Elin Andersson

Elin Andersson

Elin Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Skövde

Elin Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2017-06. Elin Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-07 och har fått 64 omdömen med ett betyg på 4.8. Elin Andersson har haft 35 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med jobbet som mäklare är mötet med alla de människor jag har förmånen att träffa.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
I min roll som fastighetsmäklare är jag engagerad och strävar ständigt efter att göra mina kunder, såväl köpare som säljare nöjda.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som trygg, trovärdig och positiv.

Vilket är ditt bästa mäklarminne?
Ett av de starkaste minnen jag har från mina år som mäklare är min allra första egna visning. Det var på en hästgård en varm sommardag och det strömmade in folk och slutresultatet blev mycket lyckat. Då visste jag att jag hamnat precis rätt i mitt yrkesval.

Vad gör du helst på fritiden?
Ledig tid spenderar jag gärna på hästryggen, i skidspåret eller på resande fot.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 64 Läs vad Elin Andersson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    • Smuleberg
    2021-08-02
    Toppenmäklare! Allt gick väldigt smidigt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-06-14
    Proffsigt & vänligt bemötande. Vi är väldigt nöjda och glada att det var just Elin som sålde vårt hus.
    Tack för din fina feedback och för förtroendet att få hjälpa till med försäljningen. Jag är glad att vi hittat köpare som blivit lika förälskade i huset som jag blev första gången jag klev in i det. Stort lycka till med ert framtida projekt. Jag ser fram emot att se slutresultatet! Varma hälsningar Elin Elin Andersson
    2021-06-14
    Vi blev mycket väl bemötta på ett professionellt men samtidigt personligt sätt. Vi upplever att mäklaren levde upp till alla våra förväntningar.
    Vid flera tillfällen har mäklaren stämt av och dialogiserat med oss under processen och vi upplever att mäklaren varit ett stort stöd hela tiden. Vi är väldigt nöjda och har känt oss trygga hela tiden!
    Hej Karl! Vad glad jag blir av att läsa ditt omdöme. Det värmer och jag är glad att ni känt er trygga genom försäljningsprocessen. Stort tack för förtroendet. Nu har ni nya spännande projekt att se fram emot. Önskar er en fin sommar så hörs vi snart igen! /Elin Elin Andersson
  • köpte sitt hus med hjälp av Elin Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Skövde
    2021-06-08
    Elin var proffsig vid vårat husköp med snabba svar på diverse frågor.
    Hej Jens! Tack för din recension och välkomna till Skövde. Jag är glad att ni är nöjda och jag hoppas att ni ska trivas i ert nya fina hus i många år framöver. Önskar er en fin sommar så ses vi på tillträdet! /Elin Elin Andersson
    2021-06-08
    Proffsig hantering och trevligt bemötande under hela försäljningen av vår villa. Vi är mycket nöjda!
    Hej Stefan! Stort tack för dina värmande ord och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Jag är glad att den blev lyckad och tror och hoppas att era köpare kommer att trivas lika bra som ni gjort i huset. Lycka till med flytten till Gotland och era nya spännande projekt. /Elin Elin Andersson
    2021-06-07
    Elin är engagerad, noggrann och kompetent. Alltid trevlig och återkopplar snabbt.
    Hej Matilda, Tack för ditt omdöme. Det värmer att läsa. Önskar er en riktigt fin sommar så ses vi på tillträdet innan ert flyttlass rullar emot Gotland och nya spännande äventyr. /Elin Elin Andersson
    • Lunden
    2021-05-13
    Elin är lätt att ha o göra med, lätt att få tag i, engagerad och mån om att samarbete och försäljning ska gå bra. Väldigt snäll och trevlig. Vi är jätte nöjda med Elin!
  • Thomas O Pirjo J
    • Skultorp
    2021-04-30
    Trevlig och kunnig. Allt var över förväntan när hon hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Tack Elin.
    • Norrmalm
    2021-04-01
    Mycket bra bemötande och tjänstvillighet. Vi upplever att hon ansträngt sig med flera visningar av vår lägenhet. Bra kontakt via mejl och telefon.
    • Skultorp
    2021-03-15
    Trevligt bemötande. En husförsäljning helt utan komplikationer. Är helnöjd..