Sofia Sandflo är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sofia Sandflo har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Sofia Sandflo har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 78 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Sandflo har haft 61 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 78 Läs vad Sofia Sandflo

• 2020-11-18
    Vi har inte haft Sofia som mäklare, utan det var Emelie Lindblom. Emelie skall ha stort tack för sitt arbete med vårt köp av lägenhet i Brf Traversen i Trollhättan. betyget enligt ovan gäller Emelie. vi har inte talat med Sofia, varför vi inte kan betygsätta henne.
    Lennart S
    • 85.0 m²
    • Trollhättan
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
  • 2020-11-13
    Det har fungerat bra ska nu inleda försäljning av mitt hus, köpte en lägenhet innan. Där tyckte jag inte att det blev optimalt för vi bytte mäklare mitt i processen.
    Per E
    • 99.0 m²
  • 2020-11-12
    Snabb och smidig affär med utmärkt bemötande!
    Anna A
    • 98.5 m²
    • Björndalen
  • 2020-10-31
    Vi hade hjälp av Sofia när vi sålde ett hus för fem år sedan och det var utmärkt service,vi var så nöjda den gången. Vi tvekade inte över vilken mäklare vi skulle välja vid denna försäljningen. Väldigt nöjd och kommer anlita Sofia vid framtida försäljning av vårt hus. Vi kommer även att rekommendera Sofia till alla som ska sälja sitt hus.
    Jan A
    • 71.0 m²
    • Trollhättan
    sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
  • 2020-10-31
    Jag blev vänligt och professionellt bemött.
    Sara D
    • 3:a
    • 79.5 m²
  • 2020-10-28
    Sålt ett dödsbo, fastighet. Bra bemötande. Kommer att rekommendera henne till vänner och bekanta.
    Lena L
    • 71.0 m²
  • 2020-10-28
    Sålt en bostadsrätt. Sofia har varit väldigt trevlig och vi kände oss trygga redan vid första kontakten. Hon har varit professionell och vi fick snabbt ett förtroende för henne. Vi är supernöjda och ger Sofia Sandflo högsta möjliga betyg!!
    Hasse O
    • 3:a
    • 79.5 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
  • 2020-10-15
    Vi köpte hus och sålde vår lägenhet på några få veckor. Kunnig, engagerad och effektiv. Alltid vänlig!
    Anette H
    • 153.0 m²
    • Skoftebyn
    köpte sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
  • 2020-10-12
    Sofia Sandflo Vi kunde inte fått en bättre mäklare! Kunnig.Noggrann. Trygg. Alltid tillgänglig med frågor ch svar till oss. Trevlig. Rolig, vilket också är positivt i dessa viktiga förhandlingar! Mvh. Monica och Jan Karlsson
    Jan Egon K
    • 165.0 m²
    • Torsred
  • 2020-10-05
    Trevlig bemötande från start vid försäljning av fastighet i Trollhättan (Villa). Har jobbat med Svensk Fastighetsförmedling på annan ort, och hade ganska höga förväntningar, vilka Sofia uppfyllde. Jag har upplevt att hon verkligen försökt hjälpa oss med de lite knepiga delarna av processen, det var lite speciella omständigheter gällande försäljningen. Mycket bra upplevelse!
    Kristina G
    • 134.0 m²
    • Skoftebyn
    Men va glad jag blir, tack så hjärtligt för den fina feedbacken =)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte