Anders Öberg

Anders Öberg

Anders Öberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista

Anders Öberg har varit registrerad mäklare sedan 1990-03. Anders Öberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.9. Anders Öberg har haft 11 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

88 omdömen om Anders Öberg

Sedan starten hos Reco 2017
Fredrik M

Anders har ett mycket trevligt sätt och är fantastisk på att informera en löpande. Jag är otroligt nöjd med Anders och hans arbete i och med försäljningen av mitt hem. Tryggt, informativt och professionellt rakt igenom hela processen, sen att Anders är en kul prick gör ju inget.

Svar från Anders Öberg

Tack Fredrik för de väldigt fina orden, det uppskattas verkligen. Vi åstadkom en “schoolbook” process tillsammans du och jag. Lycka till med nya boendet i Nacka! / Anders

Peter S

Vi blev väldigt bra bemötta av mäklaren och hade hopp o förväntning att få proffesionell hjälp med försäljning och tycker Anders levde upp till det med råge. Oerhört engagerad,sympatisk och hjälpsam! Stort tack!!

Svar från Anders Öberg

Stort tack Peter, väldigt roligt att höra att ni är så nöjda. Vi hörs och ses framöver! //Anders

Patricia H

Anders Öberg är suverän! Han hjälpte oss med köp för 20 år sen och nu sälg. Han är sympatisk, lyhörd, kunnig och trevlig 😀 Högt rekommenderat!

Svar från Anders Öberg

Tack så jättemycket för väldigt fint omdöme, det betyder allt för mig! Extra kul att fått varit med vid både köp och sälj, en sluten boendecirkel helt enkelt. Lycka till i nya lägenheten, tror ni kommer tycka att den är perfekt. // Anders

Bror Henning J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Vällingby Parkstad

Öberg har såväl för några år. sedan förmedlat en försäljning till mig, som nu senast svarat för en försäljning av lägenheten. I båda sammanhangen har han på ett mycket förtroende ingivande sätt lotsat processen till ett för alla parter mycket gott resultat. Hans förmåga att få såväl. Säljare som köpare att känna sig som ”vinnare” är en stor och ovanlig. Tillgång . Den tillgången använder han UTAN att tumma på saklighet eller frestas av omgivningens reaktioner som skulle kunna spoliera processen. Öberg är helt enkelt...

Svar från Anders Öberg

Stort tack Henning för de fantastiska orden! Uppskattar att du tagit dig tid att skriva ett så utförligt och fint omdöme. Ta hand om er så ses vi framöver.

Daniel J
Vällingby Parkstad

Effektiv, förtroendeingivande, mån om att informera om hur processen fortlöper och vad nästa steg blir. Man känner sig hela tiden delaktig. Har en förmåga att förmedla ett lugn hos oss som säljare vilket gör att vi inte bara hoppas på en försäljning utan också tror på densamma. Om Anders Öberg inte redan inom företaget är en mentor i den interna fortbildningen så borde han vara det. Vi har tidigare köpt lägenhet via honom och nu sålt en lägenhet. Vid båda tillfällena har han haft en förmåga att förmedla realismen i såväl...

Svar från Anders Öberg

Tack så otroligt mycket för de fina orden, känns som en tidig julklapp. Är så tacksam för förtroendet och både glad och nöjd över resultatet. Ta hand om er, vi ses!

Júlio César P
Hässelby Villastad

Anders is a very nice Broker and he helped me and my wife in all aspects, since the first steps buying our apartment until the last details selling it. Highly recommended!

Svar från Anders Öberg

Thank you so much for the great review, it has been a pleasure helping you buying and selling your apartment. Good luck in Germany!

Fabian N
Köpte sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Hässelby Södra Villastad

Hela processen med Anders kring vårat husköp har fungerat utmärkt, vi är väldigt nöjda och rekommenderar honom.

Svar från Anders Öberg

Tack Fabian för ert fina omdöme, riktigt roligt att höra att ni är nöjda med processen. Stort grattis till ert husköp, övertygad om att ni kommer stortrivas!

Ingegerd B
Sålde sitt hus med hjälp av Anders Öberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Hässelby Södra Villastad

Anders är professionell, drivande och tydlig med lång, gedigen kunskap och känsla för marknad, säljare och köpare. Rekommenderar honom varmt!

Svar från Anders Öberg

Tack Ingegerd för det mycket fina omdömet, det värmer verkligen.

Svar från Anders Öberg

Tack Helena för ditt fina omdöme, det uppskattas verkligen! Grattis till er husaffär!

Bengt Olof M
Hässelby Villastad

Vi fick ett mycket positivt bemötande av hela familjen vid första mötet med Anders Öberg. Han är kunnig och snabb och mycket hjälpsam vid alla kontakter vi haft med honom. Det blev en snabb och bra försäljning av vårt hus. Det kändes som vi var i trygga händer.

Svar från Anders Öberg

Ja vilken resa ni gjort på så kort tid. Ett sant nöje att få hjälpa er. Jag äv övertygad om att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Vi ses / Anders