Henric Theorell

Henric Theorell

Henric Theorell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Henric Theorell har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Henric Theorell har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 188 omdömen med ett betyg på 4.9. Henric Theorell har haft 43 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 188 Läs vad Henric Theorell

• sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    • Björkalund
    2021-07-05
    Toppenmäklare, förtroende och gör sitt yttersta för mig som säljare. Kan varmt rekommendera.
    Stort tack Marie-Louise för de fina orden och ditt förtroende! Lycka till med din nya lägenhet! /Henric Henric Theorell
  • köpte sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-06-23
    Väldigt trevligt och tillmötesgående! Stöttande vid husköpet och det känns tryggt!
    Stort tack Malin för de fina orden och grattis till ett fint hus! Där kommer ni trivas! /Henric Henric Theorell
  • sålde sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    2021-06-23
    Han är väldigt bra mäklare och vi är nöjda med honom
    Stort tack Thamera och Mahde för den fina recensionen och tack för ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av ert hus, alltid lika kul med återkommande kunder! Lycka till med flytt till ny ort!/Henric Henric Theorell
    • Rambodal
    2021-06-22
    Henric har genom hela processen varit tillgänglig och hjälpsam. Henric ger ett seriöst och kompetent intryck. Hans engagemang ledde till en bra försäljning, rekommenderas varmt!
    Stort tack Mikael och Maria för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina radhus! Lycka till med ert nya hus/Henric Henric Theorell
    2021-06-22
    Vi vart trevligt bemötta på visningen av huset. Han svarade snabbt på telefon. Han levde upp till våra förväntningar.
    Tack Jacob och Malin för recensionen och grattis till ett fint hus!/Henric Henric Theorell
    • Bjärbytorpet
    2021-06-16
    Allt fungerade klockrent från första stund. Henric var mån om oss alla inblandade i försäljningen och visade stort engagemang.
    Kändes otroligt tryggt och bra att ha honom som mäklare.
    Inget att klaga på.
    Tack Linn för den fina recensionen och förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert hus!/Henric Henric Theorell
    2021-06-03
    Snabb, lyhörd, professionell! Allt du vill ha i en mäklare!
    Stort tack för det fina omdömet och tack för förtroendet!/Henric Henric Theorell
    2021-06-03
    Henric var alltid snabb med återkoppling och jag som säljare upplevde att jag alltid fick tag på honom och kunde prata.
    Stort tack Anders för den fina recensionen samt förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Tack också för ett utmärkt samarbete!/Henric Henric Theorell
    • Björkalund
    2021-06-03
    Sålde en lägenhet, fick grymt bra hjälp av Henric Theorell. Han levererar till 100% skulle rekommendera honom till alla som ska sälja sin lägenhet.
    Stort tack Filip för det fina omdömet och tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!/Henric Henric Theorell
    2021-06-02
    Vi köpte radhus via Henric och är supernöjda med hans bemötande, tillgänglighet och engagemang! Väldigt trevlig, glad, behjälplig och tydlig!
    Stort tack Johanna och Martin för den fina recensionen och kul att ni är nöjda! Stort grattis till ett bra hus, där kommer ni att trivas!/Henric Henric Theorell