Henrik Fällman

Henrik Fällman

Henrik Fällman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista

Henrik Fällman har varit registrerad mäklare sedan 2017-01. Henrik Fällman har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 131 omdömen med ett betyg på 4.9. Henrik Fällman har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med jobbet är att få hjälpa människor med deras bostadsaffärer och att nå bäst betalt i slutändan.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag är en hårt arbetande och mycket engagerad mäklare. Jag sätter alltid kundens behov i fokus och ser kommunikationen som A och O för ett framgångsrikt slutresultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt driven, engagerad och ödmjuk mäklare.

131 omdömen om Henrik Fällman

Sedan starten hos Reco 2017
Elise V
Sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Råcksta

Henrik var mycket trevlig och tillmötesgående och han la upp en plan för försäljning som gick supersmidigt och vi fick vår lgh såld efter flera veckor av försök med annan mäklare! Mycket nöjda :)

Claudia A
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Kälvesta

Om det fanns fler stjärnor att ge, skulle Henrik få dem allihopa! Det är andra gången som vi anlitar honom för att sälja vår bostad. Förutom att vara extrem engagerad till sina kunder är han proffsig, serviceminded och väldigt kunnig mäklare. Han förklarar allt på ett bra sätt och vi litar på honom 100%. Vi känner oss trygga i hans händer och kommer att välja honom igen nästa gång vi säljer !

Svar från Henrik Fällman

Stort tack Claudia för förtroendet och det fina omdömet. Ha en fin sommar!

Lena U
Köpte sitt hus med hjälp av Henrik Fällman en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Hässelby Södra Villastad

Tack för trevligt och professionellt bemötande!

Svar från Henrik Fällman

Tack Lena och grattis till ett fantastiskt hus!

Erik Urban V
Vällingby Centrum

Proffsig, vänlig och rimlig i de förhoppningar han skapade. Ingav förtroende. Jobbade hårt genom processen och gav oss uppdateringar lagom ofta. Han var mycket tillgänglig. Lösningsorienterad i de skeenden i processen som inte fortskred som vi hoppats, sökte då vägar vidare och lyckades. Rekommenderar honom till alla som önskar sälja och få en trygg och proffsig upplevelse.

Svar från Henrik Fällman

Stort tack för omdömet och det mycket trevliga samarbetet. Jag hoppas ni hittar ert nya drömhus nu! /Henrik

Mikaela V
Vällingby Centrum

Vi hade höga förväntningar på Henrik men han infriade dem helt och hållet! Snabb i respons och tydlig i kommunikation. Vi har stort förtroende för honom även framgent och rekommenderar honom varmt!

Svar från Henrik Fällman

Stort tack för omdömet och ett mycket trevligt samarbete. Jag hoppas ni hittar ert nya drömhus nu! /Henrik

Maria H
Vällingby Centrum

Henrik var glad och trygg, samt gav ett kompetent intryck.

Hej Maria! Stort tack för ditt fina omdöme! /Henrik

Martin E
Hässelby Norra Villastad

Henrik Hällman gjorde ett fantastiskt jobb! Vi hade höga förväntningar men han överträffade dem med råge. Han har stöttat oss genom resan och skapat trygghet. Vi kan starkt rekommendera Henrik Fällman och Svensk Fastighetsförmedling Vällingby/Hässelby för alla som är i säljtankar. Ni kommer ej bli besvikna!

Stort tack Martin för din fina Reco. Vi ses på frånträdet! Mvh, Henrik

Stort tack Niklas för ditt fina omdöme! /Henrik

Agneta L

Trevlig och positiv kille som kunde sitt jobb. Tidiga morgnar och sena kvällar, alltid arbetssugen och redo att ställa upp.

Svar från Henrik Fällman

Tack Agneta och Sone! Jag hoppas ni är supernöjda. Vi ses till tillträdet igen! Ha en god jul så länge! /Henrik

Åsa Ingela W
Vällingby Centrum

Mycket trevligt bemötande! Snabb och trevlig! Kunnig och förstående. Mycket bra kontakt! Rekommenderas verkligen!

Stort tack för din fina Reco, det värmer! /Henrik