Lennart Johansson

Lennart Johansson

4.9 i betyg av 34 omdömen

Lennart Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

och har varit registrerad mäklare sedan 1986. Lennart Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 34 omdömen sedan 2016-09-09. Lennart Johansson har haft 21 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 34 Läs vad Lennart Johansson

• Sålt ett enplanshus i Torsered. Ett utmärkt bemötande.Levde upp till mina förväntningen. En mycket bra och god försäljning
    Benny L sålde sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-05-04
    • 112.0 m²
    • Torsred
    2020-05-04
  • Jättego mäklare som var tydlig, realistisk och trevlig. Köpte ett hus som blev en väldigt smidig affär!
    Julia S köpte sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-04-29
    • 112.0 m²
    • Torsred
    2020-04-29
  • Kontaktade Svensk Fastighetsförmedling eftersom vi ämnade sälja vårt kedjehus och fick då kontakt med Lennart Johanson. Vi kommer att flytta till en hyresrätts lägenhet som blir klar för inflyttning i höst. Vi fick bra kontakt med Lennart från första stund och hela processen med försäljningen gick smidigt och bra trots rådande svåra tid med Corona etc. Vi är mycket nöjda med Lennarts sätt att genomföra försäljningen.
    Eddy L sålde sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-04-25
    • 137.0 m²
    • Myrgången
    2020-04-25
  • Trevligt bemötande och proffsig mäklare. Bara positivt på allt sätt och vis.
    Alexander G köpte sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-04-12
    • 140.0 m²
    • TROLLHÄTTAN
    2020-04-12
  • Mycket proffsig mäklare, har precis sålt en nyproducerad villa helt utan problem. Lennart tog hand om alltihop på ett bra sätt för både mig och köparen och alla blev nöjda. Jag har anlitat Lennart tidigare också när jag bytt bostad och skulle göra det igen om jag flyttar.
    Tom J sålde sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-04-10
    • 140.0 m²
    • TROLLHÄTTAN
    2020-04-10
    Stort TACK för de fina orden Tom.

Visa svar
  • Mycket trevligt bemötande. Engagerad och medlar snabbt.
    Alexander L köpte sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • 160.0 m²
    • Skoftebyn
    2020-03-28
  • Har sålt en villa i Trollhättan, med Lennart som Mäklare. Lennart har agerat oerhört professionellt från första mötet till undertecknande av köpehandlingar. Erfarenhet som kunskap på alla områden har varit ett signum. Till detta ska vi lägga att det är en speciell tid just nu, där hela världen står på tå, och inte vet vad som kommer att ske imorgon, men inte ens detta har stört Lennart. Jag kan varmt rekommendera Lennart som Mäklare.
    Dan K sålde sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • 160.0 m²
    • Skoftebyn
    2020-03-28
    Tack för de fantastiskt fina orden Dan. Hälsa Liberty också.

Visa svar
  • Vi har köpt en villa samt sålt vår bostadsrätt. Jag har fått ett mycket professionellt, effektivt och vänligt omhändertagande. Lennart är en mycket duktig och engagerad mäklare. Kan mycket varmt rekommendera honom. Semir
    Semir F sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2020-02-28
    • 4:a
    • 90.0 m²
    • Trollhättan
    2020-02-28
    Tack för de fina orden Semir. Ha en riktigt trevlig helg. Lennart

Visa svar
  • Bara att sitta bakåtlutad och koppla av.
    Björn L sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • 3:a
    • 68.0 m²
    • Karlstorp
    Precis så ska det vara Björn. :-)) Lennart

Visa svar
  • Mitt uppe i ett köp av lägenhet i Trollhättan. Allt har gått snabbt, smidigt och inte minst proffsigt till. Hade kontakt med en mäklare innan (på annat bolag) och fick inte alls samma trygga och fina bemötande där. Jag skulle rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Lennart alla dagar. Har tidigare köpt och sålt bostad med Svensk Fastighetsförmedling och jag är väldigt nöjd varje gång. Mvh Åse
    Åse F köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • 3:a
    • 68.0 m²