Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Storgatan 23, 461 30 Trollhättan — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trollhättan!

Är Trollhättan i Västergötland platsen för ditt drömboende? Här på Svensk fastighetsförmedling har vi mäklare koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffären. Förutom villor och bostadsrätter förmedlar vi även kommersiella fastigheter, fritidshus och storhus. Vi finns här och guidar dig genom hela köpet eller försäljningen. Vare sig du behöver hjälp med värdering eller homestaging har vi kompetensen.

Kontakta oss för mer information om du vill bosätta dig här omkring!

Läs vad 361 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

• 2020-04-02

Mazahir Abbas H skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jätte bra fastighetsförmedlare.

Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • 2020-03-30

Niclas J skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Det var bra bemötande, köpt ett hus på auktion. Läs mer
  • 2020-03-30

Thomas L skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Carl-Johan har på ett mycket proffigt sätt hjälpt oss att både sälja och köpa en ny fastighet. Utan hans kompetens och ödmjukhet hade det förmodligen inte blivit så bra som det blev. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-03-28

Alexander L skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket trevligt bemötande. Engagerad och medlar snabbt. Läs mer
  • 2020-03-28

Dan K skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Har sålt en villa i Trollhättan, med Lennart som Mäklare. Lennart har agerat oerhört professionellt från första mötet till undertecknande av köpehandlingar. Erfarenhet som kunskap på alla områden har varit ett signum. Till detta ska vi lägga att det är en speciell tid just nu, där hela världen står på tå, och inte vet vad som kommer att ske imorgon, men inte ens detta har stört Lennart. Jag kan varmt rekommendera Lennart som Mäklare. Läs mer
    2020-03-28 Lennart J svarar Dan K
    Tack för de fantastiskt fina orden Dan. Hälsa Liberty också.
  • 2020-03-26

Johan N skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Hej sålde en villa.Jennie hade ett proffsigt bemötande från första stund. Vi ville få sålt fastigheten och det fick vi. Vi hade inte klarat det utan Jennie. Läs mer
  • 2020-03-26

Martin D skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Vi köpte ett hus i Trollhättan, och på visningen blev vi väldigt väl bemött av Jennie. Hon visade upp en stor tillgänglighet och väl förberedd för eventuella frågor, och de hon inte hade omedelbara svar på såg hon till att ta reda på. Vi förväntar oss alltid en professionell mäklare med goda kunskaper om fastigheten, vilket var preciss vad vi fick. Vi rekommenderar Jennie som mäklare alla dagar i veckan! Läs mer
  • 2020-03-26

Jonas L skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket hjälpsam och trevlig. Köpte en större lägenhet. Läs mer
  • 2020-03-26

Sirvan G skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Hej, jag har nyligen köpt ett hyresrätt. Till köpet fick jag hjälp av mäklaren Sofia Adolfsson.
    Sofia har varit väldigt trevlig och informativ. Hon är även hjälpt till med att förklara hela processen och de dokument jag har behövt fylla i då det här har varit nytt för mig.
    Jag har varit väldigt nöjd med Sofia generellt och känner mig nöjd med hela processen från att få information om lägenheten till att klara av köpet.
    Tack Sofia! Läs mer
  • 2020-03-26

Peiyuan H skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Bra mäklare som hjälp oss så mycket för att köpa dröm villa Läs mer
  • 2020-03-25

Lisbeth H skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålt hus i lillaedet. Jennie har varit ett stort stöd, engagerad, positiv, glad o trevlig. Hon har verkligen ställt upp i alla situationer alltid kunnat nås o varit kunnig. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-03-24

Anne W skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt en bostadsrätt. Emelie var mycket proffsig och återkopplade det hon lovat. Läs mer
  • 2020-03-24

Jeppe G skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sökt en villa.
    Bra bemötande från mäklaren . Läs mer
  • 2020-03-24

Adisa H skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har köpt en lägenhet, min mäklare är super 😄 Läs mer
  • 2020-03-23

Dan K skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi blev bemötta på ett proffessionellt och informativt sätt, visningen skedde på ett sätt där mäklaren upplyste, i stället för att påtala. Efter besök för mätning var en viktig del, men även här visade mäklaren god vilja för objektet, och deltog. De förväntningar vi hade från början infriades med råge, då allt skedde under seriösa men samtidigt glada förhållanden. Läs mer
  • 2020-03-22

Christer A skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket bra🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘 Läs mer
  • 2020-03-20

Anna N skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålde får bostadsrätt med hjälp av Sofia och vi är jättemöjda med servicen och hjälpen vi fick av henne. Läs mer
  • 2020-03-19

Liselotte A skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vår mäklare har funnits till hands hela tiden. Svarat på frågor i tid och otid. Förklarat och visat.
    En toppenbra mäklare! Läs mer
  • 2020-03-19

Sofie B skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia hjälpte mig med snabb och smidig av en bostadsrätt. En tvåa på 59kvm på Stavre.

