Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Storgatan 23, 461 30 Trollhättan — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trollhättan!

Är Trollhättan i Västergötland platsen för ditt drömboende? Här på Svensk fastighetsförmedling har vi mäklare koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffären. Förutom villor och bostadsrätter förmedlar vi även kommersiella fastigheter, fritidshus och storhus. Vi finns här och guidar dig genom hela köpet eller försäljningen. Vare sig du behöver hjälp med värdering eller homestaging har vi kompetensen.

Kontakta oss för mer information om du vill bosätta dig här omkring!

Läs vad 419 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

• 2020-08-09

Susanne W skrev om Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt lägenhet.
    Trevligt bemötande, informativ, lagom ”på”, tillgänglig.
    Förtroendeingivande. Läs mer
  • 2020-08-08

Mayvor W skrev om Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt en bostadsrätt. Marcus var kunnig, trevlig och påläst Läs mer
  • 2020-08-08

Johan J skrev om Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Ärlig, hjälpsam och kontaktbar.
    Svarar på frågor och ger tips. Läs mer
  • 2020-08-06

Hans L skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt villa. Det var lätt att hålla kontakt och allt fungerade bra. Läs mer
  • 2020-08-04

Nathalie B skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålt Ängsvägen 9, Nygård.
    Trevligt bemötande och bra kontakt! Läs mer
  • 2020-07-31

Jesper P skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt bostadsrätt. Sofia var toppen! Läs mer
  • 2020-07-28

Anna-karin T skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia är tydlig och tillmötesgående mycket professionell, som gjorde att vi kände oss trygga och lugna Med vår försäljning Läs mer
  • 2020-07-27

Gerry O skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Bra bemötande, bra återkoppling. Mycket nöjd med försäljningen av min bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-07-19

Ahmet H skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Proffesionell och snabb med återkoppling Läs mer
  • 2020-07-12

Tommy Å skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har sålt vårat radhus. Vi anlitade Sofia Sandflo, som vi fick ett vänligt bemötande av. Vi träffade Sofia och hennes kollega Johanna Tell, som verkligen skötte hela försäljningen på ett bra sätt. Styling, fotografering och annonseringen sköttes på ett enl. oss på ett proffsigt sätt. Visningen av huset och försäljningen gick över förväntan och huset var sålt 3 dagar efter visningen, till ett pris som blev högre än vi hade väntat oss. Förutsättningarna av försäljningen blev bättre än vi hade hoppats på och vi kan verkligen rekommendera Sofia Sandflo och hennes kolleger på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • Patrik A

2020-07-10

Patrik A skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Kunnig, glad och trevlig tjej fylld av positiv energi. Varmt rekommenderas till alla i sälj eller köptankar! Läs mer
    2020-07-14 Jennie K svarar Patrik A
    Tack Patrik för din rekommendation och värmande ord. Ska bli spännande att se vad du tar dig an härnäst. Önskar dig en trevlig sommar så hörs vi av snart igen. =)
  • 2020-07-10

Lars V skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Duktig,påläst och arbetsam nästan dygnet runt Läs mer
    2020-07-14 Jennie K svarar Lars V
    Tack för er rekommendation. Jag har ju fått bra information från dig med =) Hoppas nu att ni ska trivas bra i ert nya hem. Vi ses snart igen! Önskar er en trevlig sommar tills dess.
  • 2020-07-03

Kristofer S skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Träffat Sofia i samband med köp av fastighet, bra bemötande med avslappnad attityd. Läs mer
  • 2020-07-03

Anette S skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt en bostadsrätt i Trollhättan .Sofia har varit hjälpsam o proffsig o väldigt trevlig . Kan verkligen rekommendera Sofia Läs mer
  • 2020-06-25

Eleonore L skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Både Sofia och Emily var toppen med försäljningen av vårt hus. Särskilt med tanke på att vi sålde mitt i pandemin. Bra gjort! Läs mer
  • 2020-06-25

Karin A skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    har köpt en villa på nysätersvägen 87. Sofia har varit behjälplig i att förmedla frågor som vi har haft så att vi fått svar snabbt, det har inte varit några som helst problem med något. hon har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam. såg till att vi fick komma på två visningar som vi önskade. har checkat av med oss med allt. kunnig i huset som hon förmedlade och det hon inte visste tog hon reda på. (bla hur mycket en tall växer på ett år. en korrekt mäklare som inte är för på eller av. därav har jag bett Sofia att förmedla mitt hus som snart kommer ut på marknaden. Läs mer
  • 2020-06-25

Mikael N skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Både Sofia och Emelie har varit engagerade i vår försäljning och vi är nöjda med resultatet. Deras energi och positiva attityd bidrog i hög grad till att vi som säljare blev nöjda. Läs mer
  • 2020-06-24

