Ulrika Öberg
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 33 Läs vad Ulrika Öberg

• Seija K sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-03-27

Ryd
    Kontaktade Ulrika eftersom jag hört att hon är en bra mäklare. Ulrika har hjälpt mig att sälja mitt radhus.
    Vi sålde huset på typ två veckor som läge+.
    Supersnabbt. Slapp styla, fotografering o visningar.
    Ulrika kan man ringa när som helst, kvällar o helger. Jättebra.
    Mycket bra bemötande. Rekommenderar henne verkligen👍 Läs mer
    2020-03-27 Ulrika Ö svarar Seija K
    Tusen tack Seija för de fina orden. Det värmde verkligen. Stort lycka till med din nya bostad, det kommer bli toppen!
    / Bästa hälsningar Ulrika
  • Philip W sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-03-07

Lunden
    Väldigt trevligt bemötande och proffsig! Löste försäljningen väldigt smidigt och snabbt! Läs mer
    2020-03-10 Ulrika Ö svarar Philip W
    Tack Philip o Elina för det fina omdömet och tack själva för ett bra samarbete!
    /Varma hälsningar Ulrika
  • Agreen B sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-02-13

Hentorp
    Såld en lägenhet via en fantastiskt erfaren mäklare och värdens trevligaste människa, otrolig duktig. Läs mer
    2020-02-17 Ulrika Ö svarar Agreen B
    Tack för ditt fina omdöme Agreen, gjorde min dag blev så glad! Tack själv för ett bra samarbete. Nu hoppas jag även kunna hjälpa dig och din blivande sambo att hitta er nya drömbostad.
    / Bästa hälsningar Ulrika
  • Annelie A sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-02-01

Hentorp
    Villa, blev jättebra bemött
    Har inte sålt en bostad på länge , mäklaren förklarade o visade alla steg och de förväntningar vi hade uppfylldes
    Har varit en spännande upplevelse , lite konstigt att främmande människor ska gå o bedöma vårt hus, men så är det och det blev jättebra i slutändan Läs mer
    2020-02-03 Ulrika Ö svarar Annelie A
    Stort tack Anneli för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack för ett jättebra samarbete. Skönt att det även ordnade sig så bra med era kaniner.
  • Lena B skrev om Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-12

Hon var ärlig och tillmötesgående. Gjorde ett fantastiskt jobb då hon sålde vårt hus Läs mer
    2019-12-13 Ulrika Ö svarar Lena B
    Tack Lena för de fina orden, det värmde och stort tack för förtroendet.
    Önskar er en riktigt fin jul, så ses vi snart igen!
    / Varma hälsningar Ulrika
  • Liselotte S sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-08

Norrmalm
    Vi köte lgh och sålde radhuset genom henne. Hon är engagerad, tillgänglig, kunnig, saklig. Läs mer
    2019-12-09 Ulrika Ö svarar Liselotte S
    Tack Liselotte och Bengt för de fina orden och att ni tog er tid att ge ett omdöme. Hoppas att ni fortfarande trivs bra i er nya bostad och stort tack även för ett fint samarbete. Var ett sant nöje att få hjälpa er!
    / Varma hälsningar Ulrika
  • Jacqueline T sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-07

Östermalm
    Jag har sålt en villa samt köpt en bostadsrätt. Ulrika Öberg har hela tiden varit mycket proffsig och serviceminded. Kan varmt rekommendera henne och svensk fastighetsförmedling. Läs mer
    2019-12-09 Ulrika Ö svarar Jacqueline T
    Tack snälla Jacqueline för dina fina ord, så roligt att få hjälpa er under hela processen.
    Hoppas ni skall trivas i er nya bostad!
    / Bästa hälsningar Ulrika
  • Stephan P sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-06

Trängen
    2019-12-09 Ulrika Ö svarar Stephan P
    Tack Stephan för ditt omdöme och hoppas ni trivs bra i Västerås!
    / Bästa hälsningar Ulrika
  • Marcus L sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-05

Centrum
    Snabb, professionell och svar på alla tänkbara frågor. Läs mer
    2019-12-09 Ulrika Ö svarar Marcus L
    Tack så mycket Marcus för ditt omdöme, det uppskattar jag mycket. Vill samtidigt passa på att önska dig en God Jul.
    / Hälsningar Ulrika
  • Sonny S sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2019-12-05

Lunden
    Mycket engagerad och jag fick ett proffesionellt och trevligt bemötande när hon hjälpte mig sälja min lägenget. Läs mer
    2019-12-09 Ulrika Ö svarar Sonny S
    Vad roligt att höra Sonny, tack för denna fina rekommendation. Ha det så gott!

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Martin Belina