Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trollhättan!

Är Trollhättan i Västergötland platsen för ditt drömboende? Här på Svensk fastighetsförmedling har vi mäklare koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffären. Förutom villor och bostadsrätter förmedlar vi även kommersiella fastigheter, fritidshus och storhus. Vi finns här och guidar dig genom hela köpet eller försäljningen. Vare sig du behöver hjälp med värdering eller homestaging har vi kompetensen.

Kontakta oss för mer information om du vill bosätta dig här omkring!

Läs vad 621 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan 2

• sålde sin stuga med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    2021-06-25
    Jennie har hjälpt oss att sälja vårt gamla släkttorp. Hon har varit väldigt flexibel, tillmötesgående och hjälpsam. Jennie är en toppenmäklare!
    //Janarps
  • sålde sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    • Lilla Edet
    2021-06-23
    Jennie gjorde ett jättebra jobb med försäljningen av fastigheten.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2021-06-21
    Jätteduktig mäklare som höll en bra visning och professionellt genomförde avtalsskrivningen, hela tiden med mycket glatt humör och trevligt bemötande. 5 av 5!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2021-06-20
    Hon har ett trevligt och lättsamt sätt och Vi blev mycket bra bemötta.Hon har hjälpt oss med allt så det har känts tryggt.Allt har löpt på smidigt och enkelt för oss.
    Vi är jättenöjda med Johanna och hur hon skött försäljningen.
    Ewa
    2021-06-19
    Fick mycket hjälp med försäljningen. Johanna var mycket behjälplig och jättebra. 😊
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Sädesbingen
    2021-06-19
    Hon jobbar bra och jag är nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Källstorp
    2021-06-17
    Emelie har varit lätt att ha att göra med och det har varit lätt att få tag i. Hon har kunnat svara på alla frågor vi haft i försäljningsprocessen och varit lyhörd för våra önskemål.
    2021-06-17
    Vi är mycket nöjda med Emelie Lindblom som mäklare. Hon har mycket energi och är väldigt positiv, alltid professionell och tydlig. Vi har känt oss trygga med Emelie under hela vår försäljning och kan varmt rekommendera henne. Vill ni en glad och trevlig mäklare med stort engagemang, så ska ni välja Emelie. Tack vi är jätte nöjda med dig🌸
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2021-06-16
    Har blivit bemött på en fantastiskt sätt, hon har hela tiden gjort det lilla extra och hjälpt till med allt vi önskat. Hon finns tillgänglig jämt och kommer med råd och hjälp i så väl köp som försäljning.

Har och kommer rekommendera henne till bekanta och vänner!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Innovatum
    2021-06-15
    Trevligt bemötande
    jag förväntade mig att mäklaren kunde svara på mina frågor och det uppfyllde Sofia bra
    Mycket bra upplevelse av mäklaren vid köp av Dieselloksgatan11E
  • sålde sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2021-06-11
    Proffsig! Bra stöd i säljprocessen vad gäller information, tillgänglig för att svara på frågor och strukturerad. Väldigt trevlig och enkelt att ha att göra med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2021-06-11
    Carl-Johan var under hela försäljningsprocessen engagerad och det kändes tryggt och säkert genom hela försäljningen.
    2021-06-11
    Det har känts toppen med allt!
    • Innovatum
    2021-06-11
    Sofia var en utmerket megler som gjorde sitt ytterste i forbindelse med salg av vår leilighet.
    Pandemien var kanskje den hindringen som gjorde at salget tok litt lengre tid enn normalt.
    Sofia er ryddig, ærlig, pliktoppfyllende og til å stole på!
    ANBEFALLES!
  • köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2021-06-10
    Hon är mycket trevlig kunnig o påläst. Tar tag i saker o levererar
    2021-06-07
    Johanna hjälpte mig att sälja min lägenhet. Hon är otroligt snäll och hjälpsam med allt. Fick en bra magkänsla av henne från första stund vi träffades och den stämde bra. Hon fanns där och svarade på frågor morgon som kväll och gjorde allt hon kunde för att få till en bra försäljning. Rekommenderar henne starkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Försäljning av villa.

Blev väldigt bra bemött av Markus.