Tuire T skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt bostad.
    Vänligt och professionellt bemötande Läs mer
  • 2020-06-21

Björn S skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Ett hus utan för Lilla Edet i Hasteröd.
    Hade svar på våra frågor och återkom snabbt med svar.
    Över det hela en positivt intryck. Läs mer
    2020-06-22 Jennie K svarar Björn S
    Tack för din rekommendation Björn, hoppas att ni kommer trivas bra här i Lilla Edet i ert nya hem! Och ett stort lycka till med försäljningen av ert nuvarande. Vi hörs och ses snart igen. =)
  • 2020-06-17

Helena M skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bästa mäklaren som ser sina kunders inviduella behov! Läs mer
  • 2020-06-11

Jimmy S skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Tydlig och noggrann mäklare som hjälpte oss med försäljning av lägenhet samt köp av nyproduktion. Läs mer
  • 2020-06-04

Mats M skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Mycket trevlig och positivt bemötande Läs mer
  • 2020-05-27

Chris A skrev om Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt lägenheten!
    Förtroendeingivande!
    Fick förtroende relativt fort av Marcus!
    Mycket sällan jag fått det!

Bra samarbete och snabb återkoppling!

Marcus rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-05-25

Dan-erik P skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Engagerad och proffsigt bemötande samt genomförande av hela processen från visning till försäljning.. Läs mer
  • 2020-05-24

Ola G skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Glad och positiv.
    Bra till visningen, men efter det mycket liten feedback.
    Tyvärr inget bra på feedback och underrättelser om hur affären fortsätter och bud och så.
    Så fick vi driva kontakter och omläggning av strategi.
    Utlovat avtal om skötsel av radhuset innan tillträde,. inte fixat. Läs mer
  • 2020-05-18

Lena Margareta A skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Mycket kunnig och ett fint bemötande. Stor tillgänglighet och svarar genast på Mail eller sms. Läs mer
    2020-05-20 Jennie K svarar Lena Margareta A
    Tack snälla för din rekommendation, det betyder mycket att ni tar er tid att rekommendera mig vidare =) Önskar er en härlig sommar.
  • 2020-05-15

Maud Greta-lisa B skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Pålitlig person bra att ha och göra med Läs mer
    2020-05-20 Jennie K svarar Maud Greta-lisa B
    Tack så mycket, alltid roligt att få feedback, era ord värmer.
  • Cecilia L

2020-05-10

Cecilia L skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålde en villa .
    Vi är jättenöjda med allt.
    Blev bemött proffsigt och bra återkoppling och lätt att fråga om alla frågor samt mycket tips och idéer för att få så mycket som möjligt för vårat hus. 😀
    Vi hade förväntningar på att få en snabb och smidig affär för vi hade redan köpt en gård, det fick vi.
    Bra från första kontakten vad vi behövde göra inför visningen och fotografen och snabb med att få ut det på hemnet samt att boka visningar. Och bra kontakt när buden började tills allt var påskrivet och klart🙏
    Tack för ett proffsigt jobb😀
    Mvh Cecilia och Per Läs mer
  • 2020-05-08

Andrea Marcela S skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt en bostadsrätt. Emelies bemötande var underbart från första början. Vi fick hjälp med att gå på en privat visning trots att vi begärde det med kort varsel. Hon översteg våra förväntningar och var alltid tillgänglig när vi behövde det. Läs mer
  • 2020-05-08

Johan H skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt bostad. Blev en dålig start med en mäklare som inte gjorde sitt jobb. Men när vi bytte till Johanna och Emelie blev det bra. Läs mer
  • 2020-05-06

Emma J skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi anlitade Johanna Tell som mäklare och hade mestadels kontakt med Emelie eftersom Johanna gick på tjänstledigt under tiden vi sålde vår bostadsrätt.
    Övertaget gick mycket smidigt, Emelie var helt insatt i situationen och lägenheten.
    Vi hade önskemål om snabb och smidig återkoppling vid frågor eller funderingar vilket vi fick direkt.
    Mäklaren mötte oss med stor respekt och vänlighet. Hon tog hänsyn till våra önskemål kring text angående lägenheten, bilder, visning osv. Läs mer
  • 2020-05-04

Benny L skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt ett enplanshus i Torsered. Ett utmärkt bemötande.Levde upp till mina förväntningen.
    En mycket bra och god försäljning Läs mer
  • 2020-05-02

