Sofia Sandflo
Registrerad mäklare sedan 2006-06-30
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-20
2019-07 - 2020-06

Läs vad 61 Läs vad Sofia Sandflo

• Kristofer S köpte sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-07-03

Skoftebyn
    Träffat Sofia i samband med köp av fastighet, bra bemötande med avslappnad attityd. Läs mer
  • Eleonore L sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Skoftebyn
    Både Sofia och Emily var toppen med försäljningen av vårt hus. Särskilt med tanke på att vi sålde mitt i pandemin. Bra gjort! Läs mer
  • Karin A köpte sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Skoftebyn
    har köpt en villa på nysätersvägen 87. Sofia har varit behjälplig i att förmedla frågor som vi har haft så att vi fått svar snabbt, det har inte varit några som helst problem med något. hon har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam. såg till att vi fick komma på två visningar som vi önskade. har checkat av med oss med allt. kunnig i huset som hon förmedlade och det hon inte visste tog hon reda på. (bla hur mycket en tall växer på ett år. en korrekt mäklare som inte är för på eller av. därav har jag bett Sofia att förmedla mitt hus som snart kommer ut på marknaden. Läs mer
  • Mikael N sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Skoftebyn
    Både Sofia och Emelie har varit engagerade i vår försäljning och vi är nöjda med resultatet. Deras energi och positiva attityd bidrog i hög grad till att vi som säljare blev nöjda. Läs mer
  • Helena M sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-06-17

Kaggetorp
    Bästa mäklaren som ser sina kunders inviduella behov! Läs mer
  • Mats M sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-06-04

3:a
    Kaggetorp
    Mycket trevlig och positivt bemötande Läs mer
  • Ola G sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-05-24

Apollofjärilen
    Glad och positiv.
    Bra till visningen, men efter det mycket liten feedback.
    Tyvärr inget bra på feedback och underrättelser om hur affären fortsätter och bud och så.
    Så fick vi driva kontakter och omläggning av strategi.
    Utlovat avtal om skötsel av radhuset innan tillträde,. inte fixat. Läs mer
  • Munzer A köpte sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-19

Centralt
    Hej
    Jag köpte ett hus.
    Nöjd.
    Bra. Läs mer
  • Lena H sålde sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-04-17

Centralt
    Engagerad, positiv i ett läge där huset ska säljas i Coronatider.
    Lätt att nå vilket jag tycker väldigt mycket om

Bästa bästa Sofia!! Läs mer
  • Niclas J köpte sitt hus med hjälp av Sofia Sandflo en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

2020-03-30

TROLLHÄTTAN
    Det var bra bemötande, köpt ett hus på auktion. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Sofia Adolfsson