Henrik Fällman

Henrik Fällman

Henrik Fällman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista

Henrik Fällman har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Henrik Fällman har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 140 omdömen med ett betyg på 4.9. Henrik Fällman har haft 4 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med jobbet är att få hjälpa människor med deras bostadsaffärer och att nå bäst betalt i slutändan.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en hårt arbetande och mycket engagerad mäklare. Jag sätter alltid kundens behov i fokus och ser kommunikationen som A och O för ett framgångsrikt slutresultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt driven, engagerad och ödmjuk mäklare.

2023-07 - 2024-06

140 omdömen om Henrik Fällman

Sedan starten hos Reco 2017

Tack så mycket för omdömet! Mvh Henrik

Rezarta K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Hässelby Villastad

Professionell, kompetent, tillgänglig när det behövs, trevligt bemötande. Henrik lyckades få till en smidig affär!

Svar från Henrik Fällman

Stort tack för ditt fina omdöme och grattis till en superfin lägenhet! /Henrik Fällman

Camilla E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Hässelby Villastad

Henrik har ett proffessionellt bemötande, är ärlig, och inger förtroende. Vi har kännt oss trygga med hans hantering utav vår försäljning.

Svar från Henrik Fällman

Tack för det fina omdömet och det mycket trevliga samarbetet. /Henrik Fällman

Allan K
Hässelby Villastad

Fint bemötande och Henrik är förstående och hjälpsam mot köpare.

Tack Allan och grattis till en fantastisk lägenhet! Önskar er en fin sommar ☀️

Ann-Marie W
Vällingby Centrum

Henrik var alltid positiv, trevlig och inkännande samt väl påläst om området och lägenheten. Trots försäljning i ett svårt marknadsläge höll han energi och driv uppe genom hela processen som kändes trygg och seriös. Lätt att samarbeta med och väldigt lösningsfokuserad!

Svar från Henrik Fällman

Tack för omdömet. Det var väldigt kul att jobba med er! Hoppas ni får en toppensommar så ses vi på tillträdet! /Henrik

Vera E
Vällingby Centrum

Min upplevelse med mäklaren Henrik Fällman från Svenska fastighetsförmedling vid köpet av min bostad var helt enkelt fantastisk. Från första visningen till att kontraktet var signerat, kände jag mig ständigt välinformerad och trygg i processen. Från första möte visade mäklaren Henrik Fällman ett genuint intresse för att förstå mina preferenser när jag tittade på bostaden. Jag hade förväntningar på att hitta en bostad med möjlighet till renovering som jag upplevde att Henrik gav mig värdefulla insikter och hjälpte mig att...

Svar från Henrik Fällman

Stort tack för ditt fina omdöme. Det för mig väldigt glad att veta att du haft en fin köpupplevelse. Jag hoppas du kommer trivas superbra i din nya lägenhet! Önskar dig en fin sommar. /Henrik Fällman

Curt F
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Hässelby

Henrik är en mycket trevlig person och han var mycket tillmötesgående i alla våra önskemål när det gäller försäljning av vår bostad. Jag kan varmt rekommendera honom och han levde upp till alla våra förväntningar vi hade på försäljningen av bostaden.

Svar från Henrik Fällman

Stort tack Curt för ditt fina omdöme.

Tack så mycket Patrick! Mvh Henrik Fällman Svensk Fastighetsförmedling

Latika G
Köpte sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Hässelby Norra Villastad

Hi 👋 I would like to thanks Henrik for helping us in getting our new home 😀 We had been looking for a home since couple of months but didn't had luck. Henrik was so professional and so fast with closing the deal. We managed to see the property and sign the contract within 24 hrs. A hassel free experience with Henrik's help 😀 A huge thanks to Henrik again... Best Regards Latika

Svar från Henrik Fällman

Thank you very much for your kind review. I'm also very happy for you. I hope you will enjoy your new house. See you soon! Best regards, Henrik Fällman

Elise V
Råcksta

Henrik var mycket trevlig och tillmötesgående och han la upp en plan för försäljning som gick supersmidigt och vi fick vår lgh såld efter flera veckor av försök med annan mäklare! Mycket nöjda :)

Stort tack! :) /Henrik Fällman