Läs vad 94 Läs vad Johan Isoz

• 2020-12-28
    Vi har köpt en villa och är mycket nöjda med mäklaren Johan Isoz.
    Trevlig, informativ och kunnig.
    Monica D
    • 117.0 m²
    • Stigtomta
    köpte sitt hus med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
  • 2020-12-11
    Johan Isoz är utmärkt som mäklare. I detta fall har sålt en vilal i konkursbo. Affären avslutades snabbt och enkelt.
    Sven Ulf Torsten J
    • 117.0 m²
    • Stigtomta
    sålde sitt hus med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
  • 2020-11-28
    Vid vårt husköp upplevde vi Johan som mycket tillmötesgående, avslappnad och trevlig. Han gav snabb återkoppling och tydliga besked!
    Elinor O
    • 124.0 m²
    • Bryngelstorp
  • 2020-11-26
    Vi sålde en villa och fick inte riktigt vad vi begärde. Men dialogen har genomgående varit bra. Johan har varit tillgänglig och duktig på att uppdatera oss. Vi har haft ett bra samarbete och han har visat en genuin vilja att få säljare och köpare nöjda.

Att försäljningspriset blev lägre än vad vi och Johan hoppades på kan vi inte belasta Johan för. Det är tillfälligheter som avgör. Han gjorde det bästa han kunde efter de förutsättningar som fanns.

Så sammanfattningsvis är vi väldigt nöjda med Johan som mäklare. Det kändes tryggt och vi kände att vi kunde lita på hans råd och rekommendationer. Han var även lyhörd och flexibel när vi kom med önskemål och förslag.
    Niklas V
    • 124.0 m²
    • Bryngelstorp
  • 2020-11-20
    Vi köpte vårt hus via Johan, han körde på ett väldigt bra corona tänk vid visningen och hade ett väldigt proffisgt bemötande.
    Denise L
    • 122.0 m²
    • Vrena
  • 2020-11-13
    Lugn och saklig. Kunniga och hjälpsam märks att Johan är en rutinerad räv.
    Gunnar S
    • 160.0 m²
    • Vrena
  • 2020-10-04
    Kunnig på vårt område.
    Tydlig i feedback och förslag.
    Snabb och pålitlig i det vi kom överens om.
    Margot J
    • 4:a
    • 99.5 m²
    • Isaksdal
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping
  • 2020-10-02
    Trevlig och tillmötesgående, gav ett bra intryck.
    Stefan F
    • Oxelösund
  • 2020-05-23
    Har tidigare köpt hus av Johan och nu sålt. Johan är lugn, lyssnar och proffs ut i fingerspetsarna.
    Viktigt för oss, var att vi fick en köpare som kunde ge oss lite tid vid avflytt. Detta fick vi.

Johan hade en precis prisbild vilket var viktigt för att just få till en försäljning i Corona tider.

Vi rekommenderar Johan och kommer säkerligen göra fler affärer ihop.
    Tack för ett gott samarbete och att jag fick förtroendet att sälja ert hus igen.

Visa svar
  • 2020-05-19
    Har köpt ett radhus. Professionell, trevlig, lugn, flexibel och pålitlig. Vi kände oss trygga i vårt husköp och skulle absolut rekommendera Johan till någon som går i köp eller säljtankar.
    Emmy L
    • 134.0 m²
    • Bergshammar
    Hej Emmy, Tack för det fina omdömet, det var ett nöje att hantera ert köp av det fina radhuset.

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte