Camilla Alfredsson

Camilla Alfredsson

Camilla Alfredsson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista

Camilla Alfredsson har varit registrerad mäklare sedan 2009-03. Camilla Alfredsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 232 omdömen med ett betyg på 4.9. Camilla Alfredsson har haft 32 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-06 - 2024-05

232 omdömen om Camilla Alfredsson

Sedan starten hos Reco 2016
Zuhair B
Köpte sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Kälvesta

Min erfarenhet av Camilla var mycket positiv. Camilla visade stor professionalism och engagemang genom hela processen. Hon var alltid tillgänglig för att besvara frågor och ge råd, och hon hanterade varje detalj med noggrannhet och omsorg. Camilla har en utmärkt förmåga att kommunicera och förklara komplexa aspekter på ett lättförståeligt sätt, vilket gjorde att jag kände mig trygg och välinformerad. Hennes expertis och vänliga bemötande gjorde min upplevelse smidig och stressfri. Jag kan varmt rekommendera henne till andra som söker en pålitlig och kompetent fastighetsmäklare.

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack Zuhair! Vilket otroligt fint omdöme, det värmer oerhört. Tack snälla för förtroendet och stort grattis igen till ett underbart hus! Jag är säker på att du och din familj kommer trivas där i många år! Vi hörs snart igen! Glad midsommar till er 🌸

Shewit H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Kista

Hon var otrolig proffesionellt. Hon såg alltid till att vi var uppdaterade på läget om bostaden. Hon hade bra kommunikation och var tillgänglig. Hon hade så bra bemötande att man kunde känna sig trygg i sitt beslut. Hon var tillmötesgående och lyhörd. Otroligt duktigt.

Svar från Camilla Alfredsson

Tack Shewit! Uppskattar verkligen det fina omdömet ovan. Är så himla glad för er skull - det var verkligen menat att bli ert hus. Stort grattis igen till en underbar bostad! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla

Svar från Camilla Alfredsson

Tack Alexander! Och stort grattis till ert nya hus, det kändes som ert från första stund. Vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning, Camilla

Qamar Ul Hasan S

Hon är noggrant,active,proffsiga attityd mot kunderna,och bra kunskap att hantera kunderna

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack för det fina omdömet ovan. Uppskattas verkligen! Och även igen - grattis till ert nya fina hem! Med vänlig hälsning, Camilla

Johan E
Sålde sitt hus med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Sundby

Bra bemötande. Trevligt att få info först från henne , vem är jag . Rakt ärligt bemötande om säljprocess förväntningar. Tålmodig. Personlig.

Svar från Camilla Alfredsson

Tack Johan för förtroendet från början till slut. Är så himla glad för din och Fannys skull att vi hittade helt rätt köpare. Vi hörs snart igen! Stort grattis till en lyckad försäljning! Med vänlig hälsning, Camilla

Vivi Lillian Aslög H

Toppen, seriös, 100% lägger ner enorm tid för att allt ska gå bra och bli bra!

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack för det fina omdömet ovan. Uppskattar verkligen förtroendet och är så himla glad för er skull. Stort grattis till en lyckad försäljning! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla

Amal D
Akallahöjden

Camilla was very professional and helped us to go through the process with ease.

Svar från Camilla Alfredsson

Thank you Amal for your kind words! Congratulations again to your new home, Best regards, Camilla

Svar från Camilla Alfredsson

Tack åter igen för förtroendet! Även denna gång ett gott samarbete hela vägen. Grattis till försäljningen! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla

Anders L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Camilla Alfredsson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Hässelby Strand

Proffsig, uthållig, letar alltid nya eller alternativa vägar att komma framåt

Svar från Camilla Alfredsson

Tack Anders! En krokig väg men till slut hittade vi helt rätt köpare. Vill även igen tacka för förtroendet genom hela processen. Stort grattis till en lyckad försäljning! Med vänlig hälsning, Camilla

Anna V
Solhem

Camilla förstod vad som var viktigt för oss som säljare, men var även lyhörd och hade god dialog med alla intressenter. Det var en trygg process och Camilla var alltid snabb i dialog och hade koll på allt det praktiska.

Svar från Camilla Alfredsson

Stort tack Anna för det fina omdömet ovan. Uppskattar också förtroendet genom hela processen. Ett underbart hus har nu fått en ny ägare. Stort grattis igen till en lyckad försäljning! Vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning, Camilla