Sofia Sandflo

Sofia Sandflo

Sofia Sandflo är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sofia Sandflo har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Sofia Sandflo har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 136 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Sandflo har haft 36 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 136 Läs vad Sofia Sandflo

• sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Tingvalla
    2022-05-12 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande, med positiv attityd och ett öga för detaljer.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Björndalen
    2022-05-10 Verifierad kund
    Personligt och trevligt bemötande med ett tydligt engagemang.
    Efter kontakt med flera mäklare hade vi högt ställda förväntningar på Sofia. Hon överträffade dessa med råge!
    Hon hade kontinuerligt kontakt med oss och visade på ett stort intresse och engagemang för att allt skulle bli så bra som möjligt.
    Hon följde även upp övriga parters insatser (besiktningsmän, fotograf, stylist) och förde samtal med oss om bästa lösning.
    Hon är intensiv, positiv, glad, uppmuntrande och driver både sig själv och andra framåt på ett fint sätt.
    Vi kan varmt rekommendera henne.
    • Källstorp
    2022-04-12 Verifierad kund
    Sofia har ett jättebra bemötande som gör att allt kring bostadsförsäljningen känns enkelt. Vi är jättenöjda med det stöd och de råd vi fått längst vägen. Det har alltid varit lätt att komma i kontakt med Sofia.
    Tack Johanna, alltid lika trevligt i mötena med dig. Stort lycka till med er spännande husresa!! Sofia Sandflo
    • Trollhättan
    2022-03-25 Verifierad kund
    Sofia kan konsten att vara professionell samtidigt som kontakten känns personlig. Husförsäljningen har för mig varit känslomässigt laddad och då har det betytt mycket med ett personligt bemötande!
    Tack Linda för dina fina ord! Önskar dig all lycka framöver! Sofia Sandflo
    • Sjuntorp
    2022-03-23 Verifierad kund
    Sofia bemöter med största respekt mitt i livets bra och dåliga stunder. Hon har stor förmåga att känna in och styra upp när det behövs.
    Sofia lever återigen upp till mina förväntningar även denna gång precis som vid de tidigare tillfällena som vi anlitat henne.
    Stort tack Lisa =) Tillsammans löser vi det mesta när det kommer till husfix!! Sofia Sandflo
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Assarebo
    2022-03-15 Verifierad kund
    Hon va väldigt professionell och förstående. Hon var väldigt hjälpsam med vår 4 åring så att vi skulle kunna skriva på alla papper i lugn och ro. Hon har haft bra kontakt med vår mäklare i Skövde vilket känns tryggt. Att få träffa ägaren och gå igenom huset upplevde vi som väldigt positivt då man fick en bättre bild av huset och gjorde att man verkligen ville gå igenom med köpet.
    Stort tack =) Nu håller jag tummarna för er försäljning så ni snart får bli Trollhättebor! Sofia Sandflo
    • Assarebo
    2022-03-11 Verifierad kund
    Snabb och smidig hantering av försäljningen samt återkoppling i allt som utfördes, rekommenderas starkt.
    Stort tack Bill =) Lycka till i nya huset! Sofia Sandflo
    • Björndalen
    2022-03-10 Verifierad kund
    Ett mycket bra bemötande (alltid) av Sofia S.Vi hade höga förväntningar på henne och Sofia infriade dem + lite till.
    Sofia var mycket bra att återkoppla vad vi som säljar skulle göra vid olika tidpunkter samt att hon hade bra kontakt med köpare ( köparen). Tydlig och snabb kommunikation i alla lägen.Vår försäljning löpte på i mycket rask takt som vi ville att det skulle göra och vi fick svar på alla våra frågor i alla olika faser av affären Kunnig och bra på alla sätt. Vi är jättenöjda.
    Stort tack Per för den fantastiska feedbacken =)) Uppskattas enormt!! Sofia Sandflo
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
    • Trollhättan
    2022-03-04 Verifierad kund
    Har inte träffat Sofia när jag besökte Svensk Fastighetsförmedling
    • Klintvägen
    2022-02-14 Verifierad kund
    Sofia uppfyllde förväntningarna när jag köpte min lägenhet. Inga problem, klar och tydlig information om hur allt går till.
    Stort tack Oscar och lycka till så ses vi framöver =) Sofia Sandflo