Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Storgatan 23, 461 30 Trollhättan — Visa karta

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trollhättan!

Är Trollhättan i Västergötland platsen för ditt drömboende? Här på Svensk fastighetsförmedling har vi mäklare koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffären. Förutom villor och bostadsrätter förmedlar vi även kommersiella fastigheter, fritidshus och storhus. Vi finns här och guidar dig genom hela köpet eller försäljningen. Vare sig du behöver hjälp med värdering eller homestaging har vi kompetensen.

Kontakta oss för mer information om du vill bosätta dig här omkring!

Läs vad 491 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

• 2020-11-22

Ellen L skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt fastighet med stort renoveringsbehov efter avlidna anhöriga.
    Fick ett mycket sakligt och kunnigt bemötande av
    min mäklare som ingav stort förtroende och utstrålade mycket energi och engagemang i yrkesrollen.
    Mina förväntningar var att försäljningen skulle gå
    snabbt för att få avsluta ett dödsbo vilket mäklaren genomförde med otrolig yrkesskicklighet och effektivitet. Resultatet har
    mer än väl levt upp till förväntningarna.
    En mycket lättsam, trygg och professionell mäklarkontakt utan krångligheter. Läs mer
  • 2020-11-20

Christoffer F skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Hjälpsam, bra attityd och hög service Läs mer
  • 2020-11-18

Lennart S skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har inte haft Sofia som mäklare, utan det var Emelie Lindblom.
    Emelie skall ha stort tack för sitt arbete med vårt köp av lägenhet i Brf Traversen i Trollhättan.
    betyget enligt ovan gäller Emelie.
    vi har inte talat med Sofia, varför vi inte kan betygsätta henne. Läs mer
  • 2020-11-17

Alfred S skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren var glad, trevlig och positiv i sitt bemötande. Informativ och gav svar på de undringar man hade. Rekommenderas Läs mer
  • 2020-11-16

Hanna O skrev om Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Marcus hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Hela processen var väldigt smidig. Marcus har varit väldigt hjälpsam, professionell och tillgänglig. Kan varmt rekommendera Marcus och Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
  • 2020-11-16

Kia J skrev om Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt liten gård, renoveringsprojekt. Vänlig och kunnig mäklare, som snabbt svarade på att frågor och funderingar. Proffesionellt och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-11-15

Tomas H skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Hej
    Jag har sålt en trea i Trollhättan med hjälp av Emeli och mitt första möte med Emelie avgjorde att hon fick ta sig an min lägenhet.
    Lugn, sak kunnig och trygg var några saker som jag fastnade för. Fastigetsbyrån sätt att hantera corona spridningen vid visning av lägenheten var också en anledning.
    //THOMAS HÅKANSSON Läs mer

Siv J skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålt våran stuga. Vi har blivit väl bemötta av våran mäklare Jennie Karlsson. Alltid trevlig och hjälpsam. Har aldrig sålt ngt tidigare via mäklare, hade inga förväntningar mer än en bra, kunnig och hjälpsam mäklare vilket vi upplever att Jennie uppfyller. Har/är en spännande resa, mycket som man inte förstår men som man får svar på. Läs mer
  • 2020-11-14

Rolf P skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Vi har köpte ett fritidshus.

Jennie har bemött oss på ett väldigt fint och kunnigt sätt. Genomgången var både pedagogisk och tydlig.
    Våra frågor tog hon på allvar och vi fick svar som vi förstod. Läs mer
  • 2020-11-14

Mahnaz T skrev om Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    karlstorpsvägen 117 köpt

trevlig , hjälpsam

att få hjälp med kontakta banken och godkänna lånelöfte

Marcus var tillhands och snabb att svara på meddelanden! skriva på kontakten gick smidigt och jag fick kolla på lägenheten en extra gång med kort varsel innan jag skrev på. Läs mer
  • 2020-11-13

Per E skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Det har fungerat bra ska nu inleda försäljning av mitt hus, köpte en lägenhet innan.
    Där tyckte jag inte att det blev optimalt för vi bytte mäklare mitt i processen. Läs mer
  • 2020-11-12

Anna A skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Snabb och smidig affär med utmärkt bemötande! Läs mer
  • 2020-11-08

Jennie T skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpte ett fritidshus. Mycket nöjd med bemötande och tillgänglighet! Läs mer

Jan A skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi hade hjälp av Sofia när vi sålde ett hus för fem år sedan och det var utmärkt service,vi var så nöjda den gången. Vi tvekade inte över vilken mäklare vi skulle välja vid denna försäljningen.
    Väldigt nöjd och kommer anlita Sofia vid framtida försäljning av vårt hus.
    Vi kommer även att rekommendera Sofia till alla som ska sälja sitt hus. Läs mer
  • 2020-10-31

Sandra H skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Proffsigt bemötande! Vi är mycket nöjda över all hjälp med försäljningen av vårt hus. Läs mer

Sara D skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag blev vänligt och professionellt bemött. Läs mer
  • 2020-10-28

Lena L skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt ett dödsbo, fastighet. Bra bemötande. Kommer att rekommendera henne till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2020-10-28

Hasse O skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt en bostadsrätt.
    Sofia har varit väldigt trevlig och vi kände oss trygga redan vid första kontakten.
    Hon har varit professionell och vi fick snabbt ett förtroende för henne.

