Stefan Larsson

Stefan Larsson

Stefan Larsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Tyresö

Stefan Larsson har varit registrerad mäklare sedan 2011-03. Stefan Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 100 omdömen med ett betyg på 4.9. Stefan Larsson har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

100 omdömen om Stefan Larsson

Elisabet D
Sålde sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Trollbäcken

Trevlig, lyhörd, hjälpsam och professionell. Stefan förmedlar trygghet till såväl säljare som köpare.

Simone H
Köpte sitt hus med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Öringe

Stefan gav ett professionellt och kunnigt intryck. Han var trevlig och tillmötesgående genom hela processen.

Ulf E
Sofieberg

Stefan har ett mycket vänligt och förtroende givande sätt. Är mycket kunnig och ingenting är omöjligt. Vi litade fullt ut på Stefan och hans kunskap då vi själva inte var så insatta i husförsäljning och alla turer runt det. Vi är mycket nöjda hur Stefan tagit hand om vår försäljning. Vi kommer att rekommendera honom till vänner i området som ska sälja sitt hus. Vänligen Birgitta och Ulf Ericsson

Dan J
Sofieberg

Gjorde en förtjänstsfull insats med ett svårt objekt: fastigheten var ockuperad av en av dödsbodelägarna.

Jerry M
Hanviken

Av Stefan får man ett lugnt och väldigt trevligt bemötande. Han är saklig och lyhörd. Vi är väldigt nöjda med vår mäklare!

Anders P
Sofieberg

Bra och trevligt bemötande.. Professionell med lång erfarenhet och god kännedom om Tyresö.

Allan C
Trollbäcken

Stefan Larsson upllever jag som väldigt seriös och trygg. mäklare. En mäklare jag definitivt rekommenderar. 100% Nöjd.

Magnus T
Hanviken

Kändes väldigt tryggt att köpa genom Stefan, glad, korrekt, tydlig och proffsig hela vägen!

Bo Niklas S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Stefan Larsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Tyresö
Fornudden

Kompetent, trevlig och lätt att samarbeta med.

Pia R
Hanviken

Vi både köpte och sålde med Stefan. Gav oss en trygg och bra vägledning under säljs processen! Väldigt nöjda! / Pia & Marti