Lennart Johansson

Lennart Johansson

Lennart Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Lennart Johansson har varit registrerad mäklare sedan 1986-01. Lennart Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.9. Lennart Johansson har haft 4 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 88% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 45 Läs vad Lennart Johansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2022-06-02 Verifierad kund
    Vi blev mycket trevligt bemött .
    Hade inte så stora förväntningar men blev mycket possessiv efter att träffat mäklaren.
    10 av 10
    Tack för det fina betyget Annika! Ha en fin sommar. Lennart Johansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2022-06-02 Verifierad kund
    Trevlig, professionell, påläst, engagerad, ordning och reda
    Tack för det fina betyget och de fina orden Bernt! Ha en fin sommar. Lennart Johansson
    2022-04-08 Verifierad kund
    Professionell och kunnig. En kände sig trygg och omhändertagen som kund i ett läge som en själv inte kan så mycket om. Mycket nöjda och rekommenderar varmt!
    Tack snälla! Lennart Johansson
    2022-04-06 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med vår mäklare Lennart Johansson! Vi blev mycket väl bemötta ! Lennart var mycket proffesionell , vänlig , tydlig , lyhörd , lugn och kunnig ! Vi kände oss trygga och allt gick lätt och smidigt vid försäljningen . Mvh Ann Josefsson
    Tack Ann för de fina orden. Lennart Johansson
    • Kaggetorp
    2022-02-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Hjälpsam vid frågor.
    Engagerad.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    2021-11-06 Verifierad kund
    Lennart var professionell och såg till att både köpare och säljare fick sina behov mötta. Var lätt att få tag på.
    Tack Linnea! Lennart Johansson
    2021-11-04 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande. Saklig, kompetent och service-minded
    Tack för de fina orden. Hoppas er försäljning rullar på bra. Lennart Johansson
    • Sandhem
    2021-05-30 Verifierad kund
    Vi sålt en bostadsrätt och blev i denna affär bemött på bästa sätt. Trygghet, erfarenhet i området och mycket god vägledning.
    Tacksamma för stöd under hela processen.
  • Lena D
    • Kanaltorget
    2021-03-28 Verifierad kund
    Lennart Johansson har varit en utmärkt mäklare. Han har hela tiden varit mycket tydlig med de olika stegen, vilka alternativ som finns, låtit mig fatta beslut utifrån tydliga förutsättningar, har hört av sig regelbundet och rapporterat, varit tillgänglig och gärna svarat på frågor. Han har varit mycket engagerad och professionell. Jag har hela tiden känt mig mycket trygg med vad som händer under processen och nu när allt är klart, vet jag att ingen annan mäklare kunde gjort det bättre än Lennart! Jag rekommenderar honom varmt!
    Tack för de mycket fina orden. Nöjet att ”jobba ihop” har varit ömsesidigt. Lennart Johansson
  • Thomas B
    • Hjortmossen
    2021-03-04 Verifierad kund
    Vi sålde min pappa Åke Bjurbäcks lgh och Lennart uppfyllde alla våra förväntningar på en duktig och trygg mäklare. Ger honom alltså allra högsta betyg.

Åke Bjurbäck / Thomas Bjurbäck
    Tack för de fina orden Thomas. Lätt att jobba med så fina kunder. Lennart Johansson