Tommy Andersson

Tommy Andersson

Tommy Andersson är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista

Tommy Andersson har varit registrerad mäklare sedan 1989-05. Tommy Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.7. Tommy Andersson har haft 14 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

135 omdömen om Tommy Andersson

Mahasti H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Solhem

Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt. Det var ett bra och givande ömsesidigt samarbete. Tommy är en både ansvarsfull och erfaren mäklare och har varit väldigt hjälpsam under hela processen. Jag kan med gott samvete varmt rekommendera honom till andra som ska sälja sin bostad.

Svar från Tommy Andersson

Hej Mahasti, och tack för dina vänliga ord! Det har varit ett nöje att samarbeta med dig, och jag hoppas du ska trivas fint i stan nu!

Jean Pierre M

Han kom för att värdera huset. Efter att han hade gått runt i hela huset och antecknat allt. Så tog han fram ett papper där han redan har skrivit ut värderingen på en skrivare. Så han slösade helt enkelt min tid för att han ville sälja in en annan tjänst. Själva värderingen hade han redan bestämt innan han kom utan att ha tittat på huset ens! Det slog mig inte förens han hade gått att värderingen var redan utskriven på ett papper innan han kom. Slöseri på tid och oprofessionellt! Tappade förtroendet helt!

Svar från Tommy Andersson

Hej Jean Pierre! Vad tråkigt att höra att du var besviken över vårt möte i ditt hus, och att du tappat förtroendet för mig. Jag tror dock att det hela är ett missförstånd. Det dokumentet du fick av mig (4 sidor) är ett statistiskt värde på bostaden, som underlag och vägledning. Om du tittar på dokumentet igen så ser du att statistiken ej kommer från vårt företag, utan en samarbetspartner. Sen har jag även muntligt angivit ett "spann" vad jag tror att marknadsvärdet på ert hus är. Beträffande andra tjänster så berättade...

Svar från Tommy Andersson

Tack Ingela för ditt fina omdöme! Stort lycka till nu med lägenheten!

Mats Göran P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Solhem

En lugn erfaren mäklare som är proffsig och kunnig,och inger ett seriöst intryck

Svar från Tommy Andersson

Tack för de fina orden! De värmde! Lycka till med lägenhetsköpet!

Robert H
Bromsten

Jag har de bästa erfarenheterna av den korta bekantskapen med Tommy. Han har varit grundlig och snabb med att förslå och genomföra vår överenskommelse om marknadsföringen och försäljningen av mitt parhus/lägenhet. Även stylingsförslaget fungerade bra, medan jag tycker att Hemnets annonskostnader känns överprisade och inte tidsrelaterade. Tommy har tagit ansvar för slutarbetet med köparen etc, medan jag förväntar mig mer stöd i att finna en ny lägenhet.

Svar från Tommy Andersson

Hej Robert! Tack för de fina orden! Jag ska göra mitt bästa att försöka hitta din nya bostad med!

Svar från Tommy Andersson

Hej Tommy! Tack för ert fina omdöme! Det är alltid extra roligt när gamla kunder återkommer. Ha en fin julhelg!

Johan R
Köpte sitt hus med hjälp av Tommy Andersson en del av Svensk Fastighetsförmedling Vällingby • Hässelby • Spånga • Kista
Nälsta

Vi var supernöjda med Tommy. Han gav ett varmt intryck redan från första kontakt. Som köpare till ett radhus anser vi att han var otroligt behjälplig och gav oss svar på våra frågor redan innan visningen. Sedan vid kontraktsskrivning förklarade han alla punkter i köpekonraktet på ett enkelt och tydligt sätt. Kan verkligen rekommendera Tommy som mäklare.

Svar från Tommy Andersson

Hej Johan! Jag blev jätteglad för era fina ord! Hoppas ni ska trivas nu i huset. Ha en fin julhelg!

Lars G
Solhöjden

Han har varit mycket engagerad och tålmodig. Då försäljningen har dragit ut på tiden har han hela tiden haft ytterligare ett ess rockärmen och tillslut ska affären nu vara avslutad.

Svar från Tommy Andersson

Stort tack Lars för de fina orden! Det har varit ett nöje att samarbeta med dig och dina bröder! Tack för förtroendet att förmedla lägenheten!

Hatice K
Solhöjden

Tommy Andersson är väldigt professionell, väldigt trevlig och hjälpsam.

Svar från Tommy Andersson

Tack Hatice för dina vänliga ord! Hoppas du ska trivas nu i din lägenhet!

Svar från Tommy Andersson

Tack Anders för de fina orden och ett gott samarbete!