Hon va professionell och transparent gällande information och processen av köpet. Svarade på frågor och va väl informerad om objektet. Läs mer
  • 2020-03-13

Carita M skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålt en villa
    En mycket trevlig mäklare med hög kompetens. Svarar alltid och om inte så hör hon av sig så fort hon har möjlighet.
    På grund av en svår situation mellan mig och mitt x så har Jennie skött detta galant.
    Rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • 2020-03-11

Barbara B skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Proffsig och trevlig! Vår bostadsaffär sköttes snabbt och smidigt. Läs mer
  • 2020-02-28

Viktoria I skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Har via Jennie Karlsson köpt mitt första hus. Hon har varit fantastisk i bemötande och vi är jättenöjda och glada, mycket professionell mäklare! Inga konstigheter. Rekommenderar starkt. Tusen tack för allt.❤❤ Läs mer
  • 2020-02-28

Thomas H skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jennie sålt vår bostad. Hon har sköt processen på ett bra sätt. Jag hade inga större förväntningar men allt har fungerat bra.

Jag är nöjd !

Thomas Läs mer
  • 2020-02-28

Semir F skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt en villa samt sålt vår bostadsrätt. Jag har fått ett mycket professionellt, effektivt och vänligt omhändertagande. Lennart är en mycket duktig och engagerad mäklare.
    Kan mycket varmt rekommendera honom.
    Semir Läs mer
    2020-02-28 Lennart J svarar Semir F
    Tack för de fina orden Semir.
    Ha en riktigt trevlig helg.

• 2020-02-27

David J skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpte en bostadsrätt på kortvarsel. Grym kommunikation. Kunde inte tänka mig bättre service och engagemang för att allt skulle gå vägen. Läs mer
  • 2020-02-27

Christer G skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Enkel å trevlig att ha att göra med , med goda kunskaper om lägenhetsförsäljning! Läs mer
  • 2020-02-27

Barbro D skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Snabbt utfört säljarbete. Bra information om förloppet och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-02-26

Magdalena H skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålt en villa. Jennie är diskret vilket vi hade som önskemål i början av hela processen. En jobbig process att inleda med att sälja hus men Jennie har varit mycket lyhörd för våra tankar o funderingar o önskemål, hon är korrekt, duktig, rar, har blick för detaljer o när hon märkte att vi, en bit in i processen, även till och med kunde skämta, gjorde hon det på ett lagom sätt. Hon har guidat oss, tycker jag, genom hela processen på ett professionellt sätt. Jag hade inte kunnat önska det hela på något annat sätt. Kan varmt rekommendera Jennie Karlsson ! Läs mer
  • 2020-02-21

Elias S skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpte villa.
    Trevligt och förtroendeingivande bemötande.
    Snabba svar vid frågor.
    Som förstagångsköpare är det svårt att veta vad man kan förvänta sig, vet däremot att jag är väldigt nöjd med hela köpeprocessen och med det nya boendet. Läs mer
  • 2020-02-16

Sara S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Vi fick hjälp med att sälja en fastighet. Jennie gav oss ett proffsigt, tryggt och mycket trevligt bemötande i en svårt tid. Läs mer
  • 2020-02-13

Deme M skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Trevlig och tydlig med allt 👍 Läs mer
  • 2020-02-12

Björn L skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bara att sitta bakåtlutad och koppla av. Läs mer
    2020-02-12 Lennart J svarar Björn L
    Precis så ska det vara Björn. :-))

• 2020-02-12

Åse F skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mitt uppe i ett köp av lägenhet i Trollhättan.
    Allt har gått snabbt, smidigt och inte minst proffsigt till.
    Hade kontakt med en mäklare innan (på annat bolag) och fick inte alls samma trygga och fina bemötande där.
    Jag skulle rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Lennart alla dagar.
    Har tidigare köpt och sålt bostad med Svensk Fastighetsförmedling och jag är väldigt nöjd varje gång.

Mvh Åse Läs mer
    2020-02-12 Lennart J svarar Åse F
    Tack snälla.
    Ha en finfin dag.

