Lennart Johansson

Lennart Johansson

Lennart Johansson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Lennart Johansson har varit registrerad mäklare sedan 1986-01. Lennart Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 54 omdömen med ett betyg på 4.9. Lennart Johansson har haft 7 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

54 omdömen om Lennart Johansson

Siv M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Centralt

Ett trevlig bemötande och mäklaren levde upp till mina förväntningar.

Ingrid M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Centralt

Mycket vänligt bemötande. Tog god tid på sig vid visning av lägenheten. Professionell

Anders Å
Centralt

Lennart Johansson har jag anlitat 2 gånger förut och är nöjd med bemötandet och uppdragen. Det har blivit nästan som en kompis relation mellan oss. Försäljningen av bostaden Staveredsgatan 14B blev inte som jag tänkt mig men inget som jag lägger på Lennart utan höga räntor och många objekt ute till försägning på samma gång så blev det svårare att sälja men till slut hittade Lennart en köpare.

Erik G
Köpte sitt hus med hjälp av Lennart Johansson en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Skogssäter

Upplevelsen var att det var kompetenta och mycket trevliga människor.

Ally H
Björndalen

Lennart är en mycket trevlig och strukturerad mäklare. Anlitade honom pga att vi känner honom och att han sålt vårt hus tidigare.

Nils G
Karlstorp

Suveränt bemötande service, kunnande mm Full poäng.

Svar från Lennart Johansson

Tack så mycket för de fina vitsorden. Lennart

Lena O
Kanaltorget

Trevlig, informerar å uppdaterar. Finns inget å klaga på jag är väldigt nöjd.

Maqsood-Ul H
Kronogården

det gick jätte bra. Jag fick bästa positiv intryck av Lennart Johansson.

Jens J
Kanaltorget

Väldigt trevlig och hjälpsam, ringer och medelar Så fort det är något. Har bara gott att säga om honom.

Svar från Lennart Johansson

Tack Jens. Det var väldigt fint sagt.

Annika J
Karlstorp

Vi blev mycket trevligt bemött . Hade inte så stora förväntningar men blev mycket possessiv efter att träffat mäklaren. 10 av 10

Svar från Lennart Johansson

Tack för det fina betyget Annika! Ha en fin sommar.