Jesper Danielsson
Registrerad mäklare sedan 2018-06-18
Aktiv på Reco.se sedan 2018-07-04
2019-07 - 2020-06

Läs vad 31 Läs vad Jesper Danielsson

• Theres E köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-06-26

3:a
    Tyresö
    Jag och min sambo har köpt en lägenhet av Jesper. Vi är otroligt nöjda över hela affären. Jesper är väldigt trevlig och svarar alltid snabbt på frågor. En proffesionell och kunnig mäklare. Om vi säljer någongång kommer vi absolut kontakta honom igen.

Theres&Jonathan Läs mer
  • Kalle G sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-03-31

2:a
    Tyresö
    Jesper levererade en snabb affär och ett slutpris högre än vad jag hoppats på under tiden marknaden gick nedåt och allt var svårt att sälja. Han tog egna initiativ på att förhandla upp slutpriset fast jag var nöjd, han betalade verkligen sitt eget arvode. Skulle aldrig tänka mig att anlita någon annan mäklare. Läs mer
  • Malin N
    Malin N sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-03-18

Farmarstigen
    Jesper hjälpte mig att sälja min bostad. Stort engagemang och toppen bemötande hela vägen. Läs mer
  • Christian G sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-03-13

3:a
    Tyresö
    Vi sålde en unik 3:a i Tyresö och fick ett mycket proffsigt intryck av Jesper redan från start.
    Han var tydlig, rak och hjälpte oss med allt vi behövde.
    De förväntningar vi hade uppfyllde han med råge.
    Vi rekommenderar Jesper till andra säljare. Ni är i goda händer. Läs mer
  • Henrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-02-27

Strand
    Bra bemötande och snabb på att återkoppla. Vi som köpare upplevde affären trygg och ärlig. Läs mer
  • Linda D köpte sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-02-15

Tyresö
    Tryggt och smidigt från visning till kontraktsskrivning! Mycket nöjda :-) Läs mer
  • Anna-karin O köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-02-12

Centrum
    Jag köpte en lägenhet, bemötandet var bra. Läs mer
  • Katarina M köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-01-20

Centrum
    Köpt lägenhet. Jesper är proffsig och mycket duktig och har bemött mig väldigt väl, han har alltid erbjudit sig att bistå med sin hjälp när det uppkommit frågor. Jättefin service. Läs mer
  • Briet G sålde sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-12-28

Tyresö
    Sålt en villa. Mäklaren var proffesionell, varkade ha bra erfarenhet och det kändes trygt att ha honom som sin mäklare. Läs mer
  • Mattias S köpte sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-12-03

Trollbäcken