Johan Isoz
2019-08 - 2020-07

Läs vad 86 Läs vad Johan Isoz

• DANIEL B skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-05-23

Har tidigare köpt hus av Johan och nu sålt. Johan är lugn, lyssnar och proffs ut i fingerspetsarna.
    Viktigt för oss, var att vi fick en köpare som kunde ge oss lite tid vid avflytt. Detta fick vi.

Johan hade en precis prisbild vilket var viktigt för att just få till en försäljning i Corona tider.

Vi rekommenderar Johan och kommer säkerligen göra fler affärer ihop. Läs mer
    2020-05-25 Johan I svarar DANIEL B
    Tack för ett gott samarbete och att jag fick förtroendet att sälja ert hus igen.
    Daniel B gillar detta
  • Emmy L köpte sitt hus med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-05-19

Bergshammar
    Har köpt ett radhus. Professionell, trevlig, lugn, flexibel och pålitlig. Vi kände oss trygga i vårt husköp och skulle absolut rekommendera Johan till någon som går i köp eller säljtankar. Läs mer
    2020-05-25 Johan I svarar Emmy L
    Hej Emmy,
    Tack för det fina omdömet, det var ett nöje att hantera ert köp av det fina radhuset.
  • Sten A sålde sitt hus med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-05-05

Tystberga
    Jag har för mina föräldrars räkning sålt en villa med enormt renoveringsbehov och med ett dåligt läge.
    Johan hade en positiv inställning inför försäljningen trots de utmaningar som fanns och han ingav ett stort förtroende.
    Mina förväntningar inför försäljningen var låga, trodde att huset inte skulle bli sålt pga skick, läge och pågående Corona. Det visade sig att jag hade fel. Stort intresse och ett pris som jag absolut inte hade förväntat mig,
    Detta är tredje gången vi är i kontakt med Johan. Vi köpte en lägenhet av honom för två år sedan, han har sedan sålt min svärmors radhus och nu mina föräldrars villa. Kan varmt rekommendera honom och kommer att anlita honom igen om behovet uppstår. Läs mer
    2020-05-05 Johan I svarar Sten A
    Stort tack för att jag fick förtroendet av er igen. Jätteroligt att det gick så bra och att ni känner er nöjda.
  • Maria  K
    Maria K sålde sitt hus med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-04-26

Svärta
    Johan har hjälpt mig på ett proffsigt sätt att sälja mitt hus. Jag kan varmt rekommendera att anlita Johan vid försäljning av sin bostad. Läs mer
  • Christer T sålde sitt hus med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-04-20

Brandholmen
    Jag har sålt ett radhus på Brandholmen.

Blev bemött på ett sympatisk och förtroendeingivande sätt.

Förväntningarna var att jag kunde lita på mäklaren och att han förmedlade försäljningen på ett professionellt sätt. Har inget att klaga på. Coronatiderna har gjort att man kanske inte fick så mycket betalt som förväntat. Inget att lasta mäklaren för.

Sammanfattningen blir egentligen det som jag skrivit ovan. Alltså, nöjd! Läs mer
    2020-05-05 Johan I svarar Christer T
    Tack Christer för ett gott samarbete.
  • Marcus F sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2020-02-13

2:a
    Öster
    Mycket bra försäljare Mycket snäll Läs mer
  • Emma J köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-23

4:a
    Oppeby
    Vi har köpt ett radhus i Oppeby. Johan bemötte oss otroligt bra. Trevlig. Våra förväntningar var att bli bemötta på ett bra sätt, och att personen i sig visade intresse av att ge information om bostaden och visa upp den på ett bra sätt. Läs mer
    2019-10-23 Johan I svarar Emma J
    Hej Emma,
    Det gläder mig att ni tycker att det fungerade bra med köpet av bostadsrätten. Det är ett riktigt bra boende som ni kommer att flytta till.
  • Paul Erik A sålde sin bostad med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-22

Jönåker
    Jag har sålt min jordbruksfastighet.

Jag blev väldigt bra bemött, Han var flitig, Kom alltid i tid
    vid visning.

Jag anlitade honom först för att värdera min fastighet.
    Värderingen var ju högre än slutpriset.

Jag tycker att Johan Isoz gjorde vad man kan begära Läs mer
  • Jonatan G sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-04

4:a
    Högbrunn
    Köpte en större lägenhet.

Jag blev bra bemöt av mäklaren och han har helatiden varit hjälpsam.

Informativ och gav en känsla av att han ville ha det bästa både för mig som köpare och för försäljarna. Jag rekommenderar honom starkt Läs mer
    2019-10-23 Johan I svarar Jonatan G
    Hej Jonathan,
    Tack för de orden, roligt att det fungerade bra med köpet av lägenheten.
  • Pia K sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-04

3:a
    Brandholmen
    har köpt bostad på bastenshällsvägen 10 i Nyköping
    vi hade kontakt med Johan Izos, väldigt trevlig och ett bra bemötande, vi är mycket nöjda så vi har även valt att sälja våran lgh genom honom. Läs mer
    2019-10-23 Johan I svarar Pia K
    Hej Pia,
    Tack för de orden. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig och Tommy, både i samband med köpet och försäljningen.
    Bästa hälsningar Johan.

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping