Ulrika Öberg

Ulrika Öberg

Ulrika Öberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Ulrika Öberg har varit registrerad mäklare sedan 2018-07. Ulrika Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 84 omdömen med ett betyg på 4.8. Ulrika Öberg har haft 47 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 84 Läs vad Ulrika Öberg

• sålde sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Östermalm
    2021-07-23
    Mycket tillmötesgående och förstående, trygg o stabil mäklare. Förväntningar uppnåddes, det var att få igång processen och
    försäljning relativt snabbt och hålla oss informerade. Kan med varm hand rekommendera Ulrika.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-07-22
    Vi fick bra hjälp och svar på de frågor vi hade, fint bemötta och hon var väldigt tillgänglig vilket vi uppskattade mycket.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-07-20
    Trevligt bemötande, personlig och stort kontaktnät. Mäklaren var kanske lite förhoppningsfull i den första värderingen av lägenheten, men den såldes ändå till utgångspris, vilket jag var nöjd med.
    • Hentorp
    2021-07-05
    Ulrika är en fantastisk mäklare! Trygg och bra på alla sätt. Vi är så nöjda!
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulrika Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-07-05
    Jag tyckte att jag fick ett varmt välkomnande vid visning. Jag kände aldrig att jag på något sätt var besvärlig vid telefonsamtal utan tid fanns att svara på frågor. Friktionsfritt skulle man kunna säga.
    2021-07-05
    Ulrika Öberg på svensk fastighetsförmedling kan vi verkligen rekommendera. Hon var både professionell men samtidigt personlig i sitt bemötande. Hon ingav ett stort förtroende och var duktig att skriva om huset vi sålde på ett fint och respektfullt sätt. Hon var tydlig och kunnig i informationen till oss. Vi ångrar inte vårt val av Ulrika Öberg
    2021-07-05
    Vid första mötet med Ulrika så kände vi (mina systrar och jag) oss trygga o säkra på att allt skulle gå bra med försäljningen av våra föräldrars dödsbo , hon ingav stort förtroende och erfarenhet i denna unika situation för oss( att sälja ett hus för första gången).Ulrika tog tag i det hela och såg till att det blev en snabb process utan fördröjningar 0ch komplikationer .Vi är mycket nöjda med hennes arbete och hennes trevliga bemötande.
    • Hentorp
    2021-07-04
    Enkelt och effektivt. Möten, visningar och köpet ordinerad med kundskap och omtanke
    2021-06-29
    Otrolig mäklare som finns tillgänglig näst intill varje timma på dygnet känns det som. Trevlig och hjälpande vid frågor och funderingar. Ulrika vet sin sak och har mycket erfarenhet. Kan verkligen rekommendera Ulrika.
    2021-06-29
    Den bästa och mest tillmötesgående mäklare man kan tänka sig. Är lätt att få tag i, svarar snabbt, pålitlig och vänder in och ut på sig för att hjälpa till.