Carl-Johan André
Registrerad mäklare sedan 1990-11-05
Aktiv på Reco.se sedan 2017-07-19
2019-08 - 2020-07

Läs vad 17 Läs vad Carl-Johan André

• Hans L sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-08-06

Trollhättan
    Sålt villa. Det var lätt att hålla kontakt och allt fungerade bra. Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-05-10

Sålde en villa .
    Vi är jättenöjda med allt.
    Blev bemött proffsigt och bra återkoppling och lätt att fråga om alla frågor samt mycket tips och idéer för att få så mycket som möjligt för vårat hus. 😀
    Vi hade förväntningar på att få en snabb och smidig affär för vi hade redan köpt en gård, det fick vi.
    Bra från första kontakten vad vi behövde göra inför visningen och fotografen och snabb med att få ut det på hemnet samt att boka visningar. Och bra kontakt när buden började tills allt var påskrivet och klart🙏
    Tack för ett proffsigt jobb😀
    Mvh Cecilia och Per Läs mer
  • Gun Inger P sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-27

Trollhättan
    Sålt min villa. På ett utmärkt sätt! Hjälpsam! Att få sålt min villa och få hjälp med det jag inte vet så mycket om. Han levde upp till det och lite till. Att allt gick bra och snabbt. Är nöjd och glad för affären. Läs mer
  • Pär K sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-05

Trollhättan
    Har både köpt och sålt bostad.

Mycket trevligt, professionellt och pålitligt bemötande.

Lyssnade och kom med idéer, lugnade när vi va oroliga.

En trygg och kompetent mäklare vi varmt rekommenderar till alla!! Läs mer
  • Thomas L sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-03-30

Trollhättan
    Carl-Johan har på ett mycket proffigt sätt hjälpt oss att både sälja och köpa en ny fastighet. Utan hans kompetens och ödmjukhet hade det förmodligen inte blivit så bra som det blev. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Christer A sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-03-22

Mycket bra🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘 Läs mer
  • Liselotte A sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-03-19

Trollhättan
    Vår mäklare har funnits till hands hela tiden. Svarat på frågor i tid och otid. Förklarat och visat.
    En toppenbra mäklare! Läs mer
  • Jan B sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-09

Lilla Edet
    Sålt ett äldre hus på landet. Har fullt förtroende för mäklaren, som på ett proffsigt sätt hjälpte både köpare och säljare på bästa sätt.
    Förväntade mig att få hjälp och stöd för att alla parter skulle känna sig nöjd med affären, och fick det också.

Inget lämnades åt slumpen och inga frågor lämnades obesvarade
    Kan inte hitta något att klaga på, tvärt om.
    Var rädda om honom, han är guld värd Läs mer
  • Karin N köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-09

Sverige
    Ett mycket proffesionellt bemötande, trevlig på alla sätt och vis. Läs mer
  • Alexandra R köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-07

Trollhättan
    Köpt en villa i Trollhättan, Halvordstorp i december 2020.
    Mäklaren Carl-Johan bemötte oss vänligt, tillmötesgående och proffsigt sätt.
    Han levde upp till alla förväntningar och gjorde att vi är väldigt nöjda med vår kontakt med svensk fastighetsförmedling. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sofia Adolfsson