Jesper Danielsson

Jesper Danielsson

Jesper Danielsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Jesper Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Jesper Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-07 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Danielsson har haft 41 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 55 Läs vad Jesper Danielsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-07-29
    Bra bemötande och engagerad under processen. Tydlig och förklarar om det uppkommer frågetecken. Jesper gör det lätt att köpa bostad!
    /Kristoffer
  • sålde sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    • Trollbäcken
    2021-06-28
    Jesper har varit bra på att kommunicera och hålla oss informerade om processen. Han har varit lätt att nå och få kontakt med. Jesper är trevlig utan att vara för "säljig"
    • Trollbäcken
    2021-06-07
    Trevlig, bra på att lyssna, tar argument.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    2021-05-26
    Jag är mer än nöjd med Jesper som mäklare. Han har varit snabb, trevlig, informativ och skött försäljningen av lägenheten mycket bra. Jag rekommenderar honom varmt.
    2021-05-04
    Jesper har agerat proffsigt och uthålligt med att sälja vår bostadsrätt till det pris vi förväntat oss
    Han har varit mycket tillgänglig och har verkligen överträffat våra förväntningar.
    2021-04-13
    Har köpt lgh i Tyresö. Mycket trevlig och engagerad. Förväntningarna blev uppfyllda över förväntan. En snabb och effektiv affär
    • Rotvik
    2021-03-29
    Jag har köpt min nya bostadsrätt av Jesper. En trevlig och serviceinriktad kille som man direkt får förtroende för. Snabb återkoppling och en ständig vilja att göra mig som kund nöjd. Allt flöt smärtfritt och jag kan varmt rekommendera både mäklare och mäklarfirma!
  • Mikael B
    • Centrala Tyresö
    2021-03-29
    Jag har sålt min bostadsrättslägenhet på Siklöjevägen 21 i Tyresö.

Jesper Danielsson har uppvisat både kompetens och affärsinnovation och jag kan därmed varmt rekommendera honom
    2021-03-25
    Fantastisk. Det är första gången jag köper en lägenhet och Jesper har varit otroligt pedagogisk och med glädje förklarat processer och svåra ord. Mycket trevlig och lättsam att prata med, många mäklare upplever jag som väldigt spända men men med Jesper kändes det mer som att prata med en vän än en mäklare, vilket är otroligt positivt för mig som är ung och helt ny i marknaden! Upplevde också honom som tillgänglig och lätt att få tag på via både samtal och sms. Båda tummarna upp!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
    • Trinntorp
    2021-03-18
    Vi köpte en fastighet på Brevikshalvön.

Mäklare Jesper Danielsson var engagerad från början till slut. Informativ, affärsmässig men lättsam, bemötandet var 100% bättre än förväntan.

Vår sammanfattade upplevelse är att Jesper är ett unikum! säljare och köpare som betjänas av denna fastighetsförmedlare har vunnit redan vid första mötet. Den bästa Mäklaren vi kommit i kontakt med.