Renata Choukeir

Renata Choukeir

Renata Choukeir är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Renata Choukeir har varit registrerad mäklare sedan 2020-12. Renata Choukeir har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 4.9. Renata Choukeir har haft 8 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 19 Läs vad Renata Choukeir

• sålde sin lägenhet med hjälp av Renata Choukeir en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-22
    Mycket trevligt, lättillgängligt och professionellt bemötande. Taisto är mycket nöjd då han fortlöpande fick information under försäljningsprocessen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Renata Choukeir en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
    2021-07-22
    Trevligt bemötande och bra kunskaper .
    2021-07-22
    Trevlig och tillmötesgående. Hon var kunnig och affären gick väldigt smidigt. Fick en bokad visning dagen efter kontakt. Sedan skrevs kontakt 3 dagar senare.
    • Fågelbo
    2021-07-14
    Trevligt bemötande och engagerad. Noggrann med att förklara alla delar av försäljningen och höll mig uppdaterad och informerad om vad som hände. Jag kan rekommendera Renata som mäklare.
    • Fågelbo
    2021-07-12
    Väldigt trevligt bemötande genom hela processen och var hela tiden snabb i återkopplingen. Var även tydlig i all kommunikation och försäkrade sig om att jag hade förstått innan vi gick vidare. Hade inga direkta förväntningar då detta var första bostadsköpet för mig. Men Renata bidrog till en väldigt bra upplevelse kopplat till köpet av min första lägenhet.
  • Ingegerd V
    • Östra Villastaden
    2021-07-12
    Vi fick ett väldigt trevligt och nära bemötande direkt, som gav stor förtroende. Renata var en god lyssnare med stor kunnighet inom sitt yrke och avläste snabbt vad vi var ute efter, vad gäller bostadsönskemålet. Dessutom var Renata mycket serviceorienterad (hjälpsam) och visade oss lägenheten vid det första mötet vi hade.
    Vår upplevelse vid köpet var att Renata hade arrangerat ett trevligt och lugnt mötesrum som gjorde att själva köpet genomfördes enligt alla konstens regler på ett lugnt och korrekt sätt.
    Vi hade svårigheter med betygsättningen nedan, men vårt betyg är UTMÄRKT.
    Hälsningar
    Ingegerd och Lars
    2021-07-09
    Bemötandet jag fick av Renata kan beskrivas med tre ord, proffesionellt, engagerad och lyhörd. Tre fantastiskt egenskaper hos en fastighetsmäklare!
    • Östra Villastaden
    2021-07-08
    Mycket trevligt bemötande. Lyhörd för säljarens önskemål och tankar.

Engagerad och jobbar aktivt för en lyckad affär!
    2021-07-08
    * På ett trevligt och professionellt sätt
    * Att visningar skulle schemaläggas med lite längre framförhållning
    * Allmänt nöjd
    Hej.
    Renata var engagerad och trevlig och lätt att få tag på under hela processen. Hon tog sig tid och kunde ordna visning med väldigt kort varsel på kvällstid. Vi fick ett mycket gott bemötande och kan verkligen rekommendera Renata Choukeir.
    Anna Ekengren