Lennart Johansson
Registrerad mäklare sedan 1986-01-22
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-09
2019-07 - 2020-06

Läs vad 34 Läs vad Lennart Johansson

• Benny L sålde sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-05-04

Torsred
    Sålt ett enplanshus i Torsered. Ett utmärkt bemötande.Levde upp till mina förväntningen.
    En mycket bra och god försäljning Läs mer
  • Julia S köpte sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-29

Torsred
    Jättego mäklare som var tydlig, realistisk och trevlig. Köpte ett hus som blev en väldigt smidig affär! Läs mer
  • Eddy L sålde sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-25

Myrgången
    Kontaktade Svensk Fastighetsförmedling eftersom vi ämnade sälja vårt kedjehus och fick då kontakt med Lennart Johanson.
    Vi kommer att flytta till en hyresrätts lägenhet som blir klar för inflyttning i höst.
    Vi fick bra kontakt med Lennart från första stund och hela processen med försäljningen gick smidigt och bra trots rådande
    svåra tid med Corona etc.
    Vi är mycket nöjda med Lennarts sätt att genomföra försäljningen. Läs mer
  • Alexander G köpte sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-12

TROLLHÄTTAN
    Trevligt bemötande och proffsig mäklare.
    Bara positivt på allt sätt och vis. Läs mer
  • Tom J sålde sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-10

TROLLHÄTTAN
    Mycket proffsig mäklare, har precis sålt en nyproducerad villa helt utan problem. Lennart tog hand om alltihop på ett bra sätt för både mig och köparen och alla blev nöjda. Jag har anlitat Lennart tidigare också när jag bytt bostad och skulle göra det igen om jag flyttar. Läs mer
    2020-04-10 Lennart J svarar Tom J
    Stort TACK för de fina orden Tom.
  • Alexander L köpte sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-03-28

Skoftebyn
    Mycket trevligt bemötande. Engagerad och medlar snabbt. Läs mer
  • Dan K sålde sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-03-28

Skoftebyn
    Har sålt en villa i Trollhättan, med Lennart som Mäklare. Lennart har agerat oerhört professionellt från första mötet till undertecknande av köpehandlingar. Erfarenhet som kunskap på alla områden har varit ett signum. Till detta ska vi lägga att det är en speciell tid just nu, där hela världen står på tå, och inte vet vad som kommer att ske imorgon, men inte ens detta har stört Lennart. Jag kan varmt rekommendera Lennart som Mäklare. Läs mer
    2020-03-28 Lennart J svarar Dan K
    Tack för de fantastiskt fina orden Dan. Hälsa Liberty också.
  • Semir F sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-28

4:a
    Trollhättan
    Vi har köpt en villa samt sålt vår bostadsrätt. Jag har fått ett mycket professionellt, effektivt och vänligt omhändertagande. Lennart är en mycket duktig och engagerad mäklare.
    Kan mycket varmt rekommendera honom.
    Semir Läs mer
    2020-02-28 Lennart J svarar Semir F
    Tack för de fina orden Semir.
    Ha en riktigt trevlig helg.

Lennart
  • Björn L sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-12

3:a
    Karlstorp
    Bara att sitta bakåtlutad och koppla av. Läs mer
    2020-02-12 Lennart J svarar Björn L
    Precis så ska det vara Björn. :-))

Lennart
  • Åse F köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-12

3:a
    Karlstorp
    Mitt uppe i ett köp av lägenhet i Trollhättan.
    Allt har gått snabbt, smidigt och inte minst proffsigt till.
    Hade kontakt med en mäklare innan (på annat bolag) och fick inte alls samma trygga och fina bemötande där.
    Jag skulle rekommendera Svensk Fastighetsförmedling och Lennart alla dagar.
    Har tidigare köpt och sålt bostad med Svensk Fastighetsförmedling och jag är väldigt nöjd varje gång.

Mvh Åse Läs mer
    2020-02-12 Lennart J svarar Åse F