Emir Cosovic

Emir Cosovic

Emir Cosovic är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Emir Cosovic har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Emir Cosovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 5.0. Emir Cosovic har haft 39 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

119 omdömen om Emir Cosovic

Raskie Razghieh J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emir Cosovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Trollhättan

Första gången jag säljer lägenhet. Otroligt tillmötesgående, hjälpsam, pedagogisk och gjorde allt han kunnat i denna tröga marknad. Om du letar efter en med tålamod och engagemang av guld, som är ärlig och rättvis så kan jag varmt rekommendera Emir.

Svar från Emir Cosovic

Jag tackar ödmjukast för det fina orden och ett mycket bra samarbete 😊

Jonas S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emir Cosovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Trollhättan

Extremt bra mäklare som både hjälper till och kan förklara på ett lätt sätt så man kan förstå vad man gör eller ska göra!

Anna W
Trollhättan

Stort driv och mycket kunnig, tack!!

Lisa F
Trollhättan

Emir var väldigt trevlig, det gick snabbt och smidigt. Kort och förstående beskrivning om allt och det var jätte bra.

Evelina B

Snabbt och enkelt. Bra information

Philip Y
Trollhättan

Inför att jag och min fru skulle sälja vår lägenhet bokade vi möte med fyra mäklare från olika mäklarfirmor. Vårt val landade slutligen på Emir och det har vi varit mycket nöjda med. Emir var lyhörd på våra önskemål och presenterade en tydlig strategi utifrån dessa. Vi hade relativt höga förväntningar på slutpriset och upplevde att Emir jobbade målmedvetet mot detta utan att försöka få oss att sänka ambitionen för en snabb affär. Med Emir får man med andra ord en lyhörd och pålitlig mäklare som dessutom är en jäkel på att sälja.

Svar från Emir Cosovic

Jag tackar ödmjukast för de fina orden och önskar er stort lycka till i vackra Götlaborg =)

Cécilia R
Trollhättan

Emir är en riktigt bra mäklare som verkligen lyssnade in oss som säljare och sålde vår lägenhet med ett härligt driv!

Svar från Emir Cosovic

Tack snälla för allt och för ett fint samarbete. Stort lycka till i GBG =)

Kevin W
Trollhättan

Bra att ha att göra med med mycket kontakter, vilket ledde till snabb försäljning

Gina G
Trollhättan

Emir var trevlig, tillmötesgående och väl förberedd på visningen.

Petia K
Sålde sitt hus med hjälp av Emir Cosovic en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Kronogården

Trevlig och kunnig i sitt arbete.