Elin Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Elin Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Elin Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Andersson har haft 29 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med jobbet som mäklare är mötet med alla de människor jag har förmånen att träffa.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
I min roll som fastighetsmäklare är jag engagerad och strävar ständigt efter att göra mina kunder, såväl köpare som säljare nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som trygg, trovärdig och positiv.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Ett av de starkaste minnen jag har från mina år som mäklare är min allra första egna visning. Det var på en hästgård en varm sommardag och det strömmade in folk och slutresultatet blev mycket lyckat. Då visste jag att jag hamnat precis rätt i mitt yrkesval.

Vad gör du helst på fritiden?
Ledig tid spenderar jag gärna på hästryggen, i skidspåret eller på resande fot.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 50 Läs vad Elin Andersson

• 2020-11-15
    Jag har köpt en bostadsrätt lägenhet Bra kontakt enkel i allt, svarar på alla frågor utan att det känns som något konstigt. Toppen på alla sätt
    Therese K
    • 2:a
    • 52.5 m²
    • Norrmalm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Tack snälla för dina värmande ord Therese. Det har varit ett rent nöje att få hjälpa dig med ditt bostadsköp. Jag tror och hoppas att ni ska trivas fint i er nya bostad. Vi ses om ett par veckor när det är dags för tillträde! /Elin

• 2020-11-05
    Sålt bostad, jag blev väldigt bra och professionell bemöt.
    Ebru T
    • 3:a
    • 86.0 m²
    • Trängen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Hej Ebru! Stort tack för detta och för ett gott samarbete genom hela försäljningen. Varma hälsningar Elin

• 2020-11-04
    Köpt en bostadsrättslägenhet Proffsigt på ett trevligt och lättsamt sätt Med kort varsel ställde upp och visade lägenheten
    Björn N
    • 3:a
    • 86.0 m²
    • Trängen
    Hej Björn, Tackar ödmjukast för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Det värmer gott denna kalla höstdag! Varmt välkommen till Skövde! Jag är övertygad om att du kommer trivas här i din nya fina lägenhet. /Elin

• 2020-10-10
    Hela köpet har fungerat utmärkt. Snabba svar på våra frågor och funderingar.
    Markus Ragnar S
    • 4:a
    • 107.0 m²
    • Trädgårdsstaden
    Tack för din rekommendation och varmt välkomna till Skövde och Trädgårdsstaden. Jag tror och hoppas att ni kommer att trivas i ert fina radhus i många år framöver. Vi ses på tillträdet framåt vårkanten! /Elin

• 2020-10-10
    Försäljning gick väldigt snabbt och smidigt. Rekommenderar Elin starkt.
    Liezl L
    • 4:a
    • 107.0 m²
    • Trädgårdsstaden
    Tack snälla för din rekommendation Liezl och återigen ett stort tack för förtroendet och för ett gott samarbete. Nu ser vi till att hitta ett riktigt fint hus till er också. /Elin

• 2020-09-26
    Trevlig. Supersnabb på att återkomma vid frågor. Hittar lösningar som underlättar. Otroligt effektiv.
    Anna L
    • 60.0 m²
    • Varola
    sålde sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    Hej Anna! Det har varit ett rent nöje att hjälpa er med försäljningen och jag tackar ödmjukast för förtroendet och för din positiva feedback. Allt gott! /Elin

• 2020-09-07
    Sålt en bostadsrätt på 55 kvm i Skövde tätort. Blev mycket professionellt bemött av Elin och hon var mycket bra på att tillgodose information och svara på mina frågor. Jag kände mig alltid väl informerad om vad som hände under försäljningen. Jag rekommenderar Elin starkt!
    Nora E
    Nora E
    • 2:a
    • 55.0 m²
    • Norrmalm
    Tack för din fina rekommendation och för ett gott samarbete. Stort lycka till med nästa kapitel i Stockholm! /Elin

• 2020-09-03
    Har sålt en BRF (Lägenhet) via Elin. De förväntningar jag har haft på Elin har infriats. Trevligt, korrekt "uppförande" och kunnig. Därför sätter jag högsta betyg, kan inte förvänta mig mer än vad hon har levererat. Har genom åren träffat många mäklare via mitt arbete, och utan att tveka kan jag rekommendera Elin till andra. Om ni vill ha mer input, får ni gärna höra av er Hälsningar Morgan Kjellman 0708-311720
    Morgan K
    • 1.5:a
    • 35.2 m²
    • Norrmalm
    Hej Morgan! Tack snälla för dina värmande ord och för ett gott samarbete. Jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Varma hälsningar Elin

• 2020-08-14
    snabb respons trots semestertider
    Annelie J
    • 1:a
    • 43.0 m²
    • Hentorp
  • 2020-08-13
    Har fått all hjälp vi kan begära för att få till ett smidigt bostadsbyte, både köp och försäljning. Mycket nöjda!
    Lena J
    • 1:a
    • 43.0 m²
    • Hentorp

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte