Josefine Lecander

Josefine Lecander

Josefine Lecander är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Josefine Lecander har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Josefine Lecander har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 45 omdömen med ett betyg på 4.8. Josefine Lecander har haft 34 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

45 omdömen om Josefine Lecander

Jakob K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Josefine Lecander en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Karlstorp

Rekommenderar stark! Tydlig och bra kommunikation, lämnade inga frågetecken!

Jan-Ove M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Josefine Lecander en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Centralt

Mycket bra bemötande ,levde upp till mina ganska högt ställda förväntningar. Kunnig , proffsig samt trevlig

Michael Z
Centralt

Josefine har ett bemötande som väl balanserar det personliga med det professionella på ett sätt som gjorde att jag som köpare helt kunde vila i och känna mig trygg genom hela köpprocessen. Hon är väl påläst, inger förtroende och är tillgänglig på ett sätt som överskred mina förväntningar.

Svar från Josefine Lecander

Tack för din rekommendation! Hoppas att du och barnen kommer trivas jättebra! :)

Tara F
Sylte

Josefine hade ett trevligt bemötande och var mycket hjälpsam. Hon svarade på mina frågor och var ett bra stöd under processen av att köpa lägenheten. Jag är nöjd med Josefines jobb som mäklare, och hon mötte mina positiva förväntningar. Jag kan gärna rekommendera henne.

Patrik O
Sylte

Snabbt och smidigt. Trevligt bemötande.

Maria S
Lextorp

Proffsig, alltid tillgänglig. Bara positivt

Jenna K
Lextorp

Josefine var fantastisk hela vägen från start och hjälpte oss med alla miljoner frågor vi hade. Väldigt tillgänglig och lättsam. Rekommenderar starkt!

Magnus M
Trollhättan

Jag har både köpt och sålt bostad via Josefine och jag har varit mycket nöjd båda gångerna!

Henrik B
Sålde sitt hus med hjälp av Josefine Lecander en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Torsred

Vi har sålt vår bostad med hjälp av Josefine Lecander från Svensk fastighetsförmedling i Trollhättan. Detta gick alldeles utmärkt trots en utmanande marknad och osäker framtid. Josefine är väldigt engagerad, lyhörd och trevlig- en kompetent och seriös mäklare som vi gladeligen tar hjälp av igen.

Svar från Josefine Lecander

Tack för er rekommendation! Hoppas ni kommer trivas bra i Gbg!

Oscar E
Centralt

Josefin förklarar allt tydligt och håller en uppdaterad med information under budgivningen.