Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Trollhättan!

Är Trollhättan i Västergötland platsen för ditt drömboende? Här på Svensk fastighetsförmedling har vi mäklare koll på hela kedjan när det gäller bostadsaffären. Förutom villor och bostadsrätter förmedlar vi även kommersiella fastigheter, fritidshus och storhus. Vi finns här och guidar dig genom hela köpet eller försäljningen. Vare sig du behöver hjälp med värdering eller homestaging har vi kompetensen.

Kontakta oss för mer information om du vill bosätta dig här omkring!

Läs vad 910 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan 2

• köpte sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Prässebo
    2022-09-29 Verifierad kund
    Sofia och Jenny är vad man kan kalla ett skolexempel på professionell fastighetsmäkleri där man tydligt tar vara på säljarens och köparens skyldigheter, rättigheter och intressen.
    • Prässebo
    2022-09-28 Verifierad kund
    Jag ger Sofia toppbetyg p g a hennes professionella hantering och mycket trevliga bemötande. Sofia överträffade våra förväntningar!
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med Sofia! Det kunde inte ha blivit en smidigare affär. Rekommenderar henne varmt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Stavre
    2022-09-26 Verifierad kund
    Vi har haft Sofia vid tidigare köp och visste att vi skulle bli nöjda. Sofia har skött affären på ett snabbt och proffsigt sätt. Vi är supernöjda.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Söker du efter Trollhättans mest kompetenta mäklare? Ja, då har du hittat rätt! Sofias engagemang i kombination med sin kunskap och erfarenhet är oslagbar!
    2022-09-26 Verifierad kund
    En mäklare i världsklass.
    Rutinerad och trygg.
  • Henk d
    • Hälltorp
    2022-09-25 Verifierad kund
    Superkompetent med fantastisk energi. Så nöjd och glad att vi anlitade Sofia.

