Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Storgatan 23, 461 30 Trollhättan — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trollhättan!

Är Trollhättan i Västergötland platsen för ditt drömboende? Här på Svensk fastighetsförmedling har vi mäklare koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffären. Förutom villor och bostadsrätter förmedlar vi även kommersiella fastigheter, fritidshus och storhus. Vi finns här och guidar dig genom hela köpet eller försäljningen. Vare sig du behöver hjälp med värdering eller homestaging har vi kompetensen.

Kontakta oss för mer information om du vill bosätta dig här omkring!

Läs vad 236 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

• Simon W

2020-01-20

Simon W skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpte mitt hus av Carl-Johan och har tagit hjälp med värdering under tiden vi bott här. Vi har alltid fått snabb och bra hjälp.
    När det var dags att sälja var det självklart att vända oss hit.
    Jag tycker att Carl-Johan är väldigt trevlig och jag känner mig lika väl bemött både som köpare och som säljare.
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-01-15

Patrik K skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpt hus
    fick ett bra stöd igenom processen Läs mer
  • 2020-01-07

Antonia A skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt ett hus och är nöjda med kommunikationen ända från att vi bokade oss på visning till att vi skrev kontrakt. Vi har fått ett trevligt bemötande vid varje tillfälle! Läs mer
  • 2020-01-01

Malin G skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi sålde vårat hus
    Kanonbra!! 👏🏻👍🏻 Läs mer
  • 2019-12-31

Markus T skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag upplever Johanna som professionell i sitt arbete. Johanna hjälpte oss med försäljning av vår villa. Mina förväntningar var en mäklare som är engagerad med hög närvaro och hög kompetens. Allt detta visade johanna oss vilket vi är glada för. Dialogen mellan oss och köparna har varit felfri och Johanna levererade över förväntan. Läs mer
  • 2019-12-30

Jesper L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålde min bostadsrätt. Mäklaren jag anlitade på svensk fastighetsförmedling skötte allt utmärkt. Allt kändes tryggt under hela vägen. 5/5. Läs mer
  • 2019-12-27

Joän F skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Inköpt ett hyreshus,Carl-Johan var en trevlig och bra bemötande.
    kan mycket väl rekommendera honom till andra- Läs mer
  • Ellakalle A

2019-12-27

Ellakalle A skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket trevlig , och väl insatt i vad det innebär att sälja vår lägenhet Läs mer
  • 2019-12-26

Marita Elisabeth A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt en bostadsrätt och blivit mycket väl bemött av mäklaren Sofia Sandflo vid Svensk Fastighetsförmedling i Trollhättan.
    Sofia infriade de förväntningarna jag hade t.o.m. över förväntan! Läs mer
  • 2019-12-21

Jonas V skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Just får jag beskrivelsen som på gränsen till traomatisk och är lessen och trött och depremeret över hur fucking idiotisk systemet är här. man gör allt man kan dag och natt plus helg men ligesom inget räkker. Läs mer
  • 2019-12-10

Joel N skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har en köpt lägenhet och tycker att jag fick väldigt bra information och mäklaren, en med bra kunskap. Läs mer
  • 2019-12-07

Alexander P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt en bostadsrätt, när vi kom på visningen blev vi bemöta väldigt bra & vi kände att vi fick den hjälp vi behövde. Vi hade inte några förväntningar men tyckte absolut att mäklaren har gjort/gör ett väldigt bra jobb & vi är super nöjda. Vi trodde att vi skulle få göra mycket själva men hon har hjälpt till med allt & så hon toppade ju våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-12-01

Camilla M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt ett efterlängtat radhus. Under hela processen, från visning via budgivning till kontraktsskrivning, upplevde vi Sofia som kompetent, engagerad och trevlig. Läs mer
  • 2019-11-30

Per G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Engagerad, kunnig, realistisk, snabb, vänlig och effektiv.
    Sålt radhus. Kan ej bli bättre. Läs mer
  • 2019-11-29

Gunborg B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Lyhörd och med stor integritet. xxxcccccccxxxxxxxx Läs mer
  • 2019-11-24

Lena H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har köpt en Bostadsrätt. Jag har blivit mycket bra bemött och känt stöd när jag varit osäker. Jämfört med tidigare erfarenheter så har detta gått snabbt och effektivt och korrekt, rakt och enkelt. Tack! Läs mer
  • 2019-11-24

Mona L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Det hela sköttes utmärkt är mycket nöjd... Läs mer
  • 2019-11-23

