Renata Choukeir

Renata Choukeir

Renata Choukeir är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Renata Choukeir har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Renata Choukeir har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 4.8. Renata Choukeir har haft 24 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 60 Läs vad Renata Choukeir

• sålde sin stuga med hjälp av Renata Choukeir en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Jönåker
    2022-08-08 Verifierad kund
    Renatas bemötande har genomgående varit föredömligt. Hon är professionell i fin balans med ett personligt bemötande. Hon är tydlig, genuin, pålitlig, kunnig. Hon är orädd, lyhörd, har hanterat en delvis komplex situation på ett föredömligt sätt. Hon utstrålar energi, engagemang, är snabb, konkret i kommuninkationen. Hon har en humor kombinerat med pondus och uthållighet. Hon är prestigefri i bemötandet på ett sätt som gör det lätt att ta upp vilka frågor som helst som är relaterade till uppdraget. Hon är seriös och handlingskraftig. Hon har överträffat mina förväntningar!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Renata Choukeir en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Brandkärr
    2022-07-28 Verifierad kund
    Hjälpsamt att hitta bra lägenhet. Renata är en mycket bra mäklare som är superduktig på att hålla kontakt och informera både via mail och telefon.
    • Vrena
    2022-07-27 Verifierad kund
    Jag upplever att man fick god kontakt med mäklaren, man vågade fråga det man önskade och fick stöd i det man kände behov av. All information var tydlig och lättillgänglig. Kontakten kändes alltså mycket bra!
    • Kisäng
    2022-07-27 Verifierad kund
    Bästa mäklaren som jag har träffat på. Behjälplig och otroligt duktig. Tack
  • köpte sin stuga med hjälp av Renata Choukeir en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    • Kisäng
    Bra bemötande, smidig affär
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Renata Choukeir en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2022-07-18 Verifierad kund
    Renata uppfyllde alla mina förväntningar. Renata var under hela processen noga med att uppdatera mig kring försäljningen, och var alltid tillgänglig. Jag kände mig under hela processen trygg med att Renata hade full koll på läget.
    • Stigtomta
    2022-07-18 Verifierad kund
    Vi kunde inte få en bättre mäklare än Renata, är så tacksam över att hon ville hjälpa oss att sälja. Hon gör så att allt känns så himla enkelt, hon är tydlig, pedagogisk och förklarar allt väldigt bra och utförligt. Vi har känt oss så trygga med att det är just hon som har hjälpt oss från tanke av försäljningen till att lägenheten blev såld. Skulle rekommendera Renata till alla som söker en bra mäklare!
    • Öster
    2022-06-17 Verifierad kund
    • Blev väldigt bra bemött.

• Dom var höga och det var precis som vi hade förväntat oss. Mäklaren levde upp till det.

• Upplevelsen var väldigt bra och det sköttes på ett professionellt sätt. Rekommenderas starkt!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Bra bemött , även om jag inte var närvarande på på själva kontrakt skrivandet, så hade vi skriftligt kontrakt och pratat vid i telefon. Skönt att vi kunde lösa en fullmakt till min partner då tiden var lite knappt för mig att ta mig från jobbet till mötet. Hon informerade mig vad som gällde och hur, inkluderade mig bra även om jag inte var där fysiskt. Riktigt nöjd!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Renata var proffsig och hade kontroll på hela affären men hittade även den perfekta balansen att alltid kännas närvarande utan att uppfatta påträngande, väldigt trevligt och lämnade ett gott intryck