Ulrika Öberg
Registrerad mäklare sedan 2018-07-02
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-09
2019-08 - 2020-07

Läs vad 49 Läs vad Ulrika Öberg

• Gun K sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-08-01

3:a
    Billingsluttningen
    Ulrika gav ett lugnt och tryggt intryck. Sålde min bostadsrätt och det gick fort och smidigt!
    Har bara gott att säga om Ulrika!
    Mvh Gun Karlsson Läs mer
  • Monika B köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-08-01

3:a
    Billingsluttningen
    Lugn och profficionell förhållningssätt. Läs mer
  • Cristina J sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-07-08

Ryd
    Vi sålde en Villa på 170kvm. Hon var lätt att komma överens med, hon var rättvis med priset. Hon gav en bra service :) Läs mer
  • Kent-åke J sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-07-08

Ryd
    Sålt en 43 år gammal en och en halvplans villa. Ulrika har haft ett mycket professionellt bemötande där hon verkligen satt sin klient i centrum. Hon har varit kreativ och tillgänglig även efter arbetstid, på helger och under sin semester. Trots att huset har varit ganska eftersatt när det gäller underhållet så har vi fått bra betalt i dessa coronatider. Tveksamt om det skulle blivit lika bra med en annan mäklare. Jag vill verkligen rekommendera Ulrika. Läs mer
  • Margareta C sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-07-03

Dälderna
    Sålt villa I Skövde. Ulrika Öberg högsta betyg.
    Hon är mycket kompetent och samarbetsvillig. Läs mer
    2020-07-07 Ulrika Ö svarar Margareta C
    Tack Margareta, vad glad jag blir! Tack själv för ett jättefint samarbete och för förtroendet jag fick. Ha nu en jättefin sommar, så ses vi snart igen./ Bästa hälsningar Ulrika
  • Mahnaz F sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-06-22

Skultorp
    Sålt ett hus.
    Trevlig och positiv mäklare som älskade vårat hus. Tyckte dock att vi inte fick lika mycket återkoppling som vi hade önskat oss under själva processen. Läs mer
    2020-07-03 Ulrika Ö svarar Mahnaz F
    Tack för din rekommendation Mahnaz! Jag uppskattar att du tagit dig tid att återkoppla om er försäljning. Jag är glad över att min förälskelse i ert hus visat sig smitta även till intressenter, budgivare och köpare men förstår att jag missat att ni önskat än mer kommunikation än den nästan dagliga kontakt vi haft under processen. Jag tar till mig er synpunkt och ser över hur jag kan bli än bättre på återkopplingen i framtiden. / Bästa hälsningar Ulrika
  • Emma P köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-06-18

Hentorp
    Vi kände oss väl bemötta och gavs ärliga åsikter. Både köparen och säljarens önskemål försökte uppfyllas. Läs mer
    2020-06-18 Ulrika Ö svarar Emma P
    Tack Emma för det fina omdömet och nu önskar jag er en riktigt skön sommar, så ses vi snart igen!
    / Ulrika
  • Elin G sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-06-10

2:a
    Hentorp
    Ulrika hjälpte mig sälja min lägenhet 2rok. Hon var väldigt proffsig och lättsam att arbeta med. Anledningen till att jag valde just henne efter att ha träffat flera mäklare var att hon var genuin och ärlig och gav en realistisk värdering utifrån aktuell marknad, det uppskattade jag efter att ha fått några helt galna värderingar. Hon har varit tillgänglig genom hela processen och haft ett stort engagemang för att det ska bli en lyckad affär för mig. Jag hade fullt förtroende för henne hela vägen. Läs mer
    2020-06-14 Ulrika Ö svarar Elin G
    Tack så jättemycket Elin för dina fina ord, vad glad jag blir! Tack själv för ett gott samarbete och stort lycka till nu med allt roligt som väntar er. / Varma hälsningar Ulrika
  • Fredrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-06-07

3.5:a
    Centrum
    Köpt lägenhet i centrum, Skövde.

Utifrån det förmedlingssätt som säljare önskat har Ulrika fullgjort sitt uppdrag. Hon har varit tillmötesgående och tagit sig den tid som behövts för att ett avtal kunnat slutas. Läs mer
    2020-06-08 Ulrika Ö svarar Fredrik S
    Tack Fredrik för ditt omdöme och vad roligt att lägenheten till slut blev er, även om det blev en intensiv budgivning det sista pga säljarna skulle resa bort och ville avsluta sin försäljning. Stort lycka till nu med er flytt och så ses vi snart igen!/ Ulrika
  • Anna-karin S köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-06-06

3.5:a
    Centrum
    Köper en bostadsrätt. Från plusläge med enskilda visningar till en kort men intensiv budgivning. Mäklare Ulrika har varit tillmötesgående och ordnat visning, underlag och tagit sig tid. Hon har ett varm sätt och lyssnar.
    Sammanfattningsvis har Ulrika presenterat objektet väl och lotsat oss på ett enkelt sätt från intresse till affär. Läs mer
    2020-06-08 Ulrika Ö svarar Anna-karin S
    Tack Anna- Karin för ditt fina omdöme, varit ett sant nöje att hjälpa er! Nu hoppas jag ni skall trivas riktigt bra och skapa många nya fina minnen i denna trevliga lägenhet. Vill även önska er en fin sommar! / Ulrika

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Martin Belina