Linda Maria J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt bostadsrätt. En mäklare som verkar tycka om sitt jobb, sina kunder och känner till området mycket väl. Professionellt bemötande men inte opersonligt.
    Levde upp till alla förväntningar och överträffade dem på flera. Lyckades på något sätt hålla alla intressenter isär och nöjda på visningar (det var någon som betedde sig udda). Alltid tydlig med vad som var fakta eller vad som var en ungefär uppskattning (årtal för renovering tex) och ville gärna återkomma med exakta svar. Har bara blivit väl bemött. Läs mer
  • 2019-11-19

Lennart P skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt fritidshus. Mäklaren hade mycket bra förståelse för mina önskemål och vilken typ av köpare som säljaren önskade. En mycket avkopplande och stressfri affär där jag kunde vara lugn att allt gick rätt till. Mäklaren hade mycket bra känsla för olika personligheter och behandlade alla inblandademvänligt och respektfullt. Läs mer
  • 2019-11-10

Sara G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Min mäklare var professionell och lyhörd gentemot våra intressen. Läs mer
  • 2019-11-08

Agneta S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Har köpt en bostadsrätt i Källstorp.
    Glad och posetiv mäklare.
    Trevligt bemötande fick vi från vår mäklare . Läs mer
  • 2019-11-05

Anna S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag och min sambo har köpt ett hus i Skoftebyn. Jag tyckte att vår mäklare var väldigt snabb, svarade alltid i telefon och alltid med ett trevligt bemötande. Var tydlig med vad som hände hela tiden och när hon skulle höra av sig igen. Det kändes genomgående som att hon ville att det skulle bli så bra som möjligt för både oss och säljaren. Läs mer
  • 2019-11-03

Elin J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bostadsrätt.
    Bra service och trevliga mäklare på kontoret!
    Mäklaren återkopplade bra och kändes seriös och genuint noga med att vi skulle vara nöjda.

Kommer helt klart vända mig till svensk fast igen vid en ev. Fastighetsaffär! Läs mer
  • 2019-11-01

Margareta H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Glad, positiv och duktig. blivit väl bemött och allt har gått bra. Läs mer
  • 2019-10-31

Märta B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt en bostadsrätt.
    Utmärkt bemötande av mäklaren.
    Förväntningarna var att sälja snabbt och efter omständigheterna, väldigt många lgh till salu samtidigt, är jag väldigt nöjd.
    Sammanfattning; med beröm godkänt! Läs mer
  • 2019-10-29

Anders M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt ett hus.
    Mäklaren Sofia var lyhörd och kom med relevanta tips och vi hade en bra dialog.
    Sofia var påläst om bostadsområdet. Läs mer
  • 2019-10-28

Alexandra R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt en villa.
    Mäklaren bemötte oss på ett mycket trevligt och professionellt sätt.
    Förväntningarna uppfylldes då det blev ett husköp genomfört. Läs mer
  • 2019-10-28

Elin H skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Har köpt hus privat, men tog hjälp av svensk fastighetsförmedling för att allt skulle gå rätt till vid köpet. Trevligt bemötande, mysigt kontor och otroligt smidig affär pga att vi anlitade mäklarbyrån. Nu kan vi känna oss trygga i att allting gått rätt till, och att vi har en professionell kontakt att fråga om saker och ting. Läs mer
  • 2019-10-26

Nafissa Y skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt en bostad i Trollhättan.
    Väl bemött.
    Allt var jättebra.
    Tydligt, trevligt och väll mött! Läs mer
  • 2019-10-26

Anton B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Allt fungerade perfekt vid köpet av min lägenhet. Läs mer
  • 2019-10-25

Marianne T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bra information vid visning

Mycket bra kontakt och bemötande Läs mer
  • 2019-10-25

Kenneth T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi blev bra bemötta samt så var mäklaren tydlig vid visningen, som helhet jättebra var vår bedömning. Läs mer

Inga A skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Hål såld bostadsrättslägenhet. VMäklaren var fantastisk, ge tipps osw, mycket duktig och kunnig, snabb och trevlig.
    Jag ska alltid varmt rekommenderar henne vidare.

Bästa hälsningar
    INGA A. Läs mer

Robert B skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Väldigt positiv bemötande när vi såld vårt hus.
    Allt gick så smidigt till. Flexibel med allt så det var verkligen anpassade till våra situation. Läs mer
  • 2019-10-24

Hanna L skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt en etta på 38 m2 i Karlstorp utav mäklare Sofia Sandflo!