Vi är supernöjda och ger Sofia Sandflo högsta möjliga betyg!! Läs mer
  • 2020-10-27

Mengting X skrev om Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt min lägenhet hos Marcus. Han är är väldigt professionell och omtänksam. Lägenheten har sålt på en bra pris. Jag skulle rekommendera Marcus till mina kompisar om de vill sälja sina lägenhet eller hus. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • 2020-10-24

Maria Z skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Bra mäklare som tar sig tid och är tillgänglig Läs mer
  • 2020-10-22

Elin B skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    positiv, informationsrik, uppmärksam och lätt att prata med och fråga frågor utan att man kände sig besvärlig Läs mer
  • 2020-10-20

Lilian O skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Otroligt kunnig, omtänksam och professionell - som inte ger upp när det är trögt. Positiv med mycket värme och ett oändligt tålamod! Läs mer
  • 2020-10-20

Janna H skrev om Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt bostad i sylte, radhus.

Emelie har varit tillgänglig dygnet runt och ingivit mycket trygghet hos oss som första köpare.

Hon levde upp till alla förväntningar, har ingenting att klaga på.

Som helhet är vi super nöja med Emelie. Glad och positiv, proffsig och varm. Läs mer
  • 2020-10-19

Patrick H skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Mycket hjälpsam och dedikerad mäklare.
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-19

Alva Linnéa D skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    stor trovärdighet när jag sålde villan, bra bemötande och kunnighet Läs mer
  • Göran J

2020-10-17

Göran J skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt en fastighet på Sandhem i Trollhättan. Carl-Johan Andre har förmedlat köpet på ett mycket bra vis. Kunnig och lyhörd för både säljare och köpare. Så vi rekommenderar Carl-Johan till alla som funderar på att sälja lägenhet eller villa.
    Göran Jungblom Läs mer
  • 2020-10-15

Anette H skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi köpte hus och sålde vår lägenhet på några få veckor. Kunnig, engagerad och effektiv. Alltid vänlig! Läs mer
  • 2020-10-15

Tracey G skrev om Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålde en gård, blev bemött av Marcus på ett väldigt proffsigt, vänligt sätt. Jag kände ett stort förtroende för honom. Läs mer
    Marcus S gillar detta
  • 2020-10-14

Karin S skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt en villa med Carl-Johan Andrė som mäklare.
    Vi upplever ett bra bemötande av en trevlig och kunnig mäklare som har varit lätt att komma i kontakt med och inriktad på att lösa saker och ting på ett bra och enkelt sätt. Läs mer
  • 2020-10-13

Henrich L skrev om Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt en lantgård, blev bemött väldigt bra och väldigt trevlig som person och hjälpsam, känns som att mäklaren jobbar dygnet runt 😀 Läs mer
  • 2020-10-13

ALF ERIC MARTIN B skrev om Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Lugn och saklig med ett starkt engagemang. Mycket nöjd med Marcus och hans bemötande. Läs mer
  • 2020-10-12

Jan Egon K skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sofia Sandflo
    Vi kunde inte fått en bättre mäklare!
    Kunnig.Noggrann.
    Trygg. Alltid tillgänglig med frågor ch svar till oss.
    Trevlig.
    Rolig, vilket också är positivt i dessa viktiga förhandlingar!
    Mvh.
    Monica och Jan Karlsson Läs mer
  • 2020-10-11

Kjell Åke K skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålde mitt föräldrahem/hus. Blev bemött på bästa tänkbara sätt. Trevlig, proffsig, väl insatt, påläst, engagerad, alltid tillgänglig 24/7. Huset sålt på tio dagar.
    Kjell-Åke Kalin Läs mer
    2020-10-12 Jennie K svarar Kjell Åke K
    Vad glad jag blir för dessa värmande ord! Stort tack för denna fina rekommendation och för en smidig affär!! Ha det så bra så hörs vi snart igen!
  • 2020-10-09

Marcus R skrev om Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Köpt en tvåa på 51kvm. Grymt bra bemötande, fick all nödvändig info och affären gick väldigt smidigt och bra. Väldigt trevlig 😊 Läs mer
  • 2020-10-08

Eric H skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Proffsig och kunnig inom sitt område och ett väldigt trevligt bemötande av oss som kunder. Gjorde försäljningen av vår bostad väldigt enkel och smidig Läs mer
  • 2020-10-05

