Marcus Marcelius Samnegård

Marcus Marcelius Samnegård

Marcus Marcelius Samnegård är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan

Marcus Marcelius Samnegård har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Marcus Marcelius Samnegård har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 102 omdömen med ett betyg på 4.8. Marcus Marcelius Samnegård har haft 40 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

102 omdömen om Marcus Marcelius Samnegård

Sedan starten hos Reco 2020
Peter W
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Trollhättan

Marcus är seriös, lugn, informativ och erfaren. Man känner en trygghet och förtroende för honom. Känslan är att han tar hand om oss och förmedlar en trygghet genom hela processen. Vi kan varmt rekommendera Marcus till andra.

Ivar T
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Trollhättan

Tryggt, tydligt och förtroendeingivande intryck! Vi är mycket nöjda med Marcus bemötande från visning till kontraktsskrivning.

Camilla W
Trollhättan

Marcus är en lugn och skicklig person som man omedelbart känner att du kan känna dej trygg med i en bostadsaffär. Marcus tog oss igenom hela affären med skicklig hand. Han gav oss råd och stöd när vi behövde det och var väldigt tillmötesgående och tillgänglig hela tiden. Vi är toppen nöjda med Marcus som mäklare och vi kommer att vända oss till honom igen om behov finns. Vi kan varmt rekommendera honom.

Karin Ö
Eriksro

Försäljningen har gått smidigt och lätt att. Marcus drev systematiskt igenom alla steg i genomgången av fastigheten.

Anna N
Skoftebyn

Marcus var otroligt hjälpsam och närvarande under hela våran bostadsaffär. Rekommenderar starkt Svensk Fastighetsförmedling i Trollhättan och Marcus som Mäklare!

Alex F
Upphärad

Marcus har varit väldigt professionell i sitt arbete med husförsäljningen, tillgodomötande, ger feedback och håller mig uppdaterad under hela processen. Jag kände mig väldigt trygg och bekväm med Marcus hela tiden. Jag kan utan problem rekommendera Marcus. Topp mäklare 👍🏻

Fredrik E
Trollhättan

En långsam säljprocess och komplikationer längs vägen. Marcus var hjälpsam hela vägen och till slut lyckades vi.

Johan J
Upphärad

Bara bra att säga om Marcus. Fått bra hjälp och svar på alla mina frågor 👍

Johan J
Trollhättan

Trevlig, kunnig, strategisk och vänlig

Anders L
Sålde sin bostad med hjälp av Marcus Marcelius Samnegård en del av Svensk Fastighetsförmedling Trollhättan
Upphärad

En engagerad mäklare med stort intresse för mig och min situation och stöttepelare som man kan ringa till