Sofia Sandflo

Sofia Sandflo

Sofia Sandflo är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sofia Sandflo har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Sofia Sandflo har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 170 omdömen med ett betyg på 4.8. Sofia Sandflo har haft 28 försäljningar sen 2022-10 och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-10 - 2023-09

170 omdömen om Sofia Sandflo

Sedan starten hos Reco 2017
Julia B
Köpte sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Skoftebyn

Väldigt bra, mån om sina kunder och professionellt bemötande. Bra och tydlig information.

Monica F
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Sjuntorp

Sofia ser till både säljare och köpares intressen. Hon berättar vad som behöver göras inför försäljniing.. Jordnära och trevlig att ha att göra med. Vi kommer anlita henne igen eftersom vi är nöjda med vår försäljning

Kaj A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Stavre

Sofia skötte sitt uppdrag kunnigt och professionellt, med ett trevligt bemötande.

Julia L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Stavre

Sofia skötte bostadsaffären snabbt, proffsigt & med ett trevligt bemötande. Sofia var tydlig & snabb med att kontakta oss under hela processen vilket var uppskattat. Vi är jättenöjda!

Johanna S
Lextorp

Sofia har sålt tre bostäder åt oss inklusive denna. Hon är klar och tydlig med ett trevligt och varmt bemötande. Som säljare hålls man uppdaterad genom hela försäljningen. Vi kan varmt rekommendera Sofia som mäklare.

Per E
Stavre

Hej. Upplever Sofia som mycket kunnig och engagerad. Tar vara på både säljarens och köparens intresse.

Torbjörn S
Egnahem

Sofia är alltid positiv o vänlig, utstrålar energi och inger stort förtroende. Hon har visat stor kunskap om området, husspekulanter och fastigheten. Att sälja hus kräver mycket tid och energi av oss som säljer och Sofia har visat stor förståelse och stöttat oss.

Peter L
Skoftebyn

Oerhört trevlig, ambitiös och väldigt social! Kunnig på sitt arbete.

Cathrin L
Skoftebyn

Mycket professionell och driven. Glad och positiv!

Svar från Sofia Sandflo

Tack Cathrin och stort lycka till framöver =)

Hans A
Hälltorp

Vi är nöjda med vad vi har fått uträttat bra där

Svar från Sofia Sandflo

Tack Hans och lycka till med ert nya boende!