Förväntingarna blev högre än jag väntat mig och han levde verkligen upp till dom.
    • Hjortmossen
    2021-06-07
    Sofia är fantastisk! Har både köpt och sålt min lägenhet med henne, och allting har gått så smidigt!
    • Hjortmossen
    2021-06-07
    Har köpt en bostadsrätt. Mycket bra och proffsigt bemötande i allt från visning till köp, Snabbt och lätt att få kontakt
    2021-06-05
    Bra mäklare. Vid gratis bedömning 2,8 mil. Vid rejält 2,6 de var de enda som vi blev besvikna på. Att vi sedan fick ut mer är bara positivt.
    2021-06-04
    Vi har sålt en fastighet i Lödöse. Vi fick ett väldigt bra bemötande av Jennie. Hon var snabb med att uppdatera vad som hände hela tiden.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    2021-06-03
    Köpt tomt. Trevligt bemötande och kunnig kring fastighetsförvaltning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2021-06-02
    Johanna är en otroligt duktig ,engagerad,ödmjuk och proffsig människa som ger allt i varje affär.
    Rekommenderar Johanna alla dagar i veckan.

Mvh Conny Skog
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2021-06-02
    Marcus har hjälpt mig och min sambo med försäljning av två lägenheter, samt även varit behjälplig i vårt köp av hus. Vi har fått utmärkt service från start till mål, och man känner sig verkligen trygg genom hela processen. Vi kan varm rekommendera både Marcus och Svensk Fastighetsförmedling!
  • Elise N
    sålde sin stuga med hjälp av Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Upphärad
    2021-05-31
    Vi har haft hjälp med att sälja ett fritidshus. Våra förväntningar var inte lika stora som de Marcus hade, men det visade sig att hans kunskap om marknadsföring och marknaden i stort var mycket bra.
    Vi fick fina tips om hur vi skulle göra huset visningsklart.
    Stort engagemang, lyhördhet och tät återkoppling.
    En mäklare att bli glad av!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Sandhem
    2021-05-30
    Vi sålt en bostadsrätt och blev i denna affär bemött på bästa sätt. Trygghet, erfarenhet i området och mycket god vägledning.
    Tacksamma för stöd under hela processen.
    2021-05-26
    Vi sålde våran lägenhet med hjälp av Johanna och det kunde inte blivit bättre! Vi är så otroligt nöjda med hennes kompetens och bemötande. Så driven och vänlig, och det var tydligt att hon ville alla parters bästa. Hon var lyhörd och värnade om våra önskemål och förväntningar. Supernöjda!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Torsred
    2021-05-23
    Har sålt ett hus på Skogsklintsvägen 33 i Trollhättan. Blivit väldigt bra bemött av Sofia gällande allt, från början till slut. Hon har ett trevligt sätt och är proffsig på det hon gör. Hon har varit väldigt hjälpsam vid frågor och hon har alltid svarat snabbt på mina samtal och sms. Det har varit en spännande resa av försäljningen och det har Sofia skött utmärkt. Det har känts tryggt och jag kan verkligen varmt rekommendera Sofia. Hälsningar Rita Herlin
    2021-05-23
    Jag köpte hus för första gången
    Emelie var väldigt hjälpsam, kunnig, trevlig och såg till att allt gick smidigt.
    Jag är väldigt nöjd och rekommenderar varmt Emelie!
    2021-05-22
    Emelie har skött försäljningen av min pappas villa helt strålande! Trevligt bemötande hela vägen. Vi kände oss trygga med Emelie.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2021-05-19
    Riktigt engagerad och duktig mäklare. topp betyg!
    2021-05-07
    Jag kan bara säga att Sofia Sandflo är en av de bästa mäklarna i Sverige utan tvekan.
    Stort stort tack för det fina betyget och omdömet, det gläder mig oerhört! Sofia Sandflo
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    2021-05-04
    Vi är väldigt nöjda med valet av Jennie som vår mäklare. Hon är proffsig, peppig, omtänksam och bra på feedback.
    Försäljningen av vårt radhus blev en lyckad affär tack vare Jennie. Vi rekommenderar henne verkligen.
    Tack snälla för de värmande orden, så härligt att höra att ni är nöjda med er försäljning och att det gick så snabbt som ni önskade. Nu håller vi tummarna för att ni kan få flytta lika snabbt =) Jennie Karlsson
    2021-05-04
    Sålde en bostadsrätt med Jennie's hjälp. Proffsigt bemötande och en mycket duktig mäklare
    Tack Christian för din fina rekommendation det värmer att ni tar er tid att skriva och rekommendera mig vidare. Vi ses "snart" igen! Jennie Karlsson
    Högsta betyg till Sofia Sandflo på Svensk Fastighetsförmedling, Trollhättan