Tydlig och rapp i kommunikationen.
    Men va glad jag blir!! Stort tack Henk och Josefine 🤗 Sofia Sandflo
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Louise Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2022-09-25 Verifierad kund
    Professional, smart, active, caring and easy to connect with!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Cosovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2022-09-24 Verifierad kund
    Vi kunde inte bett om en bättre mäklare. Hårt arbetande, alltid tillgänglig och satte våra intressen först! Kan varmt rekommendera Emir!
    Stort tack för de fina orden och förtroendet. Önskar er stort lycka till! Emir Cosovic
    2022-09-24 Verifierad kund
    Emir var engagerad och tillgänglig hela vägen. Han letade aktivt efter rätt köpare, var lösningsfokuserad och trevlig. Han gjorde vår försäljning smidig och trygg. Rekommenderar honom starkt!
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden och önskar er stort lycka till med allt! Emir Cosovic
  • köpte sitt hus med hjälp av Emir Cosovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Torsred
    2022-09-23 Verifierad kund
    Emir gav ett mycket Trevligt bemötande samt lyhörd
    • Torsred
    2022-09-22 Verifierad kund
    Skötte bostadsaffären bra och hade ett trevligt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Louise Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2022-09-22 Verifierad kund
    Jag köpte min första min första bostad med hjälp av Louise. Hon var hela tiden mycket hjälpsam och professionell och samtidigt personlig. Hon förstod att jag hade mycket frågor och funderingar om processen och kunde leda mig igenom det. Kan verkligen rekommendera Louise!
    2022-09-20 Verifierad kund
    Kunnig och engagerad. Emir var alltid tillgänglig och lät mig vara delaktig i varje steg av försäljningen. Han arbetade hårt för att få lägenheten såld, trots en svår marknad. Rekommenderar!
    Tackar ödmjukast för de fina orden och önskar dig lycka till i framtiden!
    MVH Emir
    Emir Cosovic
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Cosovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2022-09-19 Verifierad kund
    Ett positivt bemötande med kunden i fokus. Hjälpsam och kunnig med allt som det innebär vid ett köp av ny bostad.
    Stort tack Anna för de fina orden.
    En fantastisk lägenhet som kommer att passa dig perfekt. Lycka till.
    Mvh Emir
    Emir Cosovic
  • köpte sitt hus med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Lilla Edet
    2022-09-19 Verifierad kund
    Grymt bra mäklare, som underlättade hela köpet och trevligt bemötande
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2022-09-16 Verifierad kund
    Spännande svar från mäklaren ibland via sms. Annars trevlig, tillmötesgående och lösningsorienterad. Det mesta gick smidigt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Karlstorp
    2022-09-16 Verifierad kund
    Sofia är en väldigt proffsig och lyhörd mäklare. Hon kände in vad vi behövde, dels för att få sålt vår lägenhet men även så att vi kände oss trygga genom hela processen. Om vi behöver varken köpa eller sälja igen så kommer vi kontakta Sofia för detta!
    2022-09-16 Verifierad kund
    Bra kommunikation från första kontakt till färdig affär. Snabbt och smidigt! Med tanke på dagens försäljningsläge är jag mycket nöjd med resultatet.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande och svarar alltid snabbt. Löser problem som uppstår och arbetar helhjärtat. Emir är en mäklare att lita på och som jag rekommenderar starkt!
    Stort tack för de fina orden Ali och lycka till med allt!
    MVH/Emir
    • Kronogården
    2022-09-14 Verifierad kund
    Louise är väldigt trevlig som person och man får ett gott intryck direkt och vågar förlita sig på henne. Hon svarar alltid väldigt snabbt när man skriver och affären går smidigt med henne!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2022-09-11 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.förklarade allt mycket bra.
    2022-09-10 Verifierad kund
    Mycket bra. Bra bemötande och svarade på de frågor vi hade under visningen och efter.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Med klar och tydlig information på ett professionellt sätt
    2022-09-09 Verifierad kund
    Louise är alltid trevlig och tillmötesgående. Är väldigt tillgänglig, svarar snabbt på sms. Tack för hjälpen Louise!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jennie Karlsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2022-09-09 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Jennie. Hon har varit tillmötesgående och jättetrevlig i sitt sätt. Vi har bara lovord att säga om henne.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Hon hjälpande mig mycket. Jag är nöjd.
    2022-09-09 Verifierad kund
    Louise är en mild och trevlig person som inger förtroende. Jag gick på visning utan förväntningar. Skulle bara kolla. Lägenheten hade nyss kommit ut och alla handlingar var inte riktigt framme ännu men Louise tog reda på svar på mina frågor på et snabbt och bra sätt.
    Min upplevelse av Louise var positivt lugnt trevligt ärligt och proffsigt.
    2022-09-07 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med vår mäklare Sofia som är mycket trevlig, kunnig och saklig i alla frågor.
    2022-09-06 Verifierad kund
    Emir Cosovic Mycket bra mäklaren rekommendera till alla
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Adolfsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2022-09-05 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående
    Lätt att kontakta och få snabba svar av
    Hjälpsam med alla delar
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Skogshöjden
    2022-09-04 Verifierad kund
    Superbra mäklare! Vi har haft Emelie tidigare och kan varmt rekommendera henne. Så genuin och go och lyssnar verkligen på kunden. Bästa mäklaren 👌🏼
    • Skogshöjden
    2022-09-03 Verifierad kund
    Då vi haft Emelie tidigare va det en självklarhet att anlita henne i våran försäljning av bostaden.
    Alltid proffsig , noggrann och med uppdateringar om allt runt omkring försäljningen.
    Jag rekommenderar att man kontaktar Emelie när man går bostadstankar.
  • köpte sitt hus med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2022-09-03 Verifierad kund
    Otroligt proffsig och hela tiden grym på att ge uppdaterad information kring husaffären, och tillgänglig i princip dygnet runt.
    Vi har haft Emelie tidigare i husaffärer och det va en självklarhet att ha med henne även i denna husaffären.
    • Stavre
    2022-09-03 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående och levde upp till alla förväntningar.
    Allt var superbra, mvh anders
  • sålde sitt hus med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2022-09-02 Verifierad kund
    Förklarade processen tydligt
    Hjälpsam
    God service
    2022-09-01 Verifierad kund
    Proffessionellt intryck och en bra säljare. Sålde in lägenhetens fördelar och nämnde de rätta sakerna för att få så högt slutpris som möjligt. Var enkel att få tag i och lätt att kommunicera med. Rekommenderas att anlita!
    2022-09-01 Verifierad kund
    Väldigt lätt att göra med, svarar alltid när man ringer/smsar. God lokalkännedom och upplevs väldigt erfaren och skicklig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Per Kristoffersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2022-09-01 Verifierad kund
    Vi är supernöjda med vår mäklare. Snabba svar, trevligt bemötande och har ett lugn som kan behövas i en något överväldigande situation. Vi upplever absolut att han levde upp till våra förväntningar!
    2022-08-31 Verifierad kund
    Trevlig, bra bemötande.
    Blev såld för de priset som uppskattades innan försäljningen.
    Kändes tryggt.
    Stort tack för de fina orden och ett bra samarbete rakt igenom.
    Lycka till med allt!
    MVH//Emir
    2022-08-25 Verifierad kund
    Har blivit bra bemött under hela processen.

