Lennart Johansson

Lennart Johansson

Lennart Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Lennart Johansson har varit registrerad mäklare sedan 1986-01. Lennart Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.9. Lennart Johansson har haft 5 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 60% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 38 Läs vad Lennart Johansson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Sandhem
    2021-05-30
    Vi sålt en bostadsrätt och blev i denna affär bemött på bästa sätt. Trygghet, erfarenhet i området och mycket god vägledning.
    Tacksamma för stöd under hela processen.
  • Lena D
    • Kanaltorget
    2021-03-28
    Lennart Johansson har varit en utmärkt mäklare. Han har hela tiden varit mycket tydlig med de olika stegen, vilka alternativ som finns, låtit mig fatta beslut utifrån tydliga förutsättningar, har hört av sig regelbundet och rapporterat, varit tillgänglig och gärna svarat på frågor. Han har varit mycket engagerad och professionell. Jag har hela tiden känt mig mycket trygg med vad som händer under processen och nu när allt är klart, vet jag att ingen annan mäklare kunde gjort det bättre än Lennart! Jag rekommenderar honom varmt!
    Tack för de mycket fina orden. Nöjet att ”jobba ihop” har varit ömsesidigt. Lennart Johansson
  • Thomas B
    • Hjortmossen
    2021-03-04
    Vi sålde min pappa Åke Bjurbäcks lgh och Lennart uppfyllde alla våra förväntningar på en duktig och trygg mäklare. Ger honom alltså allra högsta betyg.

Åke Bjurbäck / Thomas Bjurbäck
    Tack för de fina orden Thomas. Lätt att jobba med så fina kunder. Lennart Johansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Centralt
    2021-02-09
    Bostadsrätt i centrum
    Tryggt och proffsigt bemötande
    Stabil, stor erfarenhet av att vara ett stöd till både säljare och köpare
    • Centralt
    2020-05-04
    Sålt ett enplanshus i Torsered. Ett utmärkt bemötande.Levde upp till mina förväntningen.
    En mycket bra och god försäljning
  • köpte sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Torsred
    2020-04-29
    Jättego mäklare som var tydlig, realistisk och trevlig. Köpte ett hus som blev en väldigt smidig affär!
  • sålde sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Myrgången
    2020-04-25
    Kontaktade Svensk Fastighetsförmedling eftersom vi ämnade sälja vårt kedjehus och fick då kontakt med Lennart Johanson.
    Vi kommer att flytta till en hyresrätts lägenhet som blir klar för inflyttning i höst.
    Vi fick bra kontakt med Lennart från första stund och hela processen med försäljningen gick smidigt och bra trots rådande
    svåra tid med Corona etc.
    Vi är mycket nöjda med Lennarts sätt att genomföra försäljningen.
    • TROLLHÄTTAN
    2020-04-12
    Trevligt bemötande och proffsig mäklare.
    Bara positivt på allt sätt och vis.
    • TROLLHÄTTAN
    2020-04-10
    Mycket proffsig mäklare, har precis sålt en nyproducerad villa helt utan problem. Lennart tog hand om alltihop på ett bra sätt för både mig och köparen och alla blev nöjda. Jag har anlitat Lennart tidigare också när jag bytt bostad och skulle göra det igen om jag flyttar.
    Stort TACK för de fina orden Tom. Lennart Johansson
    • Skoftebyn
    2020-03-28
    Mycket trevligt bemötande. Engagerad och medlar snabbt.