Elin Andersson
Registrerad mäklare sedan 2017-06-20
Aktiv på Reco.se sedan 2017-07-03
2019-07 - 2020-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med jobbet som mäklare är mötet med alla de människor jag har förmånen att träffa.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
I min roll som fastighetsmäklare är jag engagerad och strävar ständigt efter att göra mina kunder, såväl köpare som säljare nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som trygg, trovärdig och positiv.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Ett av de starkaste minnen jag har från mina år som mäklare är min allra första egna visning. Det var på en hästgård en varm sommardag och det strömmade in folk och slutresultatet blev mycket lyckat. Då visste jag att jag hamnat precis rätt i mitt yrkesval.

Vad gör du helst på fritiden?
Ledig tid spenderar jag gärna på hästryggen, i skidspåret eller på resande fot. Läs mer

Läs vad 40 Läs vad Elin Andersson

• Karl J köpte sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-07-04

Skövde
    Har fått ett trevligt bemötande under de möten vi har haft. Läs mer
    2020-07-06 Elin A svarar Karl J
    Hej Karl,

Tack för ditt omdöme.
    Det har varit ett nöje att hjälpa dig i ditt bostadsköp och nu ser jag fram emot vårt fortsatta samarbete när din bostadsrätt ska säljas.
    Vi ses snart! /Elin
  • Ylva D sålde sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-06-17

Skultorp
    Jag har sålt en villa med hjälp av Elin och har bara lovord.
    Lugn, kunnig och proffsig i sitt bemötande. Läs mer
    2020-06-18 Elin A svarar Ylva D
    Hej Ylva,

Tack för förtroendet och för gott samarbete.
    Önskar dig en fin midsommar så ses vi på tillträdet!
    Varma hälsningar Elin
  • Öystein R sålde en tomt med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-06-01

Skövde
    Meget dyktig flika .Tillitsvekkende .ø Läs mer
    2020-06-02 Elin A svarar Öystein R
    Hej Öystein,

Stort tack för ditt omdöme och för gott samarbete så här långt.
    Vi ses snart igen!
    /Elin
  • Eva-lena J köpte sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-05-31

Hentorp
    Elin var super duktig och informativ då vi var köpare av ett objekt. Hade bra kontakt och uppdatering kring processen. Läs mer
    2020-06-02 Elin A svarar Eva-lena J
    Stort tack för din fina rekommendation och grattis till ert nya fina hus!
    Jag tror och hoppas att ni kommer stortrivas med cykelavstånd till det mesta.
    Vi ses på tillträdet!

/Elin
  • Mats E sålde sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-05-30

Hentorp
    Villa.
    Allt från kontakt till skrivet avtal 9 dagar. Läs mer
    2020-06-02 Elin A svarar Mats E
    Hej Mats,

Tack för din rekommendation och för ett mycket gott samarbete. Det har varit ett rent nöje att hjälpa er.
    Stort lycka till i ert nya fina hus i Trollhättan!

/Elin
  • Michael N sålde sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-04-24

Dälderna
    Sålt mitt radhus. Blivit vänligt och korrekt bemött. Förväntningarna var att den skulle bli såld och det fungerade bra. Upplevelsen är bra. Läs mer
    2020-04-24 Elin A svarar Michael N
    Hej Michael,
    Stort tack för ett gott samarbete och för förtroendet att få hjälpa dig med försäljningen.
    Det glädjer mig att höra att du är nöjd.
    Varma hälsningar Elin
  • Emma L sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-04-21

5:a
    Trädgårdsstaden
    Vi sålde vårt radhus och allt gick smidigt och fort.
    Duktigt, trevlig, engagerad, och förväntningarna blev som vi hoppats! Läs mer
    2020-04-24 Elin A svarar Emma L
    Hej Emma och Michael,
    Stort tack för era fina ord och för förtroendet.
    Jag hoppas att ni ska trivas lika bra i er nya bostad i Stockholm.
    Vi ses på tillträdet!
  • Anna K sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-03-27

4:a
    Trädgårdsstaden
    Vid vår försäljning av radhus ville vi sälja fort. Elin agerade där efter. Från första kontakt till försäljning tog det 6 dagar.
    Riktigt proffsigt bemötande och agerande. Vi är väldigt nöjda och kan varmt rekommendera Elin som mäklare vid försäljning. Läs mer
    2020-03-27 Elin A svarar Anna K
    Hej Anna,

Tack för dina värmande ord. Det har varit ett rent nöje att få hjälpa er och det ska bli roligt att även få följa processen med ert husbygge.
    Önskar er en fin helg i vårsolen så hörs vi snart igen!
    /Elin
  • Deana E sålde sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-02-01

Billingssluttningen
    Elin hjälpte oss att sälja vårt hus i Skövde och har under säljförfarandet uppvisat ett professionellt bemötande, haft tålamod och förståelse för vår familjesituation samt upplevts som pålitlig och kompetent. Vi är väldigt nöjda med försäljningen. Läs mer
    2020-02-03 Elin A svarar Deana E
    Hej på er!
    Tack för den fina responsen och återigen- tack för ett bra samarbete.
    Önskar er stort lycka till i Stockholm och hoppas att ni ska trivas i ert nya fina radhus.

Varma hälsningar Elin
  • Conny U sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde

2020-01-09

4:a
    Norrmalm
    Jobbade änna in kaklet ockmed en go pondus så hittade vi ett bra slut Läs mer
    2020-01-14 Elin A svarar Conny U
    Hej Conny,

Tack för dina uppmuntrande ord och för ett bra samarbete.
    Jag är glad att försäljningen blev lyckad.

Jag hoppas att ni kommit i ordning i er nya fina lägenhet. Allt gott! /Elin

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Martin Belina