Läs vad 54 Läs vad Ulrika Öberg

• 2021-01-06
    Har sålt år villa i Skövde och har bara goda erfarenheter av Ulrikas arbete, i samband med försäljningen.
    Trevligt och proffsigt bemötande och en bra kommunikation.
    Per Göran M
    Per Göran M
    • 115.0 m²
    • Hentorp
    sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
  • 2020-12-22
    Sålt en lägenhet.
    Bra bemötande, kunnig, flexibel, hjälpsam
    Viviann L
    • 1:a
    • 36.0 m²
    • Norrmalm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
  • 2020-11-18
    Sålt bostadsrätt. Ulrika har varit tillmötesgående och lättillgänglig hela den här säljarresan! Hon har varit väldigt bra på att kommunicera och vi kan varm rekommendera henne som mäklare!
    Malin Anna Nathalie E
    • 5:a
    • 112.5 m²
    • Nya Lunden
  • 2020-11-02
    Det har gått snabbt och väldigt bra. Bemötande och service har varit kanon.
    Hela upplevelsen har varit jättebra.
    Klas W
    • 121.0 m²
    • Hentorp
  • 2020-08-12
    Bra i kontakten. Realistisk. Flexibel.
    Gustaf J
    • 2:a
    • 48.4 m²
    • Norrmalm
    Tack själv Gustaf för ett bra samarbete och så roligt att allt löste sig till det bästa!

• 2020-08-01
    Ulrika gav ett lugnt och tryggt intryck. Sålde min bostadsrätt och det gick fort och smidigt!
    Har bara gott att säga om Ulrika!
    Mvh Gun Karlsson
    Gun K
    • 3:a
    • 83.0 m²
    • Billingsluttningen
    Tack Gun för de fina orden och tack själv för ett gott samarbete! /Bästa hälsningar Ulrika

• 2020-08-01
    Lugn och profficionell förhållningssätt.
    Monika B
    • 3:a
    • 83.0 m²
    • Billingsluttningen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Tack Monika för de fina orden det värmde, nu ses vi snart! /Bästa hälsningar Ulrika

• 2020-07-08
    Vi sålde en Villa på 170kvm. Hon var lätt att komma överens med, hon var rättvis med priset. Hon gav en bra service :)
    Cristina J
    • 170.0 m²
    • Ryd
    Tack Cristina för det fina omdömet och ett jättefint samarbete. Hoppas det känns bra nu att allt är klart! / Bästa hälsningar ulrika

• 2020-07-08
    Sålt en 43 år gammal en och en halvplans villa. Ulrika har haft ett mycket professionellt bemötande där hon verkligen satt sin klient i centrum. Hon har varit kreativ och tillgänglig även efter arbetstid, på helger och under sin semester. Trots att huset har varit ganska eftersatt när det gäller underhållet så har vi fått bra betalt i dessa coronatider. Tveksamt om det skulle blivit lika bra med en annan mäklare. Jag vill verkligen rekommendera Ulrika.
    Kent-åke J
    • 170.0 m²
    • Ryd
    Stort tack Kent för de fina orden, vad glad jag blir! Tack även för ett jättefint samarbete med er båda och nu önskar jag dig all lycka i ditt nya boende. // Vänliga hälsnngar Ulrika

• 2020-07-03
    Sålt villa I Skövde. Ulrika Öberg högsta betyg.
    Hon är mycket kompetent och samarbetsvillig.
    Margareta C
    • 161.0 m²
    • Dälderna
    Tack Margareta, vad glad jag blir! Tack själv för ett jättefint samarbete och för förtroendet jag fick. Ha nu en jättefin sommar, så ses vi snart igen./ Bästa hälsningar Ulrika

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte