Jesper Danielsson

Jesper Danielsson

Jesper Danielsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Jesper Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Jesper Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-07 och har fått 133 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Danielsson har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

133 omdömen om Jesper Danielsson

Sedan starten hos Reco 2018
Lisa Elissabeth G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Trevlig och professionell, kändes kunnig om området. Rekommenderas varmt till vänner.

Gisela P
Tyresö

Väldigt nöjd med hans service!

Jennifer V
Centrala Tyresö

Jesper har verkligen hittat rätt yrke. En helt fantastisk mäklare som är väldigt kunnig och duktig på sitt jobb. Vi kände oss trygga hela vägen av vår försäljning och han gav oss alltid snabb återkoppling vare sig om han jobbade eller var ledig. Full pott!! Kan varmt rekommendera honom. Grym!

Linnea B
Tyresö

Jesper är lätt att ha att göra med och gav redan från början en klar och tydlig bild över marknaden och vad vi kunde förvänta oss. Jag kan varmt rekommendera Jesper.

Sangar H
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Han är bra jag tycker han jobbar jätte bra

Fredrik H
Tyresö

Trevlig och hjälpsam, med hög tillgänglighet.

Mari H
Tyresö

Proffsig och mycket hjälpsam!

Karl Fredrik W
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Tyresö

Vi fick ett tips om att anlita Jesper Danielsson då han är en professionell mäklare. Efter att ha träffat honom som en av flera mäklare så var valet enkelt. Han var påläst på området, mycket tydlig i sin beskrivning av hur han planerar och genomför ett försäljningsuppdrag för att få ut mesta möjliga värde ur en fastighet med stor lyhördhet för våra specifika önskemål. Under pågående uppdrag så tycker jag att kommunikationen har fungerat bra och allt har fungerat enligt plan.Jesper var hjälpsam och tillgänglig under uppdraget...

Eva S
Tyresö

Jesper har ett allt igenom trevligt och smidigt bemötande. Vi har som säljare fått det stöd och den information vi önskat. Det har också känts bra att lita på Jespers profession i allt från försäkringar till budgivning.

Patric N
Tyresö

Mycket bra, professionellt och engagerat bemötande!