Mina förväntningar var en mäklare som var tillgänglig, inte påtvingande eller forcerande, något som vår mäklare levt upp till

Bra service rakt igenom
    Jag tackar ödmjukast för de fina orden och önskar er lycka till och hoppas ni får mer tid till era fritidsintressen nu =) Emir Cosovic
    2022-08-25 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående!
    Svarade snabbt på frågor!
    Tack för detta Maria så önskar jag dig ett stort lycka till. Emir Cosovic
  • Liza E
    2022-08-24 Verifierad kund
    Jag upplever Emir som generellt kompetent för sitt yrke. Emir har varit påläst för aktuellt objekt, flexibel, trevlig och glad.
    Lätt att samarbeta och prata med, alltid tillgänglig.

Alla dar i veckan skulle jag rekommendera Emir som mäklare.

Liza
    Stort tack för de fina orden Liza och jag önskar dig och familjen lycka till i framtiden =) Emir Cosovic
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2022-08-22 Verifierad kund
    Förstående bemötande, saker hände snabbt, förmedlade rimliga förväntningar, god kunskap om lokala bostadsmarknaden
    2022-08-22 Verifierad kund
    Vi var väldigt nöjda med honom. Inte bara att han tog tid av sin semester för att visa en lägenhet som han trodde skulle passa oss trotts att den inte hade kommit ut än utan även att han var väldigt trevlig och hjälpsam.
    • Källstorp
    2022-08-21 Verifierad kund
    Vi har känt oss väldigt trygga och vi är mer än nöjda med Emelie. Vi har blivit fantastiskt bemötta och under hela processen har Emelie varit behjälplig oavsett vad det har gällt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Lindblom en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Källstorp
    2022-08-16 Verifierad kund
    Jag hade kontakt med Emelie i rollen som köpare. Bemötande och hantering av hela affären sköttes jättebra.
  • sålde sitt hus med hjälp av Louise Sundberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2022-08-15 Verifierad kund
    Trevlig. Engagerad. Snabb på svar vid frågor och/eller kommentarer.
    2022-08-15 Verifierad kund
    Louise skötte allt bra, lite svårt läge att sälja i så värderingen blev inte helt rätt. Svårt att hitta intressenter men Louise drog i lite trådar och uppdaterade mig löpande.
    Tusen tack Daniel för de fina orden.
    Stort lycka till i Edet, och trivs ni inte så är ni varmt välkomna tillbaka till Trollhättan :-)
    Louise Sundberg
    2022-08-12 Verifierad kund
    Det hade varit önskvärt att få hjälp av mäklaren även efter att bläcket har torkat på avtalet. Vi är besvikna på den flathet som visades gentemot oss när vi upptäckte fel i bostaden direkt efter köp