Henric Theorell
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 58 kunder tycker om Henric Theorell

• Sålde min lägenhet med hjälp av Henric, som skötte alla delar av processen galant. Mycket bra, tät och tydlig kontakt.
    Han var alltid väl förberedd och engagerad i alla delmomenten.
    Han hade också ett genuint intresse av att både säljare och köpare skulle vara nöjda med affären.
    Henric var på alla sätt mycket bra, och jag rekommenderar honom starkt! Läs mer
    2018-12-07 Henric T svarar Kristoffer Erik Gustav S
    Stort tack Kristoffer för de fina orden och förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Vi har sålt en etta med inglasad balkong ganska centralt i Norrköping. Henric,vår mäklare, gav ett mycket trevligt och seriöst intryck från första stund. Han har varit mycket lätt att ha o göra med, inga frågor har varit för stora eller för små. Vi är mycket nöjda med det jobbet han lagt ner på försäljningen. Rätt man på rätt plats!!! Läs mer
    2018-11-26 Henric T svarar Elisabeth N
    Stort tack Elisabeth för de fina orden och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! /Henric
    Henric T gillar detta
  • Albin N skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Nu har jag äntligen köpt min första lgh! Ett stort tack till mäklare Henric Theorell, allt gick så enkelt och smidigt! Super trevligt bemötande och ett professionellt intryck.

Kan varmt rekommendera Henric! :) Läs mer
    2018-11-20 Henric T svarar Albin N
    Tack Albin för de fina orden! Lycka till med din lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Helene F skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    - Har köpt hus samt sålt bostadsrätt
    - Trevligt och professionellt
    - Bra information och regelbunden kontakt - vilket vi fått
    - Är mycket nöjd med bemötande och arbetsinsats Läs mer
    2018-11-12 Henric T svarar Helene F
    Stort tack Helene för de fina orden! Tack även för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet samt köp av ert fina hus!/Henric
  • Guibao C
    Guibao C skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric är en toppen mäklare! Han är mycket noggrann, trevlig och hjälpsam. Under processen blev vi mycket väl bemötta. Vi är glad med först gång köpt som gick snabbt och smidigt! Han är fantastisk!! Läs mer
    2018-11-12 Henric T svarar Guibao C
    Stort tack Guibao för de fina orden! Grattis och lycka till med er lägenhet!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Sara R skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Väldigt trevligt och proffessionalitet bemötande! Kunnig, tillgänglig och seriös. Många mäklare ger oseriösa intryck men inte här! Mycket bra. Läs mer
    2018-10-23 Henric T svarar Sara R
    Stort tack Sara för de fina orden! Grattis och lycka till med er fina lägenhet! /Henric
  • Anna T
    Anna T skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Uppfattade Henric som mycket kunnig och erfaren.Koncentrerad. Han vågade vara rak och tydlig både med arvodet som är högre än hos andra samt även med hur marknaden ser ut. Att investera i sin försäljning tycker vi han bidrog till genom sitt hanterande. Snabb, mycket återkoppling, tog sej tid, seriös.
    Sen att vi fick ett toppenpris gör ju inte saken sämre. Hade oavsett det rekommenderat Henric.
    Nöjda! Läs mer
    2018-10-18 Henric T svarar Anna T
    Stort tack Anna och Anders för de fina orden och ert förtroende att hjälpa er med försäljningen av er lägenhet! Tack även för ett bra samarbete!/Henric
    Henric T gillar detta
  • Sålt ett radhus i Norrkoping.
    Henric har varit lyhörd, stresstålig och mycket informativ under hela vår resa tillsammans.
    Han har levt upp till alla mina förväntningar.

Vi har nu kommit förbi kontraktsskrivning och tills nu så har vi klickat perfekt. Läs mer
    2018-10-16 Henric T svarar Susanne F
    Stort tack Susanne för de fina orden! Tack för förtroendet och ett bra samarbete!/Henric
  • Ernes H
    Ernes H skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Henric hjälpte mig när jag köpte min första lägenhet. Tydlig kommunikation och noggrannhet genom processen var något jag uppskattade. Henric var även noga med att poängtera att det ska gå rätt till för både köpare och säljare, vilket det gjorde. Rekommenderar Henric för framtida bostadsaffärer. Läs mer
    2018-10-03 Henric T svarar Ernes H
    Tack Ernes för den fina rekommendationen! Grattis och lycka till med din fina lägenhet! /Henric
  • Ellie A
    Ellie A skrev om Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
    Har sålt ett hus.
    Mäklaren hade lite att leva upp till då vi hade en dålig erfarenhet av just den byrån, men det sa vi redan från början.
    Det klarade han med bravur och vi är jätte nöjda med det arbete han gjort för oss.
    Kan varmt rekomendera just honom. Läs mer
    2018-09-28 Henric T svarar Ellie A
    Tack Ellie för förtroendet och de fina orden! Hälsa Erik och lycka till med ert letande efter lägenhet!/Henric

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Per Illner