Eva Birgitta G skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Har genom Per Kristoffersson sålt min villa i Lilla Edet.
    En mycket förtroendeingivande och trevlig mäklare som har ett bra engagemang genom hela säljprocessen som har gått mycket snabbt.
    Kan varmt rekommendera honom. Han har ställt upp i alla situationer. Läs mer
  • 2020-05-02

Christina L skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Proffsig, mkt socialt kompetent, rimligt arvode. Vi är nöjda med Sofia! Läs mer
  • 2020-04-30

Martin D skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Emelie fick sålt våran lägenhet trots dystra tider. Hon har alltid ett trevligt bemötande och löser alla bekymmer. Läs mer
  • 2020-04-30

Angelica L skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har haft kontakt med Sofia vid köp av bostadsrätt och är väldigt imponerade v Sofias expertis och bemötande! Hon delar med sig av sina kunskaper på ett sätt som gör det väldigt lättförståeligt samtidigt som hon är glad, serviceminded och har full koll. Vi känner ett väldigt förtroende för henne som mäklare. Läs mer
  • Kjell P

2020-04-29

Kjell P skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia har på ett proffesionellt men samtidigt personligt sätt lett försäljningen av vårt hus.
    Hon har varit lyhörd både för våra frågor så väl som för våra önskemål, samtidigt som hon drivit processen på ett tydligt sätt.
    Vi kan varmt rekommendera Sofia för andra mäklaruppdragen Läs mer
  • 2020-04-29

Julia S skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jättego mäklare som var tydlig, realistisk och trevlig. Köpte ett hus som blev en väldigt smidig affär! Läs mer
  • 2020-04-28

Jan Olof B skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Har som dödsboförvaltare sålt en villa och har fått stor hjälp av Sofia hela vägen från första kontakten till slutlig affär,
    Detta var min första husaffär och frågorna har varit många och de har alltid besvarats på ett mycket bra sätt.
    Stort tack för hjälpen Läs mer
  • 2020-04-27

Gun Inger P skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt min villa. På ett utmärkt sätt! Hjälpsam! Att få sålt min villa och få hjälp med det jag inte vet så mycket om. Han levde upp till det och lite till. Att allt gick bra och snabbt. Är nöjd och glad för affären. Läs mer
  • 2020-04-25

Eddy L skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Kontaktade Svensk Fastighetsförmedling eftersom vi ämnade sälja vårt kedjehus och fick då kontakt med Lennart Johanson.
    Vi kommer att flytta till en hyresrätts lägenhet som blir klar för inflyttning i höst.
    Vi fick bra kontakt med Lennart från första stund och hela processen med försäljningen gick smidigt och bra trots rådande
    svåra tid med Corona etc.
    Vi är mycket nöjda med Lennarts sätt att genomföra försäljningen. Läs mer
  • 2020-04-25

Victoria F skrev om Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    En trevlig och proffsig mäklare! Läs mer
  • 2020-04-19

Munzer A skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Hej
    Jag köpte ett hus.
    Nöjd.
    Bra. Läs mer
  • 2020-04-17

Lena H skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Engagerad, positiv i ett läge där huset ska säljas i Coronatider.
    Lätt att nå vilket jag tycker väldigt mycket om

Bästa bästa Sofia!! Läs mer
  • 2020-04-14

Daniel G skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt en bostadsrätt där Emelie var mäklare. Hon visade prov på ett gott bemötande och kunnighet. Läs mer
  • 2020-04-13

Roxana J skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt en fastighet via Emelie och jag kan säga att man kände sig trygg och man fick den informationen som var nödvändig för att genomföra köpet. Trevligt och med en känsla av trygghet tycker jag att hon skötte sig utmärkt. Läs mer
  • 2020-04-13

Malin E skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Engagerad och drivande. Snabba svar. Läs mer
    2020-05-20 Jennie K svarar Malin E
    Tack Malin för din rekommendation, jag uppskattar att du tog dig tid att skriva och rekommendera mig. Vi ses snart igen!
  • 2020-04-12

Alexander G skrev om Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Trevligt bemötande och proffsig mäklare.
    Bara positivt på allt sätt och vis. Läs mer
  • 2020-04-11

Dzejna W skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålde en lägenhet där Emelie fanns tillgänglig precis genom hela processen, alltid positiv, rättvis och tillitsfull. Varje steg kändes välarbetat och genomtänkt. Försäljningen gick kanon och vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-04-11

Erik W skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi sålde en av Trollhättans mest exklusiva lägenheter med hjälp av Emelie. Hon gjorde ett utmärkt jobb igenom hela processen och vi hade en nära dialog hela vägen. I slutändan lyckades vi sälja vår lägenhet till ett mycket bra sista bud.

Därmed kan vi verkligen rekommendera Emelie. Läs mer

Storgatan 23, 461 30 Trollhättan