Jesper Danielsson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 29 Läs vad Jesper Danielsson

• Malin N
    Malin N sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-03-18

Farmarstigen
    Jesper hjälpte mig att sälja min bostad. Stort engagemang och toppen bemötande hela vägen. Läs mer
  • Christian G sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-03-13

Tyresö
    Vi sålde en unik 3:a i Tyresö och fick ett mycket proffsigt intryck av Jesper redan från start.
    Han var tydlig, rak och hjälpte oss med allt vi behövde.
    De förväntningar vi hade uppfyllde han med råge.
    Vi rekommenderar Jesper till andra säljare. Ni är i goda händer. Läs mer
  • Henrik S köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-02-27

Strand
    Bra bemötande och snabb på att återkoppla. Vi som köpare upplevde affären trygg och ärlig. Läs mer
  • Linda D köpte sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-02-15

Tyresö
    Tryggt och smidigt från visning till kontraktsskrivning! Mycket nöjda :-) Läs mer
  • Anna-karin O köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-02-12

Centrum
    Jag köpte en lägenhet, bemötandet var bra. Läs mer
  • Katarina M köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2020-01-20

Centrum
    Köpt lägenhet. Jesper är proffsig och mycket duktig och har bemött mig väldigt väl, han har alltid erbjudit sig att bistå med sin hjälp när det uppkommit frågor. Jättefin service. Läs mer
  • Briet G sålde sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-12-28

Tyresö
    Sålt en villa. Mäklaren var proffesionell, varkade ha bra erfarenhet och det kändes trygt att ha honom som sin mäklare. Läs mer
  • Mattias S köpte sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-12-03

Trollbäcken
    Jesper är trevlig trygg och duktig. Rekommenderas Läs mer
  • Björn S sålde sitt hus med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-10-31

Tyresö
    Snabb handläggning vid försäljning av vår villa i Trollbäcken.
    Sålde in sig hos oss genom ett självsäkert och övertygande
    sätt vilket gjorde oss nyfikna.

Blev ett snabbt förlopp med bra budgivning.

Mycket nöjda. Läs mer
  • Fredrik I köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Danielsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

2019-10-29

Vi köpte bostadsrättsradhus.
    Jesper var insatt i alla hänseenden av föreningen, bostaden och närområdet.
    Vi fick genast ett gott intryck. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Torbjörn Andersson