Ulrika Öberg

Ulrika Öberg

Ulrika Öberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Ulrika Öberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Ulrika Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 161 omdömen med ett betyg på 4.8. Ulrika Öberg har haft 33 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

161 omdömen om Ulrika Öberg

Sedan starten hos Reco 2018
Joakim D
Sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Stöpen

Bra bemötande, jag är nöjd med helheten.

Pernilla D
Stöpen

Trovärdig. Påläst Inger förtroende Bra återkoppling vid frågor

Tobias A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Norrmalm

Affären gjordes upp på förhand via booli. Blev en väldigt snabb och smidig affär som Ulrika lotsade oss igenom på allra bästa sätt. Hon återkopplade snabbt på frågor trots semestertider och såg till att vara tillgänglig även på helgen för tillträdet, verkligen förstklassigt.

Henrik R
Hentorp

Jätte nöjd. Professionell, hjälpsam och super bra!

Roland J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Hentorp

Vi är väldigt tacksamma för all hjälp vi fått. Ulrika har lagt ner ett enormt jobb på vår lägenhet. Trots att marknaden varit lite svår har hon aldrig slutat att jobba hårt för oss. Samtidigt har hon hela tiden haft ett väldigt gott humör och ett mycket proffsigt bemötande.

Anna L
Köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
Ulveket

Från första stund då jag såg detta boende tills jag skrev under på att det blev mitt har Ulrika varit otroligt proffsig. Jag ser fram emot att få flytta in!

Carljohan D
Centrum

Kompetent, service minded och snabb feedback.

Elida E
Smuleberg

Extremt duktig och hjälpsam! Svarar alltid och gör så gott hon kan. Jag är jätte nöjd och tacksam för det jobbet hon gör.

Agneta H
Vasastaden

Snabb och tydliga återkoppling Snabbt bokad visning Ordnat för undertecknande av avtal på ort där jag respektive säljare bor. Toppen!

Erika B
Anderstorp

Proffsigt och lyhört bemötande! Vi är mycket nöjda.