Henric Theorell

Henric Theorell

Henric Theorell är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Norrköping

Henric Theorell har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Henric Theorell har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 343 omdömen med ett betyg på 4.9. Henric Theorell har haft 38 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

343 omdömen om Henric Theorell

Sedan starten hos Reco 2016
Helene A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Loddby

Jag hade förväntat mig en snabb o smidig försäljning vilket är något som Henric har ombesörjt på bästa sätt. Henric har visat sig vara mycket informativ och har uppdaterat mig på bästa sätt. Han har uppvisat stor yrkeskunnighet. Rekommenderas varmt!

Svar från Henric Theorell

Stort tack Helene för den fina recensionen och förtroendet att hjälpa till med försäljningen!/Henric

Petter O
Sålde sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Pryssgården

Henric och SvenskFast känns proffsiga och har bra realistiska förväntningar. Man måste vara kreativ i dagens marknad och det lyckas de med.

Svar från Henric Theorell

Stort tack för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av ert fina hus! God Jul & Gott Nytt År!/Henric

Mats E
Ektorp

Blev bemött på ett genomgående positivt sätt. Tydlig information och snabba mail och telefonåterkopplingar på de frågor vi hade. Han var också snabb på att hitta en köpare och att sälja lägenheten. Dessa saker är viktiga för mig som kund och det har Henric levt upp till på ett mycket bra sätt. Inte minst imponerande med tanke på det stora utbudet och de få avslut som sker idag.

Svar från Henric Theorell

Stort tack Mats för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen!/Henriic

Juri P
Centralt

Bra jobb i en svår tid för försäljning av bostadsrätter!

Svar från Henric Theorell

Stort tack Juri för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!/Henric

Magnus F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Centralt

Professionell, inkännande och långsiktig

Svar från Henric Theorell

Stort tack Magnus för den fina recensionen och grattis till en fin lägenhet! Där kommer du trivas!/Henric

Ewa Martina B
Öster

Henric är en toppen mäklare som alltid gör sitt yttersta! Rätt man på rätt plats helt enkelt.

Svar från Henric Theorell

Stort tack Martina för den fina recensionen!//Henric

Björn E
Ektorp

Mycket trevligt och samtidigt professionellt bemötande. Man fick snabbt ett stort förtroende för Henric. Allt har gått smidigt från första kontakt till genomförd försäljning. Dessutom gick processen mycket snabbt, inte minst med tanke på den situation som råder på bostadsmarknaden just nu. Ska jag sälja bostad i framtiden så hoppas jag att jag får möjlighet att anlita Henric igen!

Svar från Henric Theorell

Stort tack Björn för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Trevlig helg! //Henric

Jerker E
Ektorp

Mycket noggrann, seriös och pålitlig. Gör sitt bästa för både köpare och säljare.

Svar från Henric Theorell

Stort tack Jerker för den fina recensionen och tack för förtroendet att hjälpa till med försäljningen! Trevlig helg! //Henric

Erik G
Lindö

Henric visade stort engagemang och gav täta uppdateringar om säljprocessen.

Svar från Henric Theorell

Stort tack Erik för den fina recensionen och tack för förtroendet att jag fick hjälpa till med försäljningen!//Henric

Klara J
Köpte sitt hus med hjälp av Henric Theorell en del av Svensk Fastighetsförmedling Norrköping
Pryssgården

Tydlig information och förstående och trevligt bemötande!

Svar från Henric Theorell

Stort tack Klara för den fina recensionen och grattis till ett fint hus! Välkomna till ett bra område!/Henric