Johan Isoz
Registrerad mäklare sedan 1990
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-11 - 2019-10

Läs vad 80 Läs vad Johan Isoz

• Emma J köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-23

Oppeby
    Vi har köpt ett radhus i Oppeby. Johan bemötte oss otroligt bra. Trevlig. Våra förväntningar var att bli bemötta på ett bra sätt, och att personen i sig visade intresse av att ge information om bostaden och visa upp den på ett bra sätt. Läs mer
    2019-10-23 Johan I svarar Emma J
    Hej Emma,
    Det gläder mig att ni tycker att det fungerade bra med köpet av bostadsrätten. Det är ett riktigt bra boende som ni kommer att flytta till.
  • Paul Erik A sålde sin bostad med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-22

Jönåker
    Jag har sålt min jordbruksfastighet.

Jag blev väldigt bra bemött, Han var flitig, Kom alltid i tid
    vid visning.

Jag anlitade honom först för att värdera min fastighet.
    Värderingen var ju högre än slutpriset.

Jag tycker att Johan Isoz gjorde vad man kan begära Läs mer
  • Jonatan G sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-04

Högbrunn
    Köpte en större lägenhet.

Jag blev bra bemöt av mäklaren och han har helatiden varit hjälpsam.

Informativ och gav en känsla av att han ville ha det bästa både för mig som köpare och för försäljarna. Jag rekommenderar honom starkt Läs mer
    2019-10-23 Johan I svarar Jonatan G
    Hej Jonathan,
    Tack för de orden, roligt att det fungerade bra med köpet av lägenheten.
  • Pia K sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-04

Brandholmen
    har köpt bostad på bastenshällsvägen 10 i Nyköping
    vi hade kontakt med Johan Izos, väldigt trevlig och ett bra bemötande, vi är mycket nöjda så vi har även valt att sälja våran lgh genom honom. Läs mer
    2019-10-23 Johan I svarar Pia K
    Hej Pia,
    Tack för de orden. Det har varit ett nöje att samarbeta med dig och Tommy, både i samband med köpet och försäljningen.
    Bästa hälsningar Johan.
  • Anton P sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-10-03

Nyköping
    °Lägenhet
    •Proffsigt kunnigt bemötande
    •Förväntningarna var en snabb och smidig försäljning till ett bra pris. Och ett proffsigt, lugnt bemötande. Vilket vi fick i Johan.
    •Sammanfattningsvis visar Johan att han är en skicklig mäklare och en bra människa. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-10-03 Johan I svarar Anton P
    Tack Anton, det var ett nöje att få samarbeta med er. Lycka till med nya boendet.
  • Mats H skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-06-24

Jag har sålt en näringsfastighet. Det har hanterats utmärkt från början till slut. Läs mer
  • Gustav E skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-05-14

Ordning & reda. Snabb återkoppling. Tillgänglig. Läs mer
  • Sebastian E skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-05-11

Jag är mycket nöjd. Väldigt trevlig och hjälpsam. Allt har gått väldigt bra genom hela affären. Läs mer
  • Jan N skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-04-25

Förmedlat både köp av vår nya bostadsrätt och sålt den vi flyttar ifrån. Johan I. har skött bägge på ett professionellt och bra sätt. Läs mer
  • Jerry J
    Jerry J skrev om Johan Isoz en del av Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

2019-03-22

Vi har köpt ett hus via svensk fast. Bemötandet var väldigt varmt och trevligt. Jag hade inga förväntningar i huvud taget. Jag skulle rekommendera Johanpå svensk fast Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Nyköping

Maria Kåbring