• 2020-02-12

Jesper L skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Johanna hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Jag blev bra bemött och hon fick hela försäljningsprocessen att kännas väldigt lättsam. Hon ställde alltid upp med extra visningar om det fanns spekulanter som ville ha det. Kan bara tacka för en smidig affär. 5/5! Läs mer

Joel O skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Trevlig mäklare som hade bra koll på villa- och radhusområdet vi sålde i, och hjälpte och guidade oss genom hela processen. Hade stort tålamod för oss som bodde på annan ort vid tillfället, vilket uppskattas stort. Läs mer
  • 2020-02-10

Peter D skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Alt gått enligt planen. Hon varit jätte bra. Läs mer
  • 2020-02-10

Anders M skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt ett hus, tyckte allt fungera bra. Läs mer
  • Cecilia Ö

2020-02-10

Cecilia Ö skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi sålde vår bostadsrätt. Johanna var otroligt proffsig, kunnig och lyhörd för våra önskemål. Gjorde allt hon kunde för att underlätta försäljningen för oss, lätt att få tag på och kommunicera med. Levererade utöver våra förväntningar (gick till lekplatsen med vår lilla grabb en stund under stylingen för att avlasta lite -
    WOW) och hon kommer definitivt få mäkla även våra framtida objekt. Hon levererade de försäljningssiffror vi knappt vågade hoppas på.
    Kort och gott en fantastisk mäklare. Läs mer
  • 2020-02-10

Marianne T skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bra och informativ visning av lägenhet. Sofia S var påläst och kunnig.
    Trevligt bemötande av Sofia.
    Vid övriga möte och köp fungerade allt mycket bra och var bra planerat av Sofia och Sv Fastighetsförmedling.

Nöjd kund! Läs mer
  • 2020-02-09

Ieman Markos S skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Hej!
    Jag har köpt bostadrätt.. och
    Ni har trevligt personal. Favorit .. Johanna Tell är bäst..⚘💕💕 Läs mer
  • 2020-02-09

Mikaela A skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålt villa. Mycket bra bemötande, berättade hur allt går till och vad vi kunde förvänta oss av dem. Vi hoppades på en snabb och smidig försäljning och det blev det. Professionellt bemötande och ett bra engagemang. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-02-09

Ferdinand O skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket trevlig och professionell. Läs mer
  • 2020-02-09

Jan B skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt ett äldre hus på landet. Har fullt förtroende för mäklaren, som på ett proffsigt sätt hjälpte både köpare och säljare på bästa sätt.
    Förväntade mig att få hjälp och stöd för att alla parter skulle känna sig nöjd med affären, och fick det också.

Inget lämnades åt slumpen och inga frågor lämnades obesvarade
    Kan inte hitta något att klaga på, tvärt om.
    Var rädda om honom, han är guld värd Läs mer
  • 2020-02-09

Karin N skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Ett mycket proffesionellt bemötande, trevlig på alla sätt och vis. Läs mer
  • 2020-02-09

Gerald S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jennie är en väldigt trevlig mäklare.
    Professionellt bemötande från början till slut. Läs mer
  • 2020-02-09

Mikael S skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Hej har tidigare utvärderat Johanna och min utvärdering är utmärkt skött i alla avseenden Läs mer
  • 2020-02-09

Per H skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Proffsigt bemötande, helnöjd, rekommenderar varmt Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2020-02-09

Agneta S skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra första bemötande men sen så blev vi lite missnöjda när hon glömde av att höra av sig och boka in vårat möte när vi skulle skriva på vårat husköp. Läs mer
  • 2020-02-09

Karin J skrev om Andreas Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpte en lägenhet. Mäklaren var lite tillbakadragen på visningen vilket jag uppskattar då jag inte gillar när säljare är för påflugna. Proffsigt och vänligt bemötande genom hela köp-processen. Läs mer
  • 2020-02-09

Malin S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jag har köpt bostad bigården 16, Lilla Edet.

Jennie välkomna oss vid entrén med ett glatt humör. Eftersom visningen var på kvällen så var det mysigt ordnat och snyggt upplagt i lägenheten.

Detta var min första gång jag gick på visning och det var jättebra. Musik fanns i bakgrunden när man kom in, vilket var trevligt så det inte var tyst, man slappnade av bättre och kändes inte stelt. Bra med information, fick svar på allt frågor som jag hade.

Jennie var jätte trevlig och skulle inte ha något emot att få hennes hjälp igen i framtiden. Läs mer

Storgatan 23, 461 30 Trollhättan