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fungerade utmärkt. Profesionellt och trevligt bemötande. Mycket bra Läs mer
    2017-04-28 Henric T svarar Bengt J
    Tack Bengt för ert samarbete och förtroende att hjälpa er med försäljningen! /Henric
  • Sebastian A
    Bra bemötande kändes proffsigt, speciellt kontraktskrivningen kändes bra. Upplevdes lite nervös efter att vi ifrågasatte att ta bort ångerrätten på mäklarkontraktet. Läs mer
    2017-02-27 Henric T svarar Sebastian A
    Tack Sebastian och Hanna för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Lycka till med er nya bostad!/Henric
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Motsvarade alla förväntningar som jag har på en väl genomförd försäljning av bostaden Läs mer
    2017-02-27 Henric T svarar Marcus F
    Tack Marcus och Anna för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Lycka till med ert nya hus! /Henric
  • Anna B
    Anna B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric har bemött oss på ett utmärkt sätt och lyssnat in oss båda säljare som till viss del haft olika behov. Henric alltid lyhörd och trevlig. Kommit med goda råd grundade på sin erfarenhet. Han hanterade också budgivningen på ett bra sätt, det var under en dag dramatiskt med den budgivare som lagt det högsta budet tog tillbaka det men som sedan åter ville vara med och som sedan blev vår köpare. Läs mer
    2017-02-20 Henric T svarar Anna B
    Tack Anna och Rebecca för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! /Henric
  • Sabanagic M
    Sabanagic M skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric är bra mäklare , det syns att han har varit försäljare och att han är en tevling mäninska. Läs mer
    2017-01-30 Henric T svarar Sabanagic M
    Tack Mensur och Senada för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! /Henric
  • Kent J
    Kent J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig och duktig även snabb och väl uppdaterad på allt!! Läs mer
    2016-12-12 Henric T svarar Kent J
    Tack Kent för ert förtroende och lycka till med ert nya hus! /Henric
  • Lilly P
    Lilly P skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket bra bemötande både till min mor som sålt sin bostadsrätt och till mig som hjälpt henne med kontakt och flytt. Läs mer
    2016-11-18 Henric T svarar Lilly P
    Tack Lilly och Ann-Christine för ert förtroende att hjälpa till med försäljningen! Hoppas du trivs i din nya lägenhet Lilly!/Henric
  • Karl-axel J
    Karl-axel J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig kille
    förklarade och svarade bra på mina frågor
    gav mig många goda råd. Läs mer
    2016-11-14 Henric T svarar Karl-axel J
    Tack Karl-Axel för förtroendet att hjälpa er med försäljningen!/Henric
    Per I, Henric T gillar detta
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag är nöjd med helheten av upplevelsen och samarbetet med Svensk fastighetsförmedling. Mäklaren var mycket bra och tydlig. Kunde dock önska ett lägre arvode. Läs mer
    2016-10-04 Henric T svarar Thomas B
    Tack Thomas för ert förtroende! Jag hoppas att ni trivs i ert hus!
    Henric T, Magnus D gillar detta
  • Peter J
    Peter J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Friktionsfritt. Enkelt och tydligt. Läs mer
    2016-09-30 Henric T svarar Peter J
    Tack Peter för ert förtroende! Jag hoppas ni trivs i ert hus!
    Per I, Magnus D, Henric T gillar detta
  • Anna G
    Anna G skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric har skött försäljningen av min bostad på ett fantastiskt sätt. Han har varit lyhörd för mina önskemål samt gett mig goda råd baserade på hans erfarenhet. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    Magnus D, Per I, Henric T gillar detta
  • AnnCathrine O
    AnnCathrine O skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi kan rekommendera Henric Theorell till de som vill ha en mycket seriös mäklare med gedigen erfarenhet och stor kunskap. Henric inger förtroende från första stund och han är mån om att man som säljare är den som bestämmer för att det i alla lägen ska kännas rätt. Han gav oss råd då vi behövde och vi tog tacksamt emot hans råd då skulle fatta våra viktiga beslut. Lugnt och fint fick vi veta gången i vår försäljning. En utmärkt fotograf och Henrics sammanställning i text och bild gjorde många intresserade och resulterade i lyckade visningar. Henric fick mycket beröm för sitt sätt att göra presentationen vid visningen. "Vi har varit på många visningar och ingen har gjort som Henric." Vi .....och köparna är mer än nöjda. Läs mer
  • John B
    John B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fungerade utmärkt, inga problem. Läs mer
  • Marielle M
    Marielle M skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevlig, trovärdig mäklare som fixade det när det var som mörkast. Efter att ha bytt från annat mäklarkontor.
    Helt kanon och vi kan inget annat än rekomendera Henric. Läs mer
Per Illner
Magnus Dahlgren