Kristina G skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Trevlig bemötande från start vid försäljning av fastighet i Trollhättan (Villa). Har jobbat med Svensk Fastighetsförmedling på annan ort, och hade ganska höga förväntningar, vilka Sofia uppfyllde. Jag har upplevt att hon verkligen försökt hjälpa oss med de lite knepiga delarna av processen, det var lite speciella omständigheter gällande försäljningen.
    Mycket bra upplevelse! Läs mer
    2020-10-06 Sofia S svarar Kristina G
    Men va glad jag blir, tack så hjärtligt för den fina feedbacken =)
  • 2020-10-04

Eva S skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Sålt hus. Sofia är positiv och driven, ger snabb återkoppling. Läs mer
    2020-10-05 Sofia S svarar Eva S
    Stort tack för dina fina ord Eva och stort lycka till med ditt nya boende!
  • 2020-10-04

Jan W skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Proffsig,entusiastosk,duktig och pålitlig Läs mer
    2020-10-05 Sofia S svarar Jan W
    Tack Jan och önskar er en riktigt härlig vinter i värmen =)
  • 2020-10-03

Robert S skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Trevlig och social på alla sätt. Hjälpsam vid alla frågor som vi hade. 👍 Läs mer
  • 2020-10-03

Rose-marie N skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Johanna har förmedlat en lägenhet till mig. Hon har varit mycket bra att kommunicera med och bemött mig på ett trevligt sätt. Hon är duktig, snabb och effektiv. Processen har hittills gått väldigt smidigt. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Rose-Marie Nord Läs mer
  • 2020-10-03

Johanna T skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi anlitade Johanna inför försäljning av vår bostadsrätt. Hela processen från start till mål har varit väldigt smidig och vi är mycket nöjda. Johanna har varit engagerad, professionell och tillgänglig. Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2020-10-03

Christian O skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Jag har sålt en lägenhet med uteplats.
    Med rådande situationen som är nu så tycker jag att Sofia har löst det väldigt bra. Läs mer
    2020-10-05 Sofia S svarar Christian O
    Tack så hjärtligt Christian och nu blir de snart nya äventyr.
  • 2020-10-03

Pontus T skrev om Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Köpte huset på ett förhandsbud där vi skrev kontrakt dagen därpå fastän säljarna var bortresta, Per löste detta väldigt snyggt. Läs mer

Ann L skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Vi har köpt en villa, via Sofia.
    Trevlig och öppen vid visningen, snabba återkopplingar vid frågor. Läs mer
    2020-10-05 Sofia S svarar Ann L
    Tack Ann för er feedback och jag hoppas ni kommer att trivas ypperligt i ert nya boende!
  • 2020-10-02

Marie D skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Sålde ett fritidshus via boutredningsman. Hade ingen personlig kontakt med henne, men allt jag varit informerad om har varit bra!
    Marie Dahlman Läs mer
    2020-10-12 Jennie K svarar Marie D
    Tack Marie för att du tagit dej tid att rekommendera mig trots att vi inte hade så mycket personlig kontakt. Roligt att höra att ni är nöjda :-)
  • 2020-10-02

Henrik K skrev om Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Hjälpsam och bra bemötande vid visning, budgivning och kontraktsskrivning. Läs mer
    2020-10-05 Sofia S svarar Henrik K
    Tack så hjärtligt för din fina feedback, uppskattas =)
  • 2020-10-02

Alexander A skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Gått i tankarna om att sälja ganska länge och blev dessvärre mer eller mindre tvungen att sälja mitt under en pågående pandemi, vilket kändes väldigt osäkert! Träffade olika mäklare, men valet föll redan efter första mötet på Johanna som under denna tid faktiskt var den enda som trodde att vi skulle nå önskat pris. Hon är väldigt driven, och var närvarande och engagerad under hela processen från start till slut. Dök det upp problem eller frågor var hon väldigt snabb på att återkoppla.

Kan starkt rekommendera Johanna om ni går i säljtankar! Läs mer
  • 2020-10-02

Linda R skrev om Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Lilla Edet
    Jenny gjorde ett fantastiskt jobb när hon sålde våran fastighet.
    Skicklig och hjälpsam.
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-10-12 Jennie K svarar Linda R
    Tack för er fina rekommendation, det har varit ett nöje att få arbeta tillsammans med er.
  • 2020-10-02

Peter W skrev om Carl-Johan André en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Carljohan har sålt en fastighet till oss i vilken har varit mycket tillmötesgående och serviceinriktad med avseende på frågor och ställt upp då vi behövt honom.
    Carljohan har även fått i uppgift att sälja vår nuvarande fastighet och visat stor kunskap och engagemang i detta.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda och känner oss trygga med Carljohan och det arbete han gör. Läs mer
  • 2020-10-02

Jesper B skrev om Johanna Tell en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    Johanna hjälpte mig att sälja en bostadsrätt. Tycker att allt sköttes proffessionalitet och bra! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte