Läs vad 24 Läs vad Carl-Johan André

• 2020-12-11
    Jag hade inte kunnat tänka mig bättre när han hjälpte mig sälja min bostadsrätt i Trollhättan.😎😁👍
    Kent K
    • 3:a
    • 86.0 m²
    • Kanaltorget
    sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
  • 2020-10-31
    Proffsigt bemötande! Vi är mycket nöjda över all hjälp med försäljningen av vårt hus.
    Sandra H
    • Trollhättan
    sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
  • 2020-10-19
    stor trovärdighet när jag sålde villan, bra bemötande och kunnighet
    Alva Linnéa D
    • 152.0 m²
  • 2020-10-17
    Vi har köpt en fastighet på Sandhem i Trollhättan. Carl-Johan Andre har förmedlat köpet på ett mycket bra vis. Kunnig och lyhörd för både säljare och köpare. Så vi rekommenderar Carl-Johan till alla som funderar på att sälja lägenhet eller villa.
    Göran Jungblom
    Göran J
    Göran J
    • 152.0 m²
    • Trollhättan
    köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
  • 2020-10-14
    Vi har köpt en villa med Carl-Johan Andrė som mäklare.
    Vi upplever ett bra bemötande av en trevlig och kunnig mäklare som har varit lätt att komma i kontakt med och inriktad på att lösa saker och ting på ett bra och enkelt sätt.
    Karin S
    • 139.0 m²
  • 2020-10-08
    Proffsig och kunnig inom sitt område och ett väldigt trevligt bemötande av oss som kunder. Gjorde försäljningen av vår bostad väldigt enkel och smidig
    Eric H
  • 2020-10-02
    Carljohan har sålt en fastighet till oss i vilken har varit mycket tillmötesgående och serviceinriktad med avseende på frågor och ställt upp då vi behövt honom.
    Carljohan har även fått i uppgift att sälja vår nuvarande fastighet och visat stor kunskap och engagemang i detta.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda och känner oss trygga med Carljohan och det arbete han gör.
    Peter W
    • Sjuntorp
    köpte sin bostad med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
  • 2020-08-06
    Sålt villa. Det var lätt att hålla kontakt och allt fungerade bra.
    Hans L
    • 123.0 m²
  • 2020-05-10
    Sålde en villa .
    Vi är jättenöjda med allt.
    Blev bemött proffsigt och bra återkoppling och lätt att fråga om alla frågor samt mycket tips och idéer för att få så mycket som möjligt för vårat hus. 😀
    Vi hade förväntningar på att få en snabb och smidig affär för vi hade redan köpt en gård, det fick vi.
    Bra från första kontakten vad vi behövde göra inför visningen och fotografen och snabb med att få ut det på hemnet samt att boka visningar. Och bra kontakt när buden började tills allt var påskrivet och klart🙏
    Tack för ett proffsigt jobb😀
    Mvh Cecilia och Per
    Cecilia L
    Cecilia L
    • 115.0 m²
  • 2020-04-27
    Sålt min villa. På ett utmärkt sätt! Hjälpsam! Att få sålt min villa och få hjälp med det jag inte vet så mycket om. Han levde upp till det och lite till. Att allt gick bra och snabbt. Är nöjd och glad för affären.
    Gun Inger P