en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Repslagaregatan 15, 602 25 Norrköping — Visa karta

4.6 / 5 i betyg — 16 rekommendationer

Läs vad 16 användare tycker om Henric Theorell

• Gunnar H
    Gunnar H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Seriös hantering av hela säljförloppet och blev nästan som en vän.
    2017-05-19 Henric T svarar Gunnar H
    Tack för förtroendet och de fina orden! Lycka till med din resa och hoppas vi ses vid något mer tillfälle! /Henric
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henrik var hur proffsig som helst,han levererade utmärkt vad han lovade och mer därtill.
    2017-05-17 Henric T svarar Daniel P
    Tack Daniel för de fina orden och för förtroendet med försäljningen av ert hus! /Henric
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fungerade utmärkt. Profesionellt och trevligt bemötande. Mycket bra
    2017-04-28 Henric T svarar Bengt J
    Tack Bengt för ert samarbete och förtroende att hjälpa er med försäljningen! /Henric
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Bra bemötande kändes proffsigt, speciellt kontraktskrivningen kändes bra. Upplevdes lite nervös efter att vi ifrågasatte att ta bort ångerrätten på mäklarkontraktet.
    2017-02-27 Henric T svarar Sebastian A
    Tack Sebastian och Hanna för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Lycka till med er nya bostad!/Henric
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Motsvarade alla förväntningar som jag har på en väl genomförd försäljning av bostaden
    2017-02-27 Henric T svarar Marcus F
    Tack Marcus och Anna för förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Lycka till med ert nya hus! /Henric
  • Anna B
    Anna B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric har bemött oss på ett utmärkt sätt och lyssnat in oss båda säljare som till viss del haft olika behov. Henric alltid lyhörd och trevlig. Kommit med goda råd grundade på sin erfarenhet. Han hanterade också budgivningen på ett bra sätt, det var under en dag dramatiskt med den budgivare som lagt det högsta budet tog tillbaka det men som sedan åter ville vara med och som sedan blev vår köpare.
    2017-02-20 Henric T svarar Anna B
    Tack Anna och Rebecca för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! /Henric
  • Sabanagic M
    Sabanagic M skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric är bra mäklare , det syns att han har varit försäljare och att han är en tevling mäninska.
    2017-01-30 Henric T svarar Sabanagic M
    Tack Mensur och Senada för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! /Henric
  • Kent J
    Kent J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig och duktig även snabb och väl uppdaterad på allt!!
    2016-12-12 Henric T svarar Kent J
    Tack Kent för ert förtroende och lycka till med ert nya hus! /Henric
  • Lilly P
    Lilly P skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket bra bemötande både till min mor som sålt sin bostadsrätt och till mig som hjälpt henne med kontakt och flytt.
    2016-11-18 Henric T svarar Lilly P
    Tack Lilly och Ann-Christine för ert förtroende att hjälpa till med försäljningen! Hoppas du trivs i din nya lägenhet Lilly!/Henric
  • Karl-axel J
    Karl-axel J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Mycket trevlig kille
    förklarade och svarade bra på mina frågor
    gav mig många goda råd.
    2016-11-14 Henric T svarar Karl-axel J
    Tack Karl-Axel för förtroendet att hjälpa er med försäljningen!/Henric
    Per I, Henric T gillar detta
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Jag är nöjd med helheten av upplevelsen och samarbetet med Svensk fastighetsförmedling. Mäklaren var mycket bra och tydlig. Kunde dock önska ett lägre arvode.
    2016-10-04 Henric T svarar Thomas B
    Tack Thomas för ert förtroende! Jag hoppas att ni trivs i ert hus!
    Henric T, Magnus D gillar detta
  • Peter J
    Peter J skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Friktionsfritt. Enkelt och tydligt.
    2016-09-30 Henric T svarar Peter J
    Tack Peter för ert förtroende! Jag hoppas ni trivs i ert hus!
    Per I, Magnus D, Henric T gillar detta
  • Anna G
    Anna G skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric har skött försäljningen av min bostad på ett fantastiskt sätt. Han har varit lyhörd för mina önskemål samt gett mig goda råd baserade på hans erfarenhet. Jag är mycket nöjd.
    Magnus D, Per I, Henric T gillar detta
  • AnnCathrine O
    AnnCathrine O skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Vi kan rekommendera Henric Theorell till de som vill ha en mycket seriös mäklare med gedigen erfarenhet och stor kunskap. Henric inger förtroende från första stund och han är mån om att man som säljare är den som bestämmer för att det i alla lägen ska kännas rätt. Han gav oss råd då vi behövde och vi tog tacksamt emot hans råd då skulle fatta våra viktiga beslut. Lugnt och fint fick vi veta gången i vår försäljning. En utmärkt fotograf och Henrics sammanställning i text och bild gjorde många intresserade och resulterade i lyckade visningar. Henric fick mycket beröm för sitt sätt att göra presentationen vid visningen. "Vi har varit på många visningar och ingen har gjort som Henric." Vi .....och köparna är mer än nöjda.
  • John B
    John B skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Fungerade utmärkt, inga problem.
  • Marielle M
    Marielle M skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Trevlig, trovärdig mäklare som fixade det när det var som mörkast. Efter att ha bytt från annat mäklarkontor.
    Helt kanon och vi kan inget annat än rekomendera Henric.
Per Illner
Magnus Dahlgren