Jag kände mig trygg med Sofia redan från första mötet och allt gick så smidigt och det blev en snabb affär och mäklaren levde upp till mina förväntningar plus lite till. Sofia är enkel att ha o göra med . Jag är supernöjd och jätteglad att det blev just henne! Läs mer
  • 2019-10-23

Andreas O skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Anlitade Svensk Fastighetsförmedling i Lilla Edet för husförsäljning.
    Hade Jennie Karlsson som mäklare och är mycket nöjd med hur hon hanterade min försäljning.
    Bra bemötande och bra tydlig återkoppling. Läs mer
  • 2019-10-22

Mathias G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Har sålt och köpt Bostadsrätt.
    Mina mäklare har varit grymma, hjälpt mig med alla frågor som dykt upp, och verkligen kämpat med att sälja min bostad.

Var en ganska trög marknad när min lägenhet dök upp på Hemnet men de har verkligen gjort allt för att hjälpa mig med min försäljning. Läs mer
  • 2019-10-22

Baseem J skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Hon är en mycket trevlig person Läs mer
  • 2019-09-24

Annika O skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålde ett hus på Bygdevägen 9 i Sjuntorp.
    Emelie gjorde ett utmärkt och proffsigt jobb. Var snabb med att svara på våra meddelanden och alltid trevlig och tillmötesgående. Försäljningen gick över förväntan.
    Mvh Annika och Kenneth Läs mer
  • Ann S

2019-09-24

Ann S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpte hus.
    En superduktig engagerad mäklare som tar sig tid att hjälpa sina kunder med allt. Och hjälper till att lösa problem. Läs mer
  • 2019-09-20

Mikael S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Hej!
    Jag har sålt en fastighet och har blivit bemött på ett fantastiskt bra sätt. Jag har ett stort förtroende för min mäklare och kommer att rekommendera andra att vända sig till mäklaren. Jag har fått hjälp och stöd oavsett tidpunkt och på ett mycket okomplicerat sätt. Jag har upplevt att mäklaren är mycket professionell i alla avseende till försäljningen av fastigheten. Läs mer
  • 2019-09-12

Niklas R skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Fantastisk service med allt vad det innebär Läs mer
  • 2019-09-10

Naseem M skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket bra bemötande, trevligt o snäll, sålde snabb,allt gick snabbt osmidigt glad trevlig Läs mer
    2019-09-10 Sofia S svarar Naseem M
    Stort tack =) Önskar dig nu all lycka med ditt nya boende och så syns vi snart igen!!
  • 2019-09-05

Andreas S skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Väldigt bra bemötande, bra genom gång av försäljning och hela försäljning blev smidigt . Klart nöjd . Läs mer
  • Magnus L

2019-09-05

Magnus L skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt parhus på skogshöjden. väldigt bra, trevlig och framförallt hjälpsam med frågor och processer mm.

Stort tack till en väldigt professionell och vänlig mäklare! Läs mer
  • 2019-09-04

Monika T skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt ett hus . En bra mäklare .Levde upp över förväntan . Sofia är en underbar person och mäklare kan sin sak ,som mäklare ..Rekomenderar henne Starkt .till andra som skall sälja eller köpa hus/Lägenhet . Tack Sofia för all hjälp .Kunde inte få en bättre mäklare . Läs mer
  • 2019-09-03

Oliver N skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Kanon insatts med försäljningen av vår villa.
    Otroligt proffsigt och trevligt bemötande och en jätte bra utförd affär trotts knappt med tid.
    Kan inget annat än att ge Jennie och Svenskfast i Lilla Edet det bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2019-09-03

Mikaela D skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag fick sålt min bostadsrätt samma vecka som den lades ut. Johanna är mycket skicklig i sitt jobb. Flexibel, proffsig, trevlig och har gjort hela min bostadsförsäljning enkel och smidig. Det finns inget att klaga på utan jag kan varmt rekommendera Johanna och Svensk fastighetsförmedling! Läs mer
  • 2019-09-02

Mattias H skrev om Andreas Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag och min sambo har köpt ett radhus via er på svensk fastighetsförmedling i trollhättan, och mäklare Andreas Andersson.

Mäklaren skötte visning, kontakt mellan oss och säljaren samt kontraktskrivning på ett exemplariskt sätt. Vi fick snabbt svar på alla våra frågor och funderingar gällande bostaden.

Toppbetyg till mäklaren! ⭐⭐⭐⭐⭐ Läs mer
  • 2019-09-02

Håkan G skrev om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt en bostadsrätt.
    Trevligt o enkelt bemötande. Motsvarade helt våra förväntningar.
    En affär aom utfördes enkelt o smidigt Läs mer

Storgatan 23, 461 30 Trollhättan