Marcus Marcelius Samnegård

Marcus Marcelius Samnegård

Marcus Marcelius Samnegård är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Marcus Marcelius Samnegård har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Marcus Marcelius Samnegård har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.7. Marcus Marcelius Samnegård har haft 45 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 36 Läs vad Marcus Marcelius Samnegård

• sålde sitt hus med hjälp av Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2021-07-22
    Ytterst professionell och kunnig i sitt yrke.

Bra driv i arbetet att sälja vår bostad vilket gjorde att vi på ndast 23 dagar gick från beslut att sälja tills vi hade ett påskrivet kontrakt.

Marcus höll oss hela tiden välinformerade om status och nästa steg i processen
    2021-06-07
    Försäljning av villa.

Blev väldigt bra bemött av Markus.

Förväntingarna blev högre än jag väntat mig och han levde verkligen upp till dom.
    2021-06-05
    Bra mäklare. Vid gratis bedömning 2,8 mil. Vid rejält 2,6 de var de enda som vi blev besvikna på. Att vi sedan fick ut mer är bara positivt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2021-06-02
    Marcus har hjälpt mig och min sambo med försäljning av två lägenheter, samt även varit behjälplig i vårt köp av hus. Vi har fått utmärkt service från start till mål, och man känner sig verkligen trygg genom hela processen. Vi kan varm rekommendera både Marcus och Svensk Fastighetsförmedling!
  • Elise N
    sålde sin stuga med hjälp av Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Upphärad
    2021-05-31
    Vi har haft hjälp med att sälja ett fritidshus. Våra förväntningar var inte lika stora som de Marcus hade, men det visade sig att hans kunskap om marknadsföring och marknaden i stort var mycket bra.
    Vi fick fina tips om hur vi skulle göra huset visningsklart.
    Stort engagemang, lyhördhet och tät återkoppling.
    En mäklare att bli glad av!
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2021-04-30
    Jag och min man köpte hus via Marcus och han gjorde det till en väldigt positiv upplevelse. Marcus är otroligt professionell, ärlig och enkel person. Han har alltid varit välkomnande och funnits där när det har dykt upp frågor. Marcus har varit konsekvent i kontrakten och varit mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda. Det har känts tryggt att han Marcus som mäklare.
    2021-04-30
    Hej, vi har köpt en villa där Marcus var mäklare, bemötandet var såååå proffsigt, väldigt tydlig och enkel att ha att göra med.
    Allting har gått väldigt smidigt och bra.
    Fastighetsmäklare har bästa mäklarna.
    Stort TACK till de.
    • Skogshöjden
    2021-04-14
    Vi har köpt hus och sålt en bostadsrätt. Marcus Marcelius Samnegård har haft ett gott bemötande och uppfyllt alla våra förväntningar som vi haft på en mäklare. Allt har gått smidigt.
    2021-04-11
    Tillgänglig, tillmötesgående, trevlig och gav en genuin känsla. Kändes bra att köpa hus med Marcus som mäklare.
    2021-04-10
    Tydlig kommunikation. Snabb återkoppling. Ger en personlig touch och gjorde att vårt husköp kändes helt rätt under hela processen.