Carl-Johan André
Registrerad mäklare sedan 1990
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 10 Läs vad Carl-Johan André

• Jan B sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-09

Lilla Edet
    Sålt ett äldre hus på landet. Har fullt förtroende för mäklaren, som på ett proffsigt sätt hjälpte både köpare och säljare på bästa sätt.
    Förväntade mig att få hjälp och stöd för att alla parter skulle känna sig nöjd med affären, och fick det också.

Inget lämnades åt slumpen och inga frågor lämnades obesvarade
    Kan inte hitta något att klaga på, tvärt om.
    Var rädda om honom, han är guld värd Läs mer
  • Karin N köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-09

Sverige
    Ett mycket proffesionellt bemötande, trevlig på alla sätt och vis. Läs mer
  • Alexandra R köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-07

Trollhättan
    Köpt en villa i Trollhättan, Halvordstorp i december 2020.
    Mäklaren Carl-Johan bemötte oss vänligt, tillmötesgående och proffsigt sätt.
    Han levde upp till alla förväntningar och gjorde att vi är väldigt nöjda med vår kontakt med svensk fastighetsförmedling. Läs mer
  • Alexandra M köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-07

Skogshöjden
    Vi köpte ett parhus på Skogshöjden, direkt vid telefonkontakt blev vi bemötta på ett härligt sätt. Vi kan inte vara annat än super nöjda med Carl-Johan, han rekommenderar vi till alla! Läs mer
  • Lena K köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-01-23

Trollhättan
    Jag har köpt Diabasvägen 4 i THN. Jag är oerhört nöjd med det bemötandet som jag fick av Carl-Johan och jag kan varmt rekommendera honom till andra. Han gjorde min resa väldigt enkel och smidig. Han är en riktigt stjärna. Trevlig, snäll och affärsmässig. Läs mer
  • Simon W
    Simon W sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-01-20

Trollhättan
    Köpte mitt hus av Carl-Johan och har tagit hjälp med värdering under tiden vi bott här. Vi har alltid fått snabb och bra hjälp.
    När det var dags att sälja var det självklart att vända oss hit.
    Jag tycker att Carl-Johan är väldigt trevlig och jag känner mig lika väl bemött både som köpare och som säljare.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Joän F köpte sin bostad med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2019-12-27

Nossebro
    Inköpt ett hyreshus,Carl-Johan var en trevlig och bra bemötande.
    kan mycket väl rekommendera honom till andra- Läs mer
  • Thue Sloth C skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-12-12

Lätt att ha med att göra, trevlig och proffitionell. Läs mer
  • Susanne P skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2018-10-17

Villa
    Bara posivti
    Hur bra som helst Läs mer
  • Marcel B skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2017-07-19

Trevlig, kunnig, allt perfekt. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sofia Adolfsson