Sofia Sandflo
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-02 - 2020-01

Läs vad 51 Läs vad Sofia Sandflo

• Joel O sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-10

Källstorp
    Trevlig mäklare som hade bra koll på villa- och radhusområdet vi sålde i, och hjälpte och guidade oss genom hela processen. Hade stort tålamod för oss som bodde på annan ort vid tillfället, vilket uppskattas stort. Läs mer
  • Marianne T köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-02-10

Centralt
    Bra och informativ visning av lägenhet. Sofia S var påläst och kunnig.
    Trevligt bemötande av Sofia.
    Vid övriga möte och köp fungerade allt mycket bra och var bra planerat av Sofia och Sv Fastighetsförmedling.

Nöjd kund! Läs mer
  • Ferdinand O sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Källstorp
    Mycket trevlig och professionell. Läs mer
  • Agneta S köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Köpt en bostadsrätt.
    Bra första bemötande men sen så blev vi lite missnöjda när hon glömde av att höra av sig och boka in vårat möte när vi skulle skriva på vårat husköp. Läs mer
  • Andreas S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Karlstorp
    Hon hjälpte mig sälja min bostad. Allt gick smidigt och enkelt, hon är väldigt omhändertagande och jätteduktig. Jag kände mig super trygg hela tiden.
    10 av 10. Läs mer
  • Monica L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Trollhättan
    Positivt bemötande även om vi ännu inte sålt vårt hus. Däremot har vi ingått ett avtal gällande nyproduktion av lägenhet
    Som vi fick bra information om. Kunnig mäklare som ingav förtoende. Läs mer
  • Märta B sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Karlstorp
    Sålt lägenhet, gjort ”deklarationen” för beräkning av reavinst.
    Vi har under hela processen fått ett mycket vänligt och positivt bemötande av Sofia!
    På en 5-gradig poängskala - i topp - alltså 5 poäng!!
    Tack!

Mvh Märta gm Inger Läs mer
  • Anna T sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Lextorp
    Sålda vårt radhus. Fick ett bra och trevligt bemötande av mäklaren Sofia. Kände trygghet och respekt genom hela försäljningen. Läs mer
  • Christopher K sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Lilla Edet
    Duktig och kompetent fastighets mäklare
    med god erfarenhet av kommunen Läs mer
  • Kenneth T köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Centralt
    Tydlig till alla potentiella köpare vid visningen. Informerade alla samtidgit. Bra! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sofia Adolfsson