    Sålt radhus med hjälp av Sofia. Vi har hela tiden haft en bra dialog med henne. Sofia har varit lyhörd för våra önskemål på vilket sätt radhuset skulle visas och säljas. Sofia gjorde en bra snabb och smidig försäljning. Vi är mer än nöjda med Sofias arbete. REKOMMENDERAR starkt!!
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2021-04-30
    Jag och min man köpte hus via Marcus och han gjorde det till en väldigt positiv upplevelse. Marcus är otroligt professionell, ärlig och enkel person. Han har alltid varit välkomnande och funnits där när det har dykt upp frågor. Marcus har varit konsekvent i kontrakten och varit mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda. Det har känts tryggt att han Marcus som mäklare.
    2021-04-30
    Hej, vi har köpt en villa där Marcus var mäklare, bemötandet var såååå proffsigt, väldigt tydlig och enkel att ha att göra med.
    Allting har gått väldigt smidigt och bra.
    Fastighetsmäklare har bästa mäklarna.
    Stort TACK till de.
    • Västerlanda
    2021-04-28
    Jag har köpt fritidshus. Jennie är precis så som man hoppas på att en mäklare ska vara. Trevlig, tillmötesgående, tydlig, tar sig tid, mm. Vi är mycket nöjda.
    Tack för fina vitsord! Jag hoppas att ni kommer trivas fantastiskt bra i ert nya lantställe där hela familjen kan samlas med tidiga morgondopp. Jennie Karlsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    • Nygård
    2021-04-28
    Vi köpte en bostadsrätt av Jennie och tycker att hon skötte affären väldigt snyggt och återkopplade snabbt när man behövde
    Tack Bea för dina värmande ord! Jag hoppas att ni kommer trivas bra trots avståndet till promenaderna du tar i dagsläget =) Men här finns en hel del nya vägar att upptäcka. Jennie Karlsson
    • Västerlanda
    2021-04-28
    Köpt fritidshus. Trevlig och hjälpsam.
    Tack Hanna för din rekommendation. Jag tror att ni kommer att trivas fantastiskt bra här i Lilla Edet. Jennie Karlsson
    • Ström
    2021-04-28
    Vi har sålt ett hus. Det fungerade väldigt bra med kontakten med mäklaren. Bemötandet och all pappersexercis fungerade
    Tack för er fina rekommendation, tråkigt att ni lämnar vår kommun med skönt för er att komma hem igen! Vi ses snart =) Jennie Karlsson
    2021-04-15
    Otroligt engagerad mäklare som gör allt för att hjälpa till vid husköp eller försäljning!
    • Skogshöjden
    2021-04-14
    Vi har köpt hus och sålt en bostadsrätt. Marcus Marcelius Samnegård har haft ett gott bemötande och uppfyllt alla våra förväntningar som vi haft på en mäklare. Allt har gått smidigt.
    2021-04-11
    Vi har sålt Flintvägen 8.
    Min första kontakt var vid fotograferingen av huset ihop med Hemnet.
    Tycker hon var påläst av standard på huset och enkelt att andvända möblemanget som finns kvar i huset.
    När kunderna kom för visning fick vi information på bra sätt.
    Samma gäller vid budgivningen.
    Alltid glad och trevlig det är uppskattat..
    När köpet var klart och köpare utsedd hade vi möte på deras kontor lätt med bra stämning, alla papper klara bara att skriva under. En nöjd kund.
    2021-04-11
    Mkt bra mäklare enkel lättförstådd och lättsam trevlig 👍
    2021-04-11
    Tillgänglig, tillmötesgående, trevlig och gav en genuin känsla. Kändes bra att köpa hus med Marcus som mäklare.
    2021-04-10
    Tydlig kommunikation. Snabb återkoppling. Ger en personlig touch och gjorde att vårt husköp kändes helt rätt under hela processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    • Lilla Edet
    2021-04-09
    Köpt ett hus, för första gången och har varit på väldigt många husvisningar och alltid tyckt att det är bra men denna gången känns det som om vi bara skulle betala och köpa allt utan frågor och funderingar. Att öka priset efter avgjord budgivning samt inte vara tillgänglig för frågor känns inte att man är betydelse full. Men är glad för mitt blivande hus....
    2021-04-08
    Vi hade turen att få hjälp av Sofia vid försäljningen av vår lägenheten. Hon ger ett trevlig bemötande men kanske viktigast av allt, hon använder alla verktygen i mäklarlådan. Hon är en mycket kompetent och sympatisk mäklare som vi varmt kan rekommendera.
    Stort tack Jacob för den fina Recon =) Tack för att jag fick förmedla er fina bostad! Sofia Sandflo
    2021-04-08
    Vi har sålt vår bostadsrätt. Emelie var mycket trevlig, professionell och tog sig tid. Hon var hela tiden tydlig med hur processen gick till. Hon återkopplade och det var lätt att nå henne.
    Vi förväntade oss ett proffsigt bemötande och det fick vi.
    Skulle gärna rekommendera Emelie till någon som ska sälja sin lägenhet.